Slim draaien he? En je kan tegels buiten de bingo tegels inwisselen voor omruilen of 1 gratis afvinken, maar je weet niet van te voren welk 'cadeau' je krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik kom er nu pas achter dat je zelf de tegels moet omdraaien
Nja, uiteindelijk moet je het hele patroon omdraaien om te winnen gok ik, dus dat slim draaien is ook een beetje een opjut dingetje van fitbit volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Slim draaien he? En je kan tegels buiten de bingo tegels inwisselen voor omruilen of 1 gratis afvinken, maar je weet niet van te voren welk 'cadeau' je krijgt.
Ja klopt dat is zo, maar je kan dan wel verschillende strategieën toepassen. Eerst alle hoge/lastige, zodat de makkelijke overblijven en hopen dat je de snelste bent. Of eerst alle makkelijke en dan makkelijke buiten de bingo omdraaien zodat je kan wisselen of 1 naar keuze mag omdraaien.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Nja, uiteindelijk moet je het hele patroon omdraaien om te winnen gok ik, dus dat slim draaien is ook een beetje een opjut dingetje van fitbit volgens mij.
Haha ik ook. Ongeveer tegelijkertijd met jouquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik kom er nu pas achter dat je zelf de tegels moet omdraaien
Ik wil ook wel in zo'n groepje. Niet met mensen die elke dag zo aan het streben zijn dat ze 20000+ stappen doen en zoquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb sinds 2 weken een luxe.. ik doe rustig aan met de stappen en snap nog niet alles van mn premium account 't.. wat wel irritant is , is dat er een Errol is op een Android apparaat, waardoor je iedere keer he privacy voorwaarden moet accepteren..
(Weet niet of dat al genoemd is in het topic )
Ik zou wel graag bij een groepje willen.. mijn doel is 10.000 stappen en dat haal ik niet vaak.. dus als er een groepje is met DIE afstand
In zķ'n groepje wil ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb sinds 2 weken een luxe.. ik doe rustig aan met de stappen en snap nog niet alles van mn premium account 't.. wat wel irritant is , is dat er een Errol is op een Android apparaat, waardoor je iedere keer he privacy voorwaarden moet accepteren..
(Weet niet of dat al genoemd is in het topic )
Ik zou wel graag bij een groepje willen.. mijn doel is 10.000 stappen en dat haal ik niet vaak.. dus als er een groepje is met DIE afstand
Ja, maar dat komt omdat ik hem rechts draag en daardoor een beetje valsspeelquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:45 schreef Luxuria het volgende:
Hee wat leuk dit topic! Ik ben helemaal fan van dit soort horloges, al jaren vanaf dat het alleen nog mogelijk was om sportactiviteiten te tracken, echt fijn dat er tegenwoordig zoveel meer functies op zitten.
Ik heb altijd Garmins gehad, nu heb ik de Garmin Venu, ik heb gisteren de Garmin Venu 2s besteld omdat ik graag weer een upgrade wilde
Vandaag kan ik hem ophalen bij het PostNL punt, ik kan niet wachten
Ik heb een kantoorbaan dus die 10000 stappen haal ik helaas vaak niet.
Wel moet ik zeggen dat hij vaak ook veel stappen telt in huis, zoals met handen wassen en fohnen, hebben jullie dat ook?
Heb je in je instellingen ook aangegeven dat je hem rechts draagt?quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ik hem rechts draag en daardoor een beetje valsspeel
(Fitbit hartslagsensor gaat niet door m'n tattoo op m'n linker pols)
Ik ga het mezelf niet moeilijker maken hčquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Heb je in je instellingen ook aangegeven dat je hem rechts draagt?
Ohh.. mn doel stat op 5000, die haal ik meestal wel.. maar uiteindelijk wil ik graag naar de 10.000 komen.. zo is het debk ik beter gezegdquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, peesontsteking onder mijn voet, 2 weken Diclofenac en weer contact opnemen met de podotherapeut, en "schoenen" aan in huis dus ik heb pantoffels met een stevige zool gekocht.
M'n wandelschoenen zijn verder prima (daarin heb ik ook amper last), dus eens zien hoe dat gaat lukken qua aantal stappen per dag
Qua doel zit ik op de 10.000 per dag, maar sinds ik een maand geleden Corona had lukte dat al niet meer, en met die pijn aan mijn voet is het ook lastig, maar goed, komt wel weer.
Begin in januari met 7.000 per dag als doel, dat in een paar maanden iedere keer 1.000 opgehoogd tot ik bij de 10.000 was en dat werkte prima.
Als je die 10.000 toch nooit haalt zet je doel dan gewoon wat lager.
Een haalbaar doel motiveert meer dan een onhaalbaar doel.
En als je je doel iedere dag haalt gooi je je doel gewoon een beetje omhoog.
Ja Want ik wil eigenlijk wel die 10k stappen doen, maar ik ben tegenwoordig al blij als ik 8k haal En ik raak op dit moment volkomen gedemotiveerd van mensen die elke dag met gemak 15-25k stappen zetten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 15:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohh.. mn doel stat op 5000, die haal ik meestal wel.. maar uiteindelijk wil ik graag naar de 10.000 komen.. zo is het debk ik beter gezegd
@:ijsdraakje en @:isabeau groepje beginnen dan?
Dat zou mijn instelling ook zijnquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:13 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik ga het mezelf niet moeilijker maken hč
Dat gedemotiveerd raken door mensen die 15-25K stappen per dag doen snap ik dan weer niet, waar ik wel snap dat je er van baalt dat je die 10.000 niet haalt, maar dat is je eigen doel.quote:Op dinsdag 27 september 2022 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja Want ik wil eigenlijk wel die 10k stappen doen, maar ik ben tegenwoordig al blij als ik 8k haal En ik raak op dit moment volkomen gedemotiveerd van mensen die elke dag met gemak 15-25k stappen zetten.
(mijn doel staat nu op 8k)
quote:Op dinsdag 27 september 2022 15:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohh.. mn doel stat op 5000, die haal ik meestal wel.. maar uiteindelijk wil ik graag naar de 10.000 komen.. zo is het debk ik beter gezegd
@:ijsdraakje en @:isabeau groepje beginnen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |