quote:
Op zaterdag 26 november 2022 22:47 schreef golfer het volgende:Nu jouw bijna complete 'kippenhok' is verwijderd ga je waarschijnlijk wel versneld in de overgang geraken. Ik wens jou en jouw ongeving daar alvast veel sterkte mee.

om dit niet te laten gebeuren hebben ze juist daarom mijn eierstokken laten zitten

Overigens heb ik de diagnose al gehad maar achteraf gezien kan dat ook heel goed stress en overspannenheid zijn dat was nl de eerste keer dat ik bij ex wegging naar een blijvanmijnhuis

Heb nu wel de leeftijd natuurlijk om in de overgang te gaan dus dat zal echt niet lang op zich laten wachten.
Maar op de natuurlijke manier schijnt zoveel beter te zijn als geforceerd door de eierstokken te verwijderen.
De eileiderontsteking heb ik geloof ik een idee van wanneer ik dat heb gekregen. Bij laatste redmiddel afgelopen februari door mirena-spiraal.
De pijn die ik toen had is niet te omschrijven zo hels. Heb toen tramadol gekregen. De 7 maanden erna had ik in meer en mindere mate bloedverlies en vreemde buikpijn.
Maargoed even afwachten op wat de gynaecoloog zegt over 2 weken. Het klinkt me iig wel heel logisch.
OT, de tijd dat ik bij mijn ouders ben gaat mijn vader naar mijn huisje af en toe om wat te klussen

Ook heb ik wat bloem/plantenpotten weten te scoren uit de container van de buren bij mijn ouders

Dus allebei de balkons zijn straks voorzien

Zeker die 2 hoge op voet is absoluut niet mijn smaak, maar boeit me niet want het scheelt me gewoon een smak met geld

![20221125-095551.jpg]()
Die 2 hoge komen op het balkon aan de voorkant daar komen ook alle mensen voorbij en zijn de bloemen goed te zien vanaf straat.
En daar zitten doe ik sowieso niet
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2022 06:35:29 ]