Ik zou streven naar een haalbaar doel en je niet gelijk te spiegelen aan 1 van fok's meest ervaren moderator.quote:Op maandag 19 september 2022 20:30 schreef Coco het volgende:
Ik ga bloedserieus modereren.
Naar mijn grote voorbeeld @:onlogisch
Ga je nu ook je kwark wegen?quote:Op maandag 19 september 2022 20:30 schreef Coco het volgende:
Coco modquote:Op maandag 19 september 2022 20:30 schreef Coco het volgende:
Pffff, je legt de lat wel gelijk erg hoog. Durf je ook al te denken aan de titel "forumbeest", of is het daar nog veel te vroeg voor?quote:Op maandag 19 september 2022 20:30 schreef Coco het volgende:
Ik weet niet of je nu vereerd moet zijn, of dat er ordinair aan je stoelpoten wordt gezaagd.quote:Op maandag 19 september 2022 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
@onlogisch is het type moderator die goed de lijntjes uitzet (net als zijn grote voorbeeld).quote:Op maandag 19 september 2022 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu vereerd moet zijn, of dat er ordinair aan je stoelpoten wordt gezaagd.
jaquote:Op maandag 19 september 2022 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
Heb je hierbij ook een traantje weggepinkt @:KingRoland ?
[ twitter ]
Gelukkig viel het niemand op dat het forum al eerder openstond.quote:Op maandag 19 september 2022 21:25 schreef Coco het volgende:
Keurig om 20:00:00 het MED bericht @:GGMM
Mij wel want ik zat startklaar.quote:Op maandag 19 september 2022 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig viel het niemand op dat het forum al eerder openstond.
Veel plezier.quote:Op maandag 19 september 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
maar goed ik ga house of the de dragon kijken
Het loopt wel lekker storm.quote:Op maandag 19 september 2022 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig viel het niemand op dat het forum al eerder openstond.
Ik heb vandaag ook aflevering 4 gezien en ik ga mee in je cijfer. Ik ben echt oprecht weer enthousiast over deze serie. Zo aflevering 5.quote:Op maandag 19 september 2022 18:58 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E04
8,3/10
@:maxi-mus Caland Scrummie de_boswachter @:Coco @:GurneyIsBestOke @:Sked @:oriente
Wellicht helpt het om het bij aankondigingen te zetten. Daar zie ik wel het altijd overbodige FEE staan.quote:
Dat hele WK interesseert me eigenlijk nog helemaal niks.quote:
Helemaal mee eens maat.quote:Op maandag 19 september 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook aflevering 4 gezien en ik ga mee in je cijfer. Ik ben echt oprecht weer enthousiast over deze serie. Zo aflevering 5.![]()
En ik vind Rhaenyra (deze naam moest ik googelen) erg leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |