abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2022 @ 17:56:44 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206021175
pi_206021198
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Laten we de opties van Slot bij langs gaan. Ik begin voorin. Met wie had hij eventueel kunnen beginnen?

Paixao moet spelen!!!! Nou, nee. Is nog heel druistig, heeft veel balverlies met zijn dribbels en heeft absoluut niet de inhoud. Vandaag kwam dat duidelijk naar voren. Heeft een leuke dribbel, maar dat wordt na de winterstop pas een basisplaats.

Walemark had gekund. Maar Idrissi en Lopez is een leuk koppeltje, bleek vandaag ook weer. Daarnaast is Idrissi wel bij zowel de eerste als de tweede goal betrokken. Jahanbaksh is daarnaast heel volwassen in zijn spel, wat hem de voorkeur geeft in dit jeugdige team.

Gimenez moet spelen!!! Ja, dat kan. Maar Slot zijn uitleg voor de wedstrijd was duidelijk. Danilo heeft de inhoud, Gimenez nog niet. Ik verwacht dat Gimenez gaat spelen als hij de inhoud heeft voor het drukzetten.

Het middenveld.

Eigenlijk twee opties.

Wieffer, inderdaad een controlerende middenvelder. Maar als je met hem start, moet je wisselen in de rust. Hij heeft twee keer 20 minuten (?) gespeeld in wedstrijden die al gespeeld waren. De intensiteit in zo’n topper is heel anders. Ik vermoed dat Wieffer in deze wedstrijd door de mand was gevallen.

Szimansky, die komt wel weer in de basis. Veel balvaster dan Dilrosun. Ook heel goed in de kleine ruimtes en een voetballer pur sang. Maar het zegt genoeg dat die er pas 20 minuten voor tijd in kwam. Ook die kon natuurlijk niet starten.

Al met al snap ik dat Slot vasthoudt aan dezelfde 11 namen. De weinige automatismen die je hebt, behoud je. Daarnaast hebben ze donderdagavond niet met energie gesmeten.

Dat het tactisch niet goed stond, volledig eens. Slot gaf in het interview na de wedstrijd ook aan dat er verkeerde keuzes werden gemaakt in het veld. Daarnaast is het een jong team, dat nog heel erg moet wennen.

Aursnes had die pass op Dilrosun voor de 1-1 nooit gegeven, Timber doet dat wel. Zowel gebrek aan ervaring als verkeerd uitvoeren van de spelprincipes.

Juist met Szimansky zag je dat het beter liep, hij was veel balvaster en sterker in de kleine ruimtes in vergelijking met Szimansky.
Voor als mensen hier nog op in willen gaan.
pi_206021247
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]
Ik vond het vooral aan de bal slecht, niet eens slordig gewoon slecht.

Daarom snapte ik niet waarom we met hetzelfde middenveld begonnen aan de tweede helft.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zondag 18 september 2022 @ 18:08:37 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206021287
Ik ben wel eens dat de invalbeurt van Paxiao liet zien dat hij nog wel tijd nodig heeft.

Walemark is een beetje Sam Larsson af en toe iets geniaals en daarna weer wedstrijden niet al viel Ali mij ook niet heel erg op vandaag maar was de wedstrijd na donderdag natuurlijk uitstekend.

Szymanski op tien als die fit is lijkt me zeker na vandaag wel weer uitgemaakte zaak.

Ik had vandaag Danillo en Idrissi niet zo op deze manier gewisseld Gimenz en Paxiao waren vandaag ook de mindere.

En ja we zitten in een gekke situatie waarbij of Timber of Kokcu moet gaan banken voor Wieffer met momenten voor meer balans op je middenveld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206021294
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]
Szymanski is inderdaad een heel stuk beter dan Dilrosun, maar ik denk dat als Szymanski had kunnen starten vandaag de wedstrijd niet heel veel anders was verlopen. Daar lag het grootste probleem niet, dat was bij de combi Kokcu - Timber en de taken die ze hadden en niet goed (konden) uitvoeren.
pi_206021311
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:04 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ik vond het vooral aan de bal slecht, niet eens slordig gewoon slecht.

Daarom snapte ik niet waarom we met hetzelfde middenveld begonnen aan de tweede helft.
Ik denk oprecht dat Wieffer en Szimansky geen 45 minuten konden spelen.
pi_206021319
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel eens dat de invalbeurt van Paxiao liet zien dat hij nog wel tijd nodig heeft.

Walemark is een beetje Sam Larsson af en toe iets geniaals en daarna weer wedstrijden niet al viel Ali mij ook niet heel erg op vandaag maar was de wedstrijd na donderdag natuurlijk uitstekend.

Szymanski op tien als die fit is lijkt me zeker na vandaag wel weer uitgemaakte zaak.

Ik had vandaag Danillo en Idrissi niet zo op deze manier gewisseld Gimenz en Paxiao waren vandaag ook de mindere.

En ja we zitten in een gekke situatie waarbij of Timber of Kokcu moet gaan banken voor Wieffer met momenten voor meer balans op je middenveld.
Ik vond Jahanbaksh in de eerste vijftien minuten nog wel de beste aan onze kant.
  zondag 18 september 2022 @ 18:13:39 #8
268491 fetX
pi_206021360
Nu krijgen we weer die verschrikkelijke interlandperiode :r
pi_206021634
Feyenoord heeft dus zelf moeite als de tegenstander hoog druk zet en er fel op zit. Benieuwd of Slot daar een antwoord op gaat vinden.
pi_206021709
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft dus zelf moeite als de tegenstander hoog druk zet en er fel op zit. Benieuwd of Slot daar een antwoord op gaat vinden.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met een gebrek aan automatismen en zal gedurende het seizoen verbeteren. Al ben je vandaag op individuele kwaliteit verslagen. Pedersen had totaal geen grip op Gakpo. Onze toekomstige Braziliaanse ster viel ook zeer matig in trouwens, samba is mooi maar dit leek wel een circusattractie.
blablablabla
pi_206021730
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:13 schreef fetX het volgende:
Nu krijgen we weer die verschrikkelijke interlandperiode :r
Heel kut ja, naar mijn idee gaat er bij ons ook altijd een nederlaag aan vooraf waardoor het allemaal nog langer duurt gevoelsmatig :r
blablablabla
  zondag 18 september 2022 @ 18:49:15 #12
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206021827
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2022 18:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Szymanski is inderdaad een heel stuk beter dan Dilrosun, maar ik denk dat als Szymanski had kunnen starten vandaag de wedstrijd niet heel veel anders was verlopen. Daar lag het grootste probleem niet, dat was bij de combi Kokcu - Timber en de taken die ze hadden en niet goed (konden) uitvoeren.
Precies. Het was al een wonder hoe we het twee keer gelijk trokken door dat cadeautje plus die mooie actie van Kökçü. Het middenveld was zwaar klote. Het leek wel het wereldkampioenschap bal inleveren.

Ik ga er echt vanuit dat de volgende transferperiode als eerste een goede verdedigende middenvelder aan wordt getrokken maar daarin ben ik vast niet de enige.

Het goede nieuws is dat ik er ook alle vertrouwen in heb dat de scouting al hard bezig is hiermee :)
  zondag 18 september 2022 @ 18:50:25 #13
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206021843
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat heeft waarschijnlijk te maken met een gebrek aan automatismen en zal gedurende het seizoen verbeteren. Al ben je vandaag op individuele kwaliteit verslagen. Pedersen had totaal geen grip op Gakpo. Onze toekomstige Braziliaanse ster viel ook zeer matig in trouwens, samba is mooi maar dit leek wel een circusattractie.
Gakpo is dan ook echt een geweldige speler. Onze Geert zou hem misschien aan hebben gekund ;(
pi_206021878
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
AZ kan er dus absoluut geen klote van.

Makkelijk derde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 september 2022 @ 18:52:39 #15
268491 fetX
pi_206021892
De top 4 binnen 2 punten (lol)
pi_206021921
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gakpo is dan ook echt een geweldige speler. Onze Geert zou hem misschien aan hebben gekund ;(
Absoluut 3 assists en een kool dat zegt eigenlijk alles vandaag. Maar Pedersen is echt ontzettend klungelig in duels, hij werkt zich wel helemaal de tyfus maar het gaat vaak mis. Helemaal bij hoge ballen die hij structureel verkeerd in schat.
blablablabla
pi_206021938
Vonden jullie Lopez ook niet echt verschrikkelijk? Ik schrok er wel een beetje van. :{
pi_206021941
Twente en AZ hebben best leuke ploegjes, wordt nog best wel spannend bovenin.
pi_206021957
Zowel Slot en Kokcu lijken niet echt mee te willen gaan in de kritiek dat het middenveld niet deugde vandaag. Dat stemt me nou niet echt gerust, mag toch hopen dat ze wel in de spiegel durven te kijken.. :{
pi_206021963
Kan met deze nederlaag eigenlijk meer leven dan dat gelijkspel tegen Heerenveen, dat was echt gewoon zonde.
pi_206021967
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef bbuddybb het volgende:
Vonden jullie Lopez ook niet echt verschrikkelijk? Ik schrok er wel een beetje van. :{
Was niet geweldig, maar laten we niet overdrijven.
  zondag 18 september 2022 @ 18:58:30 #22
268491 fetX
pi_206021973
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Twente en AZ hebben best leuke ploegjes, wordt nog best wel spannend bovenin.
Die periode na de interlands gaat veel duidelijk maken. Dan krijgen we Twente en moeten we op bezoek in Alkmaar.
  zondag 18 september 2022 @ 18:58:59 #23
268491 fetX
pi_206021979
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef bbuddybb het volgende:
Vond hem niet per se slechter dan de rest.
pi_206022003
Hahaha ik zie nog een keer die 2-1 terug _O- die had natuurlijk gewoon afgekeurd moeten worden he.

Maar goed, als je over 90 min gewoon niet goed speelt, mag je over dat soort momenten niet klagen vind ik.
  zondag 18 september 2022 @ 19:03:08 #25
268491 fetX
pi_206022029
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2022 19:01 schreef Kerftminister het volgende:
Hahaha ik zie nog een keer die 2-1 terug _O- die had natuurlijk gewoon afgekeurd moeten worden he.

Maar goed, als je over 90 min gewoon niet goed speelt, mag je over dat soort momenten niet klagen vind ik.
Die 2-1 had zeker afgekeurd moeten worden en die laatste corner was dat ook niet. Maar verder wat je zegt, we waren vandaag de mindere en dus terecht verloren. Kan een keer gebeuren tegen PSV.

Na de interlands moeten we wel echt wat beter gaan presteren tegen top 5 teams. Anders sta je na volgende maand 5e terwijl dat absoluut niet nodig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')