Alle clips:quote:Dit is GTA 6: hacker lekt 90 video’s van nieuwe GTA
Na jaren aan slappe geruchten heeft een hacker vanuit het niks negentig video’s van GTA 6 gelekt. Het internet is in rep en roer.
Gamers wachten al bijna tien jaar op GTA 6. Rockstar Games laat vooralsnog vrijwel niks los over het project, waardoor hongerige fans elke vermeende hint of gerucht als groot nieuws zien. Van opvallende vacatures tot duidelijk neppe screenshots.
Hacker onthult GTA 6
Vandaag is dan ook een bijzondere dag. Een hacker die zichzelf ‘teapotuberhacker’ noemt en ook claimt de hacker achter het Uber-drama van afgelopen week te zijn, heeft namelijk maar liefst negentig (!) video’s van GTA 6 gelekt.
De beelden zijn gedeeld op het forum GTAForums, waar je ze op eigen risico ook kunt downloaden. Zoveel nepvideo’s in elkaar zetten om gamers voor de gek te houden zou al een absurd grote klus zijn, maar de video’s zien er ook nog eens geloofwaardig uit. Het schreeuwt GTA. Van de menuutjes tot de graphics.
De video’s beslaan verschillende fases van de ontwikkeling van de game. Sommige tonen enkel een personage dat aan het lopen is, andere zijn duidelijk enkel simpele animatie-tests.
Pulp Fiction
Vooralsnog vallen twee gelekte video’s echt op. De eerste is een Pulp Fiction-achtige scène. We zien twee speelbare personages, Lucie en Jason, die samen een restaurant overvallen en de gasten bezighouden tot de politie arriveert, om uiteindelijk er vandoor te gaan in een politieauto.
https://www.manners.nl/gta-6-90-video-hacker-lek/
Het zijn dan ook geen beelden van de uiteindelijke game, maar dev-beelden. Waarschijnlijk om te testen.quote:Op zondag 18 september 2022 13:40 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL ziet eruit als ene grote teringzooi
Wel gaaf om te zien hoe het er 'achter de scherm' uit ziet met al die code die real-time mee loopt enzo.quote:Op zondag 18 september 2022 14:12 schreef Kriegel het volgende:
Hahaha, geweldig.Echte alpha build ook waar alles met touwtjes aan mekaar hangt, interacties super stroef gaan, overal placeholder modellen en gare textures, interessant altijd om te zien.
Ja, die debug tools inderdaad. Gewoon altijd vet, zo'n complex product in aanbouw. Blik onder de motorkap. (edit: oh inderdaad, je ziet de code ook soms letterlijk meedraaienquote:Op zondag 18 september 2022 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel gaaf om te zien hoe het er 'achter de scherm' uit ziet met al die code die real-time mee loopt enzo.
Lol nee. GTA V is zo'n beetje de meest succesvolle game aller tijden met 165 miljoen verkochte exemplaren.quote:
Wat ik op zich al best vreemd vind omdat het een vrij oppervlakkige game is.quote:Op zondag 18 september 2022 14:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lol nee. GTA V is zo'n beetje de meest succesvolle game aller tijden met 165 miljoen verkochte exemplaren.
Blijkbaar een Floridaman en een vrouw waarvan er net zoals in GTA V tussen de characters te wisselen valt. Ik ben benieuwd wat Rockstar er uiteindelijk van maakt.quote:Op zondag 18 september 2022 14:14 schreef Kriegel het volgende:
Waarom speel je trouwens als een wijf met een bavianenreet?
Ja, dat had ik laatst meegekregen dus in die zin was ik ook niet verbaasd, wel over de Kardashian-ific omvang van haar achterwerk.quote:Op zondag 18 september 2022 15:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijkbaar een Floridaman en een vrouw waarvan er net zoals in GTA V tussen de characters te wisselen valt. Ik ben benieuwd wat Rockstar er uiteindelijk van maakt.
Hahaha, ik had toen ook een Pentium II met zo'n kaart, die game liep voor geen meter daarmee. 640x480 ging idd nog net!quote:Op zondag 18 september 2022 15:39 schreef Draak31 het volgende:
Ziet er best wel kaka uit voor een alpha code. Ben niet onder de indruk. Weet nog heel goed dat gta 3 uitkwam op de ps2 en ik alleen een pc had en mensen op gamer.nl forum volop aan het kwijlen waren over hoe geweldig het was. Ik was zo jaloers. 6 maanden later was het mijn beurt om los te gaan met mijn geforce 2 MX 32mb. Helaas moest ik het doen met 640x480 maar het was glorieus.
Haha ja geniaal! Dat was dezelfde tijd volgens mij dat ik er een voodoo kaart bijgeprikt hadquote:Op zondag 18 september 2022 15:39 schreef Draak31 het volgende:
Ziet er best wel kaka uit voor een alpha code. Ben niet onder de indruk. Weet nog heel goed dat gta 3 uitkwam op de ps2 en ik alleen een pc had en mensen op gamer.nl forum volop aan het kwijlen waren over hoe geweldig het was. Ik was zo jaloers. 6 maanden later was het mijn beurt om los te gaan met mijn geforce 2 MX 32mb. Helaas moest ik het doen met 640x480 maar het was glorieus.
Jep de beelden van RDR 2 alpha waren ook matig als ik het mij goed herinner. Dus dit komt ook wel goed. Pentium 2... Mooie tijden. Timo en pumbo junglegames na schooltijd enz..quote:Op zondag 18 september 2022 16:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hahaha, ik had toen ook een Pentium II met zo'n kaart, die game liep voor geen meter daarmee. 640x480 ging idd nog net!
Je moet overigens niet vergeten dat als dit echt een build uit begin '21 is (die bovendien deels op een PS4 lijkt te draaien, je ziet het menu een keer langskomen), het om hele vroege beelden gaat. Natuurlijk is dat kaka.
Voodoo was voor mij daarvoor. Dat was tijdens 1999 - 2002 of iets? Ik weet iig dat de kaart vóór de geforce 2 MX een voodoo 2 met 12 mb was waarmee ik eindelijk Carmageddon 2 op glide API kon spelen. Daarna kwam dus die geforce 2 en volgens mij was dat al na het overlijden van 3dfx. Maar die voodoo 2 tijd was helemaal geweldig ja. Quake 2 online, return to castle wolfenstein.. heretic 2.. urban chaos, oni, max payne. Getsie zeg wat is gaming matig geworden vergeleken met toen..quote:Op zondag 18 september 2022 16:08 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Haha ja geniaal! Dat was dezelfde tijd volgens mij dat ik er een voodoo kaart bijgeprikt had
Dude, zijn wij stiekem broers ofzo?quote:Op zondag 18 september 2022 16:11 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jep de beelden van RDR 2 alpha waren ook matig als ik het mij goed herinner. Dus dit komt ook wel goed. Pentium 2... Mooie tijden. Timo en pumbo junglegames na schooltijd enz..
Bijna wéér hetzelfde, we (ik mag eigenlijk niet 'ik' zeggen want had nog lang geen eigen PC in die tijdquote:Ik weet iig dat de kaart vóór de geforce 2 MX een voodoo 2 met 12 mb was
Het is waarschijnlijk de multiplayer waar ze gouden bergen mee hebben verdiend.quote:Op zondag 18 september 2022 15:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat ik op zich al best vreemd vind omdat het een vrij oppervlakkige game is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |