Je woont toch niet in België?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij was hier net om te controleren, niks doet het. Hou op hoorHij ging ook weer rommelen in mijn meterkast, kon er wederom niks in vinden dus ik ben het probleem volgens hem.
Belmeneer: je moet blij zijn dat ik zo vroeg ben gekomen om je probleem op te lossen.
Ik: het is al bijna 4 maanden, hoezo is dat vroeg? En ik heb nog steeds geen bel
Jij bent het probleem?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij was hier net om te controleren, niks doet het. Hou op hoorHij ging ook weer rommelen in mijn meterkast, kon er wederom niks in vinden dus ik ben het probleem volgens hem.
Belmeneer: je moet blij zijn dat ik zo vroeg ben gekomen om je probleem op te lossen.
Ik: het is al bijna 4 maanden, hoezo is dat vroeg? En ik heb nog steeds geen bel
Ik had 'm hele sterke koffie met veel ontbijtkoek geserveerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
De belmeneer ook: ja ik was even alle bellen aan het testen maar van u kreeg ik geen gehoor.
Ik:![]()
Ik in gedachten: teringkneus
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
De belmeneer ook: ja ik was even alle bellen aan het testen maar van u kreeg ik geen gehoor.
Ik:![]()
Ik in gedachten: teringkneus
Nou eigenlijk zou ik als ik een vent was geweest gezegd hebben dat ik zitten plas en al je muren onder gespetterd hebben. WTF kan iemand die uren lang aan het werk is niet gebruik maken van de wc? Ik snap denk ik wel waarom het zo lang duurtquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik nog iets toevoegen aan deze soap?
Ik doe het gewoon.
Heel de dag zat ik al in de zenuwen dat hij zou vragen of hij bij mij kon plassen.
En ja hoor, het eerste wat hij vroeg: kan ik plassen?! Ik: alleen als je gaat zitten want ik ga jouw pisspletters niet van de muren halen.
Belmeneer: ik kan niet zittend plassen ik ga wel naar kantoor.
Hij is bijna een uur weggeweest, hij heeft vast en zeker ook zitten poepen hoor.
Een beetje kerel doet dat staand.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef mascara-klodder het volgende: hij heeft vast en zeker ook zitten poepen hoor.
quote:
Internet uitgevallen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou er vandaag dan eindelijk goed nieuws zijn
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:46 schreef golfer het volgende:
Eindelijk kunnen we belletje trekken bij Kloddertje.
Ik dacht dat ze jouw appartement als showcase "nu alles mooier en beter" huisje hadden gemaakt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Sorry, had hele drukke dag.
Vanochtend was er een andere monteur en de bel doet het nu![]()
![]()
Wel chique hoor met zo'n camera
Dussss ik wilde vanochtend even een lekkere hete douche nemen....kwam er alleen maar koud water uit de kraan.
Woningbouw gebeld en om 15.30 uur was de cv-monteur er
Er is vanalles mis, hij heeft een spoed bij de bestellingen gezet en ik word gebeld als de onderdelen er zijn.
Begrijpen jullie dat ik hier een heel klein beetje erg nerveus van word?
Hoorde de man met de woningbouw bellen, er werd echt gedramd aan de andere kant vd lijn: REPAREREN! REPAREREN! REPAREREN!!!!
De beste man legde uit dat er echt veel kapot was en een nieuwe ketel beter zou zijn aangezien deze ketel die reparaties het niet echt meer waard is. Helaas: REPAREREN!!!
Ketel is uit 2007 trouwens.
Leuker nieuws: de gordijnen in de woon en slaapkamer hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |