Dit mag in WK, voel je vrij om je eigen subforum poultje te maken.quote:
Als het goed is komt user @maxi-mus ook met een WK poultje die voor iedereen toegankelijk isquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:46 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een apart begin van een OP, helemaal gezien het aangemaakt is door een mod.
Ik voel mij godverdomme buitengesloten.
Ga lekker op whatsapp je spelletje spelen, hier is iedereen welkom vuile rasjist!1!
Ja laten we 40 topics maken over 40 verschillende WK Poultjes. Top idee!quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit mag in WK, voel je vrij om je eigen subforum poultje te maken.
Zie ook EK 2021.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja laten we 40 topics maken over 40 verschillende WK Poultjes. Top idee!
Ja je zal het er mee oneens zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het goed is komt user @:maxi-mus ook met een WK poultje die voor iedereen toegankelijk is
Coco in WK / [WK Feedback] Met vers bloedquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja je zal het er mee oneens zijn![]()
Ik ben wel benieuwd wat een @:murp @:Straatcommando @:Danny of @:yvonne hier van vinden.
Het zal wel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Coco in WK / [WK Feedback] Met vers bloed
EK / [VBL-SC EK Poule] Inzet : Een hoop kapsalonsquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zal wel.
Ik kan me geen topic herinneren op FOK waar alleen een select groepje aan mee mocht doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |