Hier moeten we het misschien een andere keer even over hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach dat arme vrouwke
Zo stond ik ook ooit te janken op een tuinfeest (in ouderlijke tuin) waarbij bijna iedereen zo bezopen was dat het gierend uit de klauwen dreigde te lopen. Gelukkig was er een sterke redelijk nuchtere man waar ik bij mocht uithuilen en die vervolgens alle ‘stelletjes’ waarvan we wisten dat ze er de volgende dag spijt van zouden hebben uit elkaar plukte
Bwehehehe. Prima. Ik kan er nu smakelijk over vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moeten we het misschien een andere keer even over hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bwehehehe. Prima. Ik kan er nu smakelijk over vertellen
Ik kan ze anders prrrrima verstaan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik stel voor dat we in het vervolg toch wat meer waarde hechten aan de spraaktest
Kun jij het anders niet gewoon eens een keer met mij EENS zijn of zo jahquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan ze anders prrrrima verstaan hoor
Neequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun jij het anders niet gewoon eens een keer met mij EENS zijn of zo jah
Nehee vertel dat nou nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Voor de meelezers: Fles en ik gaan een kerstmarkt onveilig maken dit jaar. Wordt vast top![]()
)
Ik mot getuigen hebben voor als het gierend uit de hand looptquote:
Die staan er nou nog. In 2027 doet Max weer Spanje aan, dan worden ze opgehaaldquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En die kapotte auto mensen zijn nog steeds geīsoleerd?
Leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Voor de meelezers: Fles en ik gaan een kerstmarkt onveilig maken dit jaar. Wordt vast top![]()
)
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik mot getuigen hebben voor als het gierend uit de hand loopt
Jij niet?
Eerste keer dat we nachtje doenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk.Met Fles op reis is altijd tof.
Eigen kamer en desnoods eigen hotel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eerste keer dat we nachtje doenHeb je nog tips
Red ik het met eigen kamer en de enige auto in de groep, denk je?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigen kamer en desnoods eigen hotel.
Ja dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Red ik het met eigen kamer en de enige auto in de groep, denk je?
Ja desnoods in een andere deelstaat. God wat een vreselijke man die Fles.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigen kamer en desnoods eigen hotel.
Nee joh, we vermaken ons altijd uitstekend.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja desnoods in een andere deelstaat. God wat een vreselijke man die Fles.
Beter vertellen dan erop pissen, lijkt me.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Lol hoezo moet de ingang van het sanitair gemarkeerd worden.
Dit is wel het publiek dat nog weleens een metrotrap afrijdt als de TomTom dat suggereertquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Lol hoezo moet de ingang van het sanitair gemarkeerd worden.
Daar zou een mens toch gillend midden in de nacht rechtop in bed mee wakker worden, lijkt me?quote:
Wel SPAANSE worst heaquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Weer worstjes in het rode pannetje.
Dan staan ze uit denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar zou een mens toch gillend midden in de nacht rechtop in bed mee wakker worden, lijkt me?
Maar niet in je hoooooofdquote:
Die zijn uit het verhaal gescriptquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Goed afgelopen???? Vertel dat maar aan de mensen van de Seat!!!
Nee johquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sherryzoo dan.
Het is wel Spanje…
Uit het oog uit het hart.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn uit het verhaal gescript
Sorry, ik ben minder incrowd dan jullie…quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee johPaar jaar geleden was er eentje die het gewoon sjeriezoo noemde.
Wie?quote:
word er wel een beetje gaar van hoor al dat gezigeunerquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hun leven is nu dus rijden-caravan op plek sleuren-slapen-rijden-caravan op plek sleuren and repeat?
Nooit te vroeg om te beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik ben minder incrowd dan jullie…
Ja. Huuu! Haast net zo erg als ruim twee uur rijden voor één nacht hotelquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
word er wel een beetje gaar van hoor al dat gezigeuner
Mod-lightquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alle seizoenen wel gezien, maar heb er niet vaak over gepost…
We kunnen ook een caravan huren, gewoon om vast te wennenquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja. Huuu! Haast net zo erg als ruim twee uur rijden voor één nacht hotel
Ze hadden Francois Boulangé moeten inhurenquote:
Die is helaas niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hadden Francois Boulangé moeten inhuren
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen ook een caravan huren, gewoon om vast te wennen
Gewoon perfect voor kwartfinales enzo. Heel brekketquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
8 spelers doen een gooi naar de prijzen.
Zowel december als overnachten was anders jouw idee mevrouwtjequote:Op dinsdag 20 september 2022 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Dus. En ze-ker niet in december
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zowel december als overnachten was anders jouw idee mevrouwtje![]()
Auto berg afgeroldquote:
Regel jij even een melodie en een bijpassende tekst… 🎵 🎵quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En volgende week gaan we hier in het topic bonte avond doen want @:Cat-astrophe is er toch niet
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En volgende week gaan we hier in het topic bonte avond doen want @:Cat-astrophe is er toch niet
Catquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij even een melodie en een bijpassende tekst… 🎵 🎵
Du hasst dat goed geregeld, ik ritsel meteen een tamboerijn…quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat
Cat as
Cat astro
Cat astrophe weg und ich hab niks gezegd
Willst du noch een nachtje slapen in een tent tussen de apen? Jaaa? NEIN!
Kijk, zo doe je datquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Du hasst dat goed geregeld, ik ritsel meteen een tamboerijn…
Als spion ex-militair attaché in Kiev was hij wel gewend aan wat manschappen te verliezen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
WZEB is afgelopen. Het heet allemaal vlekkeloos maar ze komen gewoon met 2 man minder thuis dan waarmee ze vertrokken zijn. Toch jammer. Zal de Generaal niet lekker zitten.
Kan nog wel ff duren hoor, december wordt hetquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:26 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht binnenkort wel een uitgebreid reisverslag met plaatjes en zulks van Fles en Cat hun reis-avonturen.
Alle hoop op jou hoor, ik moet Noorwegen in mei nog steeds doenquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren hoor, december wordt het
En je was er eerder dan ikquote:Op dinsdag 20 september 2022 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alle hoop op jou hoor, ik moet Noorwegen in mei nog steeds doen![]()
Jaaaa (we zijn er) bijnaaaa!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:37 schreef golfer het volgende:
We volgen vierentwintig gepensioneerde echtparen in een groepsreis dwars door de Spaanse binnenlanden. Martine van Os reist mee en doet verslag van het wel en wee van de vakantiegangers.
Nieuwe afleveringen vanaf dinsdag 15 augustus, elke dinsdag om 21.20 uur op NPO 1.
Nais naisquote:Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaa (we zijn er) bijnaaaa!
@:Dr_Flash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |