abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 15:24:23 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206065891
Poetin is een lul
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206065899
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:18 schreef StateOfMind het volgende: [..] Die gaan idd hun ondergang tegemoet ja.
Ik loop tegen die leeftijd aan en ben korte tijd beroepsmilitair geweest. Maar ik geef mezelf echt geen enkele kans als ik nu in een loopgraaf zou zitten, die ervaring van bijna 30 jaar terug is geen donder meer waard joh.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206065907
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206065916
Allemaal van die kansloze stakkers in zo’n Russische bus zien stappen doet toch wel een beetje pijn ;( Niets anders dan kanonnenvoer.
pi_206065922
De mannen worden genomen uit gebieden waar sowieso al flinke armoede heerst, samen met hoge zelfmoord cijfers en hele hoge jeugd werkloosheid. Je hebt daar georganiseerde bendes bestaand voornamelijk uit tieners:

https://en.wikipedia.org/wiki/A.U.E.

Er zal dus wel weerstand zijn, maar de combinatie van extra geld en eindeloos veel propaganda op TV plus dat je toch niet zoveel toekomst hebt, zal toch wel zorgen dat veel mannen dan toch maar gaan denk ik.

En ondertussen ruimt poetin wat van die minderheden op.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 22 september 2022 @ 15:27:08 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206065931
Zo gedeeltelijk lijkt die mobilisatie niet, of op zijn minst dus niet alleen ervaren reservisten:
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206065936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:26 schreef Raw85 het volgende:
Allemaal van die kansloze stakkers in zo’n Russische bus zien stappen doet toch wel een beetje pijn ;( Niets anders dan kanonnenvoer.
twitter
pi_206065940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:26 schreef Raw85 het volgende:
Allemaal van die kansloze stakkers in zo’n Russische bus zien stappen doet toch wel een beetje pijn ;( Niets anders dan kanonnenvoer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206065959
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik loop tegen die leeftijd aan en ben korte tijd beroepsmilitair geweest. Maar ik geef mezelf echt geen enkele kans als ik nu in een loopgraaf zou zitten, die ervaring van bijna 30 jaar terug is geen donder meer waard joh.
Ik val net buiten de oproepbare leeftijd.
Bovendien heb ik reuma, dus ik hoef hier sowieso nooit te gaan vechten.
Kan op momenten amper een kop koffie vasthouden, dus het lijkt mij geen goed idee om mij dan met handgranaten te laten gooien :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:30:20 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206065975
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:26 schreef Raw85 het volgende:
Allemaal van die kansloze stakkers in zo’n Russische bus zien stappen doet toch wel een beetje pijn ;( Niets anders dan kanonnenvoer.
Sorry, doet me echt 0.

Als ze het niet bevalt, gaan ze maar verhaal halen in het kremlin.
&lt;signature here&gt;.
pi_206066002
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Sorry, doet me echt 0.

Als ze het niet bevalt, gaan ze maar verhaal halen in het kremlin.
Dat heb ik ergens ook wel maar tegelijkertijd is dat lekker makkelijk roepen vanuit het veilige, degelijke Nederland natuurlijk
pi_206066004
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Sorry, doet me echt 0.

Als ze het niet bevalt, gaan ze maar verhaal halen in het kremlin.
Als je niet dood wil op het slagveld moet je maar gewoon doodgaan in de Goelag
pi_206066008
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:26 schreef Raw85 het volgende:
Allemaal van die kansloze stakkers in zo’n Russische bus zien stappen doet toch wel een beetje pijn ;( Niets anders dan kanonnenvoer.
Tweede sterkste leger te wereld _O-
pi_206066012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Tweede sterkste leger te wereld in Oekrane _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 15:33:49 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206066026
Vraag mij af wat dat in Oekraine gaat doen, zoveel meer soldaten, maar niet meer equipment.
pi_206066027
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De mannen worden genomen uit gebieden waar sowieso al flinke armoede heerst, samen met hoge zelfmoord cijfers en hele hoge jeugd werkloosheid. Je hebt daar georganiseerde bendes bestaand voornamelijk uit tieners:

https://en.wikipedia.org/wiki/A.U.E.

Er zal dus wel weerstand zijn, maar de combinatie van extra geld en eindeloos veel propaganda op TV plus dat je toch niet zoveel toekomst hebt, zal toch wel zorgen dat veel mannen dan toch maar gaan denk ik.

En ondertussen ruimt poetin wat van die minderheden op.
Krijg je straks dan een liedje zo van, Born in the Ussr?
Born in de USA ging over hetzelfde in Amerika, tijdens de Vietnamoorlog.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206066028
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]
? die moet je uitleggen.

stel je economische productiviteit daalt met 30%, en je verliestdan 25% van je ecomie,wat boeit het dan dat de ander 40% van zijn economie heeft verloren, aangezien de rest van de wereld niet in dit probleeem dan zit?
Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat Duitsland na bijna volledig vernietigd te zijn, nu de grootste en meest stabiele economie van Europa is?

Economie is relatief, gebaseerd op schaarste.

Als je als verliezer grondstoffen hebt (en dat kan ook 'kennis' en 'fabrieken' zijn) die andere landen nodig hebben, dan zul jij de prijs van je grondstoffen kunnen zetten. En dan kun je best snel weer boven Jan komen.

Als jouw overwinnaar die grondstoffen niet heeft, dan zal die het een stuk moeilijker hebben om weer boven Jan te komen. Sterker nog, die zal dan misschien wel grondstoffen van JOU, hun voormalige vijand, moeten kopen.

Productiviteit na een oorlog is meestal geen probleem. Na X jaren ellende is iedereen wel weer 100% gemotiveerd om zijn land weer op te gaan bouwen.

Het feit dat de rest van de wereld niet in de problemen zit betekent vooral dat er nog een markt voor jouw grondstoffen en producten is, en dat de kansen er dus liggen.

Natuurlijk kun je het verpesten. Maar als je ziet wat er met Duitsland gebeurt is na WOII, lijkt het er op dat je wel HEEL erg goed je best moet doen om het nog te kunnen verpesten.

Ach, het is een heel complex ding, en beter dan dit kan ik het helaas ook niet uitleggen.
pi_206066031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Tweede sterkste leger te wereld _O-
Ja die mythe is wel even keihard doorgeprikt zeg. Het is dat ze kernwapens hebben, anders waren ze binnen no-time op de knien gedwongen
pi_206066038
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat dat in Oekraine gaat doen, zoveel meer soldaten, maar niet meer equipment.
Precies het zelfde als ze nu al doen. Supply Lines slopen. Bruggen aanvallen. Dan kan je nog zoveel soldaten hebben. Als je niks hebt om ze mee te bevoorraden heb je er nog weinig aan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206066040
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Sorry, doet me echt 0.

Als ze het niet bevalt, gaan ze maar verhaal halen in het kremlin.
Meh. Iedereen die serieuze kritiek had of oppositie probeerde te voeren is afgemaakt (Nemtsov, Politkovskaya), afgevoerd naar de gulag (Navalny) of het land ontvlucht (Khodorkovsky).
pi_206066043


Delen van het Oekraiense leger volgens dit Russische telegram bericht zijn al voorbij lyman gestoken en hebben deze 2 steden ingenomen schijnt.

Even gegoogled en dat gaat dan om 2 dorpen in het zwart omcirkelde gebied:

  donderdag 22 september 2022 @ 15:36:08 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat dat in Oekraine gaat doen, zoveel meer soldaten, maar niet meer equipment.
Als het meezit logistiek verbeteren. Als het tegenzit in de weg lopen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206066055
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik loop tegen die leeftijd aan en ben korte tijd beroepsmilitair geweest. Maar ik geef mezelf echt geen enkele kans als ik nu in een loopgraaf zou zitten, die ervaring van bijna 30 jaar terug is geen donder meer waard joh.
Even relativeren... :P Je loopt tegen de 50 aan en je kan al niet eens meer zitten??? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RetepV op 22-09-2022 15:50:04 ]
pi_206066056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat Duitsland na bijna volledig vernietigd te zijn, nu de grootste en meest stabiele economie van Europa is?

Daar hebben ze ook meer dan 50 jaar overgedaan om dat te worden pipo.
pi_206066057
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik val net buiten de oproepbare leeftijd.
Bovendien heb ik reuma, dus ik hoef hier sowieso nooit te gaan vechten.
Kan op momenten amper een kop koffie vasthouden, dus het lijkt mij geen goed idee om mij dan met handgranaten te laten gooien :D
Ik zie nu dit voor me:



:@

Reuma is kut, vriend van me heeft het ook :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 15:38:53 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206066076
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Sorry, doet me echt 0.

Als ze het niet bevalt, gaan ze maar verhaal halen in het kremlin.
Dit gaat om de armste gebieden in Rusland he. Die mensen hebben geen cent te makken. Een ticket naar Moskou om te demonstreren kunnen ze niet betalen.

Beter geven ze zich gewoon direct over als ze in Oekraine zijn
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206066077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:36 schreef RetepV het volgende:

[..]
Even relativeren... :P Je loopt tegen de 50 aan en je kan al niet eens meer zitten??? :D
Bruh... :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206066080


[ Bericht 100% gewijzigd door StateOfMind op 22-09-2022 15:39:41 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206066084
Ik kan heel goed zitten, vooral op terrasjes. Win je de oorlog ook niet mee :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:40:48 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066092
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Krijg je straks dan een liedje zo van, Born in the Ussr?
Born in de USA ging over hetzelfde in Amerika, tijdens de Vietnamoorlog.
Zit wat te lezen op een Amerikaans forum. Allemaal opa's met trucs om onder de draft uit te komen(Vietnam). Naar Canada rijden is geen optie nu, denk ik?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206066093
Rusland het veto in de VN Veiligheidsraad ontnemen en ingrijpen zou nu denk ik het beste zijn. Maar dat gaat nooit gebeuren.

Maar eigenlijk is het onbestaanbaar dat zo’n idioot een miljoen mensen mag laten afslachten en de wereld doet niks, want nukes.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:40:49 #33
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206066094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:31 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat heb ik ergens ook wel maar tegelijkertijd is dat lekker makkelijk roepen vanuit het veilige, degelijke Nederland natuurlijk
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:32 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Als je niet dood wil op het slagveld moet je maar gewoon doodgaan in de Goelag
Ik blijf het zeggen en niemand vind het leuk om te horen, maar putin is een probleem van dat volk, en van niemand anders.

Daarom is het ook aan hun om wat aan dat probleem te doen.

En ik vind het 1000 keer zo erg dat er 1 oekrainer doodgaat, dan dat er 1000 russen in de gehaktmolen gaan.

Waarmee ik niet zeg dat rus mensenlevens er niet toe doen, in beginsel doen die dat zeker wel toe, waarmee ik ook niet zeg dat het gemakkelijk is om die haatdwerg te wippen, is het niet.

Maar dat volk kan nu zinloos sterven in oekraine, of zinvol sterven door die haatdwerg af te maken.

De keus is aan hun, en aan hun alleen.
&lt;signature here&gt;.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 15:42:29 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206066108
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
Ik blijf het zeggen en niemand vind het leuk om te horen, maar putin is een probleem van dat volk, en van niemand anders.

Daarom is het ook aan hun om wat aan dat probleem te doen.

En ik vind het 1000 keer zo erg dat er 1 oekrainer doodgaat, dan dat er 1000 russen in de gehaktmolen gaan.

Waarmee ik niet zeg dat rus mensenlevens er niet toe doen, in beginsel doen die dat zeker wel toe, waarmee ik ook niet zeg dat het gemakkelijk is om die haatdwerg te wippen, is het niet.

Maar dat volk kan nu zinloos sterven in oekraine, of zinvol sterven door die haatdwerg af te maken.

De keus is aan hun, en aan hun alleen.
Ze moeten gewoon met miljoenen tegelijk de straat op. Daar beginnen ze echt niets tegen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206066115
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
Ik blijf het zeggen en niemand vind het leuk om te horen, maar putin is een probleem van dat volk, en van niemand anders.

Daarom is het ook aan hun om wat aan dat probleem te doen.

En ik vind het 1000 keer zo erg dat er 1 oekrainer doodgaat, dan dat er 1000 russen in de gehaktmolen gaan.

Waarmee ik niet zeg dat rus mensenlevens er niet toe doen, in beginsel doen die dat zeker wel toe, waarmee ik ook niet zeg dat het gemakkelijk is om die haatdwerg te wippen, is het niet.

Maar dat volk kan nu zinloos sterven in oekraine, of zinvol sterven door die haatdwerg af te maken.

De keus is aan hun, en aan hun alleen.
Eens. Ipv de mobilisatie te ontduiken kunnen ze beter bedenken hoe de dictatuur omver te werpen.

Want onderaan de streep is de reactie nog steeds egostisch (ik wil niet niet naar het front) en niet collectief (dictatuur moet neergehaald worden).
pi_206066116
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze moeten gewoon met miljoenen tegelijk de straat op. Daar beginnen ze echt niets tegen
Als dit zo doorgaat gebeurt dat ook denk ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 15:44:34 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206066121
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Delen van het Oekraiense leger volgens dit Russische telegram bericht zijn al voorbij lyman gestoken en hebben deze 2 steden ingenomen schijnt.

Even gegoogled en dat gaat dan om 2 dorpen in het zwart omcirkelde gebied:

[ afbeelding ]
En de Russen in Lyman kunnen weinig doen want vanuit het zuiden worden ze ook aangevallen. Dus is het weer een omsingeling. Nu ligt het gebied daar wagenwijd open.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206066123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Krijg je straks dan een liedje zo van, Born in the Ussr?
Born in de USA ging over hetzelfde in Amerika, tijdens de Vietnamoorlog.
Ja moest al aan vietnam denken idd. ook de meest nutteloze oorlog ooit waar veel mannen gedesillusioneerd van terug kwamen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206066124
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze moeten gewoon met miljoenen tegelijk de straat op. Daar beginnen ze echt niets tegen
Dit moet je centraal organiseren anders krijg je dat niet voor elkaar. Er zal eerst georganiseerd verzet moeten komen en dat is er nu niet.
pi_206066126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
En de Russen in Lyman kunnen weinig doen want vanuit het zuiden worden ze ook aangevallen. Dus is het weer een omsingeling. Nu ligt het gebied daar wagenwijd open.
Zou me niets verbazen als net als in Kharkiv op dit moment behalve de frontlinies inderdaad enorme vlakes met dorpjes amper verdedigd zijn. Kan zomaar snel gaan inderdaad
pi_206066140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als dit zo doorgaat gebeurt dat ook denk ik.
Lastig in te schatten of de ordediensten loyaal blijven aan het regime. In de geschiedenis is dit verschillende kanten op gegaan. Ordediensten die de kant van het volk kozen (Roemeni) of ordediensten die het vuur openden op de eigen bevolking (Tiananmen).
pi_206066154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:36 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Daar hebben ze ook meer dan 50 jaar overgedaan om dat te worden pipo.
Nog geen 5 jaar na de oorlog was hun economie al weer grotendeels terug, hoewel Duitsland volledig aan puin geschoten was. En eind jaren '50 was hun economie al weer n van de grootsten ter wereld. Dus praat je over hooguit 15 jaar.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wirtschaftswunder

Om een militaire macht te worden...? Sja, dat zijn ze nog steeds niet echt, volgens mij. :)
pi_206066162
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Rusland het veto in de VN Veiligheidsraad ontnemen en ingrijpen zou nu denk ik het beste zijn.
Als je de oorlog zo snel mogelijk naar een WOIII wil uitbreiden wel, ja.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:51:36 #44
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206066167
Met dit tempo zal het neerkomen op nog x tijd uithouden voor oekraine, want wat er nog over is van die economie daar, is binnenkort gewoon helemaal weg.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206066170
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze moeten gewoon met miljoenen tegelijk de straat op. Daar beginnen ze echt niets tegen
Wat dat betreft speelt geografie in Rusland wel een grote rol. Stel dat je een hoop mensen weet te mobiliseren dan moeten ze uit allerlei holen en gaten kruipen om een centrale plek af te spreken. Die centrale plekken liggen waarschijnlijk in Moskou of St. Pietersburg. Nu juist net de mensen die niet opgeroepen worden (voorlopig).
pi_206066173
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
Met dit tempo zal het neerkomen op nog x tijd uithouden voor oekraine, want wat er nog over is van die economie daar, is binnenkort gewoon helemaal weg.

[ twitter ]
Serieus? Dat wordt een koude winter daar... :')
Definitely not CIA
pi_206066178
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
Met dit tempo zal het neerkomen op nog x tijd uithouden voor oekraine, want wat er nog over is van die economie daar, is binnenkort gewoon helemaal weg.

[ twitter ]
100%? Wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:53:31 #48
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066180
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
Ik blijf het zeggen en niemand vind het leuk om te horen, maar putin is een probleem van dat volk, en van niemand anders.

Daarom is het ook aan hun om wat aan dat probleem te doen.

En ik vind het 1000 keer zo erg dat er 1 oekrainer doodgaat, dan dat er 1000 russen in de gehaktmolen gaan.

Waarmee ik niet zeg dat rus mensenlevens er niet toe doen, in beginsel doen die dat zeker wel toe, waarmee ik ook niet zeg dat het gemakkelijk is om die haatdwerg te wippen, is het niet.

Maar dat volk kan nu zinloos sterven in oekraine, of zinvol sterven door die haatdwerg af te maken.

De keus is aan hun, en aan hun alleen.
1984
quote:
“There will be no curiosity, no enjoyment of the process of life. All competing pleasures will be destroyed. But always— do not forget this, Winston— always there will be the intoxication of power, constantly increasing and constantly growing subtler. Always, at every moment, there will be the thrill of victory, the sensation of trampling on an enemy who is helpless.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206066185
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 15:54:06 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206066186
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
Met dit tempo zal het neerkomen op nog x tijd uithouden voor oekraine, want wat er nog over is van die economie daar, is binnenkort gewoon helemaal weg.

[ twitter ]
Whoa. Boze mijnwerkers. Niet verstandig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:54:50 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206066193
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik loop tegen die leeftijd aan en ben korte tijd beroepsmilitair geweest. Maar ik geef mezelf echt geen enkele kans als ik nu in een loopgraaf zou zitten, die ervaring van bijna 30 jaar terug is geen donder meer waard joh.
Een soldaat van 30 kan de 20 jarigen al amper bijbenen en daarna gaat het heel hard achteruit. Iemand van 50? Kansloos. Geen conditie, geen reflexen en het lichaam herstelt veel slechter van het rennen, kruipen en klimmen.
  donderdag 22 september 2022 @ 15:55:23 #52
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206066197
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Serieus? Dat wordt een koude winter daar... :')
Ja, energy verbaast me ook, om eerlijk te zijn. Kan consumer energie zijn, of olie/gas.

Lekker slim.
&lt;signature here&gt;.
pi_206066201
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik loop tegen die leeftijd aan en ben korte tijd beroepsmilitair geweest. Maar ik geef mezelf echt geen enkele kans als ik nu in een loopgraaf zou zitten, die ervaring van bijna 30 jaar terug is geen donder meer waard joh.
En dan ook nog met -20 celcius ofzo. :+
Definitely not CIA
pi_206066205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Whoa. Boze mijnwerkers. Niet verstandig.
Krijg een beetje hunger games gevoel zo. De arme gebieden waar de grondstoffen gewonnen worden om Moskou rijk te houden raken nu in opstand, nu hun mensen random worden meegenomen voor een oorlog die ook vooral bedoeld is om Poetin in het zadel te houden lol. Terwijl de mensen in Moskou nog lekker aan het shoppen en feesten zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206066226
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Krijg een beetje hunger games gevoel zo. De arme gebieden waar de grondstoffen gewonnen worden om Moskou rijk te houden raken nu in opstand, nu hun mensen random worden meegenomen voor een oorlog die ook vooral bedoeld is om Poetin in het zadel te houden lol. Terwijl de mensen in Moskou nog lekker aan het shoppen en feesten zijn.
Zou wel goed zijn ja. Om beelden van feestende en shoppende Moskovieten te laten zien in de gebieden waar de mannen massaal meegenomen worden.
Definitely not CIA
pi_206066239
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Zou wel goed zijn ja. Om beelden van feestende en shoppende Moskovieten te laten zien in de gebieden waar de mannen massaal meegenomen worden.
Dat en daarna fotos van hoe hun voorgangers aan hun einde zijn gekomen.
pi_206066243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:57 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Kan mij ontgaan zijn maar ik heb Xi dat niet duidelijk horen zeggen?
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:58 schreef capricia het volgende:
Zie je die 50-jarigen komende winter aan het front in een loopgraaf bivakkeren? :')
Vooral dat BMI en roken zal het tot een succes maken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206066244
Zou mooi zijn. Maar voorlopig moeten we het doen met het geschreeuw van Olga Skabayeva :')
  donderdag 22 september 2022 @ 16:02:52 #59
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206066247
&lt;signature here&gt;.
pi_206066248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:33 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat Duitsland na bijna volledig vernietigd te zijn, nu de grootste en meest stabiele economie van Europa is?

Economie is relatief, gebaseerd op schaarste.

Als je als verliezer grondstoffen hebt (en dat kan ook 'kennis' en 'fabrieken' zijn) die andere landen nodig hebben, dan zul jij de prijs van je grondstoffen kunnen zetten. En dan kun je best snel weer boven Jan komen.

Als jouw overwinnaar die grondstoffen niet heeft, dan zal die het een stuk moeilijker hebben om weer boven Jan te komen. Sterker nog, die zal dan misschien wel grondstoffen van JOU, hun voormalige vijand, moeten kopen.

Productiviteit na een oorlog is meestal geen probleem. Na X jaren ellende is iedereen wel weer 100% gemotiveerd om zijn land weer op te gaan bouwen.

Het feit dat de rest van de wereld niet in de problemen zit betekent vooral dat er nog een markt voor jouw grondstoffen en producten is, en dat de kansen er dus liggen.

Natuurlijk kun je het verpesten. Maar als je ziet wat er met Duitsland gebeurt is na WOII, lijkt het er op dat je wel HEEL erg goed je best moet doen om het nog te kunnen verpesten.

Ach, het is een heel complex ding, en beter dan dit kan ik het helaas ook niet uitleggen.
Enorme (politieke en financiele) steun van de VS en een flinke portie vergevingsgezindheid van de andere Europeanen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206066252
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Vooral dat BMI en roken zal het tot een succes maken.
Alles wat ook maar een halve functionerende long heeft, rookt in Rusland ja. En vlak de alcoholconsumptie niet uit.
pi_206066254
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Vooral dat BMI en roken zal het tot een succes maken.
Boeit Putin dat iets? Dan stuurt ie gewoon de volgende club kansloze ‘soldaten’ en daarna nog een keer, etc.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206066265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:50 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als je de oorlog zo snel mogelijk naar een WOIII wil uitbreiden wel, ja.
Oke Rob :')
pi_206066266
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja moest al aan vietnam denken idd. ook de meest nutteloze oorlog ooit waar veel mannen gedesillusioneerd van terug kwamen.
Ja, en Bush jr heeft dat nummer nog gebruikt in zijn campagne, want lekker patriottisch.
Ondertussen was het zo anti-establisment als het maar zijn kon.
Bruce zou er ook niet blij mee geweest zijn.
En ik zie dat Reagan dat ook al eens had gedaan :')
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206066269
twitter


:D
pi_206066277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Boeit Putin dat iets? Dan stuurt ie gewoon de volgende club kansloze ‘soldaten’ en daarna nog een keer, etc.
Putin order 227
"Ни шагу назад!"

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Order_227
Definitely not CIA
pi_206066293
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Zou wel goed zijn ja. Om beelden van feestende en shoppende Moskovieten te laten zien in de gebieden waar de mannen massaal meegenomen worden.
Kansen voor Ukraine om de TV netwerken in Rusland te hacken en de daadwerkelijke oorlog te laten zien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 22 september 2022 @ 16:09:45 #68
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066310
Niet mokken, maar wokken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 22 september 2022 @ 16:11:49 #69
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066335
Altijd een goed teken: generaals uitleggen hoe ze hun werk moeten doen.
quote:
Russia's military divided as Putin struggles to deal with Ukraine's counteroffensive, US sources say

Russia's military is divided over how best to counter Ukraine's unexpected battlefield advances this month, according to multiple sources familiar with US intelligence, as Moscow has found itself on the defensive in both the east and the south.

Russian President Vladimir Putin is himself giving directions directly to generals in the field, two sources familiar with US and western intelligence said-- a highly unusual management tactic in a modern military that these sources said hints at the dysfunctional command structure that has plagued Russia's war from the beginning.

Intelligence intercepts have captured Russian officers arguing among themselves and complaining to friends and relatives back home about decision-making from Moscow, one of these sources told CNN.

And there are significant disagreements on strategy with military leaders struggling to agree on where to focus their efforts to shore up defensive lines, multiple sources familiar with US intelligence said.

The Russian Ministry of Defense has claimed that it is redeploying forces toward Kharkiv in the northeast -- where Ukraine has made the most dramatic gains -- but US and western sources say the bulk of Russian troops still remain in the south, where Ukraine has also mounted offensive operations around Kherson.
https://www.cnn.com/2022/(...)ine-putin/index.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206066371
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zie nu dit voor me:

[ afbeelding ]

:@

Reuma is kut, vriend van me heeft het ook :{
Thin red line, n van de beste oorlogsfilms ever imo.

Ik dacht ook ff dat ik mogelijk reuma had, gelukkig niet bleek het, maar een extreem lage vitamine D niveau, volgens mijn huisarts.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206066382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Een soldaat van 30 kan de 20 jarigen al amper bijbenen en daarna gaat het heel hard achteruit. Iemand van 50? Kansloos. Geen conditie, geen reflexen en het lichaam herstelt veel slechter van het rennen, kruipen en klimmen.
De vraag blijft natuurlijk toch wel een beetje hoeveel rennen, kruipen en klimmen er nog in een moderne oorlog plaatsvindt. Het is geen WOI. Alles gebeurt nu veel meer van een afstand.

Maar alla, in de basis heb je natuurlijk wel gelijk. Een 50-jarige kan niet op tegen een 20-jarige. Anders hadden we wel meer 50-jarige voetballers gehad. :)

Aan de andere kant: als ze minder hard lopen, dan lopen ze ook minder hard in de val. :)
pi_206066405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:17 schreef RetepV het volgende:

[..]
De vraag blijft natuurlijk toch wel een beetje hoeveel rennen, kruipen en klimmen er nog in een moderne oorlog plaatsvindt. Het is geen WOI. Alles gebeurt nu veel meer van een afstand.

Maar alla, in de basis heb je natuurlijk wel gelijk. Een 50-jarige kan niet op tegen een 20-jarige. Anders hadden we wel meer 50-jarige voetballers gehad. :)

Aan de andere kant: als ze minder hard lopen, dan lopen ze ook minder hard in de val. :)
het is juist veel minder statisch dan WO1 en er moet dus veel meer gerend worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 22 september 2022 @ 16:21:43 #73
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206066412
Leuk die mobilisatie, net als 1941 gok ik. Per drie man 1 geweer met vijf kogels en de politiek commissaris met zijn pistool erachter om desertie te voorkomen.

Ik voorzie een enorm succes!
pi_206066424
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
Ik blijf het zeggen en niemand vind het leuk om te horen, maar putin is een probleem van dat volk, en van niemand anders.

Daarom is het ook aan hun om wat aan dat probleem te doen.

En ik vind het 1000 keer zo erg dat er 1 oekrainer doodgaat, dan dat er 1000 russen in de gehaktmolen gaan.

Waarmee ik niet zeg dat rus mensenlevens er niet toe doen, in beginsel doen die dat zeker wel toe, waarmee ik ook niet zeg dat het gemakkelijk is om die haatdwerg te wippen, is het niet.

Maar dat volk kan nu zinloos sterven in oekraine, of zinvol sterven door die haatdwerg af te maken.

De keus is aan hun, en aan hun alleen.
Stop met deze kul aub.
pi_206066440
twitter
pi_206066444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Enorme (politieke en financiele) steun van de VS en een flinke portie vergevingsgezindheid van de andere Europeanen.
Zo enorm was die financile steun voor Duitsland niet. Het kwam voornamelijk omdat ze de Reichsmark afschaften en iedereen 40 nieuwe Deutschmark gaven. Daarnaast had de Duitse overheid de economie in een ijzeren greep, werd er geen cent verkeerd uitgegeven, en was fraude heel moeilijk gemaakt.

Duitsland moest bijvoorbeeld veel meer betalen aan herstelbetalingen dan dat ze van het Marshall plan ontvingen. Logisch ook, want de Amerikanen wilden niet dat Duitsland dat geld meteen zou doorsluizen naar die herstelbetalingen.

Nogmaals: in nog geen 15 jaar tijd hebben die Duitsers hun kapotgeschoten land omgetoverd in n van de grootste economien van de wereld. [b]Hoewel ze amper grondstoffen in de grond hebben zitten (voornamelijk kool, geloof ik). Ik dacht dat we dat allemaal wel geleerd hadden op school?
  donderdag 22 september 2022 @ 16:25:32 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206066445
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Leuk die mobilisatie, net als 1941 gok ik. Per drie man 1 geweer met vijf kogels en de politiek commissaris met zijn pistool erachter om desertie te voorkomen.

Ik voorzie een enorm succes!
De fucking chaos. rusland heeft geen middelen meer om dit op deze schaal te doen.
&lt;signature here&gt;.
pi_206066450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:03 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Boeit Putin dat iets? Dan stuurt ie gewoon de volgende club kansloze ‘soldaten’ en daarna nog een keer, etc.
Schoont de Russische genenpool wel een beetje op, overigens.
pi_206066451
quote:
_O-
pi_206066455
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Rusland het veto in de VN Veiligheidsraad ontnemen en ingrijpen zou nu denk ik het beste zijn. Maar dat gaat nooit gebeuren.

Maar eigenlijk is het onbestaanbaar dat zo’n idioot een miljoen mensen mag laten afslachten en de wereld doet niks, want nukes.
Waarom is het onbestaanbaar? Of waarom is het *nu* onbestaanbaar?

De VS misbruikt z'n vetorechten ook, bijvoorbeeld wanneer het aankomt op resoluties tegen Isral (minstens 53 keer sinds 1972).

Om nog maar niets te zeggen over het Irak-oorlog, dat onder valse voorwendselen is gestart.

En China, en de andere 2 doen het ook, allemaal.

Ik vind het gewoon een beetje hypocriet, maar dat hoort er natuurlijk wel bij. Nu wij wel de gevolgen van oorlog voelen, nu een ander land wel z'n vetorechten misbruikt, moet er plotseling wel wat aan gebeuren.

De VN werkt niet, maar zo te zien is het wel een oplossing dat in ieder geval in stand blijft; een beetje iets is beter dan niets, zeg maar.

Het oorlog in Yemen, waarbij we hier in het Westen doen alsof alles in orde is en lekker verder samenwerken met Saoedie-Arabi is ook nog een dingetje, mar achjaaa.
pi_206066460
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 16:29:25 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206066471
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:21 schreef mcmlxiv het volgende:
Leuk die mobilisatie, net als 1941 gok ik. Per drie man 1 geweer met vijf kogels en de politiek commissaris met zijn pistool erachter om desertie te voorkomen.

Ik voorzie een enorm succes!
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206066510
twitter

Hopelijk komt er een opstand.

Als er meerdere opstanden uitbreken, dan kan Rusland dat nooit de kop indrukken.
pi_206066515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
[ twitter ]
Je ziet die LDNR lui al een tijdje lopen met deze uitrusting. Vraag me af wat de nieuwe troepen uit Rusland zullen krijgen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206066516
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo enorm was die financile steun voor Duitsland niet. Het kwam voornamelijk omdat ze de Reichsmark afschaften en iedereen 40 nieuwe Deutschmark gaven. Daarnaast had de Duitse overheid de economie in een ijzeren greep, werd er geen cent verkeerd uitgegeven, en was fraude heel moeilijk gemaakt.

Duitsland moest bijvoorbeeld veel meer betalen aan herstelbetalingen dan dat ze van het Marshall plan ontvingen. Logisch ook, want de Amerikanen wilden niet dat Duitsland dat geld meteen zou doorsluizen naar die herstelbetalingen.

Nogmaals: in nog geen 15 jaar tijd hebben die Duitsers hun kapotgeschoten land omgetoverd in n van de grootste economien van de wereld. [b]Hoewel ze amper grondstoffen in de grond hebben zitten (voornamelijk kool, geloof ik). Ik dacht dat we dat allemaal wel geleerd hadden op school?
Ik raad je aan om dit boek te lezen:
https://www.bol.com/nl/nl/f/na-de-oorlog-1/35719782/

Dan wordt het voor je duidelijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206066596
Van het nieuws van de laatste dagen vond ik dat van de gevangenenruil wel opmerkelijk. Er werden 55 Russische gevangenen uitgewisseld tegen 215 Oekraense gevangenen, waaronder Azov-commandanten.
In oorlogstijd had ik dit niet verwacht dat gevangenenruil van ongelijke omvang zouden plaatsvinden.
pi_206066603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
[ twitter ]
Die geweren, wat zijn dat voor antieke stukken?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 16:51:12 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206066618
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die geweren, wat zijn dat voor antieke stukken?
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die geweren, wat zijn dat voor antieke stukken?
Mosin-Nagant 1891 denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206066619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo enorm was die financile steun voor Duitsland niet. Het kwam voornamelijk omdat ze de Reichsmark afschaften en iedereen 40 nieuwe Deutschmark gaven. Daarnaast had de Duitse overheid de economie in een ijzeren greep, werd er geen cent verkeerd uitgegeven, en was fraude heel moeilijk gemaakt.

Duitsland moest bijvoorbeeld veel meer betalen aan herstelbetalingen dan dat ze van het Marshall plan ontvingen. Logisch ook, want de Amerikanen wilden niet dat Duitsland dat geld meteen zou doorsluizen naar die herstelbetalingen.

Nogmaals: in nog geen 15 jaar tijd hebben die Duitsers hun kapotgeschoten land omgetoverd in n van de grootste economien van de wereld. [b]Hoewel ze amper grondstoffen in de grond hebben zitten (voornamelijk kool, geloof ik). Ik dacht dat we dat allemaal wel geleerd hadden op school?
De BDR ging wel lekker in die tijd inderdaad. De DDR was onder Russisch bewind gewoon een achtergesteld 2e wereldland.
pi_206066622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zo enorm was die financile steun voor Duitsland niet. Het kwam voornamelijk omdat ze de Reichsmark afschaften en iedereen 40 nieuwe Deutschmark gaven. Daarnaast had de Duitse overheid de economie in een ijzeren greep, werd er geen cent verkeerd uitgegeven, en was fraude heel moeilijk gemaakt.

Duitsland moest bijvoorbeeld veel meer betalen aan herstelbetalingen dan dat ze van het Marshall plan ontvingen. Logisch ook, want de Amerikanen wilden niet dat Duitsland dat geld meteen zou doorsluizen naar die herstelbetalingen.

Nogmaals: in nog geen 15 jaar tijd hebben die Duitsers hun kapotgeschoten land omgetoverd in n van de grootste economien van de wereld. [b]Hoewel ze amper grondstoffen in de grond hebben zitten (voornamelijk kool, geloof ik). Ik dacht dat we dat allemaal wel geleerd hadden op school?
Belangrijkste asset van een Land is natuurlijk altijd de mensen zelf. Wat dat betreft zaten de Duitsers zelfs know how te exporteren naar de Amerikanen in de vorm van rocket scientists. Daarom is een brain drain voor een land zo schadelijk . Het is maar hopen voor de Rusland dat de getalenteerde Russen die nu het land ontvluchten weer terug gaan naar Rusland na de oorlog. Hoewel velen mogelijk zullen blijven vooral in bepaald sectoren waar je in de omringende landen te korten hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206066625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:47 schreef Idisrom het volgende:
Van het nieuws van de laatste dagen vond ik dat van de gevangenenruil wel opmerkelijk. Er werden 55 Russische gevangenen uitgewisseld tegen 215 Oekraense gevangenen, waaronder Azov-commandanten.
In oorlogstijd had ik dit niet verwacht dat gevangenenruil van ongelijke omvang zouden plaatsvinden.
Wel sneu voor de users mensen die vonden dat deze mensen een "passende" straf verdienden omdat het nazi's zouden zijn. :{
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206066632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:47 schreef Idisrom het volgende:
Van het nieuws van de laatste dagen vond ik dat van de gevangenenruil wel opmerkelijk. Er werden 55 Russische gevangenen uitgewisseld tegen 215 Oekraense gevangenen, waaronder Azov-commandanten.
In oorlogstijd had ik dit niet verwacht dat gevangenenruil van ongelijke omvang zouden plaatsvinden.
Die medvedevchuk was natuurlijk veel ward voor de Russen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206066633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:51 schreef Ulx het volgende:
Mosin-Nagant 1891
Jezus, dit meen je niet toch?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206066644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:51 schreef RegularOrange het volgende:

De DDR was onder Russisch bewind gewoon een achtergesteld 2e wereldland.
Tot een zekere hoogte is dat nog steeds het geval. Het oosten van het land wordt nog steeds benvloed door hun periode onder de Russen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206066645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:47 schreef Idisrom het volgende:
Van het nieuws van de laatste dagen vond ik dat van de gevangenenruil wel opmerkelijk. Er werden 55 Russische gevangenen uitgewisseld tegen 215 Oekraense gevangenen, waaronder Azov-commandanten.
In oorlogstijd had ik dit niet verwacht dat gevangenenruil van ongelijke omvang zouden plaatsvinden.
Een vriendje van Poetin was nogal duur en liet de verhoudingen scheef uitkomen.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 16:54:54 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206066652
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jezus, dit meen je niet toch?
Het ding lijkt er wel op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206066653
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die medvedevchuk was natuurlijk veel ward voor de Russen
215 gevangenen vrij: Poetin betaalt hoge prijs voor terughalen trouwe vriend

pi_206066697
quote:
Die berichten hoor ik ook, zijn signalen dat de ambitie is veel meer dan 300k te mobiliseren. Maar dit verkondigen geeft meer weerstand natuurlijk. Maakt overigens niet uit, de meeste gaan toch direct de gehaktmolen in. Het is geen 1940 meer waar big numbers nog veel significanter waren voor de uitkomst.
pi_206066715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:04 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Die berichten hoor ik ook, zijn signalen dat de ambitie is veel meer dan 300k te mobiliseren. Maar dit verkondigen geeft meer weerstand natuurlijk. Maakt overigens niet uit, de meeste gaan toch direct de gehaktmolen in. Het is geen 1940 meer waar big numbers nog veel significanter waren voor de uitkomst.
Het is geen 1940 nee, maar wel de eerste keer sinds 1940, dat ze zijn gaan mobiliseren. Dit is verschrikkelijk heftig!
pi_206066724
twitter
twitter
twitter
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 17:15:35 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206066743
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je ziet die LDNR lui al een tijdje lopen met deze uitrusting. Vraag me af wat de nieuwe troepen uit Rusland zullen krijgen.
Musketten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 17:17:16 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206066759
BREAKING!!!!!!!!!! De eerste gemobiliseerde soldaten zijn aangekomen bij het front!

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206066767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
[ twitter ]
Bizar wel. Zelfs voor de ww2 waren die wapens al verouderd :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 22 september 2022 @ 17:19:20 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206066775
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jezus, dit meen je niet toch?
Klopt wel maar het betekent niet dat deze ook zo oud zijn. Ze zijn tot ergens in de jaren 80 geproduceerd geloof ik.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 22 september 2022 @ 17:19:46 #107
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
[..]
Mosin-Nagant 1891 denk ik.
Als je kan mikken, raak je best nog wat.

Check de hamertje. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Hyperdude op 22-09-2022 17:26:41 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 17:19:56 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206066782
twitter
pi_206066783
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206066787
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel een spannende Crt F. Naam invullen om er achter te komen of je binnenkort doodgaat of niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206066797
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
AVG is daar ook niet echt een ding.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 22 september 2022 @ 17:23:15 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206066803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Bizar wel. Zelfs voor de ww2 waren die wapens al verouderd :')
Flinke kogel, ding is wel net zo zwaar als je schoonmoeder als het raak is ook net zo hard _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206066805
twitter
pi_206066809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:08 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Het is geen 1940 nee, maar wel de eerste keer sinds 1940, dat ze zijn gaan mobiliseren. Dit is verschrikkelijk heftig!
Het is de enigste uitweg. Er moeten weer een miljoen of meer mensen sterven voordat haar debiele bevolking er genoeg van krijgt. Dan krijgen we weer een aantal decennia rust. Er is nu wel het verschil dat er kernwapens in het spel zijn, en als ze daadwerkelijk voor imperialistische motieven worden ingezet, dan geloof ik ook wel dat het vroeg of laat toch ging gebeuren. Dus ik denk dat het zinloos is je daarover zorgen te maken.
pi_206066810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Flinke kogel, ding is wel net zo zwaar als je schoonmoeder als het raak is ook net zo hard _O-
Oh dat ze dodelijk zijn geloof ik meteen. Maar dat er 3232 betere opties zijn lijkt me ook wel een feit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206066811
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
twitter
Definitely not CIA
  donderdag 22 september 2022 @ 17:26:04 #117
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_206066822
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De vraag is of die lijst echt is. Iemand zegt al in die Twitter thread dat er een hoop mensen uit Moskou opstaan. Als je onrust wil moet je daar vooral mensen uit oproepen...
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_206066824
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:24 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wacht even.

Wil je hiermee zeggen dat de kans groot is dat 300.000 reservisten nog maar het begin is?
mon citoyens vous serez unis.
pi_206066831
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:26 schreef HSG het volgende:

[..]
Wacht even.

Wil je hiermee zeggen dat de kans groot is dat 300.000 reservisten nog maar het begin is?
Jh.. _O-
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 17:28:00 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206066838
twitter


Interview.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206066846
Meme niks gevoeligs...
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206066857
mon citoyens vous serez unis.
pi_206066870
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:32 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat is geen Swastika
wat dan?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 17:33:22 #126
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206066871
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206066876
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206066879
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dus toch wat?
Echt he. Wat een niveau weer.
pi_206066904
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:33 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
wat dan?
Dat zie je toch?
pi_206066919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dus wat? Dat gaat over inbeslaggenomen tanks _O-
Die stilstaande tank stond een Z op, die is in beslag genomen. Die rijdende daarentegen, alleen swastika.
  donderdag 22 september 2022 @ 17:41:29 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066927
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206066938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:27 schreef YStec het volgende:

[..]
Waarom is het onbestaanbaar? Of waarom is het *nu* onbestaanbaar?

De VS misbruikt z'n vetorechten ook, bijvoorbeeld wanneer het aankomt op resoluties tegen Isral (minstens 53 keer sinds 1972).

Om nog maar niets te zeggen over het Irak-oorlog, dat onder valse voorwendselen is gestart.

En China, en de andere 2 doen het ook, allemaal.

Ik vind het gewoon een beetje hypocriet, maar dat hoort er natuurlijk wel bij. Nu wij wel de gevolgen van oorlog voelen, nu een ander land wel z'n vetorechten misbruikt, moet er plotseling wel wat aan gebeuren.

De VN werkt niet, maar zo te zien is het wel een oplossing dat in ieder geval in stand blijft; een beetje iets is beter dan niets, zeg maar.

Het oorlog in Yemen, waarbij we hier in het Westen doen alsof alles in orde is en lekker verder samenwerken met Saoedie-Arabi is ook nog een dingetje, mar achjaaa.
1 grote whataboutism.

Rusland maakt de VN tot een tandeloze tijger door alles te veton.
pi_206066946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Die stilstaande tank stond een Z op, die is in beslag genomen. Die rijdende daarentegen, alleen swastika.
Ja dat zegt toch geen fuck? Weet jij veel wat er op de andere kant staat. Grote kans dat daar een z staat. En zelfs al heeft 1 tank dat wel en een andere niet. Zegt het als nog geen fuck natuurlijk.

Als het om een inbeslaggenomen tank gaat. Zegt het ook niks over rusland want kan er prima later opgezet zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 22 september 2022 @ 17:46:01 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 22 september 2022 @ 17:47:02 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206066971
quote:
Haalt ook nog even dat mooie Amnesty rapport er bij. :B
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206066972
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Serieus? Dat wordt een koude winter daar... :')
Lijkt me heel sterk.
Vakman pur sang
  donderdag 22 september 2022 @ 17:51:26 #137
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206067001
quote:
Toch opvallend dat er NAZI's in Ukraine zijn NADAT Rusland binnenviel. :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206067005
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Toch opvallend dat er NAZI's in Ukraine zijn NADAT Rusland binnenviel. :Y
Ja maar, ja maar...

Gr gr Vlad
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 22 september 2022 @ 17:52:59 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206067009
quote:
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206067033
quote:
Zoveel onnodige levens
pi_206067038
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Toch opvallend dat er NAZI's in Ukraine zijn NADAT Rusland binnenviel. :Y
Commentary: Ukraine’s neo-Nazi problem
https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY

Dat probleem speelt al een tijdje.
pi_206067156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:55 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Commentary: Ukraine’s neo-Nazi problem
https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY

Dat probleem speelt al een tijdje.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206067198
twitter
pi_206067210
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
Niet best idd.
pi_206067232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Niet best idd.
Je zit verkeerd. Hier:

Brave New World
pi_206067240
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206067267
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:16 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Je zit verkeerd. Hier:

Brave New World
Reuters is een mainstream nieuwsbron.
pi_206067288
Ze konden geen raam vinden.

twitter
pi_206067299
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Reuters is een mainstream nieuwsbron.
Ik negeer trolls normaal, maar laat me 1 iemand, 1 iemand zien die Oekraine heilig heeft verklaard. It’s not the point…

En nu hup registreren bij de AIVD om alle NVU leden op te pakken. Of anders bek houden.
pi_206067350
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:22 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Ik negeer trolls normaal, maar laat me 1 iemand, 1 iemand zien die Oekraine heilig heeft verklaard.

Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
pi_206067363
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
Niveautje hoor. Zinloze discussie weer.
pi_206067368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
Steunen is heilig verklaren? Bijzondere definities hanteer je.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206067369
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206067413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
Er is wat meer daarover hier te vinden:

GC / Hoe kan ik mij uitschrijven?
pi_206067604
In Rusland zal er binnenkort een groot vrouwen overschot zijn.
  donderdag 22 september 2022 @ 18:58:03 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206067618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:56 schreef polderturk het volgende:
In Rusland zal er binnenkort een groot vrouwen overschot zijn.
:9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 22 september 2022 @ 18:58:09 #158
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206067621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
Sow, intellectueel niveautje wel weer :D .
  donderdag 22 september 2022 @ 19:03:41 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206067692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoveel mensen. Iedereen met een Oekrane avatar bijvoorbeeld, de regering etc.
En de rabobank dan?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206067760
En Talpa
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206068084
twitter
pi_206068199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Reuters is een mainstream nieuwsbron.
Niet relevant.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 22 september 2022 @ 19:48:12 #164
408813 crew  trein2000
pi_206068345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nog maar een etnische zuivering. Kan er pon nog wel bij
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 19:49:30 #165
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206068364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]
Steunen is heilig verklaren? Bijzondere definities hanteer je.
Zou het een van de vier leerlingen van de Renaissance school zijn? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 19:51:21 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206068397
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nog maar een etnische zuivering. Kan er pon nog wel bij
Nah, de weg van de minste weerstand en met de minste impact op de economie. Best wel cynisch, natuurlijk, maar goed, het is Rusland.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 september 2022 @ 19:53:02 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 22 september 2022 @ 19:54:04 #168
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206068452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:53 schreef slashdotter3 het volgende:
2 miljoen zelfs
[ twitter ]
Armed to the teeth zelfs.
&lt;signature here&gt;.
pi_206068478
twitter
pi_206068495
Dit interessante en leerzame draadje van Timothy Snyder duidt de zogenaamde 'stemmingen' in 'referenda' van het komende weekend.

Overigens, voor een ieder hier die kritisch denkt dat er veel mensen in die gebieden zich echt willen aansluiten bij Rusland, of dat 'we' het beter gewoon kunnen laten rusten, is de informatie in deze draad extra handig als je een discussie wilt aangaan met aanhangers van de mainstream media. Dus ook jullie lezen aub, het zal je echt helpen.

twitter


twitter
pi_206068496
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet relevant.
Als de informatie je niet uitkomt is het 'niet relevant' :W
pi_206068497
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Armed to the teeth zelfs.
Die trol van de laatste dagen heeft blijkbaar een baan gevonden in Hongarije.
pi_206068565
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als de informatie je niet uitkomt is het 'niet relevant' :W
Deze discussie van “neo nazi’s”, moet je even 300 topics teruggaan, dit is al zo uitgebreid besproken.
Puntje bij paaltje is er in Oekrane voor de oorlog geen enkele zetel behaald voor wat je ultra nationalisten zou kunnen noemen, dus minder dan 1% houd zulke sympathien er op na.

Maw dit probleem speelt niet in Oekrane, wel in Rusland, die Wagner groep alleen al met 8000 rond uit vrij voor uitkomend nazi’s.
Plus veel Russische soldaten lopen rond met swastika tattoo’s, linksom of rechtsom je kan hoogstens stellen dat het speelt, deels, in die regio.

Met name richting de grens van Rusland blijkbaar.

Enfin, dat maakt niet dat er een legitieme reden is voor wat Rusland doet, dat steunen geeft aan dat iemand niet goed snik is.
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 20:01:34 #174
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206068574
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Armed to the teeth zelfs.
Ik vermoed dat er nog meer dan genoeg jaren 50 materieel in depots in Rusland ligt opgeslagen. En als dat op is kom je met stokken en stenen ook een eind ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206068668
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206068710
Heeft onze grote vriend Girkin inmiddels al gereageerd op alles?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206068732
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft onze grote vriend Girkin inmiddels al gereageerd op alles?
Uiteraard. Vorige topic ergens gepost meen ik . Hij is pissed uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206068753
twitter


Hopelijk klopt dit niet
  donderdag 22 september 2022 @ 20:13:26 #179
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206068763
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dit interessante en leerzame draadje van Timothy Snyder duidt de zogenaamde 'stemmingen' in 'referenda' van het komende weekend.

Overigens, voor een ieder hier die kritisch denkt dat er veel mensen in die gebieden zich echt willen aansluiten bij Rusland, of dat 'we' het beter gewoon kunnen laten rusten, is de informatie in deze draad extra handig als je een discussie wilt aangaan met aanhangers van de mainstream media. Dus ook jullie lezen aub, het zal je echt helpen.

[ twitter ]

[ twitter ]
Uiteraard heb ik ook niet de illusie dat er in deze omstandigheden een referendum kan worden gehouden waarvan de uitslag representatief is. Maar er is mijns inziens niets "leerzaams" aan dit verhaal. Als je in je derde zin al "obscenity" en "element of war crime" zegt, is de toon voor het verdere betoog natuurlijk wel gezet. Ik zie geen enkel plausibel argument dat weerspreekt dat er veel mensen in die gebieden zijn die zich willen aansluiten bij Rusland, alleen een scheldpartij waarom de uitslag van het referendum een farce zal zijn. Dat laatste lijkt me nogal een open deur.
pi_206068773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:53 schreef slashdotter3 het volgende:
2 miljoen zelfs
[ twitter ]
Waarom is het dat Orban het fijn vindt om Putin te pijpen? Toch bijzonder zijn Putin fanboy-ism als je het vergelijkt met andere voormalige Warschaupact landen, die ondertussen Eu en Navo lid zijn net als de Hongaren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206068810
[quote]10s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:13 schreef Slayage het volgende:

[..]
Waarom is het dat Orban het fijn vindt om Putin te pijpen? Toch bijzonder zijn Putin fanboy-ism als je het vergelijkt met andere voormalige Warschaupact landen, die ondertussen Eu en Navo lid zijn net als de Hongaren.
[/

[ Bericht 9% gewijzigd door quirina op 22-09-2022 20:16:50 (Laat maar..te grof) ]
pi_206068823
LOL

twitter
pi_206068887
pi_206068951
quote:
Tering m’n drinken _O-
pi_206068973
[quote]0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:15 schreef quirina het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op donderdag 22 september 2022 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom is het dat Orban het fijn vindt om Putin te pijpen? Toch bijzonder zijn Putin fanboy-ism als je het vergelijkt met andere voormalige Warschaupact landen, die ondertussen Eu en Navo lid zijn net als de Hongaren.
[/

?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206068984
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206068986
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:25 schreef Slayage het volgende:

[..]
?
Nee was heel lelijk en naar.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 september 2022 @ 20:26:45 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206068991
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:13 schreef Slayage het volgende:

[..]
Waarom is het dat Orban het fijn vindt om Putin te pijpen? Toch bijzonder zijn Putin fanboy-ism als je het vergelijkt met andere voormalige Warschaupact landen, die ondertussen Eu en Navo lid zijn net als de Hongaren.
Hij ziet hem als rolmodel en voorbeeld. Misschien in combinatie met wat geld of verleende gunsten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206068995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:26 schreef quirina het volgende:

[..]
Nee was heel lelijk en naar.
Je reactie was naar?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206069024
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je reactie was naar?
:Y
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 22 september 2022 @ 20:29:48 #192
408813 crew  trein2000
pi_206069060
twitter

Zelfs de simpelste dingen zijn te moeilijk voor Robbie. :D
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206069070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:51 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
De BDR ging wel lekker in die tijd inderdaad. De DDR was onder Russisch bewind gewoon een achtergesteld 2e wereldland.
De DDR burgers die indertijd naar de Sovjet-Unie afreisden verbaasden zich er over dat het land, dat als welvarend voorbeeld zou moeten dienen voor de Oost-Europese "socialistische heilstaten", in werkelijkheid een armoedig, modderig derdewereldland was waar de bevolking vooral bezig was zichzelf de vernieling in te zuipen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206069123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:28 schreef quirina het volgende:

[..]
:Y
Ik overleef het wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206069132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:30 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De DDR burgers die indertijd naar de Sovjet-Unie afreisden verbaasden zich er over dat het land, dat als welvarend voorbeeld zou moeten dienen voor de Oost-Europese "socialistische heilstaten", in werkelijkheid een armoedig, modderig derdewereldland was waar de bevolking vooral bezig was zichzelf de vernieling in te zuipen.
Allemaal even arm. Er was hier vanmiddag nog iemand die dat wel een prima plan vond.
pi_206069134
Hollandse winter gear is gearriveerd :7

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206069170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als de informatie je niet uitkomt is het 'niet relevant' :W
Je komt met een youtube filmpje van enkele seconden op een kanaal van iemand met een onuitspreekbare naam.
En dan beweer je dat Reuters de bron is..

Tja, BNW is verderop.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206069235
Zijn er nog ontwikkelingen aan het front? Zie de laatste dagen weinig voorbij komen.

Heeft het Oekraense leger een (soort van) adempauze ingelast na het Charkov offensief?
  donderdag 22 september 2022 @ 20:39:03 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206069242
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dit interessante en leerzame draadje van Timothy Snyder duidt de zogenaamde 'stemmingen' in 'referenda' van het komende weekend.

Overigens, voor een ieder hier die kritisch denkt dat er veel mensen in die gebieden zich echt willen aansluiten bij Rusland, of dat 'we' het beter gewoon kunnen laten rusten, is de informatie in deze draad extra handig als je een discussie wilt aangaan met aanhangers van de mainstream media. Dus ook jullie lezen aub, het zal je echt helpen.

[ twitter ]

[ twitter ]
Russische methode: we weten allemaal dat het een leugen is maar wat ga je eraan doen he? He!! Niets ga je eraan doen!

twitter
  donderdag 22 september 2022 @ 20:42:55 #200
22565 asco
Los in deze tent
pi_206069308
quote:
[i
[ twitter ]
Alsof je naar een ingekleurd filmpje uit WOII aan het kijken bent.
Maar nee, het is 2022 en nog steeds lopen er een hoop hersenlozen rond, sad.
pi_206069321

Volgens Nicky valt het allemaal wel mee, het gaat bij de mobilisatie enkel om reservisten die opgeroepen worden om bezet gebied te bewaken, niet om aan het front te dienen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 september 2022 @ 20:43:38 #202
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206069335
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je komt met een youtube filmpje van enkele seconden op een kanaal van iemand met een onuitspreekbare naam.
En dan beweer je dat Reuters de bron is..

Tja, BNW is verderop.
Niet de boel verdraaien he.
pi_206069402
twitter
pi_206069514
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:43 schreef Wantie het volgende:

Volgens Nicky valt het allemaal wel mee, het gaat bij de mobilisatie enkel om reservisten die opgeroepen worden om bezet gebied te bewaken, niet om aan het front te dienen.
Bezet gebied is het front.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206069515
quote:
_O-
pi_206069530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:44 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Niet de boel verdraaien he.
Degene die aan het draaien is ben jij.

Enfin, terwijl de meesten hier met afschuw zien hoe hele etnische groepen worden ontdaan van de mannelijke tak om als kanonnenvoer te dienen in Oekrane maak jij je druk over een vlek op een tank die volgens bnw Reuters een hakenkruis moet voorstellen...

Zegt weer genoeg.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206069564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Bezet gebied is het front.
Nee, dat is het gebied erachter.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206069615
quote:
Nu is het wachten op de volgende stap...
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 22 september 2022 @ 20:53:34 #210
408813 crew  trein2000
pi_206069628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:43 schreef slashdotter3 het volgende:
_O-
[..]

Ja je kunt er om lachen, en ik denk dat dit fake is, maar het is wel een perfecte illustratie van wat Poetin met z’n mobilisatie bereikt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206069641
quote:
motivatiecheck.. v
pi_206069742
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zelfs de simpelste dingen zijn te moeilijk voor Robbie. :D
hij zegt in de podcast toch dat hij het niet weet en er officieel niks over bekend is? Wat is hiermee jouw probleem behalve dat Rob reageert op een vraag?
  donderdag 22 september 2022 @ 20:58:42 #213
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206069760
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Degene die aan het draaien is ben jij.

Enfin, terwijl de meesten hier met afschuw zien hoe hele etnische groepen worden ontdaan van de mannelijke tak om als kanonnenvoer te dienen in Oekrane maak jij je druk over een vlek op een tank die volgens bnw Reuters een hakenkruis moet voorstellen...

Zegt weer genoeg.
Heel dat topic in BNW maakt zich er druk om :') . Maar goed, dan zijn prioriteiten wel duidelijk daar.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 22 september 2022 @ 20:59:54 #214
408813 crew  trein2000
pi_206069802
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
hij zegt in de podcast toch dat hij het niet weet en er officieel niks over bekend is? Wat is hiermee jouw probleem behalve dat Rob reageert op een vraag?
Dat hij de simpelste dingen niet weet maar wel de grootste woorden gebruikt. Keer op keer.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206069897
quote:
Yep, nazi's. Men probeert het te bagatelliseren of te verbergen, maar soms lukt dat niet zo goed. Is overigens niet de eerste keer dat ze zoiets per ongeluk filmen.
pi_206069920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:53 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Nu is het wachten op de volgende stap...

Niks kan tippen aan Grubers tiny tankie
  donderdag 22 september 2022 @ 21:03:49 #217
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206069923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Yep, nazi's. Men probeert het te bagatelliseren of te verbergen, maar soms lukt dat niet zo goed. Is overigens niet de eerste keer dat ze zoiets per ongeluk filmen.
Ah yesss, daar is ie. O+
Meer woorden ga ik hier niet aan besteden :N .
pi_206069945
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:43 schreef Wantie het volgende:

Volgens Nicky valt het allemaal wel mee, het gaat bij de mobilisatie enkel om reservisten die opgeroepen worden om bezet gebied te bewaken, niet om aan het front te dienen.
Lekker munitiedepots bewaken waarvan er dagelijks 10 a 20 door HIMARS worden kapotgeschoten.
pi_206069955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Yep, nazi's. Men probeert het te bagatelliseren of te verbergen, maar soms lukt dat niet zo goed. Is overigens niet de eerste keer dat ze zoiets per ongeluk filmen.
Wat maakt het eigenlijk uit?
Definitely not CIA
pi_206069987
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat hij de simpelste dingen niet weet maar wel de grootste woorden gebruikt. Keer op keer.
zelfs over deze kernwapen structuur is geen consensus en om rob van vanmiddag te citeren "maar misschien zeg ik nu onzin"

Ik zou bijna willen vragen waarom jij toch die podcast serie blijft luisteren. Ik denk dat de reden wel duidelijk is, op naar de volgende 200 afleveringen vol frustratie
pi_206070004
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Degene die aan het draaien is ben jij.

Enfin, terwijl de meesten hier met afschuw zien hoe hele etnische groepen worden ontdaan van de mannelijke tak om als kanonnenvoer te dienen in Oekrane maak jij je druk over een vlek op een tank die volgens bnw Reuters een hakenkruis moet voorstellen...

Zegt weer genoeg.
Dat die dienstplichtigen nu worden uitgezonden komt mede door het constante verlengen van de oorlog door het westen met wapenleveranties, wat het merendeel in dit topic steunt. Zonder die wapenleveranties was de rust in Europa vanaf mei weer wedergekeerd en hoefde er geen dienstplicht te worden ingevoerd. Wie is hier nu aan het draaien en hypocriet?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 22 september 2022 @ 21:09:36 #222
408813 crew  trein2000
pi_206070029
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
zelfs over deze kernwapen structuur is geen consensus en om rob van vanmiddag te citeren "maar misschien zeg ik nu onzin"

Ik zou bijna willen vragen waarom jij toch die podcast serie blijft luisteren. Ik denk dat de reden wel duidelijk is, op naar de volgende 200 afleveringen vol frustratie
Ik ben al lang gestopt met luisteren, maar soms lees of hoor je wel eens wat en dan wil ik toch kennis nemen van de originele bron…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 22 september 2022 @ 21:11:06 #223
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206070058
quote:
Ze gedragen zich precies als echte Russische soldaten :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206070069
Kunnen we eens ophouden met letterlijk de godganse dag elke n of twee topic pagina's te kankeren op Rob de Wijk?

We weten het inmiddels wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 22 september 2022 @ 21:12:44 #225
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206070084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Yep, nazi's. Men probeert het te bagatelliseren of te verbergen, maar soms lukt dat niet zo goed. Is overigens niet de eerste keer dat ze zoiets per ongeluk filmen.
Dat zijn geen nazi's net zo min dat Russische soldaten met swastika's dat zijn. Iemand met Slavische afkomst die met een swastika rondloopt is een domme lul.

En we weten niet of dit een in beslag genomen tank is of berhaupt wat het verhaal hier achter is, maar ik sluit zeker niet uit dat het een Oekranse tank is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206070143
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zijn geen nazi's net zo min dat Russische soldaten met swastika's dat zijn. Iemand met Slavische afkomst die met een swastika rondloopt is een domme lul.

En we weten niet of dit een in beslag genomen tank is of berhaupt wat het verhaal hier achter is, maar ik sluit zeker niet uit dat het een Oekranse tank is.
Eens. :D

In het begin van het filmpje zie je een Russische tank dat in beslag is genomen met een duidelijke en het welbekende 'Z' erop, de tank die daarna langs de camera rijdt heeft geen 'Z', maar wel een swastika erop. Dus Russisch is het niet.
pi_206070155
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dat die dienstplichtigen nu worden uitgezonden komt mede door het constante verlengen van de oorlog door het westen met wapenleveranties, wat het merendeel in dit topic steunt. Zonder die wapenleveranties was de rust in Europa vanaf mei weer wedergekeerd en hoefde er geen dienstplicht te worden ingevoerd. Wie is hier nu aan het draaien en hypocriet?
Hypocriet? iedereen die rusland steunt.


Er komt geen rust als je rusland zijn gang laat gaan, genocide dat is waar ze mee bezig zijn. Grondstroffen stelen van oekraine, waar wij van hadden kunnen profiteren een democratie die wil leveren, duizend keer beter als een nationalist als Poetin, die elke gril gebruikt om macht uit te oefenen.
pi_206070175
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De mensenvracht wordt ingeladen om naar het abattoir gevlogen te worden en het Slavische Herrenvolk in de Frstenstdte Moskou en Sint Petersburg zag dat het goed was. Vernietigingskampen zouden internationale kritiek opleveren, dus ontdoet de heersende Russische klasse zich maar op deze wijze van het volgens hen minderwaardige deel der bevolking.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206070187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Slim, alle jonge mannen die mogelijk in de toekomst een binnenlandse bedreiging vormen, richting het front sturen.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:20:47 #230
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206070210
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Zonder die wapenleveranties was de rust in Europa vanaf mei weer wedergekeerd en hoefde
Waarom zeg je niet gewoon dat oekraine dan verslagen was?
&lt;signature here&gt;.
pi_206070221
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dat die dienstplichtigen nu worden uitgezonden komt mede door het constante verlengen van de oorlog door het westen met wapenleveranties, wat het merendeel in dit topic steunt. Zonder die wapenleveranties was de rust in Europa vanaf mei weer wedergekeerd en hoefde er geen dienstplicht te worden ingevoerd. Wie is hier nu aan het draaien en hypocriet?
Ok domste post van 2022 is zojuist gepost.

Mijn god wat een redenatie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 22 september 2022 @ 21:25:28 #232
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206070303
Als je maar geld schuift dan kom wel onder de dienstplicht uit:

https://www.reddit.com/r/(...)er_has_been_drafted/
My wife's Russian, living in Australia. One of her prior colleagues in Saint Petersburg was drafted yesterday, he bought the "appropriate" paperwork today and was immediately excluded from service. The entire country operates on bribes, that's not going away overnight.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 22 september 2022 @ 21:25:44 #233
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206070307
Op inhoud en niet op de man jongons..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 22 september 2022 @ 21:25:50 #234
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206070308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:19 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Slim, alle jonge mannen die mogelijk in de toekomst een binnenlandse bedreiging vormen, richting het front sturen.
Wel verstandig in een land dat in een noodtempo vergrijst. Om de kern van je workforce als dead meat het slagveld op te jagen. Maar goed, ik heb Poetin op niet op enige lange termijn visie kunnen betrappen in deze kwestie. Op alle fronten jaagt ie Rusland de afgrond in :N .

Maar natuurlijk ligt dat aan het Westen. Want die voorzien volgens onze online orakels van aftandse ouwe meuk _O-
  donderdag 22 september 2022 @ 21:27:18 #235
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206070327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Als je maar geld schuift dan kom wel onder de dienstplicht uit:

https://www.reddit.com/r/(...)er_has_been_drafted/
My wife's Russian, living in Australia. One of her prior colleagues in Saint Petersburg was drafted yesterday, he bought the "appropriate" paperwork today and was immediately excluded from service. The entire country operates on bribes, that's not going away overnight.
#JamaarOekraneiscorrupt :D
De reactie van die zoon van StrelPeskov zei al genoeg :') .

[ Bericht 1% gewijzigd door bleiblei op 22-09-2022 21:33:45 ]
pi_206070329
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Een soldaat van 30 kan de 20 jarigen al amper bijbenen en daarna gaat het heel hard achteruit.
Serieus?
pi_206070336
Ik kan jullie allemaal Ukraine - the latest adviseren als podcast. Ook dagelijks, ook over Oekrane maar zonder Rob de Wijk. En voor de periodieke meer militair/ technische updates War on the Rocks en Geopolitics Decanted

Hoewel ik het vaker wel dan niet met ‘m eens ben vind ik De Wijk veel te vermoeiend om vaak naar te luisteren.
pi_206070364
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Yep, nazi's. Men probeert het te bagatelliseren of te verbergen, maar soms lukt dat niet zo goed. Is overigens niet de eerste keer dat ze zoiets per ongeluk filmen.
Er zit een enorm complot achter...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 september 2022 @ 21:29:13 #239
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206070366
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]
#JamaarOekraneiscorrupt :D
De reactie van die zoon van Strelkov zei al genoeg :') .
Neem aan dat je medvedev bedoeld ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_206070403
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dat die dienstplichtigen nu worden uitgezonden komt mede door het constante verlengen van de oorlog door het westen met wapenleveranties, wat het merendeel in dit topic steunt. Zonder die wapenleveranties was de rust in Europa vanaf mei weer wedergekeerd en hoefde er geen dienstplicht te worden ingevoerd. Wie is hier nu aan het draaien en hypocriet?
Jij kennelijk.

Als Rusland Oekrane met rust had gelaten was er geen enkel bloedvergieten geweest. En Rusland kan daar elk moment mee stoppen.

Oekrane heeft het recht zich te verdedigen en daarbij hulp te vragen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 september 2022 @ 21:31:11 #241
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206070404
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dat die dienstplichtigen nu worden uitgezonden komt mede door het constante verlengen van de oorlog door het westen met wapenleveranties, wat het merendeel in dit topic steunt. Zonder die wapenleveranties was de rust in Europa vanaf mei weer wedergekeerd en hoefde er geen dienstplicht te worden ingevoerd. Wie is hier nu aan het draaien en hypocriet?
Haha ja, we hadden die arme Russen gewoon hun gang moeten laten gaan. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206070421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ok domste post van 2022 is zojuist gepost.

Mijn god wat een redenatie.
Als je de Russen hun gang laat gaan en ze voor "de goede vrede" op wat voor manier dan ook tegemoet komt zitten we over afzienbare tijd met nog meer ellende. Die tyfuslijers zijn al met te veel weggekomen. De Krim en MH17 zijn daar al voorbeelden van.
Ze gaan zeker steeds een stap verder, daar moet je geen illusies over hebben.
Helaas hebben sommige verstandslozen dit niet door, dan krijg je dit soort dommigheid.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:32:17 #243
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206070426
quote:
12s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
Neem aan dat je medvedev bedoeld ;)
Peskov :@

https://www.google.com/am(...)telephone-sting/amp/

(Iets dat eindigt met "kov" :') )
  donderdag 22 september 2022 @ 21:33:57 #244
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206070455
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Peskov :@

https://www.google.com/am(...)telephone-sting/amp/

(Iets dat eindigt met "kov" :') )
Je hebt gelijk, die was het ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_206070465
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]
#JamaarOekraneiscorrupt :D
De reactie van die zoon van Strelkov zei al genoeg :') .
De strontverwende zonen van de elite uit het Europese deel van Rusland worden niet opgeroepen omdat het secundaire doel van deze mobilisatie de "Endlsung" is om van het niet-Slavische deel der bevolking af te komen zonder vernietigingskampen in te hoeven richten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:35:10 #246
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070478
Als het klopt een geinige actie, maar beetje slecht controleerbaar.

twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 22 september 2022 @ 21:37:28 #247
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ok domste post van 2022 is zojuist gepost.

...
Hold me beer, mate... :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 22 september 2022 @ 21:40:06 #248
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206070542
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:35 schreef Hyperdude het volgende:
Als het klopt een geinige actie, maar beetje slecht controleerbaar.

[ twitter ]
T-62 tanks. Wat een oude rommel weer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:41:21 #249
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070555
Nog protesten gehouden vandaag, in Moskou of St. Petersburg?
Of alleen in Tuva end Irkoetsk? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 22 september 2022 @ 21:42:47 #250
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206070566
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:41 schreef Hyperdude het volgende:
Nog protesten gehouden vandaag, in Moskou of St. Petersburg?
Of alleen in Tuva end Irkoetsk? :')
Staat voor zaterdag een grote geplanned in moskou.
&lt;signature here&gt;.
pi_206070569
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:41 schreef Hyperdude het volgende:
Nog protesten gehouden vandaag, in Moskou of St. Petersburg?
Of alleen in Tuva end Irkoetsk? :')
Die protesten vielen mee als je de Russische staatspropaganda gelooft.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:43:34 #252
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206070578
Ow, en het nieuwe van die iraanse drones lijkt er ondertussen ook af.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:44:19 #253
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070583
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
T-62 tanks. Wat een oude rommel weer.
Beter dan een Zjiguli. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 22 september 2022 @ 21:45:15 #254
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070595
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:42 schreef ExTec het volgende:

[..]
Staat voor zaterdag een grote geplanned in moskou.
Ben benieuwd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 22 september 2022 @ 21:45:54 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:42 schreef quirina het volgende:

[..]
Die protesten vielen mee als je de Russische staatspropaganda gelooft.
Ik geloof niet. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206070609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ok domste post van 2022 is zojuist gepost.

Mijn god wat een redenatie.
En het is niet eens Rob de Wijk
  donderdag 22 september 2022 @ 21:47:40 #257
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206070618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Serieus?
https://qr.ae/pv9hor
Several answers in this threat assume that war means staying in a FOB and doing patrols from time to time. For this kind of activity, a soldier can indeed be much older, forty, or even more.

However, when it comes to guerrilla and small unit warfare in a conflict that lasts for months or even years, you’ll feel every bone in your body when you’re over thirty.

The older you are, the more time you need to recover, something which is impossible in a high-intensity conflict. You may last for a couple of weeks but not longer.

You’re simply too old.
pi_206070632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:47 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
https://qr.ae/pv9hor
Several answers in this threat assume that war means staying in a FOB and doing patrols from time to time. For this kind of activity, a soldier can indeed be much older, forty, or even more.

However, when it comes to guerrilla and small unit warfare in a conflict that lasts for months or even years, you’ll feel every bone in your body when you’re over thirty.

The older you are, the more time you need to recover, something which is impossible in a high-intensity conflict. You may last for a couple of weeks but not longer.

You’re simply too old.
Ik denk dat niemand een "high-intensity conflict" weken volhoudt, iedereen breekt.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:50:07 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206070635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Een soldaat van 30 kan de 20 jarigen al amper bijbenen en daarna gaat het heel hard achteruit. Iemand van 50? Kansloos. Geen conditie, geen reflexen en het lichaam herstelt veel slechter van het rennen, kruipen en klimmen.
Wat een onzin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 22 september 2022 @ 21:50:15 #260
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206070636
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:43 schreef ExTec het volgende:
Ow, en het nieuwe van die iraanse drones lijkt er ondertussen ook af.

[ twitter ]
Dat bericht dat Israel anti drone wapens (Drone Dome?) via Polen aan Ukraine leverde was van 12 september, 10 dagen geleden. Denk dat ze ondertussen wel gearriveerd zijn bij de frontlinie
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 21:51:12 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206070648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
T-62 tanks. Wat een oude rommel weer.
Gaat hard met de T-62's. Wanneer trekken ze de T-55 van stal? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206070663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Eens. :D

In het begin van het filmpje zie je een Russische tank dat in beslag is genomen met een duidelijke en het welbekende 'Z' erop, de tank die daarna langs de camera rijdt heeft geen 'Z', maar wel een swastika erop. Dus Russisch is het niet.
Je kunt inderdaad de tank in 3D zien in die paar seconden ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 september 2022 @ 21:53:04 #263
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206070670
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Yep, nazi's. Men probeert het te bagatelliseren of te verbergen, maar soms lukt dat niet zo goed. Is overigens niet de eerste keer dat ze zoiets per ongeluk filmen.
Heb je al geprotesteerd tegen de Russische dienstplicht? Ik herinner mij veel verontwaardiging over de Oekranse variant. Ik kan me daarbij niet aan de indruk onttrekken dat de Oekraners een stuk enthousiaster zijn over meevechten dan jouw Russische vrienden.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:53:29 #264
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206070679
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gaat hard met de T-62's. Wanneer trekken ze de T-55 van stal? :D
Volgens mijn opa was vroeger alles beter. En ongevoelig voor electromagnetische straling. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206070700
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:19 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Slim, alle jonge mannen die mogelijk in de toekomst een binnenlandse bedreiging vormen, richting het front sturen.
Mwoah, zo begon de Russische revolutie ook. "And now I have a machine gun, ho ho ho..."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206070768
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206070795
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:35 schreef Hyperdude het volgende:
Als het klopt een geinige actie, maar beetje slecht controleerbaar.

[ twitter ]
Twitter is hier toch het meest betrouwbare bron wat er is?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Als je maar geld schuift dan kom wel onder de dienstplicht uit:

https://www.reddit.com/r/(...)er_has_been_drafted/
My wife's Russian, living in Australia. One of her prior colleagues in Saint Petersburg was drafted yesterday, he bought the "appropriate" paperwork today and was immediately excluded from service. The entire country operates on bribes, that's not going away overnight.
Lijkt Turkije wel.
mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:59:57 #268
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206070800
Ik zie dat de rusbots weer aan het werk zijn gesteld in dit topic? Hoeven jullie niet het leger in?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:01:18 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206070821
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de rusbots weer aan het werk zijn gesteld in dit topic? Hoeven jullie niet het leger in?
Als ze ballen hebben laten ze zien hoeveel ze van Rusland houden en gaan ze naar het front!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206070841
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als ze ballen hebben laten ze zien hoeveel ze van Rusland houden en gaan ze naar het front!
Van je land houden en om een stompzinnige reden een ander land binnenvallen zijn twee verschillende dingen.

Ik hou ook van Nederland maar als Nederland besluit Belgi aan te vallen doe ik niet mee. Wel zou ik er voor vechten als het aangevallen wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mon citoyens vous serez unis.
pi_206070847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de rusbots weer aan het werk zijn gesteld in dit topic? Hoeven jullie niet het leger in?
Mannen met vitale beroepen zijn vrijgesteld van de dienstplicht.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:03:18 #272
151456 Tokamak
Bad shrooms...
  donderdag 22 september 2022 @ 22:03:46 #273
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206070865
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:53 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Volgens mijn opa was vroeger alles beter. En ongevoelig voor electromagnetische straling. ;)
Je moet alleen wel die motor aanzwengelen om op gang te krijgen :P .
  donderdag 22 september 2022 @ 22:04:16 #274
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206070876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de rusbots weer aan het werk zijn gesteld in dit topic? Hoeven jullie niet het leger in?
Ja maar er schijnt een pantservoertuig met een echte swastika te zijn gesignaleerd! Driekwart jaar aan verkrachting, diefstal en moord op onschuldige vrouwen, baby’s en bejaarden is op 1 slag terecht gebleken!

ER IS EEN SWASTIKA GESIGNALEERD POTJANDORIE!
pi_206070899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:04 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ja maar er schijnt een pantservoertuig met een echte swastika te zijn gesignaleerd! Driekwart jaar aan verkrachting, diefstal en moord op onschuldige vrouwen, baby’s en bejaarden is op 1 slag terecht gebleken!

ER IS EEN SWASTIKA GESIGNALEERD POTJANDORIE!
Als zij nou ook met de vlag van Saudi-Arabi gaan wapperen is het fascistische plaatje compleet.
mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:08:52 #276
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206070997
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:17 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Hypocriet? iedereen die rusland steunt.


Er komt geen rust als je rusland zijn gang laat gaan, genocide dat is waar ze mee bezig zijn. Grondstroffen stelen van oekraine, waar wij van hadden kunnen profiteren een democratie die wil leveren, duizend keer beter als een nationalist als Poetin, die elke gril gebruikt om macht uit te oefenen.
Rusland heeft sinds de invasie concrete doelen geformuleerd, en die zijn ongewijzigd gebleven. Nu komen er alsnog referenda en een inlijving van de afvallige oblasten, en het resultaat is onveranderd. Alleen wel meer doden en een langer durend conflict door wapenleveranties.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:10:59 #278
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206071000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wat een onzin.
18 jarige vs een 30 jarige
quote:
• The older we get, the slower we heal. The Marines do not want slow healers.
• The amount of weight carried while marching, route stepping, and running increases after recruit training. Carrying such weight can break down someone much faster than it can break down someone 12 or 13 years your junior.
• for your own sake, don't try to enter recruit training for the Marines.
https://qr.ae/pv9hJr
Q:Should I join the military after 30?
A (van een USMC Drill Instructor) : I am not telling you whether or not to join the military.

What I am doing is to tell you that the USMC age limit is now set at the age of 28.

You might get a waiver for attempting to join the Marines.

The Marines are not looking for people past that age because let’s face things as they are.

You will be less into buying into what the DIs are stressing for you to believe in, and the DIs are very picky about how you react to their commands.

If you don’t do everything to the best of your abilities, the SDI will send you home.

The older we get, the slower we heal. The Marines do not want slow healers.

The amount of weight carried while marching, route stepping, and running increases after recruit training. Carrying such weight can break down someone much faster than it can break down someone 12 or 13 years your junior.

So, you might go on to become a great soldier, but believe me, for your own sake, don’t try to enter recruit training for the Marines.

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 22-09-2022 22:16:53 ]
  donderdag 22 september 2022 @ 22:11:48 #279
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206071012
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
en die zijn ongewijzigd gebleven.
Maar dat zeg je vooral tegen jezelf, of niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_206071031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:04 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ja maar er schijnt een pantservoertuig met een echte swastika te zijn gesignaleerd! Driekwart jaar aan verkrachting, diefstal en moord op onschuldige vrouwen, baby’s en bejaarden is op 1 slag terecht gebleken!
En vergeet het roven van toiletpotten en wasmachines niet.

Maar dat doen de Russen allemaal uit liefde voor het Oekraense volk.
Dus dan mag dat.

En dat moeten die Oekraeners gewoon ondergaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206071040
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Rusland heeft sinds de invasie concrete doelen geformuleerd, en die zijn ongewijzigd gebleven. Nu komen er alsnog referenda en een inlijving van de afvallige oblasten, en het resultaat is onveranderd. Alleen wel meer doden en een langer durend conflict door wapenleveranties.
Ah, wapenleveranties verlengen het conflict. Maar meer troepen inbrengen door een mobilisatie niet?
pi_206071051
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ze gedragen zich precies als echte Russische soldaten :Y
Ik ben een keer in Turkije in een all in restaurant geweest waarbij 80% van de gasten Russen waren. Om 09:30 uur bier bij het ontbijt. Bier in het zwembad. De hele dag door bier. Bier was gratis, en vodka niet.
pi_206071101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, wapenleveranties verlengen het conflict. Maar meer troepen inbrengen door een mobilisatie niet?
Je leeft in een illusie dat Oekrane deze oorlog kan stoppen (daardoor verlengt Oekrane idd het conflict). Putin zal geen verlies accepteren, dus het is of het militair winnen of nucleair "winnen".
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206071117
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Rusland heeft sinds de invasie concrete doelen geformuleerd, en die zijn ongewijzigd gebleven.

Noem ze eens, volgens mij heb je er geen idee van.


quote:
Nu komen er alsnog referenda en een inlijving van de afvallige oblasten, en het resultaat is onveranderd. Alleen wel meer doden en een langer durend conflict door wapenleveranties.
Die referenda hadden ook gehouden kunnen worden zonder dat Rusland het land was binnen gevallen.

Verder is het van de zotte dat het ene land referenda gaat houden in een ander land.

Ik kan er echt niet bij waarom iemand zoiets gaat verdedigen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206071133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de rusbots weer aan het werk zijn gesteld in dit topic? Hoeven jullie niet het leger in?
Ik denk dat de Russen bang zijn dat ze net zo vechten als ze redeneren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206071143
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je leeft in een illusie dat Oekrane deze oorlog kan stoppen (daardoor verlengd Oekrane idd het conflict). Putin zal geen verlies accepteren, dus het is of het militair winnen of nucleair "winnen".
Dat dachten ze met meer oorlogen tegen supermachten. Toch zijn er vele oorlogen uiteindelijk verloren door die supermachten.

Niet iedereen spreidt zijn billetjes terwijl hij voorover buigt voor een supermacht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 september 2022 @ 22:19:55 #287
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206071154
Krijg de indruk dat ze iedereen die voor de overheid werkt, direct/indirect mobiliseren.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:20:12 #288
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071159
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:35 schreef Hyperdude het volgende:
Als het klopt een geinige actie, maar beetje slecht controleerbaar.

[ twitter ]
De tanks wilden niet en hebben collectief zelfmoord gepleegd? Ja dat is lastig te controleren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206071171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, wapenleveranties verlengen het conflict. Maar meer troepen inbrengen door een mobilisatie niet?
Nee, da's de grap.
Poetin mag alles, en niemand mag daar iets tegen doen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206071172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, wapenleveranties verlengen het conflict. Maar meer troepen inbrengen door een mobilisatie niet?
Rusland probeert alleen haar eigen veiligheid te garanderen door duizenden van haar eigen inwoners naar de slachtbank te leiden joh. Waar bemoeien we ons mee?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206071183
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Rusland heeft sinds de invasie concrete doelen geformuleerd, en die zijn ongewijzigd gebleven. Nu komen er alsnog referenda en een inlijving van de afvallige oblasten, en het resultaat is onveranderd. Alleen wel meer doden en een langer durend conflict door wapenleveranties.
Je blijft wel lekker stapelen. De doelen van Rusland zijn nu al zeker 3x herzien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206071216
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:19 schreef ExTec het volgende:
Krijg de indruk dat ze iedereen die voor de overheid werkt, direct/indirect mobiliseren.

[ twitter ]
Lijkt mij uiteindelijk alleen maar tegen je werken. Je hebt die fabrieken en labs nodig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206071223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De strontverwende zonen van de elite uit het Europese deel van Rusland worden niet opgeroepen omdat het secundaire doel van deze mobilisatie de "Endlsung" is om van het niet-Slavische deel der bevolking af te komen zonder vernietigingskampen in te hoeven richten.
Stevige stelling = stevige bron, ouwe reus
  donderdag 22 september 2022 @ 22:23:15 #294
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071249
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:05 schreef HSG het volgende:

[..]
Als zij nou ook met de vlag van Saudi-Arabi gaan wapperen is het fascistische plaatje compleet.
Vergeet de Sims 3 niet!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206071255
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt inderdaad de tank in 3D zien in die paar seconden ^O^
Russische tanks hebben het Z symbool aan alle kanten.
pi_206071266
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je leeft in een illusie dat Oekrane deze oorlog kan stoppen (daardoor verlengt Oekrane idd het conflict).
Waarom zou Rusland niet gestopt kunnen worden?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:24:39 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071296
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je blijft wel lekker stapelen. De doelen van Rusland zijn nu al zeker 3x herzien.
Volgens mij verleggen ze hun doelen elke dag
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 september 2022 @ 22:24:48 #298
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071298
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Rusland heeft sinds de invasie concrete doelen geformuleerd, en die zijn ongewijzigd gebleven. Nu komen er alsnog referenda en een inlijving van de afvallige oblasten, en het resultaat is onveranderd. Alleen wel meer doden en een langer durend conflict door wapenleveranties.
Het resultaat blijft hetzelfde. Ukraine wint en het Rode Leger is niet meer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206071305
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Rusland heeft sinds de invasie concrete doelen geformuleerd, en die zijn ongewijzigd gebleven. Nu komen er alsnog referenda en een inlijving van de afvallige oblasten, en het resultaat is onveranderd. Alleen wel meer doden en een langer durend conflict door wapenleveranties.
Genocide, is het doel.

Rusland hun gang laten gaan sterf je sowieso in die gebieden, je kinderen ontvoerd. rusland hun gang laten gaan kost miljoenen russen hun leven.

dus misschien moet je eens een brief schrijven naar het kremlin, want echt hypocriet dat je al die russen wil laten sterven....
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:25:18 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:23 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Russische tanks hebben het Z symbool aan alle kanten.
Neehoor. Op de onderkant niet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 september 2022 @ 22:26:49 #301
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')