OP is misschien wel toe aan een updatequote:
Als je wat leuks weet.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OP is misschien wel toe aan een update
4x per jaar. En de parodontoloogquote:Op donderdag 22 september 2022 12:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Ben je ook al naar de mondhygiëniste geweest?
Jeetjequote:Op donderdag 22 september 2022 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
4x per jaar. En de parodontoloog
Tijd voor een pittig kapselquote:
Over drie weken naar de kapper.quote:
Ik morgen weer.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over drie weken naar de kapper.
Ga je voor extensions of is het al lang-ish?quote:Op donderdag 22 september 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik morgen weer.Matching kapsels doen?
Ja, nou, zo zie je maar dat goed onderhouden helaas niet alles is. Was het maar waarquote:
Had jij geen funky afro?quote:Op donderdag 22 september 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik morgen weer.Matching kapsels doen?
Omg en ik wil naar de kapper !quote:Op donderdag 22 september 2022 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag bij de kapper geweest. Komt wel dichtbij zo.
Hou op met mij hoor! Straks vertel je dat je ook highlites hebt.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg ook een goeie hoofdmassage.
Doe ik alleen per DM.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op met mij hoor! Straks vertel je dat je ook highlites hebt.
Het is al lang-ish en ik ga niet voor een Haagse mat natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je voor extensions of is het al lang-ish?
Ik ben de Leo Sayer van de SC.quote:
Net zo oud ook?quote:
Ouder nog zelfs.quote:
Matchen it isquote:Op donderdag 22 september 2022 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is al lang-ish en ik ga niet voor een Haagse mat natuurlijk.
Zouden we te oud zijn?quote:
Ik denk het. We zijn niet meer mee met de straat taalquote:
Sad.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het. We zijn niet meer mee met de straat taal
Ik heb er wel wakker van gelegen hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 06:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er wel wakker van gelegen hoor
RIP ABN.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het. We zijn niet meer mee met de straat taal
Dat was toch al dood.quote:
Vooral in de Randstad.quote:
Neuh, sinds de jaren 70 al.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlandsquote:Uit de term ABN is de 'B' weggehaald, aanvankelijk alleen onder neerlandici, omdat 'beschaafd' kon suggereren dat mensen die andere varianten van het Nederlands spreken niet beschaafd zouden zijn. Tot de jaren zeventig werd de term 'ABN' officieel gebruikt, daarna de term Algemeen Nederlands (AN).
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, sinds de jaren 70 al.
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlands
Daarom Standaardnederlands.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet
Misschien moet het ANN zijn. Algemeen Normaal Nederlands. Maar goed, wat is de definitie van normaal dan.
Standaard klinkt wel niet heel beschaafdquote:
Dat was de bedoeling ook.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Standaard klinkt wel niet heel beschaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |