En in IJmuiden, maar da's dan weer wel N-H
quote:Kwa prijs wel, en ze verkopen enkele food producten.
Op donderdag 6 februari 2003 22:31 schreef The_Wanderer het volgende:
zit tussen de aldi en de lidl in dus
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:35 schreef Girly-Suus het volgende:
Zit die ook in Amsterdam ??
quote:
Amsterdam Osdorp
Amsterdam Waterlandplein
Amsterdam Pijnackerstraat
quote:Speelgoed is volop keus, houten puzzels zijn mooi en niet duur, evenals tekenpapier en dergelijke.
Op donderdag 6 februari 2003 22:51 schreef moussy het volgende:
Ik heb er van de week een zomerjas voor mn dochter gekocht voor wel €2,99 en een shirtje voor wel €1,79. Maak pret voor die prijzen. Speelgoed, kaarsentroep en prul is er allemaal ontzettend goedkoop.
Wat heb ik nog NIET bij Action gekocht?
(zag laatst trouwens foto-lijstjes.. 1,99 bij Action.. de fotograaf een paar winkels verder 18,99. EXACT hetzelfde lijstje )
Naar de action gaan is hier echt een uitje.
quote:Waar in Roosendaal? Heb hem daar nog niet gezien, maar dat moet dus gauw veranderen
Op donderdag 6 februari 2003 22:40 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
in Roosendaal
quote:Zo kitsch dat het eigenlijk weer mooi is
Op vrijdag 7 februari 2003 07:44 schreef Lois het volgende:
De action is echt geweldig, ik weet dat Karin daar enorm geweldig leuke kitscherige kerstballen heeft gekocht. Fantastisch gewoon!
Opbergboxen, bloempotten, schilderijlijstjes etc. allemaal enorm goedkoop.Naar de action gaan is hier echt een uitje.
Ik heb er een Winnie the Pooh babyalbum gekocht voor een paar euro, die bij de fotograaf tegen de 20 euro kostte!
quote:nope zo ver ik weet niet. Heb me er toen suf naar gezocht
Op vrijdag 7 februari 2003 10:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoe zit het meer rotterdam ? Zit die daar ook ??
quote:Beneden in de Biggelaar zit een Action.
Op vrijdag 7 februari 2003 07:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waar in Roosendaal? Heb hem daar nog niet gezien, maar dat moet dus gauw veranderen
Het is een redelijke zooi in die winkel. Vooral toen ik daar op zaterdag even binnenliep, maar dan is het misschien wel weer te begrijpen...
Ben er nu paar keer binnengelopen denk ik. Ze hebben idd aantal verzorgingsproducten en huishoudelijke dingen erg goedkoop liggen. Bij ons geen levensmiddelen als ik me goed herinner Kleding kijk ik niet eens naar in zulke winkels...
Echt leuke hebbedingetjes heb ik er ook nog niet gezien, maar ze zijn er vast wel.
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:37 schreef Nausicaa het volgende:
Op de site www.action-shop.nl kun je wel kijken waar de dichtstbijzijnde is, en staat ook een overzicht van de filialen in Nederland. Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden.
quote:Da's ook gelijk het enige wat ik er haal. Maar ze zitten ook hier in Meppel
Op donderdag 6 februari 2003 22:42 schreef Tristessa het volgende:
Ik koop er heel vaak batterijen.
Van Philips. Ik had er laatst 12 voor 2,50 euro ongeveer.
Prijs elders: 8,95
Prijs per stuk:
¤ 3,95
quote:Idd, ik heb daar van die zware ballen gekocht met van die barsten erin zeg maar, in gebroken wit en transparant, kan je hele jaar door gebruiken.
Op vrijdag 7 februari 2003 09:52 schreef Karin het volgende:[..]
Zo kitsch dat het eigenlijk weer mooi is
![]()
Ze zijn echt veel goekoper, olieverf van hetzelfde merk bij Action 1,49 tegen 3.99 bij het Kruidvat.
quote:Niet veel hoor, voornamelijk koek, snoep en dergelijke.
Op vrijdag 7 februari 2003 10:38 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Bij ons geen levensmiddelen als ik me goed herinner
Kleding kijk ik niet eens naar in zulke winkels...
Echt leuke hebbedingetjes heb ik er ook nog niet gezien, maar ze zijn er vast wel.
quote:Tnx, morgen maar eens even kijken daar, aangezien we toch dit weekend in Roosendaal zijn
Op vrijdag 7 februari 2003 10:38 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Beneden in de Biggelaar zit een Action.
Het is een redelijke zooi in die winkel. Vooral toen ik daar op zaterdag even binnenliep, maar dan is het misschien wel weer te begrijpen...
Ben er nu paar keer binnengelopen denk ik. Ze hebben idd aantal verzorgingsproducten en huishoudelijke dingen erg goedkoop liggen. Bij ons geen levensmiddelen als ik me goed herinner
Kleding kijk ik niet eens naar in zulke winkels...
quote:Heej, er zit er inmiddels ook een in Haarlem
Op vrijdag 7 februari 2003 10:37 schreef Nausicaa het volgende:
Op de site www.action-shop.nl kun je wel kijken waar de dichtstbijzijnde is, en staat ook een overzicht van de filialen in Nederland. Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden.
*Het enige nadeel is dat ze er veel Lage-Lonen-Landen sweatshop-spul verkopen, net als Xenos. Ik hou mij uit eigen levensinstelling dus meestal in kwa koopzucht.
quote:Waar niet, H&M, C&A en IKEA doen dat ook, evenals grote sportmerken, daar ontkom je niet zo gauw aan lijkt mij.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:26 schreef Lurky het volgende:
Toen ik ging dieeten heb ik er voor een paar euro een volkomen fout* zwempak gekocht om in te zwemmen vanwege het afvallen. Zo kon ik zonder noemenswaardige kosten mijn figuur veranderen en het te groot geworden badpak al na een aantal weken wegdoen. Ook hebben ze er een aantal van mijn verzorgings-merkprodukten voor een lagere prijs.*Het enige nadeel is dat ze er veel Lage-Lonen-Landen sweatshop-spul verkopen, net als Xenos. Ik hou mij uit eigen levensinstelling dus meestal in kwa koopzucht.
quote:Die winkels mijd ik dus. En merkkleding draag ik niet. Meeste wat ik aan heb is zelfgemaakt en mijn spullen komen ook uit alternatieve zaakjes. Ik snap niet dat heel Nederland hetzelfde wil door bij die grote zaken te gaan. maar dat lijkt me hier niet het topic.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:31 schreef schatje het volgende:[..]
Waar niet, H&M, C&A en IKEA doen dat ook, evenals grote sportmerken, daar ontkom je niet zo gauw aan lijkt mij.
* Ik kan er alleen niet meer omheen voor mijn eigen geweten. Een vriendin van mij werkt bij de Schone Kleren Kampagne en daardoor weet ik er inmiddels heel veel van. En soms zie ik wel eens iets en dan breekt zowat mijn hart: dat een ding zo klungelig in elkaar is gezet als alleen een klein kind kan doen. Een 100 per uur produktie handwerkdingetje...
quote:In tegendeel! Ik voel mij er juist goed bij.Wil zowieso altijd weten hoe iets is gemaakt is en waar het vandaan komt: onderzoekend van aard heet dat.
Op vrijdag 7 februari 2003 22:24 schreef Plokky het volgende:[..]
denk als je overal over na moet denken dat je daar depri van raakt
Die Action op de Bilderdijkstraat zat naast een Bristol, een Schoenenreus, een Ethos, een Blokker... het was gewoon te veel naast elkaar. Wat ik mij trouwens afvraag; iemand melde al dat het personeel traag was. Dat is mij dus ook opgevallen. Is het misschien een sociale-werkplaats-project? Of betalen ze zo slecht uit, de lonen ook extra laag, dat alleen mensen die absoluut nergens anders terecht kunnen daar dan maar werken en er een natuurlijke selectie ontstaat. Of misschien zijn het wel alleen hele slome mensen die niet doorhebben dat Action minder goed uitbetaald... Als dat zo is althans. Zowel op de Bilderdijk, waar een overkill aan personeel was, als in de Pijp gaat het aan de kassa's nou niet echt van de snelle.
Geweldige winkel , en het kost er allemaal bijna niks
Vraag me af of ze nog wel winst maken met zulke lage prijzen
quote:ik doe meestal elke dag een schone slip aan
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:49 schreef detulp050 het volgende:
Zoals ook al in een ander topic gezegd:
Heren boxershorts van katoen&Lycra. Elders betaal ik 12,50 voor dit merk, bij de Action waren ze in de aanbieding voor 1,25Ik heb een stapel van 30 meegenomen
Ze liggen in de kast en soms vervang ik er eentje als deze versleten is...
lijkt me toch iets hygienischer ;-)
quote:Vantevoren dacht ik er ook al aan, maar ik had niet verwacht dat iemand met zo'n kinderachtige opmerking aan zou komen. Helaas
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:09 schreef baukel het volgende:[..]
ik doe meestal elke dag een schone slip aan
lijkt me toch iets hygienischer ;-)
quote:Op donderdag 6 februari 2003 22:27 schreef dennislaan het volgende:
hier is er ook een, tis er altijd belachelijk goedkoop en het ziet er ook niet uit, met name de kleding is altijd een zooi maja wat wil je voor die prijs. en er staat ook altijd veel zooi die echt niemand wil hebben denk ik maar ja schijnbaar raken ze het wel kwijt. maar de winkel is gewoon altijd lache omdat je de raarste stuf tegenkomt
Daar betaal je niet voor, dat is heel simpelquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:11 schreef Mexoryl het volgende:
Ben er vandaag voor het eerst geweest. Veel huishoudelijke artikelen enzo. Prijzen waren ok, maar het kassapersoneel mocht wel wat vriendelijker.
Anders lees je even het topic doorquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:39 schreef Aventura het volgende:
Waar zitten die filialen in Amsterdam dan, ik heb er hier in de buurt iig nog nooit eentje gezien (ik woon in de Czaar Peterbuurt bij de molen).
ófquote:Op donderdag 6 februari 2003 22:37 schreef schatje het volgende:
Amsterdam Osdorp
Amsterdam Waterlandplein
Amsterdam Pijnackerstraat
quote:Op vrijdag 7 februari 2003 10:37 schreef Nausicaa het volgende:
Dan ga je met de bus, je spaart toch geld uit bij de Actionquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:57 schreef Aventura het volgende:
Ow sorry, wat een muts ben ik ookHm, maar die lokaties zijn me net iets te ver om heen te fietsen. Al vind ik het wel een geinige winkel. Als ik bij mijn zus ben ga ik er altijd even kijken.
En dat is dus mijn probleem met de action: allemaal best leuke spullen voor niet teveel geld, en je denkt 'Hee, das goedkoop', maar bij de Kassa blijkt het toch meer te kosten dan 'niks'quote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
...kosten ook niks...het kost echt niks.
wat je maar sinds kort noemt, hij zit er al wel een jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef Skv het volgende:
Hmm.. zit er sinds kort ook één in Enschede.
Ben er 3 keer geweest ofzo (schaam), wat een ontzettende aldi is dat.
Echt net de knaakland, alleen maar bagger wat nix met mekaar te maken heeft en ze goedkoop op konden kopen. Die zooi een beetje in een door tl-buizen verlicht pand getyft, wat saggerijnige dozen aan het werk gezet en tadaa: de action.
Laatst een kilo snoep gehaald voor 2,40 ofzo.. de helft was verrot, wat dus waarschijnlijk komt omdat de zak is afgekeurd bij de keuring en de action het toen voor een extreem zacht prijsje heeft opgekocht..
Nee, t is niet mijn zaak
Dat is nu net de charme vd winkelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:54 schreef Steve-O het volgende:
vind het een beetje een Ghetto winkel.
Ze hebben ook van die 3-dimensionale beeldschermen met planeten. Er zat een snoer met stekker aan bevestigd. Dus ik neem aan dat het ook iets van verlichting is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Dat is voor een heel ander soort party bedoeldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Ik schat zon 40 bij 35 cm voor de gitaar. Een tussenmaatje dus!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
Ter illiustratie (crap pic, net met mijn webcam gemaakt) :quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
quote:
Nope, we hebben er ook een in Emmenquote:Op donderdag 6 februari 2003 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Je was er toch zelf bijquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Adfundum het volgende:
Had er nog nooit van gehoord, zag hem laatst toevallig, ging even kijken en kom met ¤ 80,- aan spul naar buiten dat ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2003 10:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoe zit het meer rotterdam ? Zit die daar ook ??
Action Rotterdamquote:Op vrijdag 7 februari 2003 10:33 schreef Knorretje het volgende:
nope zo ver ik weet niet. Heb me er toen suf naar gezocht
Deze keer wel, normaliter stuur ik altijd James, de butler naar de action, lidl of wibra.quote:
Jezus wat een asociale kassamiepen heb je in die Actionquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:36 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nope, we hebben er ook een in Emmen
Hmm, dat heb ik hier in de Action wel zien liggen. Waarschijnlijk verschilt dat dan per filiaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef grunge-metal het volgende:
Hier in Borne zit die ook, in het oude pant van de Aldi. Ben er een paar keer geweest, maar goed het is ook niet echt mijn winkel, veel te veel zooi en je moet veel te lang wachten voor de kassa. En nog één ding ze hebben er geen fotopapier, dat vind ik wel jammer want dat is overal zo duur
.
Ik heb ze vanmiddag ook zien liggen, 15 vellen voor ¤1,99quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef miki het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik hier in de Action wel zien liggen. Waarschijnlijk verschilt dat dan per filiaal.
De Schlecker is meer een drogsiterij. De Action is een soort Blokker, maar dan heel goedkoop.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef Syytön het volgende:
In Zwolle hier zitten er ook twee, moet ik toch maar eens langs gaan! Hier tegenover mij zit Slecker, is dat niet zoiets soortgeijks?
Nee, vertelquote:
Dus eigenlijk ben je nog duur uitquote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nee, vertel![]()
I En tja, soms ook andere handige dingen die ik daar tegenkom en kan gebruiken
maastrichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef miki het volgende:
Voor de kerst twee van die megavazen gekocht..zijn overal hartstikke duur, en hier maar 7 euro nog wat. Waren ook steeds uitverkocht, heel Maastricht had de Action ontdekt voor die vazen.
Is die in Sittard 'mooier' danquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maastrichtin sittard moet je gaan
![]()
quote:
quote:Sittard ligt niet op mijn route... :
Daar heb ik net nog naar lopen kijkenquote:[b]Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 En voor mijn vriend een roze hondje (met zo'n knikhoofd) voor achterin de auto gekocht, zal ie blij mee zijn
Mooi he, dat pluis?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Daar heb ik net nog naar lopen kijken![]()
mocht het ooit zover zijn..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:Uiercrème (crème, niet zalf, crème
!) van de Action
Ik heb al jaren een stomme droge gevoelige huid, en smeer het nu op alle nare plekjes. Het werkt als een tiet en ik heb geen jeuk/schilfers meer
En het is maar 1,55 per potmijn dure dagcrème die niet werkt is 15 euro per potje
![]()
Ik ben bijna bang dat ze het ooit niet meer gaan verkopen ofzomisschien moet ik maar heel veel alvast gaan inslaan
![]()
Waar ligt die in Maastricht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef miki het volgende:
Voor de kerst twee van die megavazen gekocht..zijn overal hartstikke duur, en hier maar 7 euro nog wat. Waren ook steeds uitverkocht, heel Maastricht had de Action ontdekt voor die vazen.
Hmm, ja maar ik heb die van de DA ook wel eens geprobeerd en dat moest er heel gauw weer af want toen voelde het alsof ik een derdegraadsbrandwond aan het oplopen wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mocht het ooit zover zijn..
digros verkoopt ook uiercreme
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef moussy het volgende:
Actionik hou van die winkel
![]()
Trouwens, leuke aanbieding voor volgende week:
[afbeelding]
Verstelbaar broodmes
RVS/Kunststof
32 cm
ideaal voor eigen gebakken brood
prijs per stuk
1,29
Elders ¤ 2,98 die van mij was 10 euro
Ideaal voor mensen die plakjes altijd schuin snijden of hompen ipv plakken snijden.
mooi zoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
En nog ff en dan woon ik ook op kruipafstand van de Action in Sittard! Yihaa!
Op de Scharnerweg, achter de Beversport. Je ziet 'm niet liggen vanaf de weg (er staat wel een bord)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef meami het volgende:
[..]
Waar ligt die in Maastricht dan?
*ook altijd naar Sittard gaat (20 sec van mijn huis af)
Je gaat er tenslotte niet heen om te daten.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef B.A.Trix het volgende:
De action!!![]()
Geweldige winkel vind ik dat!! Oke het is een zooitje en de mensen die er werken zijn niet al te snugger maar wat een leuke spulletjes kun je daar halen!!
![]()
Ik niet neequote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Je gaat er tenslotte niet heen om te daten.![]()
Mijn topografische kennis van Rotterdam is niet zo heel geweldig, maar zal 't proberen..quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef bibi het volgende:
@E.T
Waar precies zit de Action dan in Rotterdam, ik heb wel het kaartje maar dan nog kan ik me totaal niet indenken waar hij precies is.
Die zit gelukkig wel bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
De concurrentie zit ondertussen ook niet stil. Zo is AS Watson, waar de ketens Savers, Trekpleister, Kruidvat en ICI Paris XL toebehoren, met de Prijsmepper op de markt gekomen. Dat is ook een soort Action. Maar dan afdankertjes en beschadigde artikelen van o.a. het Kruidvat.
Had je hem anders terug willen brengen en willen zeggen dat hij het nooit goed gedaan heeft?quote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef Syrena het volgende:
Mijn klok van de Action (1,89) is net van de muur gedonderdSpijker zat er niet meer goed in nadat ik 'm vanmorgen van de muur gehaald hab om 'm goed te zetten, hij liep ineens 10 minuten achter.
En nu wil de secondenwijzer niet meer vooruit, hij gaat alleen paar seconden acheruit, weer evenveel vooruiit, achteruitIk had 'm verdomme net een paar weken
![]()
Ik heb zelfs de doos nog, maar de kassabon natuurlijk niet meerMisschien dat m'n vader er nog wat mee kan, vind het echt zonde.
Hier lagen er idd ook al wat kerstballen naast de tuinstoelen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
Ik was vanmiddag even bij de Action en zag al wat spullen voor de kerst in de schappen liggen.
voor die 1,89 kun je toch zo ff een neiuwe kopen?quote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef Syrena het volgende:
Mijn klok van de Action (1,89) is net van de muur gedonderdSpijker zat er niet meer goed in nadat ik 'm vanmorgen van de muur gehaald hab om 'm goed te zetten, hij liep ineens 10 minuten achter.
En nu wil de secondenwijzer niet meer vooruit, hij gaat alleen paar seconden acheruit, weer evenveel vooruiit, achteruitIk had 'm verdomme net een paar weken
![]()
Ik heb zelfs de doos nog, maar de kassabon natuurlijk niet meerMisschien dat m'n vader er nog wat mee kan, vind het echt zonde.
ach zielquote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Slappy het volgende:
Als ik naar de Action ga cammofleer is me zo goed dat ik niet herkenbaar ben.
Stel je voor ik wil daar niet gezien worde
Cammofleer. Verkopen ze dat ook bij de Action?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Slappy het volgende:
Als ik naar de Action ga cammofleer
Jaja, 31ct, dat zijn de ware prijsverschillenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:52 schreef mordradead het volgende:
Allemaal schoolspul zoals's geo's enzo gehaald.... 19 cent per stuk, beter dan 50 cent bij de Bruna
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaja, 31ct, dat zijn de ware prijsverschillen
Ik wel hoor. I luuuuvvvv koopjesquote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Slappy het volgende:
Als ik naar de Action ga cammofleer is me zo goed dat ik niet herkenbaar ben.
Stel je voor ik wil daar niet gezien worde
camoufleren bedoel ik uiteraardquote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Cammofleer. Verkopen ze dat ook bij de Action?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
camoufleren bedoel ik uiteraardIk was een beetje irritant bezig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretentieus geneuzel.
Net zo verstandig als ik dusquote:Op donderdag 14 september 2006 22:52 schreef mordradead het volgende:
Allemaal schoolspul zoals's geo's enzo gehaald.... 19 cent per stuk, beter dan 50 cent bij de Bruna
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:32 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik was een beetje irritant bezig ja![]()
ik raak ze kwijt en heb er dus meteen 7 gekochtquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaja, 31ct, dat zijn de ware prijsverschillen
met of zonder camouflage?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:45 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik ga daar morgen eens zeker kijken na al die reacties
Anders moet je nog even naar Schiedam, daar zit er ook een.quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga er vandaag even twee nieuwe pannen kopen. Kom er net achter dat er maar één Action in heel Rotterdam zit.In dat knullige provinciestadje waar ik vandaan kom zitten er sowieso al twee.
Yep. Ruikt ook lekker.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef koningin-winvis het volgende:
ff vraagje; kun je bij de action ook haarverzorging(haarmaskers) kopen?
![]()
(zo ja; wie viel kost dat?)
Van de 5 pistolen die we er hadden gekocht, is er nog 1 in goede staat, het kost geen drol, maar eht zijn geen kwalitatieve hoogstandjes, hou het materiaal goed in de gaten. Sommigen breken snel, en eenmaal lek stellen ze niet meer zo veel voor. Die ene met die rugzak-resservoir doet het nog prima. Die is ook wel heel cool voor mijn dochter van 3!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:13 schreef Fatality het volgende:
Ja heeft iemand die supersoakerachtige waterpistolen wel eens geprobeerd? Hoe zijn ze? Anders gaik er een aanschaffen nu t nog kan.
wat is hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Heb ik er vanmiddag 2 van gehaald. In de aanbieding deze week, ¤ 6,95 elders en bij de Action ¤ 1,79.
die heb ik niet zien liggen, jammerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Flosser en tandenstoker op batterijen.
Die zag ik van de week ook liggen ja!! Zat te twijfelen of ik ze zou halen.. geen idee of die dingen handig zijn??quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Heb ik er vanmiddag 2 van gehaald. In de aanbieding deze week, ¤ 6,95 elders en bij de Action ¤ 1,79.
Op welke manier heb je batterijen nodig bij het flossen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef schatje het volgende:
Flosser en tandenstoker op batterijen.
Om het opzetstukje te laten trillen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Op welke manier heb je batterijen nodig bij het flossen?
Ach natuurlijk. Het opzetstukje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Om het opzetstukje te laten trillen.
* lady-wrb vind het maar een vaag dingquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Om het opzetstukje te laten trillen.
Hmmmm kan er ook een 15.4 inch in?! Hebben ze 'm nog?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:28 schreef Frezer het volgende:
Mijn flaptop tas komt er vandaan, een tientje!.
De mijne is 15 inch , en ik hou nog ongeveer 5 cm over in de breedte. In de hoogte zit een stuk minder speling. Ik was als ik het goed heb 2 weken geleden voor het laatst, en toen lagen ze er nog,quote:Op woensdag 20 september 2006 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hmmmm kan er ook een 15.4 inch in?! Hebben ze 'm nog?
Die van 3,98? Ik ga de mijne vandaag ruilen omdat 'ie te klein is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Stretchjeans (ik dacht ik geeft het eens een kans voor op het werk bijv en het valt me niet tegen)
Jup en ik had ze even bekeken en dacht kan beter een 40 meenemen en een riem of 36/38 die te klein is maar 40 past prima en inderdaad die van 3.98quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van 3,98? Ik ga de mijne vandaag ruilen omdat 'ie te klein is.Ze vallen nogal klein. Normaal moet ik maat 38 hebben, nu maat 42.
Jaaaa, een dunnetje, maar hij zit als gegoten! 4 euro voor een nieuwe spijkerbroek! Maatje 36quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Stretchjeans (ik dacht ik geeft het eens een kans voor op het werk bijv en het valt me niet tegen)
Mijn Dove dagcreme is net op! Morgen zeker ff Action dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef Matness het volgende:
net hier dove dagcreme gekocht voor 3 euro
heb al een tijdje 1 van de hema, maar die vind ik niet fijn, en ik vind 'm stinken. dus die gaat dan maar, helaas, de bak in.
Je kan ze meerdere keren gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:01 schreef Matness het volgende:
tandenborstels voor 19 cent, dat is toch geen geld
heb er 4 meegenomen, bedacht me net dat ik gewoon een hele doos mee had moeten nemen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef Matness het volgende:
net hier dove dagcreme gekocht voor 3 euro
heb al een tijdje 1 van de hema, maar die vind ik niet fijn, en ik vind 'm stinken. dus die gaat dan maar, helaas, de bak in.
knip je m toch af!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef Matness het volgende:
de action in leiden is gisteren geopend, vandaag ging ik eens kijken
mijn god, wat een gekkenhuis, alsof ook zij een victor en rolf collectie hadden
wel lekker groot.
zag vreselijk leuke tafellopers, maar die waren 2.50 lang, veel te lang, en de kortere versies hadden niet dat vreselijk leuke motiefje
als je die bedoelt met dat barokprintje die hebben ze ook in de kleine maat. Zal wel gewoon op zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef Matness het volgende:
de action in leiden is gisteren geopend, vandaag ging ik eens kijken
mijn god, wat een gekkenhuis, alsof ook zij een victor en rolf collectie hadden
wel lekker groot.
zag vreselijk leuke tafellopers, maar die waren 2.50 lang, veel te lang, en de kortere versies hadden niet dat vreselijk leuke motiefje
die witte, met een soort bloemenprint. roze, of zwartquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als je die bedoelt met dat barokprintje die hebben ze ook in de kleine maat. Zal wel gewoon op zijn geweest.
ja die bedoel ik idd. Ik werk er zelf dus ik weet dat ze gewoon in het assortiment zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef Matness het volgende:
[..]
die witte, met een soort bloemenprint. roze, of zwart
in de kleinere maatjes hadden ze alleen nog saaie effen kleurtjes
jammer, ik was helemaal verliefd op die dingen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die bedoel ik idd. Ik werk er zelf dus ik weet dat ze gewoon in het assortiment zitten.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:33 schreef Matness het volgende:
[..]
jammer, ik was helemaal verliefd op die dingen.
maar die van 2.50 vind ik overdreven groot.
ja, ze zullen best wel in het assortiment zitten, maar niet in de action in leiden. of uitverkocht, of wqeet ik veel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoezo jammer, ik zeg toch juist dat ze WEL in het assortiment zitten?ik heb m nu trouwens op mn tafel liggen
Je moet er gewoon naar vragen. Iedere action heeft hetzelfde assortiment. Ze kunnen elke dag bestellen, dan is het er 2 dagen later.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Matness het volgende:
[..]
ja, ze zullen best wel in het assortiment zitten, maar niet in de action in leiden. of uitverkocht, of wqeet ik veel.
dus jammer.
Ja die stonden de dag na dat bericht al op alle op=op lijsten. Enorme run op geweest. Terwijl ze er jarenlang hebben gelegen en niemand kocht zequote:Op zondag 12 november 2006 23:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik wilde dat regenpak van de action, was het beste uit de test, maar ze hadden m niet in Venray.. balen..
Ja erg is dat altijd he!quote:Op maandag 13 november 2006 06:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ja die stonden de dag na dat bericht al op alle op=op lijsten. Enorme run op geweest. Terwijl ze er jarenlang hebben gelegen en niemand kocht ze![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:38 schreef Koningin het volgende:
Komende week is de dag- en nachtcreme van Dove in de aanbieding voor ¤ 1,99 per stuk.
Is dat wat?
Welke is dat? Plaaaaatjeeeeequote:Op vrijdag 1 december 2006 12:48 schreef Matness het volgende:
[..]
ik heb die fles badolie gekocht, heerlijk om onder de douche mee te masseren
Ik ook! Action = the best!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:48 schreef _evenstar_ het volgende:
IK heb er sinterklaasspulletjes gehaald voor uk en neefjes![]()
Dan ga ik er zondag eens langs.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef Syrena het volgende:
[..]Yup, is gewoon de echte Dove maar dan met Arabisch op het doosje.
Alleen balen dat ik 'm twee weken terug heb gekocht voor 3 euro bij de Action(Normaal is ie trouwens 7.99)
Ik gebruik het al een paar jaar.
er stond laatst een oude dame voor me in de rij die zo een oerlelijk ding kochtquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zag daar ook een keer een soort opgezette uilen ofzo. Wie koopt dat nou?
Ik ga er morgen ff naar speurenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:19 schreef Matness het volgende:
[..]
geen idee
fikse fles eucalyptus badolie, 1 euro geloof ik
sinds kort zit er 1 in leiden, het is meer een winkel die in noord holland zit volgens mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Raar dat Action niet in Den Haag zit. Ik zou er graag een in de buurt hebben...
dat valt wel mee hoor, bij mn ouders in Nijkerk ( Gelderland) hebben ze er 1 en hier in Deventer zit er ook 1quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef Matness het volgende:
[..]
sinds kort zit er 1 in leiden, het is meer een winkel die in noord holland zit volgens mij
dus ze zijn wel aan t uitbreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |