Weet ik niet aangezien die site echt nut dun is op de telefoon.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit de zeer capabele @:Suikerbrooddaar nog?
Dat was altijd wel lastig ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet aangezien die site echt nut dun is op de telefoon.
Ze zullen het wel brengen als een nobel iets maar waarschijnlijk denken ze gewoon beter zo reclame te kunnen verkopen. Net als hier met 'mannenzender RTL 7' en Net5 was een vrouwenzender toch?quote:
Naar Net5 keek dacht ik ook geen hond.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zullen het wel brengen als een nobel iets maar waarschijnlijk denken ze gewoon beter zo reclame te kunnen verkopen. Net als hier met 'mannenzender RTL 7' en Net5 was een vrouwenzender toch?
Geen idee, vroeger nog wel eens iets op gezien voordat het zo werd gepositioneerd.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Naar Net5 keek dacht ik ook geen hond.
Ik misschien ook wel, maar ik kan me geen programma van die zender herinneren.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee, vroeger nog wel eens iets op gezien voordat het zo werd gepositioneerd.
Hee eens kijken daarquote:Op donderdag 22 september 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als deze toon aanhoudt kijk ik het wk op wzv.nl!
Geen darkmodequote:Op vrijdag 23 september 2022 08:09 schreef Oriente het volgende:
Woordle 461 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜⬜🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 257 3/6
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
🟨🟩🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer
Mede mogelijk gemaakt doorquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel heerlijk hoe autistisch deze slowchat is. Gewoon elke dag dezelfde posts/stijl posts voorbij zien komen.
FOK! = dood (nou ja deze SC dan)quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel heerlijk hoe autistisch deze slowchat is. Gewoon elke dag dezelfde posts/stijl posts voorbij zien komen.
Waar was je gisteravond?quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
@tong80quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK! = dood (nou ja deze SC dan)
Aan het kletsen. Met een meid.quote:
Lekker maat. Ik ook, maar dan kletsen zonder L.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan het kletsen. Met een meid.
Hax en nog ketsen ook.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ook, maar dan kletsen zonder L.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |