Slecht was het niet, het was vooral een beetje Nederlands: wat voorzichtig allemaal. Hij is tweede helft echter wel landskampioen geworden, daar waar Union de reguliere competitie domineerde.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schreuder heeft het bij Club ook nooit voor elkaar gekregen. Wat was dat slecht zeg
PSV gaat er genoeg verspelen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij Bayern weet je dat ze toch wel kampioen worden. Bij Ajax moet je dat nog maar zien. Psv gaat weinig punten verspelen
Klaassen het opbouwwonder, jaaa!quote:Op dinsdag 20 september 2022 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klaassen is hier meester in, maar ineens krijgt Taylor de voorkeur. Ik heb al laten weten wat ik hiervan vond.
[..]
Dat er geen inzakkende VM meer is klopt wel (hoeft ook niet per se als er voetballers achterin kunnen inspelen of kunnen indribbelen). Klaassen chef opbouw klinkt inderdaad wel erg vreemd.quote:
. Letterlijk gekopieerd dit voor de haters.quote:Qua creativiteit laat Berghuis dus uitblinkers als Cody Gakpo, Jesper Karlsson en Orkun Kökcü achter zich. De linkspoot lijkt in Amsterdam wat ondergewaardeerd.
Inderdaad tijd voor Brobbey in de basisquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
De seizoensstart van Ajax in cijfers: Taylor en Blind cruciaal, Tadic lijdt meeste balverlies
helaas paywall https://www.parool.nl/spo(...)balverlies~b691bdc4/
Maar het komt hier op neer:
Pasveer, keepend voldoende, passing kan beter
Rench, moet verdedigend beter
Timber, god
Bassey, wat hij nodig heeft is lef
Blind, nog altijd de beste passer
Alvarez, de beste balafpakker
Taylor, hele goeie seizoenstart, belangrijke schakel in het hoog druk zetten
Berghuis,
[..]
. Letterlijk gekopieerd dit voor de haters.
Tadic, teveel balverlies ondanks z'n assists
Kudus, zegt hij eigenlijk niks over dus dit is m'n eigen commentaar, hele vaardige speler maar geen teamspeler
Bergwijn, zou gezien de stats meer assists op z'n naam moeten hebben
Brobbey, de beste spits van NL, stel op die man
Klaassen, altijd goed voor een goaltje maar creëert te weinig tov Berghuis
spelen wel vaak tegen elkaar vriendschappelijk, op zich niet zo raar gezien de afstandquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef Paul het volgende:
Utrecht zojuist gewonnen van Ajax UUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Tegen Liverpool en AZ werd hij wel gemist, niet eens zozeer verdedigend maar in de opbouw en als aanjager, hoop dat Bassey snel wat meer zelfvertrouwen krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Martinez potm bij United leuk om te zien dat hij het goed doet in de prem
Schreuders schatje Maggelsjan pakte trouwens ook nog even roodquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef Paul het volgende:
Utrecht zojuist gewonnen van Ajax UUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
ik denk minder lastig dan vorig seizoenquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We gaan het zien. Denk dat het heel lastig gaat worden.
Bassey is gewoon onzeker aan de bal op dit moment en dat breekt hem op. Die heeft nog een lange weg te gaan op dat vlak. Snap ook wel dat Blind daarom altijd moet spelen anders is het helemaal pover.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Liverpool en AZ werd hij wel gemist, niet eens zozeer verdedigend maar in de opbouw en als aanjager, hoop dat Bassey snel wat meer zelfvertrouwen krijgt.
Ze zijn een topclub zoals Tottenham dat is in Engeland, lijkt me. In de zin van titelkandidaat.quote:Op maandag 19 september 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je AZ een topclub? Daar hebben ze wel te weinig voor gepresteerd al hebben ze jaarlijks best wel een leuke ploeg.
Beetje ruzie maken met Youness (lol).quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schreuders schatje Maggelsjan pakte trouwens ook nog even rood
Ze zijn geen titelkandidaat, het is een grote verrassing als ze het zouden worden én nog belangrijker: ze hebben niet de druk van topclub.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:27 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ze zijn een topclub zoals Tottenham dat is in Engeland, lijkt me. In de zin van titelkandidaat.
Ze zijn in ieder geval absoluut de vierde club van Nederland, ook qua historie. En zeker ook groter dan Twente internationaal.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:27 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ze zijn een topclub zoals Tottenham dat is in Engeland, lijkt me. In de zin van titelkandidaat.
Die kan hij wel hebben want Younes is een kermende hond die nooit bijt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje ruzie maken met Youness (lol).
Tott'nham is natuurlijk ook geen serieuze titelkandidaat, maar wel gewoon een heel sterke ploeg.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:27 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Twente is een veel grotere club dan AZ. Die gaan AZ ook wel voorbij in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval absoluut de vierde club van Nederland, ook qua historie. En zeker ook groter dan Twente internationaal.
Alleen jammer dat de fans wat achterblijven.
Komen ook gewoon uit een grotere stad, groter stedelijk gebied met meer mogelijkheden. Tevens is Enschede natuurlijk historisch ook veel meer een voetbalstad dan Alkmaar.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Twente is een veel grotere club dan AZ. Die gaan AZ ook wel voorbij in de nabije toekomst.
Klopt, AZ zit ook alleen maar ''veel'' volk omdat het redelijk goed gaat. Denk dat ze in de KKD nog geen 10.000 man trekken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Komen ook gewoon uit een grotere stad, groter stedelijk gebied met meer mogelijkheden. Tevens is Enschede natuurlijk historisch ook veel meer een voetbalstad dan Alkmaar.
Gaat niet snel gebeuren alleen dus wat een spannende speculatie dat lukt enkel jouw overduidelijke nummer 4 van Nederlandquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt, AZ zit ook alleen maar ''veel'' volk omdat het redelijk goed gaat. Denk dat ze in de KKD nog geen 10.000 man trekken.
Ja alleen zullen ze nooit meer naar de KKD gaan dus dat scenario lijkt me onzinnig.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt, AZ zit ook alleen maar ''veel'' volk omdat het redelijk goed gaat. Denk dat ze in de KKD nog geen 10.000 man trekken.
Ja leuk PietjePuk. EL dan, dan zit er nog geen hond.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja alleen zullen ze nooit meer naar de KKD gaan dus dat scenario lijkt me onzinnig.
Vooruit, dat was een verkeerde vergelijking. Maar ik blijf erbij dat AZ een topclub is, samen met PSV en Feyenoord en Ajax. Dat zit overigens al besloten in het feit dat men het heel vaak heeft over de "traditionele" top drie, wat impliceert dat er minstens één andere topclub is. Quod erat demonstrandum.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn geen titelkandidaat, het is een grote verrassing als ze het zouden worden én nog belangrijker: ze hebben niet de druk van topclub.
Of dat er 1 of 2 of zelfs 3 uit de "traditionele top 3" inmiddels niet meer tot de huidige top behoren. En hier iets moeilijks in het latijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:27 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Vooruit, dat was een verkeerde vergelijking. Maar ik blijf erbij dat AZ een topclub is, samen met PSV en Feyenoord en Ajax. Dat zit overigens al besloten in het feit dat men het heel vaak heeft over de "traditionele" top drie, wat impliceert dat er minstens één andere topclub is. Quod erat demonstrandum.
Dat zeiden ze over twente ook.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja alleen zullen ze nooit meer naar de KKD gaan dus dat scenario lijkt me onzinnig.
Traditionele top 3, dat was gewoon een dingetje omdat Feyenoord het lang liet afweten, die zitten er gelukkig nu wel weer bij en dat maakt het meteen voor AZ weer moeilijker om aanspraak te maken op de term topclub, als je naar de afgelopen 10 jaar kijkt zijn ze daar gemiddeld gewoon te laag voor geëindigd.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:27 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Vooruit, dat was een verkeerde vergelijking. Maar ik blijf erbij dat AZ een topclub is, samen met PSV en Feyenoord en Ajax. Dat zit overigens al besloten in het feit dat men het heel vaak heeft over de "traditionele" top drie, wat impliceert dat er minstens één andere topclub is. Quod erat demonstrandum.
AZ is subtop, dat is op basis van de historie, de achterban, de laatste resultaten.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:27 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Sowieso kun je toch niet van een topclub spreken als je nooit mee doet om de prijzen. Alleen onder Slot in dat coronajaar deden ze een poging voor de titel.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Traditionele top 3, dat was gewoon een dingetje omdat Feyenoord het lang liet afweten, die zitten er gelukkig nu wel weer bij en dat maakt het meteen voor AZ weer moeilijker om aanspraak te maken op de term topclub, als je naar de afgelopen 10 jaar kijkt zijn ze daar gemiddeld gewoon te laag voor geëindigd.
AZ is dit jaar, zoals bijna elk jaar, geen titelkandidaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso kun je toch niet van een topclub spreken als je nooit mee doet om de prijzen. Alleen onder Slot in dat coronajaar deden ze een poging voor de titel.
Zeggen dat je kampioen wilt worden maakt je nog geen titelkandidaat natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
AZ is dit jaar, zoals bijna elk jaar, geen titelkandidaat.
Feyenoord is dat de afgelopen jaren wel, meestal tot ongeveer de kerst.
Daar weet John nu ook alles van.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeggen dat je kampioen wilt worden maakt je nog geen titelkandidaat natuurlijk
Crisis is natuurlijk flauwekulquote:Op woensdag 21 september 2022 15:37 schreef Houniet het volgende:
Mensen die over ‘crisis’ praten :’).
Vergeet Roda JC nietquote:Op woensdag 21 september 2022 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Men spreekt over de 'traditionele top 3' omdat de top 3 in de stand niet altijd uit Ajax, Fey en PSV bestond. Daar stond soms ineens AZ, Heerenveen, Twente of in een schrikkeljaar Willem II tussen.
Je kan wel strategie hebben maar als de scherpte er niet is dan heeft dat ook weinig zin, strategie werkt pas als het opgevolgd wordt.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Crisis is natuurlijk flauwekul
Maar echt vrolijk word ik er niet van. Vooral de 'strategie' van Schreuder...
quote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De domste wissel van het Brein tot nu toe.
Eens. Uiteindelijk (en dat zegt Schreuder zelf ook) is strategie belangrijk, maar het begint allemaal met inzet, scherpte (en Schreuder heeft het veel over "lef"). Dat is de basis.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel strategie hebben maar als de scherpte er niet is dan heeft dat ook weinig zin, strategie werkt pas als het opgevolgd wordt.
Maar het aanbrengen van die scherpte, het mentaal klaarstomen van de spelers en het zorgen dat ze de intensiteit leveren is natuurlijk een hoofdtaak van de coach. Hopelijk kan hij het vuur wel brengen bij zijn spelers. Komt toch een beetje als een saaïge dooie lul over. Bij Ten Hag zag je al snel dat die bezeten was van het spel en zichzelf ook helemaal gaf.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:03 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Uiteindelijk (en dat zegt Schreuder zelf ook) is strategie belangrijk, maar het begint allemaal met inzet, scherpte (en Schreuder heeft het veel over "lef"). Dat is de basis.
Beetje een dooddoener natuurlijk, maar denk wel dat het klopt.
Toch speelden ze onder Ten Hag ook af en toe een zaadpot.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar het aanbrengen van die scherpte, het mentaal klaarstomen van de spelers en het zorgen dat ze de intensiteit leveren is natuurlijk een hoofdtaak van de coach. Hopelijk kan hij het vuur wel brengen bij zijn spelers. Komt toch een beetje als een saaïge dooie lul over. Bij Ten Hag zag je al snel dat die bezeten was van het spel en zichzelf ook helemaal gaf.
Klopt. En daar had ie wat mij betreft door bijvoorbeeld wat wissels tegen AZ voor kunnen zorgen. Maar dat is amateur psychologie van supporter Manny. Hij staat elke dag met die gasten op het veld en is verantwoordelijk.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar het aanbrengen van die scherpte, het mentaal klaarstomen van de spelers en het zorgen dat ze de intensiteit leveren is natuurlijk een hoofdtaak van de coach.
hoe dan ook vervelend, als het klopt is z'n seizoen wel voorbijquote:Op donderdag 22 september 2022 09:41 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Nog geen seconde in actie gezien![]()
Achterin was ook al de minste keus, denk ik
En dat is dan ook weer waar. Maar ik proef wel een verschil in mentaliteit en intensiteit tussen Hag en Schreuder.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch speelden ze onder Ten Hag ook af en toe een zaadpot.
Ik vind het moeilijk vergelijken, hoe iemand zich in de pers uit zegt weinig over hoe hij in de groep is, ik kan me nog dat Klaiber momentje in de voorbereiding herinneren en dat was dan ook meteen einde Klaiber. Denk eerder dat je spelers als Tagliafico en Martinez mist om het vuurtje op te stoken, nu is Alvarez eigenlijk de enige die dat doet.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:04 schreef Bugno3 het volgende:
We hebben Maggesjan toch, wat is het probleem?
[..]
En dat is dan ook weer waar. Maar ik proef wel een verschil in mentaliteit en intensiteit tussen Hag en Schreuder.
Na de winterstop vrijwel alleen maar. En dan vaak nog met geluk in de slotfase een winnende goal maken.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch speelden ze onder Ten Hag ook af en toe een zaadpot.
Volgens bepaalde users is dat een kwaliteitquote:Op donderdag 22 september 2022 11:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Na de winterstop vrijwel alleen maar. En dan vaak nog met geluk in de slotfase een winnende goal maken.
Clubs met die kwaliteit worden met een straatlengte voor kampioen en wij moeten vechten voor plek 2.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens bepaalde users is dat een kwaliteit
Dus dan is het goed? Hopelijk blijft het hierbij, veel internationals is leuk als je ze maar heel terug krijgt.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schreuder was toch niet van plan hem te gebruiken.
minstens en op een hele slechte dagquote:Op vrijdag 23 september 2022 06:43 schreef manny het volgende:
Taylor marktwaarde plus 20 mio. Dat dan weer wel.
Ik sprak @klaasweetalles die gaat sowieso.quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:15 schreef Tjacka het volgende:
Gaan er nog mensen naar Napels? @:kurk_droog @:leonos
Gezellig. Ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik sprak @:klaasweetalles die gaat sowieso.
lolquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Assist 3 voor Tadic
"Die had Ajax moeten verkopen" @:neef_wuppie
Met Onana, Alderweireld en Vertonghen bij de gasten erbij!quote:Op zondag 25 september 2022 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Zo, vanavond maar eens kijken wat Ajax doet in de oefenwedstrijd tegen België. Wel leuk dat er enkele gastspelers mee mogen doen.
Niet gelukt.quote:Op zondag 25 september 2022 09:20 schreef manny het volgende:
Vanavond dan maar blessure-loos doorkomen als het om onze spelers gaat.
Berghiusquote:
Met Schreuder zo een middenveldje Alvarez-Klaassen-Taylor en dan achteraf klagen dat het opbouwend slecht isquote:Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef TornadoDK het volgende:
Kudus op zijn plek en Brobbey in de spits
vrije dagen zijn gisteren goed gekeurd en tickets hebben we vandaag besteldquote:
Schitterend. Simpele zielen zoals Behoorlijk Kritisch die het onzin vonden om hem mee te nemenquote:Op maandag 26 september 2022 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
Pasveergod heeft weer mondjes gesnoerd.
@Tjackaquote:Ajax-supporters die naar Napels afreizen voor het Champions League-duel met SSC Napoli op 12 oktober, wordt met klem aangeraden om niet herkenbaar als fan over straat te gaan. Ook raadt Ajax het reizen met (jonge) kinderen af. "Pas op dat je doelwit kan worden van diefstal, beroving of kan worden aangevallen."
Ajax heeft de supporters van de club gewaarschuwd voor de risico’s van het uitduel met Napoli in de Champions League. De club raadt het af om herkenbaar over straat te gaan en om kinderen mee te nemen.quote:
YvonGodinquote:Op dinsdag 27 september 2022 07:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
LifeofYvonne (ik weet het) post net dat de Panamera van Ihattaren uitgebrand is aangetroffen in Kanaleneiland vannacht. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
LifeofYvonne (ik weet het) post net dat de Panamera van Ihattaren uitgebrand is aangetroffen in Kanaleneiland vannacht. Ben benieuwd.
Zo zit het spionnenleger niet in elkaar Gurney. Erg jammer dat je geen fan van Yvon bent.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Instagrammer een spion op Ihattaren sturen
Dan ben je niet goed en verdien je werkelijk niks in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |