quote:Op zondag 18 september 2022 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij zal es niet met een eend meesmullen, cono![]()
Kwaliteit duurt langer, vandaar
Ligt er een beetje aan, sommigen wou ik op DVD hebben maar die waren toen nog maar moeilijk te verrkrijgen. Veel tv series van vroeger heb ik wel gedownload.quote:Op zondag 18 september 2022 23:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb met illegaal downloaden soberso weinig moeite, het is niet zo dat het geld anders wel op een eerlijke plek terecht komt.
quote:Op zondag 18 september 2022 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij zal es niet met een eend meelullen, cono![]()
Kwaliteit duurt langer, vandaar
Daar heb je wel gelijk aan ...quote:Op zondag 18 september 2022 23:19 schreef sly-nl het volgende:
En die proleterige eend komt dan met zo'n kut topic-titel en OP. Wat een bastaard, my god.. "nat weer"![]()
Maar wel al jaaaaaren zeiken als iemand 'm kaapt![]()
![]()
Fuckface
Ik zal je geslacht veranderen op de volgende meet, pussyquote:Op zondag 18 september 2022 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Van mij mag je de TT wel laten veranderen.
Rustaaaaaghquote:Op zondag 18 september 2022 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zal je geslacht veranderen op de volgende meet, pussy
Niet helemaal, als ik de lapo niet door heb en iemand anders opent geen probleem. Idioten die dat doen om hun kut TT te kunnen gebruiken is een ander verhaal.quote:
quote:Op zondag 18 september 2022 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zal je geslacht veranderen op de volgende meet, pussy
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zondag 18 september 2022 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, als ik de lapo niet door heb en iemand anders opent geen probleem. Idioten die dat doen om hun kut TT te kunnen gebruiken is een ander verhaal.
Ja maar je maakt je er wel erg makkelijk vanaf ... en mijn OPquote:Op zondag 18 september 2022 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, als ik de lapo niet door heb en iemand anders opent geen probleem. Idioten die dat doen om hun kut TT te kunnen gebruiken is een ander verhaal.
Je krijgt wel een biertje van mij op de volgende meet.quote:
Misschien ga ik wel een keer mee...quote:Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je krijgt wel een biertje van mij op de volgende meet.
Daar hou ik je aan.quote:
Gelukkig had jij dan wel weer een allejezus fijnzinnige tt, geitenbefferquote:Op zondag 18 september 2022 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik wel, plaatje in de op is al veranderd.quote:Op zondag 18 september 2022 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelukkig had jij dan wel weer een allejezus fijnzinnige tt, geitenbeffer![]()
Nee joh, het interesseert me werkelijk geen reet![]()
Wel een ongelooflijke kut tt en opvan je, maar daarin houd je jezelf goed op de rit![]()
Mijn tt en op hadden bijgedragen aan de verzoening van Aloa en Sourtje. Plus wat onthullingenToo bad
Right.quote:Op zondag 18 september 2022 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je maakt je er wel erg makkelijk vanaf ... en mijn OP
Vieze homo wil in Aloa's pendekquote:Op zondag 18 september 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je krijgt wel een biertje van mij op de volgende meet.
Welke verzoening?quote:Op zondag 18 september 2022 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelukkig had jij dan wel weer een allejezus fijnzinnige tt, geitenbeffer![]()
Nee joh, het interesseert me werkelijk geen reet![]()
Wel een ongelooflijke kut tt en opvan je, maar daarin houd je jezelf goed op de rit![]()
Mijn tt en op hadden bijgedragen aan de verzoening van Aloa en Sourtje. Plus wat onthullingenToo bad
quote:Op zondag 18 september 2022 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik wel, plaatje in de op is al veranderd.
Oh,quote:Op zondag 18 september 2022 23:25 schreef aloa het volgende:
Een muziekje om de gemoederen te bedaren...
Hare zurigheid geeft mij geen garantie, dus dat wordt niks...quote:Op zondag 18 september 2022 23:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die ene waarvan je weet dat ie gaat komen:
[ afbeelding ]
Komt goedquote:Op zondag 18 september 2022 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Hare zurigheid geeft mij geen garantie, dus dat wordt niks...
Suikerklontje meenemen.quote:Op zondag 18 september 2022 23:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Hare zurigheid geeft mij geen garantie, dus dat wordt niks...
Heb ik ook gedaan en ik zat mee te posten want we hadden het over films.quote:Op zondag 18 september 2022 23:40 schreef -Shii- het volgende:
Even wachten met openen was ook wel netjes geweest als je op dat moment niet aan het meeposten bent.
Avond Shii.quote:
Nog even relaxed het weekend afsluiten.quote:
Goed idee, dead motherfucker!@quote:Op zondag 18 september 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even relaxed het weekend afsluiten.
Moet die ook in de OP?quote:Op zondag 18 september 2022 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed idee, dead motherfucker!@
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2022 23:49 schreef sly-nl het volgende:
Die eend komt wel aan de beurt next meet. Zand erover tot dan. Tot dan!@ (de eend mot er an).
[ afbeelding ]
Avond Shiii
Als je Ziggo hebt kan je ook bij ONS kijken.quote:
Zal ff wat actie ondernemen en oma signalen!@quote:Op zondag 18 september 2022 23:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wanneer die volgende meet is.
Oma al een tijdje niet meer gezien hier.quote:Op zondag 18 september 2022 23:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal ff wat actie ondernemen en oma signalen!@
Die is druk, maar post weinig , maar nog wel af en toequote:Op zondag 18 september 2022 23:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oma al een tijdje niet meer gezien hier.
Idd, Ik zat er wel aan te denken om een meet in Den Haag te regelen net zoals n Utrecht. Door de drukte thuis heb ik daar niet echt tijd voor gehad en we hadden die meet net gehad. Maar een volgende in het voorjaar zou ik best willen regelen.quote:Op zondag 18 september 2022 23:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oma al een tijdje niet meer gezien hier.
Probeert zij nog ff een trio eruit te slepenquote:Op zondag 18 september 2022 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt kan je ook bij ONS kijken.
Misschien heeft ze wel een vriendin gevraagd om erbij te zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 00:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Probeert zij nog ff een trio eruit te slepen
Eens kijken of er daar eindelijk iets verandert ... En of het zonder ongeregeldheden verloopt ...quote:Op maandag 19 september 2022 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh dat ja, ik ben niet zo Angelsaksisch georiënteerd.
Wat zou er moeten veranderen dan? Ik zie een koningshuis het liefst strak en statig.quote:Op maandag 19 september 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of er daar eindelijk iets verandert ... En of het zonder ongeregeldheden verloopt ...
Wat een spektakel zeg. En dan bijna een hele dag durend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |