Noem mij maar humorloos dan.quote:
Dacht eigenlijk dat ik je grap gewoon inkopte maar wat had een je een beroerde keus van woorden in dat gevalquote:Op woensdag 21 september 2022 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Noem mij maar humorloos dan.
Ik zit maar wat te klootzakken hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ik je grap gewoon inkopte maar wat had een je een beroerde keus van woorden in dat geval
Die maakt op een Joodse begrafenis een kampgrap denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:40 schreef Coco het volgende:
@:littlerabbit is niet zo handig met grappen.
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ben je tegenwoordig eigenlijk ook al racist als je een hekel aan specifiek mensen van een klein gedeelte van de wereld hebt?
In mijn geval is dat heel Afria.
Ik wel!quote:
Ik ben erg grappig hoor en dan vooral op begrafenissen (bij voorkeur Joodse)quote:Op woensdag 21 september 2022 18:40 schreef Coco het volgende:
@:littlerabbit is niet zo handig met grappen.
Ik denk dat haar hart weer gekotst heeft vandaag.quote:
Waar ligt Afria precies?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel!
Ben dan ook een man van de wereld.
Ik zie de achterlijke "hoogtepunten" vanzelf langskomen.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
Overigens is er weer een persconferentie met Van Gaal op ESPN.
Ik ben helemaal klaar met die Louisquote:Op woensdag 21 september 2022 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
Overigens is er weer een persconferentie met Van Gaal op ESPN.
quote:Op woensdag 21 september 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie de achterlijke "hoogtepunten" vanzelf langskomen.
Onder Eurpa. Nooit van gehoord?quote:
Goedquote:Op woensdag 21 september 2022 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe is 't trouwens met ons aller knut?
quote:
Is hij alweer op een gewicht waarbij zijn speciale wielrenwielen het niet meer begeven?quote:
Zag er de laatste keer dat ik hem zag goed uit.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is hij alweer op een gewicht waarbij zijn speciale wielrenwielen het niet meer begeven?
Ik kom er dus net achter dat mijn k niet zo goed meer werkt, die moet ik nu extra hard induwenquote:
Geen probleem anovinnie.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom er dus net achter dat mijn k niet zo goed meer werkt, die moet ik nu extra hard induwen
Heeft je broer nog steeds met dit soort Phil-reviews te maken?quote:
Helaas is de zaak van broertje nu definitief dicht vanwege gezondheidsredenen.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft je broer nog steeds met dit soort Phil-reviews te maken?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |