Superquote:
Wiens lijk heb jij net begraven?quote:
Goede broekquote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Inhakend op onderwerp vorige topic (want zoveel heeft een ESF connectie)
Ginevra zingt ookquote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Inhakend op onderwerp vorige topic (want zoveel heeft een ESF connectie)
Hoe bedoel je?quote:
Hoe verquote:
Dan is het geen kapenquote:
Ik zie sodesnuiter als lapoquote:
Oh op die fiets. Ja net zo irritantquote:
Nee iemand die loopt te fucken blijkbaarquote:
Heeft het graag over batsen .. zie andere geopende topics ..quote:Op woensdag 21 september 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee iemand die loopt te fucken blijkbaar
Ik dacht dat batsen van Billie Bakker kwam.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het graag over batsen .. zie andere geopende topics ..
Bats Billie kon er ook wat van iddquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat batsen van Billie Bakker kwam.
Sindsdien ken ik dat woordquote:Op woensdag 21 september 2022 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bats Billie kon er ook wat van idd
Ik ook jaquote:
Iemand die de waarschuwing had genegeerd.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wiens lijk heb jij net begraven?
Pfffffffffff wat een opluchtingquote:
Nee anders had ik het wel geweten. Alhoewel ?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken of ik het al langer ken .. van Koot en Bie of zo ...
Ja dat dusquote:Op woensdag 21 september 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee anders had ik het wel geweten. Alhoewel ?
Googel zegt niks oh wacht 'slaan.' en ' geslachtsgemeenschap hebben' nou dat wist ik nietquote:
Zie editquote:
Oh ja dat, nou ja we hebben nog de neutronen korrels.quote:
?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat, nou ja we hebben nog de neutronen korrels.
JOH !!!! neutronen korrels voor je tuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Oh die heb Domni vast ook nog op voorraadquote:Op woensdag 21 september 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
JOH !!!! neutronen korrels voor je tuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees wel eens dat dit soort programma's niet meer mogen. Gelukkig staan ze nog online.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb Domni vast ook nog op voorraad
Ja die kans bestaat .. met de huidige moraalriddersquote:Op woensdag 21 september 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees wel eens dat dit soort programma's niet meer mogen. Gelukkig staan ze nog online.
Dan is van Es een zwarte homoquote:Op woensdag 21 september 2022 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kans bestaat .. met de huidige moraalridders
We batsenquote:
Dus privéquote:
Wat is zo grappig? Of heb je geen meningquote:
Moest om jouw post lachen..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo grappig? Of heb je geen mening
Beterquote:Op woensdag 21 september 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest om jouw post lachen..
Ben je VIva weer zat ouwe hoerquote:
Die komen niet hierheen, begreep ik.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
Hoop Russische reservisten hebben geen zin om te moeten gaan vechten ... Nog meer vluchtelingen ...
Mjah, het zijn er gewoon teveel, wordt moeilijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
Hoop Russische reservisten hebben geen zin om te moeten gaan vechten ... Nog meer vluchtelingen ...
Wij noemden haar Batsy.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bats Billie kon er ook wat van idd
Leuke tv.quote:
Mijn vriendin en ik kunnen deze LP nog steeds van A tot Z naspelen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
JOH !!!! neutronen korrels voor je tuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verkleed en al ?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik kunnen deze LP nog steeds van A tot Z naspelen.![]()
Dat nog net niet.quote:
Ik vind dit een TR waardquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef mario390 het volgende:
en horror als de vent door de haren wrijvt![]()
hij heeft bang
[ afbeelding ]
Die nagelsquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef mario390 het volgende:
hij heeft bang
[ afbeelding ]
Ik zie je wel in een grijze regenjasquote:
Ja regelmatig. Maar domme eikels zoals jij glippen er meestal doorquote:
FTFYquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja regelmatig. Maar domme eikels users zoals jij glippen er meestal door
Smoelquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja regelmatig. Maar domme eikels zoals jij glippen er meestal door
wel lekker kriebelenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef mario390 het volgende:
hij heeft bang
[ afbeelding ]
PING !!! héé heeft dat een geluidje? Lijkt me wel lekkerquote:
Ik heb meerdere trenchcoats in verschillende kleuren, maar niet in grijs. Mij te somber.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie je wel in een grijze regenjas
Ik heb van Danny een sirene op mijn laptop gekregen, zodra er een tr is gaat ie afquote:Op woensdag 21 september 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
PING !!! héé heeft dat een geluidje? Lijkt me wel lekker
Dat moet herrie zijn danquote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van Danny een sirene op mijn laptop gekregen, zodra er een tr is gaat ie af
Ja, dus please vooral 's nachts niet meer tr'enquote:
Ik slaap s'nachtsquote:Op woensdag 21 september 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dus please vooral 's nachts niet meer tr'en
Nachtmerriequote:Op woensdag 21 september 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk drom ik nooit van deze
freak met deze lange vinger
Als je er te veel naar kijkt of over hebt dan vast welquote:Op woensdag 21 september 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk drom ik nooit van deze
freak met deze lange vinger
Je kan bizar dromenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het te veel naar kijkt of over hebt dan vast wel
Doet mn Airfryert ook zoquote:Op woensdag 21 september 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
PING !!! héé heeft dat een geluidje? Lijkt me wel lekker
Oke. Komt goedquote:Op woensdag 21 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds laat valt er ook onder
Die nagels in je neus maken niet echt schade aanquote:
Ja laten we dromen vertellen. Ik ben er zo benieuwd naarquote:
Zoiets als dit.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik incl. in mn combi magnetron... Maar ook gewoon een pan met een stoommandje
Ik heb Ossewitquote:Op woensdag 21 september 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik incl. in mn combi magnetron... Maar ook gewoon een pan met een stoommandje
Ik vertel niks hoor, dus wees maar niet bangquote:Op woensdag 21 september 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we dromen vertellen. Ik ben er zo benieuwd naar
Je bent wel een dom soort als je zoiets aanschaftquote:
Gelukkig, ik maakte me al zorgen om de vitamientjesquote:Op woensdag 21 september 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
prima krokant ... ik had al een gezonde salade op
Pannen ofzo? Bakken, bradenquote:
Het eten wat eruit komt lijkt me retesaai en smakelijkquote:Op woensdag 21 september 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Jazeker. Het is even wennen, maar werkt perfect...
Bij mij niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smerig, vaak te laat of staakt?
Dat lijkt je.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het eten wat eruit komt lijkt me retesaai en smakelijk
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan smaakt je groente dus naar zalm
Precies, jij snapt wat 'het lijkt me' betekentquote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat lijkt je.
Je weet het dus niet zeker
Ja natuurlijk als je er geld aan uit geeftquote:
Die stoomkoker is echt niet verkeerd.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, jij snapt wat 'het lijkt me' betekent
En jij woont aan de kust…quote:
Ja dat kan, het trekt mij totaal niet aanquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Die stoomkoker is echt niet verkeerd.
Serieus
Die zie ik nooit zwemmenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En jij woont aan de kust…![]()
Een jumbo (grote lekkerbek)
Waar woon je dat gedrocht staat volgende week op Marktplaatsquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Die stoomkoker is echt niet verkeerd.
Serieus
Met lekker extra viskruiden eropquote:Op woensdag 21 september 2022 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En jij woont aan de kust…![]()
Een jumbo (grote lekkerbek)
Die heb ik vanmiddag gehad.quote:
Sta open voor nieuwe dingenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan, het trekt mij totaal niet aan
Nee, die is gehandicaptquote:
Die kutzooi is meer schoonmaken dan koken sufferdquote:
En lukt het ?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik begin van het jaar ook gegaan
Ja zeker, ik kook nu op inductie en heb er totaal geen problemen mee gehad, ik was er zo aan gewend.quote:
Maakt het wat uit qua kosten?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik begin van het jaar ook gegaan
OK... we gaan het zien hierquote:Op woensdag 21 september 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik kook nu op inductie en heb er totaal geen problemen mee gehad, ik was er zo aan gewend.
Ik had bijna mijn woning geweigerd omdat geen gas. Inductie is primaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik kook nu op inductie en heb er totaal geen problemen mee gehad, ik was er zo aan gewend.
Ja. Gefrituurde visfilet.quote:
Je kan met de vork stukjes afbreken.quote:moet je dat nach de länge eten?
In de tabellen is de tabel voor gas dit jaar echt wel een stuk naar beneden gegaan.quote:
Het is wel ff wennenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook best fijn, vooral het schoonmaken van de kookplaatquote:Op woensdag 21 september 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn woning geweigerd omdat geen gas. Inductie is prima
Ja skeet alles hangt van elkaar af. Kolen, gas, electraquote:Op woensdag 21 september 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook inductie![]()
Maar dan maken ze elektriciteit duurder
Ja dat scheelt een hoop werkquote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook best fijn, vooral het schoonmaken van de kookplaat
Ja maar minder dan het gasquote:Op woensdag 21 september 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ook inductie![]()
Maar dan maken ze elektriciteit duurder
Over de 2400 bedoel je ?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar toch.
Ik ga wel over die limiet heen nu, van elektrisch...
Poetsen met een microvezelquote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook best fijn, vooral het schoonmaken van de kookplaat
Ja wat dacht je dan?quote:
Van Gaalquote:Op woensdag 21 september 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Maar nu ff kijken wat onze Louis te melden heeft op de Persco
Nee en geen citroen dingenquote:
Ik ben serieus blij met die kookplaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het .. gold ook voor brillenglazen
Nee duurt even in die monster panquote:
Ook gemaakt en opgegeten netquote:
Ik wil je pannen zienquote:
Volgende keerquote:
Ik geloof het welquote:Op woensdag 21 september 2022 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keerOok de afwas is al gefixt
Best lang geleden dat ik stamppot at eigenlijkquote:
Ik eet dat 12 maandenquote:Op woensdag 21 september 2022 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Best lang geleden dat ik stamppot at eigenlijk
Was wel weer erg lekker na zo'n herfstweek
Alleen moet ik al moeite doenquote:Op woensdag 21 september 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar dat plafond van 2400 kwh, ze zeggen dat dat een gemiddeld verbruik is, maar voor hoeveel personen is dat? Ik red het daar niet mee met 2 personen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 september 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar dat plafond van 2400 kwh, ze zeggen dat dat een gemiddeld verbruik is, maar voor hoeveel personen is dat? Ik red het daar niet mee met 2 personen.
Ik snap dan niet waarom ze het gemiddeld verbruik noemen, want dat is het dus niet.quote:
Ik zit al jaren onder de norm.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Telefoon in het vervolg maar op kantoor opladenquote:
Netjes. Ik zit rond de 3000 met twee personen, en heb overal ledverlichting.quote:
Kan ookquote:Op woensdag 21 september 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Telefoon in het vervolg maar op kantoor opladen
Ik doe niet aan verlichting. Donker is primaquote:Op woensdag 21 september 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes. Ik zit rond de 3000 met twee personen, en heb overal ledverlichting.
Hoe vind je je weg dan? Loop je met zo'n hoofdlamp door het huis?quote:Op woensdag 21 september 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe niet aan verlichting. Donker is prima
Het is goed zo. Donker is het nooitquote:Op woensdag 21 september 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vind je je weg dan? Loop je met zo'n hoofdlamp door het huis?
Geen lampen aan lijkt me zo ongezellig, ik leg deze winter wel geen elektrische deken op mijn bed.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is goed zo. Donker is het nooit
Oh ja dat komt wel. Kerstboom ligt al klaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen lampen aan lijkt me zo ongezellig, ik leg deze winter wel geen elektrische deken op mijn bed.
Die is wel heel felquote:Op woensdag 21 september 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vind je je weg dan? Loop je met zo'n hoofdlamp door het huis?
Het is nooit donker in Amsterdamquote:
Die komt er bij mij ook gewoon dit jaarquote:Op woensdag 21 september 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat komt wel. Kerstboom ligt al klaar.
Jaren niet gedaan. Omdat, en nu heb ik zo'n nep dingquote:Op woensdag 21 september 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komt er bij mij ook gewoon dit jaar
Hier idem, ik heb na het rendierdrama geen boom meer gehad, denk dat ik nu inderdaad een neppert neemquote:Op woensdag 21 september 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren niet gedaan. Omdat, en nu heb ik zo'n nep ding
Ik vind het niks.quote:
Mooi.. ik had ook ooit zoiets ... vond het maar niksquote:Op woensdag 21 september 2022 20:00 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag een clock gevonden die projecteert op de muur EU4,95 bij de Kringloop.
De ene slaapkamer probeer ik leeg te laten dus dit is wel een uitkomst.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi.. ik had ook ooit zoiets ... vond het maar niks
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:00 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag een clock gevonden die projecteert op de muur EU4,95 bij de Kringloop.
Die hebben ze niet bij de Kringloop.quote:
Misschien onder de toonbankquote:Op woensdag 21 september 2022 20:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij de Kringloop.
Mooi snel klokkiequote:
Die is gelijk ontslagen.quote:
Loopt 5 minuten voor dat heb ik zo geleerd anders kom je te laat.quote:
Muurquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Loopt 5 minuten voor dat heb ik zo geleerd anders kom je te laat.
Afhankelijk van welke kringloop vast welquote:Op woensdag 21 september 2022 20:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij de Kringloop.
Probeer de frequentie eens te tellenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
De twee stipjes 20:43 knipperen dat zijn secondes neem ik aan.
ja volgens mij welquote:Op woensdag 21 september 2022 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
De twee stipjes 20:43 knipperen dat zijn secondes neem ik aan.
Er zijn geen landen die de tijd anders tellen geloof ikquote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
Immers, als het geen secondes zijn wat is het dan.
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef Treehut362 het volgende:
Want anders wachten tot de minuut verspringt. Dat je dat precies ziet en dan nog to 60 tellen. Nee.
Het zou bijvoorbeeld een random puls kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn geen landen die de tijd anders tellen geloof ik
Ja ok maar zou een beetje vreemd zijn op een klokquote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
Het zou bijvoorbeeld een random puls kunnen zijn.
In de kroeg doen ze dat ook vaakquote:Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Loopt 5 minuten voor dat heb ik zo geleerd anders kom je te laat.
Ik zag gister een die ging onder een/het dartboard zitten. Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Au.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de kroeg doen ze dat ook vaak
Het leger toch welquote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn geen landen die de tijd anders tellen geloof ik
Dat is geen handige plekquote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik zag gister een die ging onder een/het dartboard zitten. Ik heb het filmpje niet uitgekeken. Au.
Nee secondesquote:
Glazen oog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, Godzillaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Gojira
King Kong
de Wandelclubquote:Op woensdag 21 september 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, die ------censuur---------- is weer eens ministers aan het beledigen.
En nu lopen ze allemaal weg.
Ben het zo goed als nooit eens met dit kabinet, nu wel.
https://www.nu.nl/politie(...)n-minister-kaag.html
Wat is die tijdseenheid dan?quote:
Ik ben nooit in het leger geweest, en putin heeft me nog niet opgeroepen.quote:
Ok ik meende dt je kennis bezat die ik zelf niet hebquote:Op woensdag 21 september 2022 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben nooit in het leger geweest, en putin heeft me nog niet opgeroepen.
Weet alleen dat ik zo nu en dan andere dingen hoor, hoe anders weet ik dan weer niet
Ik weet er ook niks van. Als er oorlog uitbreekt gaan ze ons niet mobiliseren.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik meende dt je kennis bezat die ik zelf niet hebWeet zelf ook verrotte weinig van het leger af
Tuurlijk wel, doen ze in ruskia ook.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet er ook niks van. Als er oorlog uitbreekt gaan ze ons niet mobiliseren.
Denk ook niet dat we de eersten zullen zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet er ook niks van. Als er oorlog uitbreekt gaan ze ons niet mobiliseren.
Nu zijn we zo'n overgeorganiseerd land, is er nergens een regeltje waarmee die gast geschorst kan worden als kamerlidquote:Op woensdag 21 september 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, die ------censuur---------- is weer eens ministers aan het beledigen.
En nu lopen ze allemaal weg.
Ben het zo goed als nooit eens met dit kabinet, nu wel.
https://www.nu.nl/politie(...)n-minister-kaag.html
Als al het andere kanonnenvoer op isquote:Op woensdag 21 september 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk ook niet dat we de eersten zullen zijn
Pciesquote:Op woensdag 21 september 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als al het andere kanonnenvoer op is
Je zou het wel verwachten.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu zijn we zo'n overgeorganiseerd land, is er nergens een regeltje waarmee die gast geschorst kan worden als kamerlid
Nu heb ik ook een pesthekel aan die heks Kaag, maar dit soort gedrag gaat 10 straten te verquote:Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zou het wel verwachten.
In 1940 ontsloeg de koningin een premier die over de schreef was gegaan. Dat kan dus wel.
Zou wel horen jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu zijn we zo'n overgeorganiseerd land, is er nergens een regeltje waarmee die gast geschorst kan worden als kamerlid
Yes!quote:
Tegen de muppetsquote:
Voordat we de Russen te lijf gaan eerst een simpele tegenstander. Luxemburg misschien?quote:
Welnee die kunnen we makkelijk hebbenquote:
Niet als je dit hoortquote:Op woensdag 21 september 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Welnee die kunnen we makkelijk hebben
Dat is wel een pittige tegenstander hoor. Kunnen we niet beginnen met MLN-SC?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voordat we de Russen te lijf gaan eerst een simpele tegenstander. Luxemburg misschien?
quote:
Zijn die ouder dan wij?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel een pittige tegenstander hoor. Kunnen we niet beginnen met MLN-SC?
Veel te koud.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Welnee die kunnen we makkelijk hebben
Voor te bevriezen.quote:
Dan maar oorlog voeren, daar krijg je het warm vanquote:
Nee, lekker mijn eigen bedje.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar oorlog voeren, daar krijg je het warm van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, lekker mijn eigen bedje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die allemaal op je voeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
nee een Posterquote:Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die allemaal op je voeten?
Je hebt nog 5 minutenquote:
En rum, weet alleen het verband tussen die 2 nog niet.quote:
hmmm interessante linkquote:Op woensdag 21 september 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En rum, weet alleen het verband tussen die 2 nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |