Ik zou willen dat ik dat kon zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:39 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan dus niet snoepen bij honger, daar word ik zo naar vandie reclames van 'heb je trek, neem een Snickers' vind ik onbegrijpelijk
gelukkig zijn er genoeg alternatieven
![]()
quote:
maar daar staat helemaal geen punquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:58 schreef hilliebillie het volgende:
@:nijna wat vervelend dat ze het niet naar haar zin heeft in de klas. Hopelijk kan ze het met de jongens toch wel leuk hebben (no pun intended)
Ja, maar ik heb wel veel hamsters, maar niet zoveelquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:59 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Je moet wel de goeie verhoudingen nemen natuurlijk 25gr om 250ml melk. Geen beton hier hoor.
Kinders mixen het 's avonds al in een kommetje, 's ochtends even 2 minuten in de magnetron en klaar.
O doet het er prima op bij zijn rugby trainingen.
Toen ik het typte dacht ik dat het misschien verkeerd opgepakt zou worden, leuk hebben met jongens, dat kan op meerdere manieren.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
maar daar staat helemaal geen pun
Haha ja, ik snapte wel wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik dat het misschien verkeerd opgepakt zou worden, leuk hebben met jongens, dat kan op meerdere manieren.
Maar waarschijnlijk gebruik ik de uitdrukking verkeerd
Yep Dan gebruik ik de uitdrukking dus verkeerd.. altijd gedacht dat het met dubbelzinnigheid te maken hadquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Haha ja, ik snapte wel wat je bedoelde.Maar een pun is een woordgrap en die stond er niet.
Bijna 20 jaar en 1 maand danquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb gewoon mijn 20e verjaardag gemist
Ja, maar voor morgen wordt krap denk ik. Wij hebben voor beide kinderen een Kids Vrij OV kaart. Die hadden we online besteld want het is met foto.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:37 schreef FlyingFish het volgende:
Voor de ov-gangers: bestaat er voor kinderen een kinder ov-kaart zoals vroeger de roze strippenkaart?
Ik wil morgen met de meiden met de bus naar Leiden, maar daar betaal je je blauw aan parkeren, maar ik heb alleen een ov chipkaart voor mezelf. Het is een route met overstap tussen twee vervoerders, dus een los dagkaartje is niet echt praktisch.
eens na of de kinderen misschien gratis zijn. Sommige vervoerders hebben dat.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:37 schreef FlyingFish het volgende:
Voor de ov-gangers: bestaat er voor kinderen een kinder ov-kaart zoals vroeger de roze strippenkaart?
Ik wil morgen met de meiden met de bus naar Leiden, maar daar betaal je je blauw aan parkeren, maar ik heb alleen een ov chipkaart voor mezelf. Het is een route met overstap tussen twee vervoerders, dus een los dagkaartje is niet echt praktisch.
Heb je gewoon weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:35 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Yep Dan gebruik ik de uitdrukking dus verkeerd.. altijd gedacht dat het met dubbelzinnigheid te maken hadmy bad
quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:37 schreef FlyingFish het volgende:
Kids Vrij is alleen voor de trein/NS geloof ik, niet de bus.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:39 schreef exode het volgende:
Ja, maar voor morgen wordt krap denk ik. Wij hebben voor beide kinderen een Kids Vrij OV kaart. Die hadden we online besteld want het is met foto.
Wij zijn dit jaar naar Denemarken, Zweden, Noorwegen geweest. Ik heb dus telkens gewoon met pinpas afgerekend, maar ik kan je voor daar wel aanraden om ook gewoon contant geld te hebben, want het loopt wel op! Daar kan je voor nu niets mee, maar dan houd je het wellicht binnen de perken? En anders via paypal kijken? Dan kan je inderdaad in SEK overmaken, maar dan heb je wel weer andere toeslagen enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:41 schreef exode het volgende:
Van een hele andere orde.....ik heb Zweden dus al helemaal geboekt voor volgend jaar zomer. Nu moet ik allemaal aanbetalingen doen en aangezien dat in Zweedse Kronen gaat naar Zweedse banken, zegt de Abn KASSA. 9 Euro per overmaking.
Kortom ik heb de betreffende vakantieadressen gevraagd of het in Euro's mag en anders maak ik de volledige bedragen maar over anders moet ik volgend jaar nog een keer de Abn spekken.
Vertel dat mijn moeder. Sowieso lust ik maar weinig op brood. Ik eet geen vleeswaren. En sla ed vind ik op brood niet lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:44 schreef vencodark het volgende:
@:F_r Lidl brood is inderdaad uitzonderlijk smerig. Zelfs het waldkorn-achtige is met dik beleg amper weg te schuiven.
Er liggen nu 2 fijn volkoren broodjes van de lidl te ontdooien.. Ik krijg niet veel soorten brood weg, maar deze dan wel weerquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:44 schreef vencodark het volgende:
@:F_r Lidl brood is inderdaad uitzonderlijk smerig. Zelfs het waldkorn-achtige is met dik beleg amper weg te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |