abonnement Unibet Coolblue
pi_206037902



Herfst herfst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206037906
Sorry voor mijn egotrip in het vorige topic. Het moest er even uit :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206037982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry voor mijn egotrip in het vorige topic. Het moest er even uit :@
Als het maar oplucht :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206037999
Ja :) Dat deed het. En nu is mijn hoofd rustig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206038002
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry voor mijn egotrip in het vorige topic. Het moest er even uit :@
:*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206038004
Belangrijker, hoe gaat het nu met jou Dot?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206038042
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja :) Dat deed het. En nu is mijn hoofd rustig
Dat is het belangrijkste en in een SC mag je alles bespreken dus geen enkel probleem.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206038073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belangrijker, hoe gaat het nu met jou Dot?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206038083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal eens meevallen zeg... Dikke knuffel, wat een boel stress heb je in je leven... ik zou willen dat ik wat van je over kon nemen, zodat je gewoon een beetje rust had. Dikke knuffel en heel erg veel sterkte. Als ik iets voor je kan doen stuur dan een DM
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206038103
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het zal eens meevallen zeg... Dikke knuffel, wat een boel stress heb je in je leven... ik zou willen dat ik wat van je over kon nemen, zodat je gewoon een beetje rust had. Dikke knuffel en heel erg veel sterkte. Als ik iets voor je kan doen stuur dan een DM
Lief van je, maar dat moet jij er helemaal niet bij hebben lieverd. Je hebt genoeg aan jezelf.
Ik kan wel wat hebben, :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206038114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lief van je, maar dat moet jij er helemaal niet bij hebben lieverd. Je hebt genoeg aan jezelf.
Ik kan wel wat hebben, :D
*;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206038561
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206038700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:34 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206039452
Waar haak je aan, CotS? M'n dochter heeft een leuke lama gezien en wil nu ook leren haken. O+

Ik ga zo maar eens lunchen. Helemaal vergeten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206040433
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:14 schreef Sumppi het volgende:
Waar haak je aan, CotS? M'n dochter heeft een leuke lama gezien en wil nu ook leren haken. O+

Ik ga zo maar eens lunchen. Helemaal vergeten.
Gewoon aanleren! You can do it *O*

Sophia's Univerce

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206041746
Wat een vrolijke kleuren! Doet me aan de lente denken. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206043114
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Wat een vrolijke kleuren! Doet me aan de lente denken. O+
Ja *O* ik ben niet echt van het grijs
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206047251
Morguh dames. Mijn vader is vannacht overleden. 😢
Zal er vandaag niet veel zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206047536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 04:37 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames. Mijn vader is vannacht overleden. 😢
Zal er vandaag niet veel zijn.
Oh nee gecondoleerd meid. Wat erg en een heel dikke knuffel! Gatsie wat naar... weet niet zo goed wat te zeggen. Heel erg veel sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206047582
Gecondoleerd Dotteke :*
pi_206047834
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 04:37 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames. Mijn vader is vannacht overleden. 😢
Zal er vandaag niet veel zijn.
Gecondoleerd :*
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 09:01:34 #22
382129 crew  Donna
pi_206048137
Gecondoleerd. Wat snel gegaan zeg. :*
pi_206048377
Gecondoleerd Dotteke.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206049538
Gecondoleerd, Dotteke. :*
  woensdag 21 september 2022 @ 22:15:49 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206058830
Gecondoleerd, Dotteke.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206060947
Dank je wel allemaal 😘
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206060953
Gecondoleerd Dotteke
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206061173
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206061336
Goedemorgen, vandaag een leuk werkoverleg
pi_206061354
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 04:37 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames. Mijn vader is vannacht overleden. 😢
Zal er vandaag niet veel zijn.
Gecondoleerd :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206061412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, vandaag een leuk werkoverleg
Waarover? :s)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206061472
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, vandaag een leuk werkoverleg
Kijk dat is fijn! Over het bier?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206061477
Vandaag belt mijn begeleider... weet niet precies waarom, dus ben benieuwd. Misschien omdat ik gisteren crisisdienst nogal overstuur gebeld heb

maar goed :) Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Huishouden is al gedaan, dadelijk lekker haken, na het telefoontje. Nu even serie kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206063159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:39 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Waarover? :s)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kijk dat is fijn! Over het bier?
Iets met ons bier inderdaad :)
Vanavond kan ik meer vertellen
pi_206064697
Jaarmarkt vandaag. Oliebollen gescoord.
_O_
pi_206064817
Ik heb toch maar de kachel op achttien gezet. Zat te beven met die zestien graden. Van mijn begeleiders moet ik minder spastisch zuinig zijn. Dus warm douchen, doe het in vijf minuten max. Kachel op achttien en in de avond twee lampen aan ipv een. Even wat meer leven volgens hen. Voelt wel fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206064832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb toch maar de kachel op achttien gezet. Zat te beven met die zestien graden. Van mijn begeleiders moet ik minder spastisch zuinig zijn. Dus warm douchen, doe het in vijf minuten max. Kachel op achttien en in de avond twee lampen aan ipv een. Even wat meer leven volgens hen. Voelt wel fijn
Goed idee. Waarom deed je het zo koud allemaal?
pi_206064864
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Goed idee. Waarom deed je het zo koud allemaal?
Angst voor de energierekening van volgend jaar en zo. En met meerdere mensen overlegd. Alleen mijn moeder zit me op te jutten over zuinigheid. Alleen dit is echt geen doen. Ik gebruik mijn vakantiegeld wel ervoor of zo... maar letterlijk beven is geen doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206064974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Angst voor de energierekening van volgend jaar en zo. En met meerdere mensen overlegd. Alleen mijn moeder zit me op te jutten over zuinigheid. Alleen dit is echt geen doen. Ik gebruik mijn vakantiegeld wel ervoor of zo... maar letterlijk beven is geen doen
Heb je die ¤1300 ook gekregen van de gemeente? Daarmee kan je wel een deel opvangen. Dan kan je in ieder geval zo nu en dan warm zitten en warm douchen want dat is idd belangrijk.
En als je je tarieven weet, wil ik ook best wel even met je mee kijken.
Want letterlijk beven is idd geen doen. Heb je al zo'n lekkere deken trui??
pi_206065002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Heb je die ¤1300 ook gekregen van de gemeente? Daarmee kan je wel een deel opvangen. Dan kan je in ieder geval zo nu en dan warm zitten en warm douchen want dat is idd belangrijk.
En als je je tarieven weet, wil ik ook best wel even met je mee kijken.
Want letterlijk beven is idd geen doen. Heb je al zo'n lekkere deken trui??
Ja die heb ik en dit jaar ook zevenhonderd euro terug gekregen. Ik ben lekker warm gekleed. Dat energieplafond komt... het loopt wel los
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206065027
En dank je wel!
Er is een financieel adviseur vanuit Lentis die ik altijd kan aanschrijven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206065041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja die heb ik en dit jaar ook zevenhonderd euro terug gekregen. Ik ben lekker warm gekleed. Dat energieplafond komt... het loopt wel los
Precies. Je moet wel leven hoor. :Y
pi_206065053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dank je wel!
Er is een financieel adviseur vanuit Lentis die ik altijd kan aanschrijven
Super dat je die hulp hebt. Ik ben budgethulp bij mijn gemeente, vandaar.
pi_206065152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Super dat je die hulp hebt. Ik ben budgethulp bij mijn gemeente, vandaar.
I know en ik vind het super lief van je :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206065206
Met dit soort dingen word ik wel moe van mijn eigen kwetsbaarheden. Ik ben universitair geschoold en zulke dingen kan ik niet _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206070556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met dit soort dingen word ik wel moe van mijn eigen kwetsbaarheden. Ik ben universitair geschoold en zulke dingen kan ik niet _O-
Dat gevoel herken ik wel als het nu om de energierekening gaat. Ik snap er ook niets meer van en het helpt ook niet dat je elke dag weer iets nieuws hoort. En dat Essent aangeeft het zelf eigenlijk ook nog niet te weten.
pi_206070707
Net weer thuis van het overleg dus nu kan ik het ook vertellen.

We gaan een proeverij houden in de grootste bierwinkel van Nederland *O* Midden in de herfstvakantie dus ook nog een van de drukkere tijden. Ideaal voor onze naamsbekendheid :)
Zo gaaf ook het niet ons idee was maar dat zij ons gevraagd hebben.
pi_206072890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:55 schreef Sarabi het volgende:
Net weer thuis van het overleg dus nu kan ik het ook vertellen.

We gaan een proeverij houden in de grootste bierwinkel van Nederland *O* Midden in de herfstvakantie dus ook nog een van de drukkere tijden. Ideaal voor onze naamsbekendheid :)
Zo gaaf ook het niet ons idee was maar dat zij ons gevraagd hebben.
Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206072891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat gevoel herken ik wel als het nu om de energierekening gaat. Ik snap er ook niets meer van en het helpt ook niet dat je elke dag weer iets nieuws hoort. En dat Essent aangeeft het zelf eigenlijk ook nog niet te weten.
Nu twijfel ik weer of ik de kachel uit moet zetten :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073082
Ik probeer een huishoudelijke taak voor vandaag te verzinnen, maar alles is schoon... dus ik neem lekker dat schoonmaakblok vrij.

En de kachel uit gedaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:55 schreef Sarabi het volgende:
Net weer thuis van het overleg dus nu kan ik het ook vertellen.

We gaan een proeverij houden in de grootste bierwinkel van Nederland *O* Midden in de herfstvakantie dus ook nog een van de drukkere tijden. Ideaal voor onze naamsbekendheid :)
Zo gaaf ook het niet ons idee was maar dat zij ons gevraagd hebben.
Dat laatste is zeker gaaf! Wat een mooie kans. *O*

Als je de eerste foto van de gevel bekijkt op Google lijkt het helemaal niet groot, maar dan komen de foto’s van het interieur. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206073269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nu twijfel ik weer of ik de kachel uit moet zetten :@
Nee joh jij bent al zo zuinig.
pi_206073277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik probeer een huishoudelijke taak voor vandaag te verzinnen, maar alles is schoon... dus ik neem lekker dat schoonmaakblok vrij.

En de kachel uit gedaan
Niet in de kou gaan zitten hoor. *;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat laatste is zeker gaaf! Wat een mooie kans. *O*

Als je de eerste foto van de gevel bekijkt op Google lijkt het helemaal niet groot, maar dan komen de foto’s van het interieur. 8)7
:D
Ze hebben ook een café en daar kan je alle (!) biertjes uit de winkel ook koud drinken omdat ze een speciale bierlift hebben gemaakt. Weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij gaat het door water en dan komt het gekoelde aan on het café.
pi_206073283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D
Ze hebben ook een café en daar kan je alle (!) biertjes uit de winkel ook koud drinken omdat ze een speciale bierlift hebben gemaakt. Weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij gaat het door water en dan komt het gekoelde aan on het café.
Bijzonder :o

Leuke vooruitzichten. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073295
Hm... als ik het koud krijg doe ik hem weer aan, nu heb ik het prima

@Sarabi wat gaaf van die bierlift en dat café, komen jouw biertjes daar dus ook? Echt heel leuke kans :) Valt daar nog wel tegenop te brouwen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073322
Nog gecondoleerd Dotteke.

Cots, is jouw huis zo slecht geīsoleerd dan? Wij hebben de verwarming nog niet aan maar het is niet koud in huis en zéker niet onder de 18 graden
pi_206073325
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 04:37 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames. Mijn vader is vannacht overleden. 😢
Zal er vandaag niet veel zijn.
Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst.
pi_206073336
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:01 schreef Serinde het volgende:
Nog gecondoleerd Dotteke.

Cots, is jouw huis zo slecht geīsoleerd dan? Wij hebben de verwarming nog niet aan maar het is niet koud in huis en zéker niet onder de 18 graden
Oude sociale huurwoning, dus jep
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073358
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:01 schreef Serinde het volgende:
Nog gecondoleerd Dotteke.

Cots, is jouw huis zo slecht geīsoleerd dan? Wij hebben de verwarming nog niet aan maar het is niet koud in huis en zéker niet onder de 18 graden
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:01 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst.
Dank jullie dames :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik probeer een huishoudelijke taak voor vandaag te verzinnen, maar alles is schoon... dus ik neem lekker dat schoonmaakblok vrij.

En de kachel uit gedaan
Die heb ik nog niet aangehad, ik ben bang voor de kosten.
Een deken en savonds vroeg het bed in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073378
Je hebt gelijk Dot, die angst heb ik ook... Inmiddels weet ik het ook niet meer... :N Het is zo verwarrend allemaal...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:11:39 #63
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206073402
Ponchoweertje
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206073442
Toevallig kruiken in huis voor bij onder het dekentje?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je hebt gelijk Dot, die angst heb ik ook... Inmiddels weet ik het ook niet meer... :N Het is zo verwarrend allemaal...
IK was van de week bloemen halen voor mijn vader bij intratuin, vond het zo saai zonder bloemen de eerste dag. Onze bloemstukken komen dinsdag pas

Heb toen zo terracotta bloempot mee genomen met zo onderschaal
Ik wil eens kijken als je daar waxine lichtjes in doet het inderdaad warmte gaat afgeven.
Lees er veel over
https://nl.pinterest.com/jokedep1/warmte/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073471
Ja sowieso... Ik word echt gestoord hiervan. Wanneer kachel aan, wanneer niet. Hoe warm of koud. Hoe me te kleden, want de winter komt eraan en dan moet ik niet teveel gewend zijn. Energieplafond is die hoog/laag genoeg. Elke dag de site van mijn energie checken of ik niet teveel verbruik. Koud of warm douchen. En zo voort en zo verder. Het staat me voorbij de lippen en ik zit al een depressie en kan niet goed nadenken en kan alleen maar huilen. En dan ook nog deze stress erbij.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:22:40 #67
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206073486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Toevallig kruiken in huis voor bij onder het dekentje?
Ik zweet al hard genoeg hihi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206073528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK was van de week bloemen halen voor mijn vader bij intratuin, vond het zo saai zonder bloemen de eerste dag. Onze bloemstukken komen dinsdag pas

Heb toen zo terracotta bloempot mee genomen met zo onderschaal
Ik wil eens kijken als je daar waxine lichtjes in doet het inderdaad warmte gaat afgeven.
Lees er veel over
https://nl.pinterest.com/jokedep1/warmte/
Je leest ook vaak over dat het mis gaat. Boem en brand en zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Toevallig kruiken in huis voor bij onder het dekentje?
Toevallig laatst een gehaald toen de kleine meid buikkrampjes had,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Toevallig laatst een gehaald toen de kleine meid buikkrampjes had,
Zou ik zelf ook lekker gebruiken dan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073539
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja sowieso... Ik word echt gestoord hiervan. Wanneer kachel aan, wanneer niet. Hoe warm of koud. Hoe me te kleden, want de winter komt eraan en dan moet ik niet teveel gewend zijn. Energieplafond is die hoog/laag genoeg. Elke dag de site van mijn energie checken of ik niet teveel verbruik. Koud of warm douchen. En zo voort en zo verder. Het staat me voorbij de lippen en ik zit al een depressie en kan niet goed nadenken en kan alleen maar huilen. En dan ook nog deze stress erbij.
Je weet wat je gemiddeld gebruik normaal. ALs je naar je eindafrekening kijkt zie je wat je jaar verbruik is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073541
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je leest ook vaak over dat het mis gaat. Boem en brand en zo
O echt, nog nooit gehoord maar kan wel
Je moet er natuurlijk wel blij blijven en niet weggaan als het aanstaat.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073546
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zou ik zelf ook lekker gebruiken dan. :Y
Dat is inderdaad een goed idee
Ik heb een huis wat gerenoveerd is maar zoveel niet goed gegaan is.
Twee weken geleden nog een rook test gehad, door verschillende kieren kwam de rook naar binnen ook helemaal over de vloer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206073548
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja sowieso... Ik word echt gestoord hiervan. Wanneer kachel aan, wanneer niet. Hoe warm of koud. Hoe me te kleden, want de winter komt eraan en dan moet ik niet teveel gewend zijn. Energieplafond is die hoog/laag genoeg. Elke dag de site van mijn energie checken of ik niet teveel verbruik. Koud of warm douchen. En zo voort en zo verder. Het staat me voorbij de lippen en ik zit al een depressie en kan niet goed nadenken en kan alleen maar huilen. En dan ook nog deze stress erbij.
Aangezien een vriendin van mij met een matig geīsoleerde jaren 30 woning (zonder verdere investeringen, die staan nog op de planning voor ooit) met dagelijks iemand thuis al onder die waarden zit, verwacht ik dat jij er ook wel onder blijft hoor. :Y

En zoals Dot zei, kijk (voor mijn part samen met begeleiding) even naar je overzichten van afgelopen jaar. We hebben een erg koude maand gehad, dus dat geeft een mooie indicatie van stookkosten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt, nog nooit gehoord maar kan wel
Je moet er natuurlijk wel blij blijven en niet weggaan als het aanstaat.
Ik heb wel eens een uit elkaar gespat houdertje gehad ja. :') Nu blijf ik sowieso altijd bij kaarsen, maar het is wel even schrikken. Waxinelichtje bleef overigens braaf staan waar 'ie stond, was vooral glas rapen. Zal wel een haarscheurtje ingezeten hebben, dat houdertje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073569
Ja ik kijk elke dag of ik in de "je krijgt geld terug"-zit. Tot nu toe wel. En je hebt een mooie grafiek waarin staat of je onder, op, boven het gemiddeld verwachte en gemiddelde verbruik zit. En daar zit ik ook onder. Alleen dit hoort ook bij mijn "kwetsbaarheid", ik kan het intellectueel gezien overzien, emotioneel niet. En emoties hebben dan de overhand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik kijk elke dag of ik in de "je krijgt geld terug"-zit. Tot nu toe wel. En je hebt een mooie grafiek waarin staat of je onder, op, boven het gemiddeld verwachte en gemiddelde verbruik zit. En daar zit ik ook onder. Alleen dit hoort ook bij mijn "kwetsbaarheid", ik kan het intellectueel gezien overzien, emotioneel niet. En emoties hebben dan de overhand
Heb je dit ook besproken met je begeleiding?

Als het teveel gebemoei is, moet je het zeggen hoor, maar ik gun je gewoon een iets rustiger leven. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oude sociale huurwoning, dus jep
Dat is echt balen :{

Maar met de tegemoetkoming, het komende plafond, inzicht in verbruik van afgelopen jaar en gesprekken met je begeleiding komt het goed hoor!!
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 09:46:35 #79
382129 crew  Donna
pi_206073616
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:44 schreef Serinde het volgende:

[..]
Dat is echt balen :{

Maar met de tegemoetkoming, het komende plafond, inzicht in verbruik van afgelopen jaar en gesprekken met je begeleiding komt het goed hoor!!
Nou inderdaad. Probeer het een ietsie pietsie klein beetje los te laten. Je mag het echt wel behaaglijk maken in je huis, komt goed!
pi_206073621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Heb je dit ook besproken met je begeleiding?

Als het teveel gebemoei is, moet je het zeggen hoor, maar ik gun je gewoon een iets rustiger leven. O+
Ja, die zegt "relax" en "niet te spastisch doen".

(en echt, ik ben niet dom, heb een universitaire studie cum laude gehaald...)

Maar nu heb ik het niet koud ;) Dus dat is simpel met de kachel

Adem in, adem uit... ik laat de paniek zakken. Tijd voor een kopje thee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073630
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:44 schreef Serinde het volgende:

[..]
Dat is echt balen :{

Maar met de tegemoetkoming, het komende plafond, inzicht in verbruik van afgelopen jaar en gesprekken met je begeleiding komt het goed hoor!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:46 schreef Donna het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Probeer het een ietsie pietsie klein beetje los te laten. Je mag het echt wel behaaglijk maken in je huis, komt goed!
Afgelopen jaar 700¤ terug gekregen, dus zuunig ben ik wel. Zonder dat ik het koud had
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, die zegt "relax" en "niet te spastisch doen".

(en echt, ik ben niet dom, heb een universitaire studie cum laude gehaald...)

Maar nu heb ik het niet koud ;) Dus dat is simpel met de kachel

Adem in, adem uit... ik laat de paniek zakken. Tijd voor een kopje thee
Die malende gedachten hebben helaas niet zoveel te maken met een koppie dat goed kan leren. Sterker nog, volgens mij helpt het alleen maar tegen omdát je dondersgoed de impact die het zou kunnen hebben kan overzien.

Maar als je vorig jaar flink geld terug kreeg, verwacht ik wel dat je onder die plafonds gaat zitten hoor. Een vriendin van me met een tochtige jaren 30-woning zat er al onder en zķ heel druk was die niet met besparen nog. (En dagelijks iemand thuis)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206073698
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Die malende gedachten hebben helaas niet zoveel te maken met een koppie dat goed kan leren. Sterker nog, volgens mij helpt het alleen maar tegen omdát je dondersgoed de impact die het zou kunnen hebben kan overzien.

Maar als je vorig jaar flink geld terug kreeg, verwacht ik wel dat je onder die plafonds gaat zitten hoor. Een vriendin van me met een tochtige jaren 30-woning zat er al onder en zķ heel druk was die niet met besparen nog. (En dagelijks iemand thuis)
Dank je wel :*

Ja klopt, mijn leervermogen zit me soms een beetje tegen... ;)

Ooooh kijk eens aan :) Dat is fijn voor je vriendin! Jaren dertig huizen kunnen idd koud zijn.

Dit huis komt uit 1953 en in de woonkamer (waar ook de thermostaat is) heb ik dubbelglas. De rest van het huis niet. En de kachel max op 18. Daarna wordt het ook gewoon te warm voor mijn gevoel. Komt ook doordat ik een T-shirt met lange mouwen draag onder mijn trui en twee paar sokken + pantoffels. En in mijn hobbykamer heb ik de zon, dus dat is ook wel lekker. Wel besloten dat de kachel overdag in de hobbykamer aan mag. Ik dacht eerst dat ik de hele dag in mijn woonkamer ging zitten deze winter, maar mijn hobbykamer is mijn safespace. Kleine ruimte, kleine radiator. Dat is de "verspilling" wel waard
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073760
Mijn laptopbureau in mijn woonkamer staat op een heerlijke plek. Naast het grote raam en voor het raam waarbij ik door heel de straat kan kijken. Loopt er een man langs en ik denk wat een grappig mondkapje heeft hij op. Is het zijn baard...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206073763
Die hobbykamer is een lekker plekje ja, ik weet de foto's nog. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206074148
Net bericht dat het huurbrouwen wat we doen ook een stuk duurder wordt vanwege de energieprijzen.
Wel logisch maar ben benieuwd hoe onze klanten er op gaan reageren.
pi_206074261
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb wel eens een uit elkaar gespat houdertje gehad ja. :') Nu blijf ik sowieso altijd bij kaarsen, maar het is wel even schrikken. Waxinelichtje bleef overigens braaf staan waar 'ie stond, was vooral glas rapen. Zal wel een haarscheurtje ingezeten hebben, dat houdertje.
O dat is minder. Ik moet het nog geen maken hoor maar daar heb ik nu mijn hoofd niet zo naar staan. Met er de gedachten dan wel goed bij hebben.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206074273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik kijk elke dag of ik in de "je krijgt geld terug"-zit. Tot nu toe wel. En je hebt een mooie grafiek waarin staat of je onder, op, boven het gemiddeld verwachte en gemiddelde verbruik zit. En daar zit ik ook onder. Alleen dit hoort ook bij mijn "kwetsbaarheid", ik kan het intellectueel gezien overzien, emotioneel niet. En emoties hebben dan de overhand
O dat is vreselijk. Kan iemand dat dan niet voor jou bijhouden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206074405
Ik maak me ook wel wat zorgen. Qua gas zitten we ruim onder het plafond, vebruik zit op de helft ongeveer. Maar qua elektriciteit zitten we er ver boven. Hopelijk compenseert dat elkaar wel een beetje qua kosten.
pi_206074572
Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan
Net een mail van de energiemaatschappij gekregen. Totdat het plafond er komt vragen ze zoveel. Byebye streamingsdiensten. Byebye naar mijn beste vrienden gaan. Etc... drie maanden echte armoede
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206074609
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan
Net een mail van de energiemaatschappij gekregen. Totdat het plafond er komt vragen ze zoveel. Byebye streamingsdiensten. Byebye naar mijn beste vrienden gaan. Etc... drie maanden echte armoede
Bel je begeleiding even lieverd. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206074689
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan
Net een mail van de energiemaatschappij gekregen. Totdat het plafond er komt vragen ze zoveel. Byebye streamingsdiensten. Byebye naar mijn beste vrienden gaan. Etc... drie maanden echte armoede
Het enige wat ik je als troost kan bieden is dat iedereen er mee zit.
Probeer rustig te blijven je er druk om maken heb je alleen jezelf mee.
Er zijn mensen die hun levenswerk gedag moeten zeggen omdat ze de vaste lasten niet kunnen betalen.
Tot aan het plafond even niets met je vriendinnen doen zorgt er voor dat het na die tijd weer hartstikke luek is

Wou dat ik iets voor je kon doen :*

[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 23-09-2022 11:32:14 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206074707
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Bel je begeleiding even lieverd. :*
Dit

Het is ook allemaal niet niets CotS
pi_206074900
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben letterlijk over mijn nek gegaan
Net een mail van de energiemaatschappij gekregen. Totdat het plafond er komt vragen ze zoveel. Byebye streamingsdiensten. Byebye naar mijn beste vrienden gaan. Etc... drie maanden echte armoede
Er komt een tussenvorm per november. :*
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 12:49:23 #95
382129 crew  Donna
pi_206075579
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Bel je begeleiding even lieverd. :*
Ja dit.
pi_206075971
Dank jullie. Ben wat wat rustiger. Acceptatie is er
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 13:43:53 #97
382129 crew  Donna
pi_206076142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Net bericht dat het huurbrouwen wat we doen ook een stuk duurder wordt vanwege de energieprijzen.
Wel logisch maar ben benieuwd hoe onze klanten er op gaan reageren.
Dat is wel spannend hoor. Lijkt me ook echt wel rot.
pi_206076360
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Net bericht dat het huurbrouwen wat we doen ook een stuk duurder wordt vanwege de energieprijzen.
Wel logisch maar ben benieuwd hoe onze klanten er op gaan reageren.
Dat is enorm balen
Ik duim voor jullie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206077112
Ach wij hoeven er niet van te leven dus het is geen ramp.
Het is leuk zo lang het duurt :)
pi_206077264
CotS :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Net bericht dat het huurbrouwen wat we doen ook een stuk duurder wordt vanwege de energieprijzen.
Wel logisch maar ben benieuwd hoe onze klanten er op gaan reageren.
Het heeft op zoveel gebieden invloed. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206077299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:52 schreef Sumppi het volgende:
CotS :*
[..]
Het heeft op zoveel gebieden invloed. -O-
Ja -O- Ik denk dat je veel zaken gaat zien omvallen. Zeker in de ambachtelijke hoek.
pi_206077305
Ik heb een vreemde dag. De kinderen spelen heerlijk samen en ik hoef niks. Heb kaarsjes aangestoken en ga zo nog wat breien. O+

Morgen wel een drukke dag. Dan rij ik naar Leiden voor een verjaardag en misschien combineer ik het met een museumbezoek. Wat een end. Vanaf dit weekend tot eind december hebben we elk weekend een verjaardagsbezoek. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206077572
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Ach wij hoeven er niet van te leven dus het is geen ramp.
Het is leuk zo lang het duurt :)
Misschien geen ramp, maar het is een leuke hobby en dat zou moeten kunnen blijven bestaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206077578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:56 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb een vreemde dag. De kinderen spelen heerlijk samen en ik hoef niks. Heb kaarsjes aangestoken en ga zo nog wat breien. O+

Morgen wel een drukke dag. Dan rij ik naar Leiden voor een verjaardag en misschien combineer ik het met een museumbezoek. Wat een end. Vanaf dit weekend tot eind december hebben we elk weekend een verjaardagsbezoek. 8)7
Poeh dat is heftig! Succes, let een beetje op jezelf. Succes met breien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 24 september 2022 @ 06:14:27 #105
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206083019
:W :O
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206083024
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206083221
Goedemorgen :O beetje kort nachtje
pi_206084309
Goedemorgen

Ik heb heerlijk uitgeslapen. Was vannacht wakker en dacht ineens, mijn moeder komt langs. Dat wordt wel gezellig.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206088538
appje van mijn moeder: Verrassing, we kunnen naar de kreadoe
En verrassing, ik heb geld in je keuken achtergelaten zodat je je vrienden kan zien
Dus oktober wordt een heel drukke, maar heel leuke maand
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 04:45:28 #110
388664 crew  Dotteke
pi_206092859
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206092941
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206094174
Dat goedemorgen heb ik gepost toen ik nog (half) sliep. Kan het me niet herinneren :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 13:06:05 #114
388664 crew  Dotteke
pi_206096472
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat goedemorgen heb ik gepost toen ik nog (half) sliep. Kan het me niet herinneren :@
Je streamt te veel :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206096509
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je streamt te veel :P
Hahahahaha ja... vind ik gezellig :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 13:17:47 #116
388664 crew  Dotteke
pi_206096559
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahahaha ja... vind ik gezellig :@
Moet je ook zelf weten toch.
Heb ook maanden gehad dat ik veel streamde
Momenteel misschien een half uurtje per dag
Gewoon lekker doen als je dat leuk vind. ZIe je vaak nog laat posten daar dan denk ik o o child ging weer laat slapen _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206096575
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Moet je ook zelf weten toch.
Heb ook maanden gehad dat ik veel streamde
Momenteel misschien een half uurtje per dag
Gewoon lekker doen als je dat leuk vind. ZIe je vaak nog laat posten daar dan denk ik o o child ging weer laat slapen _O-
Dat klopt niet, ik ga elke avond om half elf naar bed. Alleen gisteren tien minuten te laat
En ik heb hem opstaan bij het haken en vind het posten daar dan wel gezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 13:21:38 #118
388664 crew  Dotteke
pi_206096607
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat klopt niet, ik ga elke avond om half elf naar bed. Alleen gisteren tien minuten te laat
En ik heb hem opstaan bij het haken en vind het posten daar dan wel gezellig
O, ik dacht dat ik je later zag posten, dan heb ik niet goed gekeken, mijn excuuus
ALs je mee post komt er niet veel terecht van het haken, heb ik vorig jaar gedaan tijdens BB of een legpuzzel er naast. Dan wil je toch steeds mee tikken in de COS _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206096649
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O, ik dacht dat ik je later zag posten, dan heb ik niet goed gekeken, mijn excuuus
ALs je mee post komt er niet veel terecht van het haken, heb ik vorig jaar gedaan tijdens BB of een legpuzzel er naast. Dan wil je toch steeds mee tikken in de COS _O-
Geeft niet :*

Ach, ik haak wat trager, helemaal prima. En momenteel een beetje depressief en het haalt me uit mijn hoofd. Er zijn vaste momenten dat ik meer post daar. Tot 10.30, tussen 12.00 en 12.30. Tussen 15.00 en 15.30 en vanaf 17.00. Dan ben ik vrij ;)

Verder is Fok mijn hoofdsociale contanten. Ik heb de haakclub, app met vrienden maar die wonen ver, en that's it
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206096659
:P Nu ben ik weer meer offline, want ik ga weer met Sophia's Univerce bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 13:28:15 #121
388664 crew  Dotteke
pi_206096690
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Geeft niet :*

Ach, ik haak wat trager, helemaal prima. En momenteel een beetje depressief en het haalt me uit mijn hoofd. Er zijn vaste momenten dat ik meer post daar. Tot 10.30, tussen 12.00 en 12.30. Tussen 15.00 en 15.30 en vanaf 17.00. Dan ben ik vrij ;)

Verder is Fok mijn hoofdsociale contanten. Ik heb de haakclub, app met vrienden maar die wonen ver, en that's it
Alleen maar fijn dat je dit als afleiding hebt 😘
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 04:51:42 #122
388664 crew  Dotteke
pi_206104839
Morguh dames, het is weer vroeg dag hier om 4 uur al weer uit bed.
Hopelijk slapen jullie beter
c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206104935
Goedemorgen
Wij werden wakker van een kat die over ons bed kotste }:|
Nu nog even proberen te slapen.
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 07:42:49 #124
388664 crew  Dotteke
pi_206105004
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 07:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wij werden wakker van een kat die over ons bed kotste }:|
Nu nog even proberen te slapen.
A jakkie

Slaap lekker nog even :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206105041
Goedemorgen

Hier werden we wakker van de wekker. Ik dacht dat dat erg was, maar een kotsende kat is erger.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 08:07:46 #126
388664 crew  Dotteke
pi_206105095
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Hier werden we wakker van de wekker. Ik dacht dat dat erg was, maar een kotsende kat is erger.
Ik was er om 4 uur al weer uit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206105170
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik was er om 4 uur al weer uit
Ik las het al :* Je hebt ook veel aan je hoofd. Hier momenteel even een goed-slaap-periode. Dus dat is wel fijn. Alleen elke nacht lucide dromen. Al vind ik dat stiekem wel leuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 08:24:12 #128
388664 crew  Dotteke
pi_206105180
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik las het al :* Je hebt ook veel aan je hoofd. Hier momenteel even een goed-slaap-periode. Dus dat is wel fijn. Alleen elke nacht lucide dromen. Al vind ik dat stiekem wel leuk
Gelukkig dan maar dat je het stiekem wel leuk vindt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206105218
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gelukkig dan maar dat je het stiekem wel leuk vindt :D
Ja, lekker bewust dromen en erin rondlopen.
Alleen zwaar irritant als de wekker gaat en je droom is niet af. Je bent hem direct kwijt, dus je kan hem niet even afmaken erna
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 08:36:16 #130
388664 crew  Dotteke
pi_206105234
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, lekker bewust dromen en erin rondlopen.
Alleen zwaar irritant als de wekker gaat en je droom is niet af. Je bent hem direct kwijt, dus je kan hem niet even afmaken erna
_O- rot wekker ook altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206105238
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
_O- rot wekker ook altijd
ja :'(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206105276
Soms lukt het een droom af te maken en dan verslaap ik me
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 08:56:54 #133
388664 crew  Dotteke
pi_206105357
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms lukt het een droom af te maken en dan verslaap ik me
Is ook wel eens lekker, als je tenminste niet ergens naar toe moet dan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206105417
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook wel eens lekker, als je tenminste niet ergens naar toe moet dan :D
Ja, maar niet voor elke ochtend :P
ach, ik heb lekker geslapen en weer leuk gedroomd. Zo dat je achteraf denkt "wtf"
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206105461
Goedemorgen. c_/

Ik heb haast nooit lucide dromen. De paar keer dat ik dat had zette ik alles op time out, zodat ik kon rondlopen tussen de beelden en vanalles aan figuren en situaties kon veranderen voor ik het verhaal verder liet gaan.

De buren hadden hier zaterdag een feest. Tot midden in de nacht keiharde muziek en tegen de morgen gegil en geschreeuw. Top weer. ^p^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206105467
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:10 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. c_/

Ik heb haast nooit lucide dromen. De paar keer dat ik dat had zette ik alles op time out, zodat ik kon rondlopen tussen de beelden en vanalles aan figuren en situaties kon veranderen voor ik het verhaal verder liet gaan.

De buren hadden hier zaterdag een feest. Tot midden in de nacht keiharde muziek en tegen de morgen gegil en geschreeuw. Top weer. ^p^
Hier elke nacht :o

Leuk zulke buren :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 26 september 2022 @ 09:12:06 #137
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206105476
Vanmorgen grote paniek. Ik dacht dat mijn geflipte ex buurvrouw er weer was.

Bleek het de woonmaatschappij te zijn.

Awkward :+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206108657
Gelukkig maar. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206108691
'k Ben om elf uur in bed gaan liggen omdat ik zo down was. En het lukte me pas net om eruit te komen. Ik haat dit van mezelf. En zo maar het programma maar oppakken, maar ja... ik heb echt zoiets van gefaald, dus waarom nog
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206108778
Je hebt gerust en dat had je waarschijnlijk nodig. Niets mis met niksen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206108887
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 14:38 schreef Sumppi het volgende:
Je hebt gerust en dat had je waarschijnlijk nodig. Niets mis met niksen. :*
Als je vanuit je depressie uit bed gaat liggen is het niet goed. Naja. Is gebeurd, dadelijk pak ik de draad weer op. Over een kwartier officieel pauze, om half vier weer naar boven voor het laatste knutselblok
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 15:20:27 #142
382129 crew  Donna
pi_206109221
Je programma.. Komt dat vanuit een begeleider of zit dat in je hoofd?

Een paar uurtjes of een dagdeel niks doen mag best he? Dat doet iedereen wel eens. En anders zouden ze het vast willen.
pi_206109389
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:20 schreef Donna het volgende:
Je programma.. Komt dat vanuit een begeleider of zit dat in je hoofd?

Een paar uurtjes of een dagdeel niks doen mag best he? Dat doet iedereen wel eens. En anders zouden ze het vast willen.
Begeleider. Samen opgesteld
Naja... ben niet blij met mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206109548
18.5 graden in de woonkamer. Ik begin het nu toch wel een beetje koud vinden te worden.
Hopelijk komen mijn nieuwe pantoffels snel binnen :D
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 15:59:43 #145
382129 crew  Donna
pi_206109708
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:47 schreef Sarabi het volgende:
18.5 graden in de woonkamer. Ik begin het nu toch wel een beetje koud vinden te worden.
Hopelijk komen mijn nieuwe pantoffels snel binnen :D
Hier 18, maar op 1 of andere manier voelt het helemaal niet koud. Gelukkig maar! ^O^
pi_206109785
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Hier 18, maar op 1 of andere manier voelt het helemaal niet koud. Gelukkig maar! ^O^
Ik moet eigenlijk ook gewoon iets meer kleren aantrekken :@
Het is nog even wennen. Het is wel heel snel van zomer naar dit weer gegaan. Nog geen 3 weken geleden lag ik nog in het zwembadje.
  maandag 26 september 2022 @ 16:17:48 #147
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206109850
Nog even snel een berichtje van mij.

Wat ze hebben weggehaald was goed, geen kwaadaardige cellen *O*

Maar... het was veel groter dan ze dacht en heeft dus niet alles kunnen verwijderen. Nu moet ik 2 menstruaties bekijken hoe dat gaat. Als het weer hevig is moet het nog een keer.
-O-

Ik schijn ook erg gebloed te hebben tijdens de ingreep vandaar dat ik zo moe ben. ( ijzertekort)
pi_206109883
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:17 schreef Patapon het volgende:
Nog even snel een berichtje van mij.

Wat ze hebben weggehaald was goed, geen kwaadaardige cellen *O*

Maar... het was veel groter dan ze dacht en heeft dus niet alles kunnen verwijderen. Nu moet ik 2 menstruaties bekijken hoe dat gaat. Als het weer hevig is moet het nog een keer.
-O-

Ik schijn ook erg gebloed te hebben tijdens de ingreep vandaar dat ik zo moe ben. ( ijzertekort)
Balen dat ze niet alles konden verwijderen. Krijg je wat extra voor het ijzertekort of moet dat zichzelf herstellen?
Verder *O* *O* *O* voor het goede nieuws! Wat moet dat een opluchting zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206109893
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als je vanuit je depressie uit bed gaat liggen is het niet goed. Naja. Is gebeurd, dadelijk pak ik de draad weer op. Over een kwartier officieel pauze, om half vier weer naar boven voor het laatste knutselblok
Dat is zo, maar het is wel begrijpelijk dat je dat af en toe doet. Het is ook niet nodig om jezelf daar zo voor op je kop te geven. :* Je pakt de draad weer op. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 26 september 2022 @ 16:23:27 #150
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206109896
Ik had al ijzertekort en tabletten voor 3 maanden. Ik heb nu nog voor ongeveer een maand en moet halverwege oktober weer bloedprikken.

Ja, zo fijn dat het geen kwaadaardige cellen zijn.
pi_206109933
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:23 schreef Patapon het volgende:
Ik had al ijzertekort en tabletten voor 3 maanden. Ik heb nu nog voor ongeveer een maand en moet halverwege oktober weer bloedprikken.

Ja, zo fijn dat het geen kwaadaardige cellen zijn.
Hopelijk trekt het ijzertekort weer snel recht.

En fijn dat het goede cellen waren *O*
pi_206109948
Ondertussen onszelf een klein cadeautje gegeven *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206110938
Wat gaaf!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206110972
En als eerste gaan we een currybier maken, heel benieuwd hoe dat gaat worden....

  Moderator maandag 26 september 2022 @ 18:34:33 #155
382129 crew  Donna
pi_206111190
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik moet eigenlijk ook gewoon iets meer kleren aantrekken :@
Het is nog even wennen. Het is wel heel snel van zomer naar dit weer gegaan. Nog geen 3 weken geleden lag ik nog in het zwembadje.
Vorige week vond ik 19 nog koud voelen, maar ik heb nu idd een trui aan, dus daar zal het 'm in zitten.
De kinderen spelen nog op blote voeten dus de verwarming kan uit blijven.
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 18:35:36 #156
382129 crew  Donna
pi_206111197
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:23 schreef Patapon het volgende:
Ik had al ijzertekort en tabletten voor 3 maanden. Ik heb nu nog voor ongeveer een maand en moet halverwege oktober weer bloedprikken.

Ja, zo fijn dat het geen kwaadaardige cellen zijn.
Overwegend goed nieuws dus en hopelijk lukt het een beetje je ijzer aan te vullen!
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 19:33:05 #157
382129 crew  Donna
pi_206111874
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:12 schreef Sarabi het volgende:
En als eerste gaan we een currybier maken, heel benieuwd hoe dat gaat worden....

[ afbeelding ]
Spannend!
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 07:46:39 #158
388664 crew  Dotteke
pi_206115307
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206115325
Goedemorgen

Dadelijk moet ik naar de haakclub, maar eerst eventjes rustig wakker worden.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 08:48:22 #160
388664 crew  Dotteke
pi_206115620
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Dadelijk moet ik naar de haakclub, maar eerst eventjes rustig wakker worden.
Ik ga zo naar de kapper kom ik niet zo heel vaak heb lang haar.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206115651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ga zo naar de kapper kom ik niet zo heel vaak heb lang haar.
Lekker!
Hier laat iemand het haar groeien, dus over twee jaar laat ik het wel eens bijpunten _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 09:28:32 #162
388664 crew  Dotteke
pi_206115902
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker!
Hier laat iemand het haar groeien, dus over twee jaar laat ik het wel eens bijpunten _O-
Ik het het ook lang
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206115906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik het het ook lang
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook direct heel lang. Mooi O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 09:30:16 #164
388664 crew  Dotteke
pi_206115912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is ook direct heel lang. Mooi O+
Gaat vandaag een stuk af, denk zo 10 cm en dan een kleurtje er in.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206115937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gaat vandaag een stuk af, denk zo 10 cm en dan een kleurtje er in.
Netjes en leuk *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206115989
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:12 schreef Sarabi het volgende:
En als eerste gaan we een currybier maken, heel benieuwd hoe dat gaat worden....

[ afbeelding ]
Intrigerend!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206116317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Intrigerend!
Het rook heel lekker. Maar niet perse naar bier :D ik ben heel benieuwd.
pi_206116346
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het rook heel lekker. Maar niet perse naar bier :D ik ben heel benieuwd.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206117690
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het rook heel lekker. Maar niet perse naar bier :D ik ben heel benieuwd.
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 12:59:22 #170
382129 crew  Donna
pi_206117748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het rook heel lekker. Maar niet perse naar bier :D ik ben heel benieuwd.
Haha hou ons op de hoogte!
pi_206121136
Nog een paar weken geduld :D
pi_206122951
Ik ben gek op curry, maar als bier kan ik me er niks bij voorstellen. :D Zo benieuwd hoe jullie het gaan vinden. Het smaakt vast goed bij naanbrood. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206125403
Goedemorgen :)
Nieuwe dag met nieuwe kansen en vandaag ben ik wel succesvol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 september 2022 @ 08:36:39 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206125752

Workshop in de dagbesteding

Mijn verborgen talent hehe
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206126015
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Workshop in de dagbesteding

Mijn verborgen talent hehe
Mooi geworden!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206126057
:W c_/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206126190
Het is mistig hier.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206126242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:40 schreef Sumppi het volgende:
Het is mistig hier.
Hier schijnt de zon, hopelijk zo onderweg geen mist
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 09:53:12 #180
382129 crew  Donna
pi_206126278
Het was hier vanochtend ook mistig, vooral op de weilanden. Verder een zonnetje, yes!
pi_206126288
Hier nu eindelijk zon O+ 2 dagen niet gezien.
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 15:19:56 #182
382129 crew  Donna
pi_206130113
Hele dag zon, nu stortbui!
pi_206130133
Oké, bij jullie durf ik de vraag wel te stellen: Hoelang dragen jullie een jeans? Ik weet niet wat normaal is en ik let meer op mijn persoonlijke hygiëne, dat gaat nu heel goed *O* Echt een overwinning, maar ik weet niet hoe het zit met kledij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206130139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:40 schreef Sumppi het volgende:
Het is mistig hier.
Jaloers! Hier is het zonnig de hele dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 15:23:09 #185
382129 crew  Donna
pi_206130163
Er zijn mensen die jeans alleen uitwaaien omdat dat beter schijnt te zijn voor de stof. Ofzo.

Ik hecht daar in die zin geen waarde aan en doe 'm meestal na 3 of 4x dragen in de was. Ik verwissel wel 2x per dag mijn onderbroek (bij opstaan en voor het slapen). Dat dan weer wel.
pi_206130215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:23 schreef Donna het volgende:
Er zijn mensen die jeans alleen uitwaaien omdat dat beter schijnt te zijn voor de stof. Ofzo.

Ik hecht daar in die zin geen waarde aan en doe 'm meestal na 3 of 4x dragen in de was. Ik verwissel wel 2x per dag mijn onderbroek (bij opstaan en voor het slapen). Dat dan weer wel.
Ik heb geen droger, dus dat is sowieso beter voor de stof ;)

Dan moet ik hem dus vaker wassen, de jeans dan :@
En idd na het douchen een schone onderbroek (doe ik 's avonds) en 's ochtends na het wassen een schone. Slapen doe ik zonder kleding, anders zou ik dan weer een schone aandoen.

Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 15:28:43 #187
382129 crew  Donna
pi_206130240
Dat scheelt sowieso. En je kan 'm natuurlijk altijd ook even in het open raam hangen. Even uitwaaien.
En anders steek je je neus even in het kruis van de jeans. :7
  woensdag 28 september 2022 @ 15:55:50 #188
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206130580
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mooi geworden!
Nog niet af

Wiebke breuk in pink en Olle tandje minder.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206135478
Heeft iemand hier ervaring met kaarsen omsmelten?
Wij gebruiken veel blokkaarsen maar gooide de helft weg. Dus vandaar de vraag hoe kan je kaarsen het beste/goedkoopste een nieuw leven geven.
pi_206137037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kaarsen omsmelten?
Wij gebruiken veel blokkaarsen maar gooide de helft weg. Dus vandaar de vraag hoe kan je kaarsen het beste/goedkoopste een nieuw leven geven.
Ik heb dat ooit wel gedaan.
Je moet nieuwe lont hebben, en een vorm waar je het in wil doen.
Dan de kaarsen zachtjes op een vuurtje in een pan laten smelten.
In de vormpjes gieten het lont er inhangen. Ik had twee stokjes waar ik het lont met een plakbandje op vastplakte en dat boven op de rand van het vormpje lag.
Je kan het dan als de kaars weer hard is afknippen.

Niet zo dom zijn als ik ooit eens was. Had een plastic vorm genomen tja dom kaarsenvet was veel te heet en het plastic smelten, mijn hele hand verbrand.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206137146
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kaarsen omsmelten?
Wij gebruiken veel blokkaarsen maar gooide de helft weg. Dus vandaar de vraag hoe kan je kaarsen het beste/goedkoopste een nieuw leven geven.
Ja is leuk om te doen en je krijgt ook de leukste kleuren! Ik zou zeggen doen. Lonten zijn online goedkoop te vinden, eveneens vormen.
Je kan best siliconen bakvormen gebruiken, die heb je in alle soorten en maten en gemakkelijk eruit te halen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206137418
Bedankt voor de tips ^O^
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 09:48:24 #193
382129 crew  Donna
pi_206138109
Kunnen we hier een topic over openen? Ik wil dat ook wel gaan doen! _O_
pi_206138172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, bij jullie durf ik de vraag wel te stellen: Hoelang dragen jullie een jeans? Ik weet niet wat normaal is en ik let meer op mijn persoonlijke hygiëne, dat gaat nu heel goed *O* Echt een overwinning, maar ik weet niet hoe het zit met kledij
Ik draag m'n kleding meestal 2-3 dagen, tenzij het erg heet is, dan wil ik de volgezweten zooi de volgende dag niet meer aan. Jeans dus ook een dag of 2. BH ook een dag of 2-3, onderbroeken en sokken max één dag. :Y

En dingen als joggingpakken-voor-na-het-douchen gaan een week mee ofzo, die heb ik immers maar een paar uur aan terwijl ik net schoon uit de douche stil zit te zitten. :P

Uitzonderingen zijn uiteraard vlekken of als m'n neus nope zegt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206138469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:48 schreef Donna het volgende:
Kunnen we hier een topic over openen? Ik wil dat ook wel gaan doen! _O_
Ja hoor doe maar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 11:18:50 #196
382129 crew  Donna
pi_206138966
Ja leuk heb het topic geopend
Ben benieuwd naar foto's, ervaringen en tips!
pi_206142219
Naar de huisarts geweest voor mijn knie, die moet ik echt tijd geven
En naar de zkh voor vermoedelijke slaapapneu of andere slaapstoornis. Ben nu moe van al het gedoe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206149098
Goedemorgen :)

Dadelijk weer eens een goed gesprek met een hulpverlener en daar heb ik zo geen zin in, maar ik ga wel mijn best doen en open & eerlijk zijn hoor. De rest van de dag ben ik vrij van alles, want ik logeer dit weekend bij vrienden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206150626
Gezellig CotS. Succes met het gesprek, als dat nog niet geweest is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 30 september 2022 @ 10:15:34 #200
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206150842
Geen nare bijwerkingen van boosterprik *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206152201
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:01 schreef Sumppi het volgende:
Gezellig CotS. Succes met het gesprek, als dat nog niet geweest is.
Het was een extreem zwaar gesprek...
Alle trauma's worden op een rij gezet incl. emoties en gevolgen.
Over twee weken verder.
Maandag met mijn andere begeleider verder met het behandelplan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206154049
Dat is zeker heftig. :* Heb je iets als EMDR therapie gehad? Negeer de vraag maar als je dat te persoonlijk vindt. Nu eerst op naar een gezellig weekend!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206154072
De laatste dagen slecht geslapen en het liefst zou ik nu wegkruipen onder de dekens, maar ik moet nog een kind wegbrengen, een kind ophalen, eten en naar een vergadering. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206154499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:57 schreef Sumppi het volgende:
De laatste dagen slecht geslapen en het liefst zou ik nu wegkruipen onder de dekens, maar ik moet nog een kind wegbrengen, een kind ophalen, eten en naar een vergadering. -O-
-O- komend weekend wel wat rustiger?

Wij blijven morgen na een feestje slapen bij schoonfamilie. Ben benieuwd hoe ik dat allemaal trek na 2,5 jaar :')
pi_206154808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:56 schreef Sumppi het volgende:
Dat is zeker heftig. :* Heb je iets als EMDR therapie gehad? Negeer de vraag maar als je dat te persoonlijk vindt. Nu eerst op naar een gezellig weekend!
Jaren geleden echt honderden sessies, maar het heeft niet geholpen omdat ik niet tot emoties kon komen, want ik de controle niet kon loslaten. Ze willen een nieuwe poging wagen, maar ik moet eerst leren voelen en leren minder controle te hebben. En voor dit alles moet ik alles delen

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:57 schreef Sumppi het volgende:
De laatste dagen slecht geslapen en het liefst zou ik nu wegkruipen onder de dekens, maar ik moet nog een kind wegbrengen, een kind ophalen, eten en naar een vergadering. -O-
Vervelend meissie, dikke knuffel. Wat heb je het toch altijd druk. Hopelijk kun je binnenkort een beetje rust inplannen! Je hebt het nodig

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O- komend weekend wel wat rustiger?

Wij blijven morgen na een feestje slapen bij schoonfamilie. Ben benieuwd hoe ik dat allemaal trek na 2,5 jaar :')
Oef dat is dan ineens een in haalslag na zo'n lange tijd! Kun je een beetje met ze? Ik duim voor je wen wens je voor plezier

--------------

Dit weekend logeer ik bij mijn beste vrienden in Apeldoorn, dat wordt leuk. Ennnnn ik mag in hun bad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206158411
Zo, weer thuis. :O

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O- komend weekend wel wat rustiger?

Wij blijven morgen na een feestje slapen bij schoonfamilie. Ben benieuwd hoe ik dat allemaal trek na 2,5 jaar :')
Morgen een feestje in Groningen, maar daar heb ik wel zin in. Verder een rustig weekend.

En ik begrijp je. :P Tegenwoordig slaap ik het liefst in m’n eigen bed, dat slaapt toch lekkerder. En ook omdat ik dan tegen de ochtenden op kan zien, waarin ik niet helemaal m’n eigen gang kan gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206158491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaren geleden echt honderden sessies, maar het heeft niet geholpen omdat ik niet tot emoties kon komen, want ik de controle niet kon loslaten. Ze willen een nieuwe poging wagen, maar ik moet eerst leren voelen en leren minder controle te hebben. En voor dit alles moet ik alles delen
[..]
Vervelend meissie, dikke knuffel. Wat heb je het toch altijd druk. Hopelijk kun je binnenkort een beetje rust inplannen! Je hebt het nodig
[..]
Oef dat is dan ineens een in haalslag na zo'n lange tijd! Kun je een beetje met ze? Ik duim voor je wen wens je voor plezier

--------------

Dit weekend logeer ik bij mijn beste vrienden in Apeldoorn, dat wordt leuk. Ennnnn ik mag in hun bad
Heftig CotS. Hopelijk gaat het helpen.

Fijn weekend in ieder geval. Lekker in bad! Zeker met deze gasprijzen is dat wel een luxe. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 05:39:01 #208
388664 crew  Dotteke
pi_206160682
Morguh allemaal c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206160693
Goedemorgen :)

Met de huidige gasprijzen is een bad zeker luxe!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:34:58 #210
388664 crew  Dotteke
pi_206160721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 05:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Met de huidige gasprijzen is een bad zeker luxe!
Ja dat is het zeker, heb je nogal wat gas voor nodig voor je bad vol is :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206160734
Ja zeg dat wel, maar ja... ze staan erop...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:00:44 #212
388664 crew  Dotteke
pi_206160737
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja zeg dat wel, maar ja... ze staan erop...
Dat je in bad gaat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206160741
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat je in bad gaat?
Hahahahah ja _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206160742
Ik zei al nee, maar ze weten dat ik het heerlijk vind, dus kreeg een heel verhaal dat ik moet en dat ze badbruisballen voor me hebben en zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:07:23 #215
388664 crew  Dotteke
pi_206160744
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zei al nee, maar ze weten dat ik het heerlijk vind, dus kreeg een heel verhaal dat ik moet en dat ze badbruisballen voor me hebben en zo
Betalen ze ook je gas rekening al. Douchen is zoveel goedkoper dan in bad gaan volgens mij dan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206160754
Was maar een grapje.

Goedemorgen. :O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206160794
Mij lukt het nog niet om afscheid te nemen van ons bad :@ Ik probeer van 4x per week naar 2x te gaan, maar het is zo lekker.

Gisteren voor het eerst even de verwarming aan gehad. Eens kijken hoe lang de warmte blijft hangen.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:44:08 #218
382129 crew  Donna
pi_206160798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Betalen ze ook je gas rekening al. Douchen is zoveel goedkoper dan in bad gaan volgens mij dan :D
Ze logeert toch bij hun? Dan betalen ze de gasrekening al :P
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:44:58 #219
382129 crew  Donna
pi_206160800
Verwarming hier ook alweer een paar dagen af en aan, aan. Ben benieuwd. Met de radiatorfolie voelt het wel sneller behaaglijk. Vandaag echt een winderige herfstdag zo te zien.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:54:43 #220
388664 crew  Dotteke
pi_206160815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze logeert toch bij hun? Dan betalen ze de gasrekening al :P
O oeps natuurlijk Child ging logeren het weekend,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:55:41 #221
388664 crew  Dotteke
pi_206160818
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:43 schreef Sarabi het volgende:
Mij lukt het nog niet om afscheid te nemen van ons bad :@ Ik probeer van 4x per week naar 2x te gaan, maar het is zo lekker.

Gisteren voor het eerst even de verwarming aan gehad. Eens kijken hoe lang de warmte blijft hangen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:44 schreef Donna het volgende:
Verwarming hier ook alweer een paar dagen af en aan, aan. Ben benieuwd. Met de radiatorfolie voelt het wel sneller behaaglijk. Vandaag echt een winderige herfstdag zo te zien.
Nog geen verwarming aangehad. Heb een dik vest aan getrokken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:00:43 #222
382129 crew  Donna
pi_206160835
Als het onder de 17 zakt vind ik dat echt te koud met kleine kinderen op de vloer. Nu lekker op 19. O+

In de avond heb ik ook vesten enzo. :Y
pi_206160841
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Nog geen verwarming aangehad. Heb een dik vest aan getrokken
Gisteren kon het nog relatief goedkoop daarom even gekozen voor een dagje stoken om hopelijk wat warmte vast te houden :) verder gaat ie weer terug op 17graden.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:05:23 #224
388664 crew  Dotteke
pi_206160844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gisteren kon het nog relatief goedkoop daarom even gekozen voor een dagje stoken om hopelijk wat warmte vast te houden :) verder gaat ie weer terug op 17graden.
O das slim had ik niet aan gedacht.
Het was hier trouwens gisteren nog 18,8 gr in de kamer, alleen bij het raam is het koud omdat het daar tocht. Hebben ze pas 'verholpen' helaas bleek laatst bij de rooktest dat er nog steeds rook naar binnen komt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:26:55 #225
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206161257
Mogguhh c_/
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:35:36 #226
388664 crew  Dotteke
pi_206161315
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 08:00 schreef Donna het volgende:
Als het onder de 17 zakt vind ik dat echt te koud met kleine kinderen op de vloer. Nu lekker op 19. O+

In de avond heb ik ook vesten enzo. :Y
Ja met kleintjes wel
ALhoewel mijn buuf dat nooit deed, die pakte de kinderen altijd heel dik in. Het was daar echt altijd heel koud in huis
En alle 4 de kinderen altijd een dikke snottebel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:43:20 #227
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206161364
18 graden hier. Het is niet anders.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:25:54 #228
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206161630
Godverdegloeiende, bestel ik een oprolpiano krijg ik de verkeerde.

Maar... ik zou niet Sara Raats heten want allang contact opgenomen.

Morgen Hap en Trap *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:27:48 #229
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206161648
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Godverdegloeiende, bestel ik een oprolpiano krijg ik de verkeerde.

Maar... ik zou niet Sara Raats heten want allang contact opgenomen.

Morgen Hap en Trap *O*
Oprolpiano?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:35:28 #230
388664 crew  Dotteke
pi_206161717
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Godverdegloeiende, bestel ik een oprolpiano krijg ik de verkeerde.

Maar... ik zou niet Sara Raats heten want allang contact opgenomen.

Morgen Hap en Trap *O*
Nog nooit van gehoord, een oprolpiano _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206161784
Dag begonnen met mijn kledingkast opruimen, samen met mijn moeder.
3,5 vuilniszakken vol kunnen weer weg *O* Heeft de rest ook weer meer ruimte.

Ik koop trouwens nauwelijks kleding maar krijg veel 2e hands. Maar iets ge veel verzameld de afgelopen jaren.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:49:56 #232
388664 crew  Dotteke
pi_206161847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Dag begonnen met mijn kledingkast opruimen, samen met mijn moeder.
3,5 vuilniszakken vol kunnen weer weg *O* Heeft de rest ook weer meer ruimte.

Ik koop trouwens nauwelijks kleding maar krijg veel 2e hands. Maar iets ge veel verzameld de afgelopen jaren.
Dat ruimt inderdaad lekker op zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:51:41 #233
388664 crew  Dotteke
pi_206161860
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Godverdegloeiende, bestel ik een oprolpiano krijg ik de verkeerde.

Maar... ik zou niet Sara Raats heten want allang contact opgenomen.

Morgen Hap en Trap *O*
Even google gevaagd, dat is wel handig zeg. ben je klaar kan je hem zo opbergen

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206173267
Goedemorgen. Mijn uitslaapstand is stuk. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 07:24:02 #235
382129 crew  Donna
pi_206173284
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 07:06 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Mijn uitslaapstand is stuk. ;(
Mijne ook. De dreumes mekkerde even heel zachtjes om half 7. Ik ben nu wakker. De rest slaapt gewoon. |:)
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 08:52:00 #236
388664 crew  Dotteke
pi_206173467
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 07:06 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Mijn uitslaapstand is stuk. ;(
Hier was het helemaal ellende
Ging op tijd naar bed, kon niet in slaap komen, rechts om links om. Eindelijk in slaap gevallen maar om 2.15 uur maar opgestaan na al tig keer wakker geweest te zijn. Kortom een ellendige nacht gehad.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 2 oktober 2022 @ 09:34:53 #237
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206173761
Mogguhh
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zondag 2 oktober 2022 @ 09:34:59 #238
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206173763
c_/
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 10:12:00 #239
388664 crew  Dotteke
pi_206174127
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 07:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Mijne ook. De dreumes mekkerde even heel zachtjes om half 7. Ik ben nu wakker. De rest slaapt gewoon. |:)
Lekker is dat dan he, en dan de kleine lekker verder slapen en moeder wakker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 11:33:55 #240
382129 crew  Donna
pi_206174990
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker is dat dan he, en dan de kleine lekker verder slapen en moeder wakker
Ja top. Kinderen. |:)
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 11:39:38 #241
388664 crew  Dotteke
pi_206175049
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 11:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja top. Kinderen. |:)
Ben blij dat ik die tijd achter mij heb 😏
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 13:36:21 #242
382129 crew  Donna
pi_206176331
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 11:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ben blij dat ik die tijd achter mij heb 😏
Haha. Ach als die snoetjes dan weer aan tafel zitten met een choco croissant dan is je dag ook weer goed. O+
pi_206176509
Thuis
Doodmoe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 15:01:51 #244
388664 crew  Dotteke
pi_206177643
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:36 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha. Ach als die snoetjes dan weer aan tafel zitten met een choco croissant dan is je dag ook weer goed. O+
Dat is ook weer heel wat waard.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 05:14:15 #245
388664 crew  Dotteke
pi_206185356
Morguh dames ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206185687
Goedemorgen

Vandaag morgen we weer naar de begeleider. Weer een zwaar gesprek -O-
Daarna lekker haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206189546
Eindelijk weer eens haken met plezier *O* Goed nieuws is dat. Nu even koffiepauze en dan weer verder voor het laatste actieve blok
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:44:51 #248
388664 crew  Dotteke
pi_206196284
Morguh, zo te zien was iedereen gisteren druk.
Hier zelf ook. Heb om 10 uur nog een afspraak en daarna verder niets.
Ook wel eens lekker was zo druk de afgelopen tijd.
En de 11de wordt Henk geopereerd gaat ook weer een drukke week worden met heen en weer geklep van Warnsveld naar Apeldoorn en dat zonder auto of rijbewijs.
In ieder geval brengt zoonlief ons naar het ziekenhuis dinsdag. Wij zullen daar dan blijven wachten want ik weil wel dichtbij zijn mocht er iets gebeuren en ook er zijn als hij weer wakker wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206196336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, zo te zien was iedereen gisteren druk.
Hier zelf ook. Heb om 10 uur nog een afspraak en daarna verder niets.
Ook wel eens lekker was zo druk de afgelopen tijd.
En de 11de wordt Henk geopereerd gaat ook weer een drukke week worden met heen en weer geklep van Warnsveld naar Apeldoorn en dat zonder auto of rijbewijs.
In ieder geval brengt zoonlief ons naar het ziekenhuis dinsdag. Wij zullen daar dan blijven wachten want ik weil wel dichtbij zijn mocht er iets gebeuren en ook er zijn als hij weer wakker wordt.
Spannende tijden zit je in meid, een hele dikke knuffel. Fijn dat je zoon je brengt, ook fijn dat je niet zelf rijdt met zo'n spannende dag, dat stelt mij weer gerust. Heel erg veel sterkte en een hele dikke smakkerd. Als ik ook maar iets kan doen, ik heb het je vaker gezegd, DM me dan. Ik doe het met alle liefde. Je bent een schat en verdient al die ellende niet, zeker niet zo dicht op elkaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:06:49 #250
388664 crew  Dotteke
pi_206196355
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Spannende tijden zit je in meid, een hele dikke knuffel. Fijn dat je zoon je brengt, ook fijn dat je niet zelf rijdt met zo'n spannende dag, dat stelt mij weer gerust. Heel erg veel sterkte en een hele dikke smakkerd. Als ik ook maar iets kan doen, ik heb het je vaker gezegd, DM me dan. Ik doe het met alle liefde. Je bent een schat en verdient al die ellende niet, zeker niet zo dicht op elkaar
Wat ben je toch ook een lieverd, je hebt zelf al zoveel en nog klaar staan voor een ander *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:08:47 #251
388664 crew  Dotteke
pi_206196362
Maar goed voorlopig komt er een mooie nazomerse week aan. Even weer zo naar buiiten zonder jas en misschien warmt het huis ook weer een beetje op.

Heb het zuinig aan gedaan met alles. Ze hebben advies gegeven mijn maandbedrag met 70 euro te verlagen.
Maar ik laat het gewoon staan ga het niet verlagen. Je weet maar nooit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:09:33 #252
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206196368
De week is maar net begonnen en al pech.

Geheugenkaartje gsm kapot.

Pfff.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206196393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat ben je toch ook een lieverd, je hebt zelf al zoveel en nog klaar staan voor een ander *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk toch meis, voor lieve mensen staat je klaar :*

Wat een gedoe allemaal -O-
Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed voorlopig komt er een mooie nazomerse week aan. Even weer zo naar buiiten zonder jas en misschien warmt het huis ook weer een beetje op.

Heb het zuinig aan gedaan met alles. Ze hebben advies gegeven mijn maandbedrag met 70 euro te verlagen.
Maar ik laat het gewoon staan ga het niet verlagen. Je weet maar nooit
Verstandig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196405
Hier de kachel maar een paar keer aan gehad. Als ik echt zat te beven onder een dekentje. Ik reserveer mijn vakantiegeld er maar voor. Het is eenmaal zo...

Vrijdag ga ik met een vriendin naar een beurs, mijn moeder betaalt.
Ik voel me daar schuldig over. Bij mijn vrienden een heel verhaal gehouden dat ik wel van haar houd, maar niet vertrouw. En dat ik bang voor haar ben. Al neem ik wel d'r geld aan voor wat leuks :@ Zo hypocriet van mij.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196408
Koffie. :O c_/

Succes Dotteke de komende tijd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206196416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier de kachel maar een paar keer aan gehad. Als ik echt zat te beven onder een dekentje. Ik reserveer mijn vakantiegeld er maar voor. Het is eenmaal zo...

Vrijdag ga ik met een vriendin naar een beurs, mijn moeder betaalt.
Ik voel me daar schuldig over. Bij mijn vrienden een heel verhaal gehouden dat ik wel van haar houd, maar niet vertrouw. En dat ik bang voor haar ben. Al neem ik wel d'r geld aan voor wat leuks :@ Zo hypocriet van mij.
Kinderen blijven toch vaak loyaal aan hun ouders, ook als ze slecht worden behandeld. Ik denk dat dat voor jou ook geldt. Ik zou het niet hypocriet noemen, maar een dubbel gevoel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206196421
Gisteravond met m’n man Gosford Park gekeken. Wat een cast toch. O+

En ik heb alle afleveringen van Die Kaiserin gezien. Hopelijk komt er een tweede seizoen. Zal toch wel? Eindigde met een cliffhanger…

Nu weet ik niet meer wat nog te bingen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206196426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Kinderen blijven toch vaak loyaal aan hun ouders, ook als ze slecht worden behandeld. Ik denk dat dat voor jou ook geldt. Ik zou het niet hypocriet noemen, maar een dubbel gevoel.
Ach ja, misschien wel :) iig wordt vrijdag een leuke dag in Hardeberg. Dat heb ik wel even verdient. En ik heb gewoon geen zin om me schuldig te voelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:26 schreef Sumppi het volgende:
Gisteravond met m’n man Gosford Park gekeken. Wat een cast toch. O+

En ik heb alle afleveringen van Die Kaiserin gezien. Hopelijk komt er een tweede seizoen. Zal toch wel? Eindigde met een cliffhanger…

Nu weet ik niet meer wat nog te bingen. :+
Hahahaha alle series zijn op :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach ja, misschien wel :) iig wordt vrijdag een leuke dag in Hardeberg. Dat heb ik wel even verdient. En ik heb gewoon geen zin om me schuldig te voelen
Bujo Boutique lijkt me sowieso wel wat voor jou. :D Ik overweeg nu om in het weekend met m’n dochter te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:31:14 #262
388664 crew  Dotteke
pi_206196435
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier de kachel maar een paar keer aan gehad. Als ik echt zat te beven onder een dekentje. Ik reserveer mijn vakantiegeld er maar voor. Het is eenmaal zo...

Vrijdag ga ik met een vriendin naar een beurs, mijn moeder betaalt.
Ik voel me daar schuldig over. Bij mijn vrienden een heel verhaal gehouden dat ik wel van haar houd, maar niet vertrouw. En dat ik bang voor haar ben. Al neem ik wel d'r geld aan voor wat leuks :@ Zo hypocriet van mij.
Me teen dik vest, dikke sokken dikke pantoffels en een dekentje heb ik het nog niet echt koud gehad en heb ik geen zin in dat dikke aankleed gedoe ga ik lekker in bed tv kijken onder het dekbed is het altijd warm :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206196439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:31 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Bujo Boutique lijkt me sowieso wel wat voor jou. :D Ik overweeg nu om in het weekend met m’n dochter te gaan.
Hoe wist je dat die bovenaan mijn lijstje stond om te bezoeken. En op de foto + gesigneerd boek van Den Dennis en nog wat wensen. Echt super leuk dat die vriendin me meevroeg.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:33:23 #264
388664 crew  Dotteke
pi_206196443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier de kachel maar een paar keer aan gehad. Als ik echt zat te beven onder een dekentje. Ik reserveer mijn vakantiegeld er maar voor. Het is eenmaal zo...

Vrijdag ga ik met een vriendin naar een beurs, mijn moeder betaalt.
Ik voel me daar schuldig over. Bij mijn vrienden een heel verhaal gehouden dat ik wel van haar houd, maar niet vertrouw. En dat ik bang voor haar ben. Al neem ik wel d'r geld aan voor wat leuks :@ Zo hypocriet van mij.
Je doet ook leuke dingen met haar toch, het is en blijft wel je moeder.
ZOals Sumppi ook zegt kinderen blijven vaak loyaal aan hun ouders

Maar aan de andere kant als het niet goed voor je voelt kan je er ook voor kiezen het niet aan te nemen.

Ik vind het niet hypocriet, als je haar nu nooit zag of sprak was het een ander verhaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:34:09 #265
388664 crew  Dotteke
pi_206196448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:26 schreef Sumppi het volgende:
Gisteravond met m’n man Gosford Park gekeken. Wat een cast toch. O+

En ik heb alle afleveringen van Die Kaiserin gezien. Hopelijk komt er een tweede seizoen. Zal toch wel? Eindigde met een cliffhanger…

Nu weet ik niet meer wat nog te bingen. :+
Heb een stukje gezien van Die Kaiserin, maar het is net als SIsi alleen met andere spelers toch?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206196449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Me teen dik vest, dikke sokken dikke pantoffels en een dekentje heb ik het nog niet echt koud gehad en heb ik geen zin in dat dikke aankleed gedoe ga ik lekker in bed tv kijken onder het dekbed is het altijd warm :D
Ik ben een beetje een kleum, al begin ik te wennen aan te kou. Bij mijn vrienden was het zo warm... ik was blij toen ik in mijn koude huis kwam. Alleen als ik in bed ga liggen val ik in slaap en slaap dan de hele nacht onrustig. Alleen zoals gisteren had ik zo koud beneden... (maar ik voelde me ook extreem ellendig, dat speelde mee), dat was niet fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je doet ook leuke dingen met haar toch, het is en blijft wel je moeder.
ZOals Sumppi ook zegt kinderen blijven vaak loyaal aan hun ouders

Maar aan de andere kant als het niet goed voor je voelt kan je er ook voor kiezen het niet aan te nemen.

Ik vind het niet hypocriet, als je haar nu nooit zag of sprak was het een ander verhaal
True, ik heb veel contact met haar. Ach... naja... ik heb eigenlijk geen zin om me schuldig te voelen deze keer ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:36:20 #268
388664 crew  Dotteke
pi_206196461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
True, ik heb veel contact met haar. Ach... naja... ik heb eigenlijk geen zin om me schuldig te voelen deze keer ;)
^O^ *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206196489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je doet ook leuke dingen met haar toch, het is en blijft wel je moeder.
ZOals Sumppi ook zegt kinderen blijven vaak loyaal aan hun ouders

Maar aan de andere kant als het niet goed voor je voelt kan je er ook voor kiezen het niet aan te nemen.

Ik vind het niet hypocriet, als je haar nu nooit zag of sprak was het een ander verhaal
Maar om onder het mom van ‘Het is en blijft wel je moeder’ contact te ‘moeten’ houden gaat me wel te ver. Dat wil ik toch even gezegd hebben. Kinderen hoeven niet loyaal te blijven aan hun ouders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb een stukje gezien van Die Kaiserin, maar het is net als SIsi alleen met andere spelers toch?
Geen idee. Ik heb Sisi nooit gezien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:45:09 #270
388664 crew  Dotteke
pi_206196499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Maar om onder het mom van ‘Het is en blijft wel je moeder’ contact te ‘moeten’ houden gaat me wel te ver. Dat wil ik toch even gezegd hebben. Kinderen hoeven niet loyaal te blijven aan hun ouders.
[..]
Geen idee. Ik heb Sisi nooit gezien.
Dat moet zeker niet, maar men kiest daar zelf voor
Aan een ieder hoe ze dat willen doen. Ik vind het ook te moeilijk om iemand hierin advies te geven eerlijk gezegd.

O ja Sisi was er jaren lang altijd met de Kerst op, volgens mij nu nog steeds.
Bij mijn schoonouders was het met de Kerst dus verplicht Sisi kijken altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206196503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoe wist je dat die bovenaan mijn lijstje stond om te bezoeken. En op de foto + gesigneerd boek van Den Dennis en nog wat wensen. Echt super leuk dat die vriendin me meevroeg.
Ik zag de foto en moest onmiddellijk aan jou denken. :D

Net besloten dat wij zondag gaan. Ben benieuwd wat m’n dochter van zo’n beurs vindt. Den Dennis had ik er nog niet eens tussen zien staan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206196513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:45 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik zag de foto en moest onmiddellijk aan jou denken. :D

Net besloten dat wij zondag gaan. Ben benieuwd wat m’n dochter van zo’n beurs vindt. Den Dennis had ik er nog niet eens tussen zien staan.
Hahahaha ik werd WILD toen ik die foto zag :P Man, ik wil alles hebben ;)
Wij gaan vrijdag, om half tien haalt ze me op van het station in Wierden en zij rijdt ons er samen heen. Ik hoop dat je dochter het super leuk vindt!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196531
Even heel simpel in het "is je moeder" -discussie: Ik wil het contact niet verbreken. Ik houd van haar. Alleen ik vertrouw haar niet. Houden van en vertrouwen zijn twee totaal verschillende eilanden en die kunnen los van elkaar bestaan. We hebben veel plezier samen, doen leuke dingen, kunnen goede gesprekken hebben. Dat wil ik niet kwijt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206196588
Het was ook als algemene opmerking bedoeld en zeker niet als advies aan jou. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206196628
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat moet zeker niet, maar men kiest daar zelf voor
Aan een ieder hoe ze dat willen doen. Ik vind het ook te moeilijk om iemand hierin advies te geven eerlijk gezegd.

O ja Sisi was er jaren lang altijd met de Kerst op, volgens mij nu nog steeds.
Bij mijn schoonouders was het met de Kerst dus verplicht Sisi kijken altijd
In deze serie is wat expliciet beeldmateriaal te zien. Misschien minder geschikt om met Kerst verplicht met de schoonfamilie te bekijken. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206196656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]
In deze serie is wat expliciet beeldmateriaal te zien. Misschien minder geschikt om met Kerst verplicht met de schoonfamilie te bekijken. :D
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:30:13 #277
388664 crew  Dotteke
pi_206196825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]
In deze serie is wat expliciet beeldmateriaal te zien. Misschien minder geschikt om met Kerst verplicht met de schoonfamilie te bekijken. :D
a zo ik zal als ik weer eens tijd heb gaan kijken dan.
Vind het al raar om na jaren Sisi te hebben gekeken het ineens met andere spelers te zien :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206197178
Veel plezier op de beurs iedereen.
pi_206197471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier op de beurs iedereen.
Ik voel me aangesproken.
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:55:15 #280
382129 crew  Donna
pi_206197516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier op de beurs iedereen.
Ohja leuk! Is dat nu alweer?
pi_206197571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Ohja leuk! Is dat nu alweer?
Komend weekend Hardenberg
Einde van de maand de kreadoe

En ik ga naar beide *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206209095
Goedemorgen. c_/

De Kinderboekenweek is begonnen. Straks langs de boekhandel en dan door naar de dierentuin. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206210914
Wow! Geen gaatjes! Bij de tandarts dan, ik he nog wel neusgaten en zo ;)
Sorry flauw
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206210938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:07 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. c_/

De Kinderboekenweek is begonnen. Straks langs de boekhandel en dan door naar de dierentuin. *O*
Veel plezier *O*
pi_206213009
Ik had geen gaatjes bij de tandarts :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206214438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had geen gaatjes bij de tandarts :o
Netjes :)
pi_206214475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Netjes :)
Dat is zeer zelden bij mij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206218555
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had geen gaatjes bij de tandarts :o
Ik wel. :'(
Gelukkig maar 2 dus te overzien. Eerste keer afspraak voor de dreumes. De kleuter vond het "echt leuk hč, die tandarts!" _O-
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 06:57:50 #290
388664 crew  Dotteke
pi_206220852
Morguh dames c_/
Vandaag een dagje helemaal lekker niks geen afspraken of plannen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206220902
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 21:47 schreef Cygne het volgende:

[..]
Ik wel. :'(
Gelukkig maar 2 dus te overzien. Eerste keer afspraak voor de dreumes. De kleuter vond het "echt leuk hč, die tandarts!" _O-
Hahahah geweldig zo'n kind!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206220904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames c_/
Vandaag een dagje helemaal lekker niks geen afspraken of plannen
Super! Even bijkomen jij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 07:24:31 #293
388664 crew  Dotteke
pi_206220919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Super! Even bijkomen jij
Ja is wel nodig.
Henk wordt nu een dag eerder opgenomen maandag avond om 20 uur, wat een kudt tijd zeg, omdat hij al om 8.05 uur geopereerd wordt.
Tegenwoordig moet je 2 uur voor de operatie 2 flesjes met een drankje leegdrinken. Het schijnt dat je dan beter wakker wordt uit de narcose

En zijn darmen moeten natuurlijk leeg voor de operatie.
Nog een dag extra geklepper dus.
Had alles voor dinsdag geregeld, zoonlief zou rijden.
Maar die kan maandagavond niet omdat zijn vrouw dan in Amsterdam een cursus moet geven.
Man o man maar goed nu rijd mijn dochter mee, die komt dan vanuit haar werk gelijk naar hier en dan tuffen we naar Apeldoorn. Ik wilde daar blijven slapen zodat ik als hij uit de narcose komt ik gelijk er naar toe kon. ..........fout gedacht dus mag niet mag pas met bezoek komen. Ze zijn al weer voorzichtig omdat corona weer de kop aan het opsteken is. Dus zo min mogelijk bezoek in het ziekenhuis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206220943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is wel nodig.
Henk wordt nu een dag eerder opgenomen maandag avond om 20 uur, wat een kudt tijd zeg, omdat hij al om 8.05 uur geopereerd wordt.
Tegenwoordig moet je 2 uur voor de operatie 2 flesjes met een drankje leegdrinken. Het schijnt dat je dan beter wakker wordt uit de narcose

En zijn darmen moeten natuurlijk leeg voor de operatie.
Nog een dag extra geklepper dus.
Had alles voor dinsdag geregeld, zoonlief zou rijden.
Maar die kan maandagavond niet omdat zijn vrouw dan in Amsterdam een cursus moet geven.
Man o man maar goed nu rijd mijn dochter mee, die komt dan vanuit haar werk gelijk naar hier en dan tuffen we naar Apeldoorn. Ik wilde daar blijven slapen zodat ik als hij uit de narcose komt ik gelijk er naar toe kon. ..........fout gedacht dus mag niet mag pas met bezoek komen. Ze zijn al weer voorzichtig omdat corona weer de kop aan het opsteken is. Dus zo min mogelijk bezoek in het ziekenhuis
Wat een ellende toch meissie... Heel erg veel sterkte. Ik ben blij dat het je alsnog is gelukt te regelen dat er iemand rijdt! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve je een heel dikke knuffel geven, sorry :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 07:45:26 #295
388664 crew  Dotteke
pi_206220980
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat een ellende toch meissie... Heel erg veel sterkte. Ik ben blij dat het je alsnog is gelukt te regelen dat er iemand rijdt! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve je een heel dikke knuffel geven, sorry :*
Geen sorry hoor lieve Child, op het eind komt alles weer goed denk ik altijd maar.
Heb al zo veel voor mijn kiezen gehad en kom er altijd weer doorheen.
Net als jij :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:23:43 #296
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206221200
Oprol piano terug gestuurd.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 08:45:52 #297
388664 crew  Dotteke
pi_206221371
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 08:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oprol piano terug gestuurd.
Was het niets>?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206223469
Hm... iemand vraagt me of ik een paar pakken papier mee wil nemen van de beurs morgen... Kan ik nee zeggen? Geen zin om te sjouwen ermee de hele dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 13:05:21 #299
388664 crew  Dotteke
pi_206224275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... iemand vraagt me of ik een paar pakken papier mee wil nemen van de beurs morgen... Kan ik nee zeggen? Geen zin om te sjouwen ermee de hele dag
Natuurlijk kan je nee zeggen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206224362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Natuurlijk kan je nee zeggen :D
Voelt zo lullig... Alleen zij bespaard een tientje en ik loop met vijf pakken papier rond... eigenlijk wil ik dat niet... Wil shoppen voor mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 13:19:21 #301
388664 crew  Dotteke
pi_206224393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voelt zo lullig... Alleen zij bespaard een tientje en ik loop met vijf pakken papier rond... eigenlijk wil ik dat niet... Wil shoppen voor mezelf
Dat kan je toch doen, lekker voor jezelf kiezen is niets verkeerds mee. Sjouwen met pakken papier moet je maar zin in hebben.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')