Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Kan ik ergens een notificatie instellen voor als dit gelul voorbij is, en we aan de daadwerkelijke politiek kunnen beginnen?
Zijn spreektijd zit erop. Moven met je Janine en Afredo.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:03 schreef DW457 het volgende:
Wilders heeft er geen woorden meer voor....maar blijft wel doorratelen: niet heel consequent he?
Hoho, de Telegraaf moet ergens mee gevuld worden, zoals met Janine van 84 en Alfredo.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Kan ik ergens een notificatie instellen voor als dit gelul voorbij is, en we aan de daadwerkelijke politiek kunnen beginnen?
Eens.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef Zorro het volgende:
Middeninkomens altijd de lul
Punt voor Wilders
Moet zij weten tochquote:Op woensdag 21 september 2022 11:07 schreef StephanL het volgende:
Haha een chateautje in Zwitserlandlekker voor der
Wilders is economisch altijd al SP geweestquote:
Ja maar de SP is links en het was toch juist allemaal de schuld van links?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was altijd al minus buitenlanders standpunten.
Wilders staat links in de kamer, alleen op Asiel rechts!quote:
En nog een paar huizen in Libanon en Jeruzalem toch?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:07 schreef StephanL het volgende:
Haha een chaletje in Zwitserlandlekker voor der
Ja.quote:
Wilders en de SP hebben al langer veel punten gemeen.quote:
Oh, zei hij dat? Ik dacht dat ie maar gewoon was gaan blaffen naar vak K.quote:
Kaag heeft zichzelf dan hard geraakt met de verhoging van de vermogensbelasting.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja.
Is wel veelzeggend. Kaag heeft verschillende huizen en wij zouden iets armer worden omdat de meeste mensen niet gestudeerd hebben een mooie baan hebben in de politiek.
Zou t?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
Ik vermoed overigens dat Wilders een stukkie rijker is dan Kaag
Sowieso moet ie niet zeiken over 'de elite'. Mijnheer is ik geloof ik op alleen Van der Staaij na het langst zittende kamerlidquote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
25 jaar in de kamer. Lijkt mij niet mis. Net als Rutte, die is al miljonair door 12 jaar Ruttequote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
Verschijnen voor de Hoge Raad!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:13 schreef DW457 het volgende:
Daar gaan we...gaan we zo door naar tribunalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |