Haha ja dat dus.quote:Op maandag 19 september 2022 14:58 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben vooral allergisch voor mensen die zichzelf verheven voelen omdat ze dus hun kinderen heel cultureel opvoeden.
Verder moet iedereen lekker doen wat ie leuk vindt.
Geen schermtijd.quote:Op maandag 19 september 2022 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ja dat dus.
Maar goed, diezelfde allergie heb ik ook als mensen me heel trots vertellen dat ze hun kinderen echt nooit suiker geven
Dat theater is er vooral voor de jaarlijkse familievoorstelling van de plaatselijke (street)dance-club.quote:Op maandag 19 september 2022 14:21 schreef SQ het volgende:
Oh mijn dorp heeft dan wel een theater. Maar toch. Ik hoef daar van mezelf veel minder hard heen dan naar het theater in Eindhoven
Voor galg en radquote:Op maandag 19 september 2022 15:02 schreef lunapuella het volgende:
Ze aten hier wel net nog lolly's en kruidnoten terwijl ze ieder met een persoonlijk schermpje op de bank hingen, dus dat compenseert het museumbezoek weer
DAT MAG DUS NIET HE.quote:Op maandag 19 september 2022 15:02 schreef lunapuella het volgende:
Ze aten hier wel net nog lolly's en kruidnoten terwijl ze ieder met een persoonlijk schermpje op de bank hingen, dus dat compenseert het museumbezoek weer
Ik ben er ook wel eens naar Urbanus geweestquote:Op maandag 19 september 2022 15:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat theater is er vooral voor de jaarlijkse familievoorstelling van de plaatselijke (street)dance-club.Ik heb er ook nog gedanst vanuit DéDé, toen noemden ze het nog popballet.
Ik ook!quote:Op maandag 19 september 2022 15:03 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens naar Urbanus geweest
Of elke avond koken.quote:Op maandag 19 september 2022 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ja dat dus.
Maar goed, diezelfde allergie heb ik ook als mensen me heel trots vertellen dat ze hun kinderen echt nooit suiker geven
En plastic wegwerpspeelgoed?quote:Op maandag 19 september 2022 15:19 schreef mousemicky het volgende:
Het theater in het dorp? Daar kwamen wij alleen bij de intocht van de Sintvoor de grote Pietenshow
. Met veel pepernoten. En suiker. En grote schermen op de achtergrond
![]()
Ik kan eindelijk meepratenquote:Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar wel: elke avond vèrs koken he.
Geen blikje knaks in de pan opwarmen.
Beter nog, de prijsuitreiking van de grote kleurplatenactie, met als hoofdprijs een megasnoepzakquote:
Joe!quote:Op maandag 19 september 2022 13:06 schreef MaJo het volgende:
Eventjes iets totaal anders: sinds een maandje eet ik volledig vegetarisch. Mijn man eet nog wel vlees en op zich gaat dat prima met gerechten waarbij je het vlees makkelijk kunt scheiden, zoals AVG. Bij de eenpansgerechten is dat wat lastiger en we hebben ook al vleesvervangers geprobeerd, nepgehakt en nepkip en dat is niet bepaald een succes. We eten al behoorlijk veel vegetarisch (wel vis) en mijn man vindt dat wel best maar wil toch een keer of 2 in de week ook wel een gerecht met gehakt of iets dergelijks er doorheen. Iemand uit een gezin waar gedeeltelijk vlees wordt gegeten die ervaringen kan delen? Ik zit eraan te denken om dan af en toe vlees te eten omdat het makkelijker is maar het staat me momenteel zo behoorlijk tegen
Oh mijn kinderen mogen altijd zelf kiezen wat er op de boterhammen gaat, ik ben verloederderd!quote:Op maandag 19 september 2022 15:40 schreef exode het volgende:
En op zondag mogen de kinderen helemaal zelf weten wat er op de boterhammen gaat (B gaat meestal voor 6 boterhammen Nutella) en sta ik tosti's en eieren te bakken. Vervolgens eten we een soort van samen en hebben ondertussen Lego Masters aan staan. Meestal zijn de kinderen na 10 minuten klaar met zittend eten en wordt het daarna breakdancend op de grond opgegeten.
Zondagen zijn mijn lievelings
oh dat vind ik heel lekker, en iedereen hier lust het ook graag.quote:Op maandag 19 september 2022 15:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vanavond ga ik voor het eerst halloumi uitproberen. Ik heb het wel eens gegeten, maar nog nooit zelf gemaakt.
Dat kan echt niet! Waardeloos.quote:Op maandag 19 september 2022 15:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh mijn kinderen mogen altijd zelf kiezen wat er op de boterhammen gaat, ik ben verloederderd!
Oh hee dit ga ik zo doen.quote:Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja het scheelt dat de mijnen uit zichzelf heel vaak kiezen voor kaas of kipfilet, dus dan hoef je minder te sturen.quote:Op maandag 19 september 2022 15:59 schreef exode het volgende:
[..]
Dat kan echt niet! Waardeloos.
Mogen ze hier ook een soort van maar toch niet, maar eerst 2 met iets wat geen suikerbom is en dan 2 met kijk maar wat je wil.
Handig!quote:Op maandag 19 september 2022 16:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja het scheelt dat de mijnen uit zichzelf heel vaak kiezen voor kaas of kipfilet, dus dan hoef je minder te sturen.
Ze eten ook heel vaak komkommer omdat ze er zelf om vragen
Ik voorzie voor het jongste exemplaar overigens wel een andere aanpak hoor, die eet het liefst de hele dag alleen maar haribo.
Stel je voor!quote:Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Jouw jongste.quote:Op maandag 19 september 2022 16:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja het scheelt dat de mijnen uit zichzelf heel vaak kiezen voor kaas of kipfilet, dus dan hoef je minder te sturen.
Ze eten ook heel vaak komkommer omdat ze er zelf om vragen
Ik voorzie voor het jongste exemplaar overigens wel een andere aanpak hoor, die eet het liefst de hele dag alleen maar haribo.
Het is dat je zo godvergeten ver weg woont.quote:Op maandag 19 september 2022 16:03 schreef Donna het volgende:
Nouja hier dus ook cultuurbarbaren, maar dat was al wel duidelijk geloof ik.
Bingo, cocktails en veel eten vind ik leuk idd. Karaoke vind ik idd ook leuk. Ik kan heel goed Aerosmith meebleren.
Ja, maar ik heb tegenwoordig een zuunig autootje en ik zit binnen 2 minuten op de snelweg dus waar moet ik heen?quote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is dat je zo godvergeten ver weg woont.
Hahaha dit. Ik doe graag culturele dingen, maar eigenlijk het allerliefste in mijn uppie. Met de kinderen is in mijn hoofd vaak leuker dan in de praktijk. Al vinden ze het over het algmeen wel leuk hoor. Net als wandelen. Moord en brand schreeuwen van tevoren maar eenmaal daar hebben ze de grootste lol.quote:Op maandag 19 september 2022 16:08 schreef Aure het volgende:
En we namen ze laatst mee naar een meerdaags festival en toen ging mijn mood dus zo:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 19 september 2022 16:04 schreef exode het volgende:
[..]
Handig!
Hier zijn ze helemaal gek op alles wat uit het zoetschap komt. Met Nutella als nummer 1. En aangezien B 4 tot 6 boterhammer vreet, sturen we dat wat bij.
Er is wel 1 vriendje van B wat niet meer bij ons wil lunchen. Thuis mag ie frisdrank bij zijn eten. Prima jongen, maar niet bij ons.
Heel verstandig vanyel, heel verstandig.quote:Frisdrank behoort tot de rode zone van de voedingsdriehoek (oftewel, het komt daar niet in voor).
Ik stem voor een kinderloze OUD meet met cocktails en karaokequote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Het is dat je zo godvergeten ver weg woont.
Hahaha.quote:Op maandag 19 september 2022 16:55 schreef Burdie het volgende:
Wij kregen laatst zo'n dom betuttelend propaganda boekje van het Voedingscentrum mee van school.
Dat kinderen 1 of 2 keer per week iets mogen wat niet in de schijf van vijf zit, kinderen boven de 8 iets vaker.![]()
![]()
.
Mag ik karaoke inruilen voor bingo?quote:Op maandag 19 september 2022 16:58 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik stem voor een kinderloze OUD meet met cocktails en karaoke
En 0.0 bier? Dat vond B een goed alternatief voor water bij zijn boterhammen. Wij niet.quote:Op maandag 19 september 2022 16:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Mijn kinderen mogen alle beleg waar ze zin in hebben, maar frisdrank? Dat krijgen ze ook buiten de lunch niet.
Wel ranja, iets te vaak chocomel of fristi, maar voorfrisdrank
zijn wij echt te goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |