Die van 3,98? Ik ga de mijne vandaag ruilen omdat 'ie te klein is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Stretchjeans (ik dacht ik geeft het eens een kans voor op het werk bijv en het valt me niet tegen)
Jup en ik had ze even bekeken en dacht kan beter een 40 meenemen en een riem of 36/38 die te klein is maar 40 past prima en inderdaad die van 3.98quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van 3,98? Ik ga de mijne vandaag ruilen omdat 'ie te klein is.Ze vallen nogal klein. Normaal moet ik maat 38 hebben, nu maat 42.
Jaaaa, een dunnetje, maar hij zit als gegoten! 4 euro voor een nieuwe spijkerbroek! Maatje 36quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Stretchjeans (ik dacht ik geeft het eens een kans voor op het werk bijv en het valt me niet tegen)
Mijn Dove dagcreme is net op! Morgen zeker ff Action dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef Matness het volgende:
net hier dove dagcreme gekocht voor 3 euro
heb al een tijdje 1 van de hema, maar die vind ik niet fijn, en ik vind 'm stinken. dus die gaat dan maar, helaas, de bak in.
Je kan ze meerdere keren gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:01 schreef Matness het volgende:
tandenborstels voor 19 cent, dat is toch geen geld
heb er 4 meegenomen, bedacht me net dat ik gewoon een hele doos mee had moeten nemen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef Matness het volgende:
net hier dove dagcreme gekocht voor 3 euro
heb al een tijdje 1 van de hema, maar die vind ik niet fijn, en ik vind 'm stinken. dus die gaat dan maar, helaas, de bak in.
knip je m toch af!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef Matness het volgende:
de action in leiden is gisteren geopend, vandaag ging ik eens kijken
mijn god, wat een gekkenhuis, alsof ook zij een victor en rolf collectie hadden
wel lekker groot.
zag vreselijk leuke tafellopers, maar die waren 2.50 lang, veel te lang, en de kortere versies hadden niet dat vreselijk leuke motiefje
als je die bedoelt met dat barokprintje die hebben ze ook in de kleine maat. Zal wel gewoon op zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef Matness het volgende:
de action in leiden is gisteren geopend, vandaag ging ik eens kijken
mijn god, wat een gekkenhuis, alsof ook zij een victor en rolf collectie hadden
wel lekker groot.
zag vreselijk leuke tafellopers, maar die waren 2.50 lang, veel te lang, en de kortere versies hadden niet dat vreselijk leuke motiefje
die witte, met een soort bloemenprint. roze, of zwartquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als je die bedoelt met dat barokprintje die hebben ze ook in de kleine maat. Zal wel gewoon op zijn geweest.
ja die bedoel ik idd. Ik werk er zelf dus ik weet dat ze gewoon in het assortiment zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef Matness het volgende:
[..]
die witte, met een soort bloemenprint. roze, of zwart
in de kleinere maatjes hadden ze alleen nog saaie effen kleurtjes
jammer, ik was helemaal verliefd op die dingen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die bedoel ik idd. Ik werk er zelf dus ik weet dat ze gewoon in het assortiment zitten.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:33 schreef Matness het volgende:
[..]
jammer, ik was helemaal verliefd op die dingen.
maar die van 2.50 vind ik overdreven groot.
ja, ze zullen best wel in het assortiment zitten, maar niet in de action in leiden. of uitverkocht, of wqeet ik veel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoezo jammer, ik zeg toch juist dat ze WEL in het assortiment zitten?ik heb m nu trouwens op mn tafel liggen
Je moet er gewoon naar vragen. Iedere action heeft hetzelfde assortiment. Ze kunnen elke dag bestellen, dan is het er 2 dagen later.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Matness het volgende:
[..]
ja, ze zullen best wel in het assortiment zitten, maar niet in de action in leiden. of uitverkocht, of wqeet ik veel.
dus jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |