1 2 3 4 5 6 7
Maar wat leven we toch in een dictatuur he.. Zo eentje waar je de koningin gewoon even op straat kunt uit maken voor WEF-hoer :')
Götze'd!
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:24 schreef Raw85 het volgende:
Maar wat leven we toch in een dictatuur he.. Zo eentje waar je de koningin gewoon even op straat kunt uit maken voor WEF-hoer :')
Gaaf land.

Brutal. Fucking. Metal.

Backwards cap
Rusland 1917 vibes.

Justin Bieber, Harry Styles and Agustín Bernasconi are so freakin cute ♥. Skater guys.
Nike AF1 Mid 07 white sneakers, Calvin Klein white boxer, Nudie skinny jeans, Nike Cap, Nike Just Do it Tee.

Backwards cap
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar.....

[ afbeelding ]
173cd93a2f_LUCILLE.jpg?w=600&s=3facd6aac0bee7fcbeb2d907fe1fdce9

Justin Bieber, Harry Styles and Agustín Bernasconi are so freakin cute ♥. Skater guys.
Nike AF1 Mid 07 white sneakers, Calvin Klein white boxer, Nudie skinny jeans, Nike Cap, Nike Just Do it Tee.

Backwards cap
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Tof mens. Dat was een leuk stukje met Jensen destijds.
Prachtige ballen ook.

altyd
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:31 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]

Is Jetten gay?
Nee, toen ik hem ook een homo-hoofd verweet, kreeg ik een ban, dus dat zal wel niet dan.

Is dat Huub stapel?

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.

Is onmogelijk
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:31 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Is Jetten gay?
Is water nat?

Maar dit is zijn vader, hij heeft in het verleden ook al eens zijn moeder en zus meegenomen, ik neem aan dat je daaraan ook geen geaardheid verbond?

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?

ď
Stel nou dat de uitvaart van Elizabeth vandaag zou zijn geweest, hoe had Willem-Alexander dat dan gedaan?

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis

De neug rakken
6s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:35 schreef Nielsch het volgende:
Stel nou dat de uitvaart van Elizabeth vandaag zou zijn geweest, hoe had Willem-Alexander dat dan gedaan?
Willy hier, Bea daarheen al dan niet met Maxima
Ik denk dat dan landsbelang voor gaat voor een bezoek aan het buitenland.
Emilia Clarke Forever!
Dan was hij later gegaan of niet...

Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.

Emilia Clarke Forever!
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Willy hier, Bea daarheen al dan niet met Maxima
Had ook gekund... Mits Bea fit is daarvoor...

Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.

ď
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:37 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Had ook gekund... Mits Bea fit is daarvoor...
ze was er gisteren ook bij

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis

4 bedden in zo’n klein hokje :D
Emilia Clarke Forever!
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:39 schreef StephanL het volgende:
4 bedden in zo’n klein hokje :D
Gemeenten krijgen blijkbaar onvoldoende gelden...

Elke oorlogsvluchteling is welkom, de rest niet.
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:41 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Gemeenten krijgen blijkbaar onvoldoende gelden...
Ja ik hoor het. Lekker afschuiven naar de gemeentes en dan te weinig geld geven.

Ik dacht altijd vroeger dat gemeentes gewoon onbeperkt geld hadden om uit te geven. Geld van het Rijk dan.
Emilia Clarke Forever!
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook Dublinverdrag uitvoeren graag...

Heerma, ik heb zijn pa nog meegemaakt, dat was ook niks. :')
rustig doorgaan met ademhalen
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee hoor, niet als die oorlog in een ander werelddeel plaatsvindt.

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..

Emilia Clarke Forever!
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee hoor, niet als die oorlog in een ander werelddeel plaatsvindt.
Ja, is ook wel raar.... verdelen over europa dan maar?

Die blonde let niet echt op, dat geld is afkomstig uit de tientallen miljarden die extra binnen gekomen zijn.
Hoezee Ouwehand? Beladen kreet....
Had ie niet gegaan, Brits en Nederlands koningshuis zijn niet heel goed met elkaar bevriend, komt omdat de Oranjes een beetje als tweederangs koningshuis worden gezien.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block

Moderator / Redactie FP
sp3c lives matter
Wat een dom ordinair volk zeg, wat dan omdat ze boos zijn op de overheid de koning gaat uitfluiten en een bejaarde vrouw loopt te treiteren die naar zoon en kleindochter wil zwaaien

Bah
rustig doorgaan met ademhalen
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja, is ook wel raar.... verdelen over europa dan maar?
Terugsturen naar hun eigen regio natuurlijk.

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..

Emilia Clarke Forever!
Wat omtzigt daar zegt over stads/blok verwarmers en alleen elektriciteit huizen etc... ook nog wat voor moet gebeuren...

0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Had ie niet gegaan, Brits en Nederlands koningshuis zijn niet heel goed met elkaar bevriend, komt omdat de Oranjes een beetje als tweederangs koningshuis worden gezien.
Ah, ja, daarom zat Willy vooraan gisteren natuurlijk. :')
Jaa Sylvana is weer beter, opeens :D
Emilia Clarke Forever!
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:04 schreef StephanL het volgende:
Jaa Sylvana is weer beter, opeens :D
Longcovid is grillig dacht ik... vaak een paar uurtjes redelijk fit en dan weer even uitrusten...

Emilia Clarke Forever!
Laat groningen eerst de huizen versterken voordat er weer meer gas gepompt kan worden...
Laat het voorlopig maar op minimaal of waakvlam niveau...

Emilia Clarke Forever!
'Smeermiddel' (geld) voor asielopvang (gemeenten) is er dus niet... dan zal het via de gem.belastingen gaan? Dan betalen jij er ik ervoor?

Try not to think of me
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:18 schreef Bocaj het volgende:
'Smeermiddel' (geld) voor asielopvang (gemeenten) is er dus niet... dan zal het via de gem.belastingen gaan? Dan betalen jij er ik ervoor?
Ja, en in andere gevallen niet. Dan nemen ze hun eigen geld mee :+

Was wel een goed PR statement van Willem. Ik denk dat die bootronselaars daar wel even een clipje van maken voor op hun telefoon.
Emilia Clarke Forever!
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:19 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, en in andere gevallen niet. Dan nemen ze hun eigen geld mee :+

Was wel een goed PR statement van Willem. Ik denk dat die bootronselaars daar wel even een clipje van maken voor op hun telefoon.
Mits échte vluchteling... en dat zijn ze vaak niet en we hebben dublinverdrag... dus dat wordt spanje, (misschien stukje) frankrijk, italië...

1 2 3 4 5 6 7
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com