De Nipt kan de gehele zwangerschap nog worden gedaan dus als het prikken de drempel was zou je kunnen overwegen om de NIPT alsnog te doen bij het bloedprikken deze week. In dat geval wel opletten dat je dan naar een priklocatie gaat waar de NIPT wordt gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
Vergeten te updaten de afgelopen maand. 13 weken echo zag er goed uit, die kleine groeit als koolWe hebben zaterdag gender reveal voor de familie maar wij weten het stiekem al.. het is een jongen!
NIPT test uiteindelijk niet gedaan, ik raakte opeens in paniek bij het bloed prikken. Moet ik deze week alsnog bloed prikken want ze hebben info nodig over mijn bloedgroep enzo
Geen idee waarom ik bloedprikken ineens eng vind. Vorig jaar was er nog niets aan de hand. Voel me wel een beetje schuldig nu over die misgelopen NIPT, maar zolang er niets afwijkends te zien is op de 13- en 20-weken echo ben ik wel gerust.
Huh, hier zeggen ze dat dat tot 14 weken kan?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:26 schreef Elleska het volgende:
[..]
De Nipt kan de gehele zwangerschap nog worden gedaan dus als het prikken de drempel was zou je kunnen overwegen om de NIPT alsnog te doen bij het bloedprikken deze week. In dat geval wel opletten dat je dan naar een priklocatie gaat waar de NIPT wordt gedaan
(Als er andere drempels waren dan het prikken negeer deze info dan vooral )
vanaf 11 weken is de enige eis, er staat nergens een eindgrens. Als dat 14 weken was geweest dan had dat heel duidelijk vermeld moeten staan in de folder en op de infosites zoals pns.nl of meerovernipt.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Huh, hier zeggen ze dat dat tot 14 weken kan?
Lekker!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had echt zin in een pannenkoek. Dus heb net een paar pannenkoeken staan bakken!![]()
Hier ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had echt zin in een pannenkoek. Dus heb net een paar pannenkoeken staan bakken!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:10 schreef Anne het volgende:
Ik mag hier ook mee kletsen.
Verkapte TVP dus.
Ja, jeetje! Where to begin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!! Gefeliciteerd en welkomquote:Op zondag 22 januari 2023 16:10 schreef Anne het volgende:
Verkapte TVP dus.
Dat is idd vies. Had dat eens met avocado: ik heb nooit geen avocado gegeten hierna. Dat is zó vies als dat retour komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik zat gisteravond zo lekker te eten, zakte prima, alles wel. Toen moest ik hoesten. En dan moeten kotsengodverdorie wat is dat toch goor.
Ik ook!quote:Op zondag 22 januari 2023 16:10 schreef Anne het volgende:
Verkapte TVP dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |