Hier moeten we het misschien een andere keer even over hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach dat arme vrouwke
Zo stond ik ook ooit te janken op een tuinfeest (in ouderlijke tuin) waarbij bijna iedereen zo bezopen was dat het gierend uit de klauwen dreigde te lopen. Gelukkig was er een sterke redelijk nuchtere man waar ik bij mocht uithuilen en die vervolgens alle ‘stelletjes’ waarvan we wisten dat ze er de volgende dag spijt van zouden hebben uit elkaar plukte
Bwehehehe. Prima. Ik kan er nu smakelijk over vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moeten we het misschien een andere keer even over hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bwehehehe. Prima. Ik kan er nu smakelijk over vertellen
Ik kan ze anders prrrrima verstaan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik stel voor dat we in het vervolg toch wat meer waarde hechten aan de spraaktest
Kun jij het anders niet gewoon eens een keer met mij EENS zijn of zo jahquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan ze anders prrrrima verstaan hoor
Neequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun jij het anders niet gewoon eens een keer met mij EENS zijn of zo jah
Nehee vertel dat nou nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Voor de meelezers: Fles en ik gaan een kerstmarkt onveilig maken dit jaar. Wordt vast top![]()
)
Ik mot getuigen hebben voor als het gierend uit de hand looptquote:
Die staan er nou nog. In 2027 doet Max weer Spanje aan, dan worden ze opgehaaldquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En die kapotte auto mensen zijn nog steeds geīsoleerd?
Leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
(Voor de meelezers: Fles en ik gaan een kerstmarkt onveilig maken dit jaar. Wordt vast top![]()
)
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik mot getuigen hebben voor als het gierend uit de hand loopt
Jij niet?
Eerste keer dat we nachtje doenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk.Met Fles op reis is altijd tof.
Eigen kamer en desnoods eigen hotel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eerste keer dat we nachtje doenHeb je nog tips
Red ik het met eigen kamer en de enige auto in de groep, denk je?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigen kamer en desnoods eigen hotel.
Ja dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Red ik het met eigen kamer en de enige auto in de groep, denk je?
Ja desnoods in een andere deelstaat. God wat een vreselijke man die Fles.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigen kamer en desnoods eigen hotel.
Nee joh, we vermaken ons altijd uitstekend.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja desnoods in een andere deelstaat. God wat een vreselijke man die Fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |