quote:Op donderdag 6 februari 2003 22:27 schreef dennislaan het volgende:
hier is er ook een, tis er altijd belachelijk goedkoop en het ziet er ook niet uit, met name de kleding is altijd een zooi maja wat wil je voor die prijs. en er staat ook altijd veel zooi die echt niemand wil hebben denk ik maar ja schijnbaar raken ze het wel kwijt. maar de winkel is gewoon altijd lache omdat je de raarste stuf tegenkomt
Daar betaal je niet voor, dat is heel simpelquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:11 schreef Mexoryl het volgende:
Ben er vandaag voor het eerst geweest. Veel huishoudelijke artikelen enzo. Prijzen waren ok, maar het kassapersoneel mocht wel wat vriendelijker.
Anders lees je even het topic doorquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:39 schreef Aventura het volgende:
Waar zitten die filialen in Amsterdam dan, ik heb er hier in de buurt iig nog nooit eentje gezien (ik woon in de Czaar Peterbuurt bij de molen).
ófquote:Op donderdag 6 februari 2003 22:37 schreef schatje het volgende:
Amsterdam Osdorp
Amsterdam Waterlandplein
Amsterdam Pijnackerstraat
quote:Op vrijdag 7 februari 2003 10:37 schreef Nausicaa het volgende:
Op de site www.action-shop.nl kun je wel kijken waar de dichtstbijzijnde is, en staat ook een overzicht van de filialen in Nederland. Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden.
Dan ga je met de bus, je spaart toch geld uit bij de Actionquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:57 schreef Aventura het volgende:
Ow sorry, wat een muts ben ik ookHm, maar die lokaties zijn me net iets te ver om heen te fietsen. Al vind ik het wel een geinige winkel. Als ik bij mijn zus ben ga ik er altijd even kijken.
En dat is dus mijn probleem met de action: allemaal best leuke spullen voor niet teveel geld, en je denkt 'Hee, das goedkoop', maar bij de Kassa blijkt het toch meer te kosten dan 'niks'quote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
...kosten ook niks...het kost echt niks.
wat je maar sinds kort noemt, hij zit er al wel een jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef Skv het volgende:
Hmm.. zit er sinds kort ook één in Enschede.
Ben er 3 keer geweest ofzo (schaam), wat een ontzettende aldi is dat.
Echt net de knaakland, alleen maar bagger wat nix met mekaar te maken heeft en ze goedkoop op konden kopen. Die zooi een beetje in een door tl-buizen verlicht pand getyft, wat saggerijnige dozen aan het werk gezet en tadaa: de action.
Laatst een kilo snoep gehaald voor 2,40 ofzo.. de helft was verrot, wat dus waarschijnlijk komt omdat de zak is afgekeurd bij de keuring en de action het toen voor een extreem zacht prijsje heeft opgekocht..
Nee, t is niet mijn zaak
Dat is nu net de charme vd winkelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:54 schreef Steve-O het volgende:
vind het een beetje een Ghetto winkel.
Ze hebben ook van die 3-dimensionale beeldschermen met planeten. Er zat een snoer met stekker aan bevestigd. Dus ik neem aan dat het ook iets van verlichting is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Dat is voor een heel ander soort party bedoeldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Ik schat zon 40 bij 35 cm voor de gitaar. Een tussenmaatje dus!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
Ter illiustratie (crap pic, net met mijn webcam gemaakt) :quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |