Superquote:
Wiens lijk heb jij net begraven?quote:
Goede broekquote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Inhakend op onderwerp vorige topic (want zoveel heeft een ESF connectie)
Ginevra zingt ookquote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Inhakend op onderwerp vorige topic (want zoveel heeft een ESF connectie)
Hoe bedoel je?quote:
Hoe verquote:
Dan is het geen kapenquote:
Ik zie sodesnuiter als lapoquote:
Oh op die fiets. Ja net zo irritantquote:
Nee iemand die loopt te fucken blijkbaarquote:
Heeft het graag over batsen .. zie andere geopende topics ..quote:Op woensdag 21 september 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee iemand die loopt te fucken blijkbaar
Ik dacht dat batsen van Billie Bakker kwam.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het graag over batsen .. zie andere geopende topics ..
Bats Billie kon er ook wat van iddquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat batsen van Billie Bakker kwam.
Sindsdien ken ik dat woordquote:Op woensdag 21 september 2022 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bats Billie kon er ook wat van idd
Ik ook jaquote:
Iemand die de waarschuwing had genegeerd.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wiens lijk heb jij net begraven?
Pfffffffffff wat een opluchtingquote:
Nee anders had ik het wel geweten. Alhoewel ?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken of ik het al langer ken .. van Koot en Bie of zo ...
Ja dat dusquote:Op woensdag 21 september 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee anders had ik het wel geweten. Alhoewel ?
Googel zegt niks oh wacht 'slaan.' en ' geslachtsgemeenschap hebben' nou dat wist ik nietquote:
Zie editquote:
Oh ja dat, nou ja we hebben nog de neutronen korrels.quote:
?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat, nou ja we hebben nog de neutronen korrels.
JOH !!!! neutronen korrels voor je tuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Oh die heb Domni vast ook nog op voorraadquote:Op woensdag 21 september 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
JOH !!!! neutronen korrels voor je tuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees wel eens dat dit soort programma's niet meer mogen. Gelukkig staan ze nog online.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb Domni vast ook nog op voorraad
Ja die kans bestaat .. met de huidige moraalriddersquote:Op woensdag 21 september 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees wel eens dat dit soort programma's niet meer mogen. Gelukkig staan ze nog online.
Dan is van Es een zwarte homoquote:Op woensdag 21 september 2022 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kans bestaat .. met de huidige moraalridders
We batsenquote:
Dus privéquote:
Wat is zo grappig? Of heb je geen meningquote:
Moest om jouw post lachen..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo grappig? Of heb je geen mening
Beterquote:Op woensdag 21 september 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest om jouw post lachen..
Ben je VIva weer zat ouwe hoerquote:
Die komen niet hierheen, begreep ik.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
Hoop Russische reservisten hebben geen zin om te moeten gaan vechten ... Nog meer vluchtelingen ...
Mjah, het zijn er gewoon teveel, wordt moeilijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
Hoop Russische reservisten hebben geen zin om te moeten gaan vechten ... Nog meer vluchtelingen ...
Wij noemden haar Batsy.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bats Billie kon er ook wat van idd
Leuke tv.quote:
Mijn vriendin en ik kunnen deze LP nog steeds van A tot Z naspelen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
JOH !!!! neutronen korrels voor je tuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verkleed en al ?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik kunnen deze LP nog steeds van A tot Z naspelen.![]()
Dat nog net niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |