SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat heb je wel vaker met Ding a dong-liedjes.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:11 schreef Melting het volgende:
Dit nummer klinkt zowel in het Nederlands als in het Engels eigenlijk gewoon goed.
Dat heb je niet vaak.
Ik weet niet waarom maar was even in de war met Doesburg.quote:
quote:
0 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb je veel externe luisteraars vanavond, Melting?
Wat is een TIPA? Triple IPA?quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
@:Fogel: Moersleutel avondje. Zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Dat denk ik. Normaal heet dat dan TRIPA.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is een TIPA? Triple IPA?
Proost!
Ik zit aan een Blond nu.
Hopelijk niet vol met naalden...quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
@:Fogel: Moersleutel avondje. Zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Er is ook ergens een dorpje dat Zeeland heet. Als iets daar vandaan komt, is het Zeelandsquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeelands bestaat niet, dat heet Zeeuws
Ik blijf gewoon bij de IPA-achtigen weg, beter voor iedereenquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik. Normaal heet dat dan TRIPA.
Dit is eigenlijk een NETRIPA.
Ik ben ook niet zo van de IPA.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de IPA-achtigen weg, beter voor iedereen
Ik houd wel van IPA, DIPA, NEIPA. Maar ik vind TRIPA en QUIPA eigenlijk te bitter.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de IPA-achtigen weg, beter voor iedereen
Ik heb nagenoeg geen bittersmaak, dus voor mij is het voornamelijk volledig ongebalanceerdquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik houd wel van IPA, DIPA, NEIPA. Maar ik vind TRIPA en QUIPA eigenlijk te bitter.
Als ik er aan denk, krijg jij van mij een heerlijke IPA bij de volgende meet. Die kan jij zelfs waarderen.quote:
Ik vind sinaasappel dan ook niet lekker.quote:
Zal m'n best doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, krijg jij van mij een heerlijke IPA bij de volgende meet. Die kan jij zelfs waarderen.
Help me even herinneren.
Je ziet toch niet echt dat het bloempotten zijn, toch?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Je ziet toch niet echt dat het bloempotten zijn, toch?
Kun je het nog bijhouden?quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:27 schreef livelink het volgende:
Ik zou nog een biermeet organiseren, ja.
Fruit- en IPA-bier dus. En Stout voor Fogel. En barrelbeer voor MadMaster en Melting.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:27 schreef livelink het volgende:
Ik zou nog een biermeet organiseren, ja.
Fruit- en IPA-bier dus. En Stout voor Fogel. En barrelbeer voor MadMaster en Melting.
Nee, ik ga voor het fruit en de IPA (voor het bittertje).quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je het nog bijhouden?
Ik denk voor jou en just me gewoon een blond biertje.
Whisky/Rum/Cognac barrel aged doen het meestal erg goed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
BBA stout is vaak erg lekker (bourbon barrel aged).
Geen idee nog. Ik ben nog in de inventarisatie-fase. Maar BBA-stout staat genoteerd!quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:28 schreef Fogel het volgende:
Maaruh, wanneer moet ik een ticket boeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor het fruit en de IPA (voor het bittertje).
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:30 schreef Fogel het volgende:
Lekkere muziek deze hele avond
Behalve stoelen monteren niks nuttigs gedaanIk heb net de egels gevoederd. Dat was het meest nuttige dat ik heb gedaan. Dan win jij het toch wel met je stoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Geen BBA-stout.... gewoon BBA dan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik ben nog in de inventarisatie-fase. Maar BBA-stout staat genoteerd!
We hebben een open relatiequote:Op zaterdag 17 september 2022 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet Chouffe dat je vreemd gaat?
Anders heb je wat uit te leggen natuurlijk.
just me en ik hebben Igor gezien in Naturalis.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net de egels gevoederd. Dat was het meest nuttige dat ik heb gedaan. Dan win jij het toch wel met je stoelen.
Ik vrees dat hij niet meer leefde danquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
just me en ik hebben Igor gezien in Naturalis.
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij niet meer leefde dan
Het is meer dan de stoelen geen deadline hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net de egels gevoederd. Dat was het meest nuttige dat ik heb gedaan. Dan win jij het toch wel met je stoelen.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Ja, deze heb ik een tijdje terug ook gedraaid. Radar Love in de uitvoering van.... ehhh.. Centerfold?
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
Jimi Hendrix - The Wind cries Mary
Sterker nog..... wat is een zebrahondje?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 17 september 2022 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog..... wat is een zebrahondje?
Dan moeten er nog veel meer wijntjes verkeerd vallen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dans jij dan de lambada?
Lijkt haast wel een alpaca met een identiteitscrisisquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 had een wanna-be. Dit is een echtee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 had een wanna-be. Dit is een echtee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:53 schreef livelink het volgende:
Ik ga toch maar weer voor de George Baker Selection
Dat is ook wel de definitie van een zebrahond, denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt haast wel een alpaca met een identiteitscrisis
Goed dat het je laatste is, want voor mij wordt het niet later dan 00.30quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:54 schreef Melting het volgende:
Ik was even mijn laatste biertje van vanavond uitzoeken.
Goed plan dit...quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:54 schreef Melting het volgende:
Ik was even mijn laatste biertje van vanavond uitzoeken.
Voor mij vandaag ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed dat het je laatste is, want voor mij wordt het niet later dan 00.30
Sterkte.quote:Op zondag 18 september 2022 00:04 schreef Fogel het volgende:
Het is een Imperial Chocolate stout geworden.
Nooit meer iets van gehoord. Ik bedoel: van veel boybands houd je nog wel wat solo-artiesten over.quote:
Ik heb dit nooit iets gevonden.quote:Op zondag 18 september 2022 00:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit meer iets van gehoord. Ik bedoel: van veel boybands houd je nog wel wat solo-artiesten over.
Ik was ook niet bepaald fan. Ik vind Robbie Williams als solo-artiest wel goed.quote:Op zondag 18 september 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit iets gevonden.
Maar dat gold ook voor de Backstreet Boys of Take That of zo.
Ik zelfs dat niet.quote:Op zondag 18 september 2022 00:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was ook niet bepaald fan. Ik vind Robbie Williams als solo-artiest wel goed.
Ik ken het, maar daar hield het mee op.quote:Op zondag 18 september 2022 00:15 schreef Melting het volgende:
Als iemand dit kan weten is het livelink.
Jij was er te oud voor, en je dochter te jong voor?quote:Op zondag 18 september 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
En ik ben te oud voor de boy-bands. Die waren van na mijn tijd.
Ja, klopt inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2022 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was er te oud voor, en je dochter te jong voor?
Dat was echt een korte periode dat jongensgroepen en meidengroepen echt in waren.
Gelukkig maar.
Dit!quote:Op zondag 18 september 2022 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was er te oud voor, en je dochter te jong voor?
Dat was echt een korte periode dat jongensgroepen en meidengroepen echt in waren.
Gelukkig maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 18 september 2022 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs gij, Brutus!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mijn neef wilde niet alleen gaan, zijn doel was "chickies scoren" (wat em niet gelukt is overigensquote:
quote:Op zondag 18 september 2022 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn neef wilde niet alleen gaan, zijn doel was "chickies scoren" (wat em niet gelukt is overigens) en vroeg me 's nachts na veel bier of ik meeging. Wist niet waar ik ja tegen zei, maar daar kwam ik dus later achter toen ie me eraan herinnerde dat we naar een concert gingen
Maar eigenlijk wist ik wel dat het Alison Moyet was.quote:Op zondag 18 september 2022 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt.
[ afbeelding ]
Hee! Mijn bier is nog niet opquote:Op zondag 18 september 2022 00:32 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren.
Welterusten en tot volgende keer (donderdag of zaterdag).
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Ik lag voor mijn doen vroeg in bed, na een dag weinig doen.quote:Op zondag 18 september 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent er vroeg bij op deze zondag.
Fijn dat het zo'n leuke dag is geweest.quote:Op zondag 18 september 2022 08:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het was 'n bijzonder mooie dag gisteren, de sfeer in zo'n oud stadion, tribune met betonrot, 12 vrijwilligers die de boel in stand houden en een heel goed onderhouden grasveld. Een wedstrijd in de zon en stortregen, na afloop soort van receptie waar veel vertegenwoordigers van "oude" verenigingen waren, een toespraak van iemand van de KNVB en op de terugweg in de bus naar huis werd er muziek gedraaid waar Vout nogal blij mee geweest zou zijn.
Op Concordia nog wat gegeten, toen naar huis en meteen mijn bed in en heel lang geslapen!
het was super
Echt uniek dat je daar bij kon zijnquote:Op zondag 18 september 2022 08:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het was 'n bijzonder mooie dag gisteren, de sfeer in zo'n oud stadion, tribune met betonrot, 12 vrijwilligers die de boel in stand houden en een heel goed onderhouden grasveld. Een wedstrijd in de zon en stortregen, na afloop soort van receptie waar veel vertegenwoordigers van "oude" verenigingen waren, een toespraak van iemand van de KNVB en op de terugweg in de bus naar huis werd er muziek gedraaid waar Vout nogal blij mee geweest zou zijn.
Op Concordia nog wat gegeten, toen naar huis en meteen mijn bed in en heel lang geslapen!
het was super
hoe uniek is dit scorebordquote:Op zondag 18 september 2022 09:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt uniek dat je daar bij kon zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 18 september 2022 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
hoe uniek is dit scorebordGeen idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ik vind het in ieder geval uniek, leuker dan zo'n electronisch bordquote:
quote:Op zondag 18 september 2022 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
hoe uniek is dit scorebordDat is ook gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Iedereen is thuis met dit weer. Ik heb vandaag onze slaapkamer eens helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Was nuttig en een prima klusje met dit weer. Daarna spinazielasagne gemaakt. Smaakte prima, maar was toch nog veel te nat. Dat uitlekken blijft toch altijd een uitdaging met spinazie.quote:Op zondag 18 september 2022 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, weer terug van de wereldreis. Symph is meteen door naar de snackbar, maar geen idee waar hij zo bij thuiskomst kan parkeren, er is geen enkel parkeervak meer over, niet in ‘onze’ straat, maar ook niet in de straat om de hoek, echt bizar
Woensdag naar Amsterdam en donderdag waarschijnlijk Madurodam.quote:Op maandag 19 september 2022 07:50 schreef livelink het volgende:
Heb je deze week nog leuke uitstapjes op de planning staan?
quote:
Zeker. Voorspellingen zijn goed.quote:Op maandag 19 september 2022 08:10 schreef just me het volgende:
[..]geen golfen vandaag, we hebben het doorgeschoven naar woensdag en dan hopen dat het droog is. Zou voor jouw plannen ook wel fijn zijn
succes, ik hoop dat het naar wens geregeld gaat worden!!quote:Op maandag 19 september 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Voorspellingen zijn goed.
Ik heb zo meteen gesprek met de gemeente over de eventuele driewieler van mijn vader.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 19 september 2022 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
succes, ik hoop dat het naar wens geregeld gaat worden!!
Goedemorgen.quote:Op maandag 19 september 2022 08:28 schreef Symphonic het volgende:
Goedmorgen
Succes Melting, zou fijn zijn als het lukt!
Dat zijn net iets zachtere beschuiten.quote:
quote:Op maandag 19 september 2022 14:06 schreef brother52 het volgende:
Ik ben aan het wachten tot ze de Imperial March gaan spelen.
Ik ga een high tea in Bath bestellenquote:
quote:Op maandag 19 september 2022 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga een high tea in Bath bestellen
Het is grappig, ik wil eigenlijk wel overal zijn, maar vind de reis er naar toe zo'n gedoe dat ik al bij voorbaat af haak. Bij jou is de reis de grootste pret.quote:Op maandag 19 september 2022 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga een high tea in Bath bestellen
Want mijn vliegbestelvinger was weer eens uitgegleden...
quote:
Blijft bijzonder he? Toen ik ze bij daglicht zag, bleven ze ook gewoon zitten eten. Dat zag je voorheen nooit, je kunt ze eigenlijk niet benaderen. Hier zat er zojuist nog één te (vr)eten maar die is nu weer aan het uitbuiken zo te zien.quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb toevallig net een egel eten gegeven. Hij zat bij het lege bakje. Liep niet eens weg toen ik er aan kwam.
quote:
quote:
Goedemorgen dames en heer.quote:
Goedemorgen peepsquote:Op dinsdag 20 september 2022 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen dames en heer.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:57 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Goedemorgen peeps![]()
Ik had Rafeiro niet opgemerkt
Dan had hij wel echt honger.quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb toevallig net een egel eten gegeven. Hij zat bij het lege bakje. Liep niet eens weg toen ik er aan kwam.
Dat is wel bijzonder zo....quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
De zoon van een vriendin uit Schotland zit bij de Queens Guard, nu de King's Guard.
Hij heeft gisteren z'n aantal stappen wel gehaald...
En zo ziet dat er dus uit met en zonder berenvel op je hoofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
diep respect voor die mannenquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
De zoon van een vriendin uit Schotland zit bij de Queens Guard, nu de King's Guard.
Hij heeft gisteren z'n aantal stappen wel gehaald...
En zo ziet dat er dus uit met en zonder berenvel op je hoofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Taart voor iedereen
[ link | afbeelding ]
upload no sign up
We hebben eindelijk een datum waarop we de sleutel van het nieuwe huis krijgen.
Goed nieuws dan.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Taart voor iedereen
[ link | afbeelding ]
upload no sign up
We hebben eindelijk een datum waarop we de sleutel van het nieuwe huis krijgen.
We rekenen al maanden met die datum. Het is 6 oktober. Het is alleen zo achterlijk dat we al dagen bezig waren om de kopersbegeleider te pakken te krijgen, die vervolgens gepikeerd is dat we het via de receptie proberen. Ja duh, je neemt al dagen de telefoon niet op tijdens je spreekuur, reageert niet op voicemail, e-mail en berichtjes via het portaal. Gelukkig had Vereniging Eigen Huis op zo korte termijn nog een bouwkundige beschikbaar voor het oplevermoment.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nieuws dan.
Valt het mee, of valt het tegen?
Dat komt wel heel dichtbij!quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We rekenen al maanden met die datum. Het is 6 oktober. Het is alleen zo achterlijk dat we al dagen bezig waren om de kopersbegeleider te pakken te krijgen, die vervolgens gepikeerd is dat we het via de receptie proberen. Ja duh, je neemt al dagen de telefoon niet op tijdens je spreekuur, reageert niet op voicemail, e-mail en berichtjes via het portaal. Gelukkig had Vereniging Eigen Huis op zo korte termijn nog een bouwkundige beschikbaar voor het oplevermoment.
Nu druk aan het proberen zoveel mogelijk mensen definitief in te plannen zodat we de verhuisdatum halen en daarnaast verzekeringen en stroom enzo regelen.
Buurman aan de andere kant had voor zijn oplevering al maanden op overmorgen gerekend en op een gegeven moment kregen z’n buren wel bericht en hij maar steeds niet. Is uiteindelijk gaan klagen en heeft uiteindelijk afgelopen vrijdag einde werkdag nog voor elkaar gekregen dat hij toch overmorgen ook de sleutel krijgt. Heerlijk die communicatie vanuit de bouwerquote:
Zo, dat is echt snelquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We rekenen al maanden met die datum. Het is 6 oktober. Het is alleen zo achterlijk dat we al dagen bezig waren om de kopersbegeleider te pakken te krijgen, die vervolgens gepikeerd is dat we het via de receptie proberen. Ja duh, je neemt al dagen de telefoon niet op tijdens je spreekuur, reageert niet op voicemail, e-mail en berichtjes via het portaal. Gelukkig had Vereniging Eigen Huis op zo korte termijn nog een bouwkundige beschikbaar voor het oplevermoment.
Nu druk aan het proberen zoveel mogelijk mensen definitief in te plannen zodat we de verhuisdatum halen en daarnaast verzekeringen en stroom enzo regelen.
Ze moeten het minstens 2 weken vantevoren laten weten, en aangezien de kopersbegeleider niet op woensdag werkt moesten we het wel vandaag te horen krijgen, maar uit zichzelf had ze ons dus niet gebeld. Ze was not amused, nou, wij ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat is echt snel![]()
Gefeliciteerd
Ik ben op weg van Gouda naar huis, hoop later nog te kunnen luisterenquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:35 schreef MadMaster het volgende:
F*ck de electriciteitskosten, let's go electric!
Nu via de stream...
Rustig aan...quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben op weg van Gouda naar huis, hoop later nog te kunnen luisteren
Bij deze in woord nog gefeliciteerd met dit goede bericht...quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag het nieuwe huis aangemeld voor electra, dat past dus wel
De brief hebben we nu ook, is om 5 voor 6 via e-mail verstuurd, ze had er echt zin in, da’s duidelijkquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze in woord nog gefeliciteerd met dit goed bericht...
Ach, dat is overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De brief hebben we nu ook, is om 5 voor 6 via e-mail verstuurd, ze had er echt zin in, da’s duidelijk
Oh, dank voor de reminder, ik moet nog navragen of wij een factuur voor de zonnepanelen vanuit de bouw kunnen krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dat is overal hetzelfde.
Wij kregen niet eens de toegezegde rekening voor onze bestelde zonnepanelen...
Dat herken ik wel, heb ik ook regelmatig…quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En dat was een complete, spontane reset van mijn laptop.![]()
Ben zo terug...
Poetin infiltreert ook alles.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Mijn virusscanner van Russische makelijdeed een update en daarna klapte de hele boel er uit.
Excuus...
Ik eigenlijk nooit, maar normaal liet ik mijn laptop dag en nacht aanstaan en kon dat ding updaten wanneer het uitkwam.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, heb ik ook regelmatig…
Via de browser. Tunein gebruik ik wel voor kink dna en de themazenders van radio10quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
@:Symph, hoe luisteren jullie eigenlijk naar R49 via de TV?
Via de internet browser of...? Ik mis een app als TuneIn of zo op onze TV...
OK, dan kan ik dus stoppen met zoeken naar een app waarmee ik streams via de TV kan afspelen...quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Via de browser. Tunein gebruik ik wel voor kink dna en de themazenders van radio10
Allemaal oude house nummers, eind jaren 80 soms...quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:13 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik verrassend lekker eigenlijk
Met tune in gaat het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan kan ik dus stoppen met zoeken naar een app waarmee ik streams via de TV kan afspelen...
Daarom stream ik zo nodig vanaf mijn tablet via de in de soundbar ingebouwde Chromecast.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het alleen heel irritant dat je dan de hele tijd het tvscherm gevuld hebt met de browser of de app, van mij mag het beeld dan wel op zwart
Jawel, via een dedicated URL...quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met tune in gaat het in ieder geval niet
quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meewiebelen is tegenwoordig goed genoeg...
Gezien de titel is het dat ook: Don't Talk Just Kiss (Suck Face Mix).quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Deze versie klinkt wat volwassener.
dAT VIND IK HET LEUKE VAN VOOR Z'N MALLE MOER WEGDRAAIEN, SOMS BEDENK JE INEENS DAT a BEST WEL EENS BIJ b ZOU PASSEN.quote:
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Maar... de kerstverlichting is vandaag bezorgd en werkt...
Ik doe het liefst niets anders.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Dat voor z’n mallemoer wegdraaien gaat je prima af hoor MadMaster
Nog leuke kleding gescoord?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:55 schreef just me het volgende:
Vandaag in een super leuke Appel & Ei geweest, volgende keer maar eens langer rondkijken!
Ik heb 1 feestelijke rok gekochtquote:
Tofquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 1 feestelijke rok gekocht
we hebben 15-10 feest op Concordia dus dat komt goed uit
Ja dit zit idd heel vlakbij en daar heb ik ook wel eens wat gekocht. Leuk om gewoon even binnen te lopen. De Appel@ Ei in Gouda had alles op kleur gesorteerd, super! Ik zie dat ze ook in H'sum zitten dus daar ga ik zeker ook eens een kijkje nemenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Appel&Ei inmiddels overal zit, ik wist alleen die in Leiden
Vlakbij Merel zit ook een leuke tweedehandskledingwinkel waar ik vroeger nog wel eens kwam
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag pas bij iemand op instagram dit, moest meteen aan Mad denken https://www.madamvintage.nl/product/glazen-hoofd-elvis/
Dat kan je met je ogen dicht instarten, altijd prijs.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, ik wilde uiteraard nog iets van SAW voorstellen, maar ik dacht al dat je daar zelf wel mee zou komen
Ik hoorde het ook een beetje.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor ineens iets van de Rock Steady Crew hierin...
jullie kunnen zeker wel blijven dansen nu je weet wanneer jullie de sleutel krijgenquote:
Ik ben er vooral doodmoe van. Wat een gezeik om die informatie te krijgen zeg. En vervolgens de rest van de dag dingen aan het regelen en aanvragen. Donderdag de keuken definitief bestellen, wordt vast ook weer spannend vanwege voorraadproblemen, zo is de verlichting voor onder de bovenkastjes al een jaar niet leverbaar en ze weten niet of en wanneer die nog komtquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
jullie kunnen zeker wel blijven dansen nu je weet wanneer jullie de sleutel krijgen
oh dat is minderquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben er vooral doodmoe van. Wat een gezeik om die informatie te krijgen zeg. En vervolgens de rest van de dag dingen aan het regelen en aanvragen. Donderdag de keuken definitief bestellen, wordt vast ook weer spannend vanwege voorraadproblemen, zo is de verlichting voor onder de bovenkastjes al een jaar niet leverbaar en ze weten niet of en wanneer die nog komt
Komt goed, misschien met wat vertraging, maar je kan toch niet alles meteen op orde hebben...quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben er vooral doodmoe van. Wat een gezeik om die informatie te krijgen zeg. En vervolgens de rest van de dag dingen aan het regelen en aanvragen. Donderdag de keuken definitief bestellen, wordt vast ook weer spannend vanwege voorraadproblemen, zo is de verlichting voor onder de bovenkastjes al een jaar niet leverbaar en ze weten niet of en wanneer die nog komt
Nou, ik heb het best koud ondanks de muziek.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:41 schreef just me het volgende:
Met dit soort muziek hoeft de verwarming niet aan
Absoluutquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
Dat was de perfecte uitsmijter, MadMaster.
Klassiekertje, in welke uitvoering dan ook...quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
Dat was de perfecte uitsmijter, MadMaster.
quote:19:36 : DJ Duke Presents Clubpeople Feat. Ela'n - Party Time
19:41 : The Frank Denato EP - Back To Rhythm
19:45 : Mr. Lee - Get Busy (Club Mix)
19:49 : Confettis - C Countdown
19:52 : Confettis - The House Of C
19:59 : Confettis - C Day Live
20:03 : Aly-Us - Follow Me
20:07 : Masters At Work - Our Mute Horn
20:12 : Masters At Work - The Ha Dance
20:16 : South Street Player - (Who) Keeps Changing Your Mind (The Night Mix)
20:21 : Starlight - Numero Uno
20:25 : Right Said Fred - Don't Talk Just Kiss (Suck Face Mix)
20:31 : Black Box - Ride On Time (The Bright On Mix)
20:35 : Black Box - Strike It Up [2019 Juan Ferreyro & Cristian Poow New Vocal Club Remix]
20:38 : Black Box - Strike It Up (Orginal Mix)
20:40 : Snap - Rhythm is a Dancer (Extended Version)
20:42 : Adamski & Seal - Killer
20:48 : Robin S - Show Me Love (Stonebridge Extended Club Mix)
20:54 : Mixmasters - In The Mix (Original Mix)
20:59 : Mel & Kim - Respectable (Original 12 inch)
21:03 : Mel & Kim - Showing Out Get Fresh At The Weekend
21:07 : Rick Astley - Never Gonna Give You Up (12 inch)
21:11 : Bananarama - I Heard A Rumour (Miami Mix)
21:16 : Harold Faltermeyer - Axel F (12" Mix)
21:21 : Samantha Fox - Love House (The Black Pyramid Mix)
21:24 : Rocksteady Crew - Hey You The Rocksteady Crew (Original 12 Inch)
21:27 : Run DMC vs Jason Nevins - It's Like That (Original 12 inch)
21:33 : DJ Ollie - Gangsters (Ollie's Dubstyle Remix)
21:36 : Donna Summer - I Feel Love - The Chase (Glenn Underground Remix)
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 21 september 2022 06:01 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen dan maar weer een keer
Goedemorgen just me.quote:
Ja, dat was niet mijn bedoeling maar ik moest naar het toilet en kon daarna niet meer slapenquote:Op woensdag 21 september 2022 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Wat ben je vroeg vandaag?
Voordeel is wel dat je nu meer kans hebt, op een lange dag.quote:Op woensdag 21 september 2022 06:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat was niet mijn bedoeling maar ik moest naar het toilet en kon daarna niet meer slapen
En dat mijn huis opgeruimd is voordat ik met mijn broer ga golfenquote:Op woensdag 21 september 2022 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je nu meer kans hebt, op een lange dag.
Yep.quote:Op woensdag 21 september 2022 06:58 schreef just me het volgende:
[..]
En dat mijn huis opgeruimd is voordat ik met mijn broer ga golfen
Staat vandaag Amsterdam op jouw planning?
goede reis en een fijne dag in Amsterdamquote:Op woensdag 21 september 2022 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.
Zo meteen eerst auto wegbrengen en dan met het ov richting Amsterdam.
Het bier staat koud.quote:Op woensdag 21 september 2022 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.
Zo meteen eerst auto wegbrengen en dan met het ov richting Amsterdam.
Dank je.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:00 schreef just me het volgende:
[..]
goede reis en een fijne dag in Amsterdam
Goedemorgen.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:01 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Het bier staat koud.
Tot straks!
Na 14.00 uur heb ik geen afspraken meer.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vanaf hoe laat ben ik welkom?![]()
Dan kijk ik even of ik binnen kan komen wippen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 07:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 14.00 uur heb ik geen afspraken meer.
Prima borreltijd…
Het is echt lekker weer, ik ga zo maar eens in de tuin lezen. Schuur deels uitgemest, Symph is nu naar de stort en straks gaat hij allemaal statiegeldflessen inleveren die deels al 6 jaar in de schuur lagen. Ik vond ook de lampen terug die we toen voor de overloop en werkkamer hadden gekocht, iemand had die daar opgeruimd, ik was er al jaren naar op zoek en had ze niet in een tas tussen de verfspullen in de schuur verwachtquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is echt lekker weer, ik ga zo maar eens in de tuin lezen. Schuur deels uitgemest, Symph is nu naar de stort en straks gaat hij allemaal statiegeldflessen inleveren die deels al 6 jaar in de schuur lagen. Ik vond ook de lampen terug die we toen voor de overloop en werkkamer hadden gekocht, iemand had die daar opgeruimd, ik was er al jaren naar op zoek en had ze niet in een tas tussen de verfspullen in de schuur verwacht
Ja lach maar, ik heb nu ook gezegd dat er geen verhuisdoos dicht gaat zonder dat ik heb gezien wat er in zit. Ik word zo moe van dat soort ‘opruimen’.quote:
Misschien een lijstje maken en dat erop plakken?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik heb nu ook gezegd dat er geen verhuisdoos dicht gaat zonder dat ik heb gezien wat er in zit. Ik word zo moe van dat soort ‘opruimen’.
Ja, alles wordt zo veel mogelijk beschreven. Maar dat ‘ik stop het wel even hierbij, ik leg het wel even daar’quote:Op woensdag 21 september 2022 14:48 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien een lijstje maken en dat erop plakken?
quote:Op woensdag 21 september 2022 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
...allemaal statiegeldflessen inleveren die deels al 6 jaar in de schuur lagen...
Jij bent nu hoofd verhuisdozen dus het komt vast goedquote:Op woensdag 21 september 2022 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, alles wordt zo veel mogelijk beschreven. Maar dat ‘ik stop het wel even hierbij, ik leg het wel even daar’
Mijn zusje kocht ooit een huis met een volle schuur, ze heeft de vorige eigenaar tig keer de kans gegeven om de boel alsnog op te komen halen en uiteindelijk heeft ze de gloednieuwe skelter aan het oppaskind gegeven en mijn moeder heeft voor honderden euro’s aan statiegeldflessen ingeleverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |