Ik denk het wel, maar ik heb daar persoonlijk niks zekers over gelezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
Je mag daar posten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Ik mag hier niet posten, omdat ik niet in de vbl sc post. Beetje vreemd wel.
WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Een beetje zoals vrouwen ook gewoon bier mogen komen brengen als wij voetbal aan het kijken zijn, nietwaar?quote:
Je mag zelf een WK poule organiseren, als je dat zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Je bent zeker een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef Canopus het volgende:
Te veel werk voor mij. Hebben mods geen taak of niks te doen ?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:41 schreef Paul het volgende:
Is het een idee om ook van elke groep een apart topic maken? Zie nu van elke wedstrijd. Misschien kan bijv @:tong80 daar wat moois van maken
ik zal es wat groepjes maken heequote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel werk voor mij. Hebben mods geen taak of niks te doen ?
Cool mate.quote:
Zekers, het leek me alleen handiger om ook groeptopics te hebben als je de groep in het geheel wilt bespreken en de kanshebbers om door te gaan etcquote:Op donderdag 17 november 2022 19:50 schreef Sked het volgende:
Maak gerust een topic per groep aan, maar voor het live bespreken van wedstrijden moeten we gewoon lekker aparte topics doen.
Ze zijn vervelend, op de man, offtopic op of een andere manier wel niet conform onze policyquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom worden mijn posts in dit topic steeds weggehaald?
Dan wordt het tijd om jullie policy aan te passen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zijn vervelend, op de man, offtopic op of een andere manier wel niet conform onze policy
Je TR's zijn voldoende.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:48 schreef Red_85 het volgende:
Zeg mods... Beetje trollen en gek doen is natuurlijk voetbal eigen, maar de provocaties in de marokkanen topics gaan maar door. Fascisme, racisten weet ik veel wat voor termen worden er continu bijgehaald door een specifieke user. Meerdere meldingen verzonden inmiddels afgelopen 24 uur.
Bij iedere keer vragen blijft WK een week langer open.quote:Op zondag 25 december 2022 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Finale was een week geleden, doe uit dat licht.
Maar hij stelde geen vraagquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij iedere keer vragen blijft WK een week langer open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |