Wie vind je dan achterlijk? Slachtoffer? Daders? Beide?quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:30 schreef Mubassie het volgende:
Bewijst maar eens temeer dat de Islam gewoon een achterlijk geloof is.
Of zeg ik weer iets geks?
Het enige punt dat hij hier bewijst is hoe rechtse boosmannetjes geen fuck geven om dit soort dames anders dan als gereedschap om een matig argument te construeren. 'Hurrrdurrr, linksch geeft hier niet om!quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:24 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft wel een punt.
Valt wel mee, geen grootschalige protesten overal zoals jaren geleden. Ging hier harder aan toe tijdens de corona demonstraties.quote:
Het is een agent, op het einde zie je dat anderen hem te hulp schieten, maar daar eindigt het filmpje dan ook.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:17 schreef Perrin het volgende:
Ordetroepen die onder de voet worden gelopen?
[ twitter ]
Mja, ik vind het net zoiets als vragen waarom mensen hier niet tegen het regime in China demonstreerden als ze het toch zo oneens waren met het QR-codebeleid van de Nederlandse regering.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja goed punt maar een random twitteraar die suggereert dat alle Westerse media en linkse stemmers vanuit een soort georganiseerd platform werken gaan we natuurlijk niks mee doen.
Het lijkt me vrij logisch waarom we in het Westen minder aanslaan op een vrouw in Iran, omdat we nou eenmaal niet echt heel erg begaan zijn met moslims en mensen die in het Midden-Oosten wonen, en wat meer politiek correct zijn tegenover zwarten (al dan niet boefjes) in het Westen die slachtoffer worden van excessief politiegeweld.
Mag dan wel hypocriet zijn, maar er is hopelijk toch niemand die denkt dat de mensheid niet hypocriet kan zijn.
Onterechte klant en daarmee volledig on-ontvankelijk verklaard.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:18 schreef RealistAtheist het volgende:
Voorspelbare reactie van de achterlijkste user van heel Fok!
Als antwoord op die eerste tweet. Nee, dank je. We hebben hulp nodig!!! Westen grijpt in...wat doen jullie hier waarom vallen jullie ons land aan!!!! Dit riedeltje hebben we nou al 1000 keer gezien/gehoord. Ik ben helemaal voor meer vrijheid hoor. Maar je kan het nooit goed doen. Laat ze het lekker van binnenuit escaleren en oplossen. Als er maar genoeg burgers voor een verandering zijn werpen ze vanzelf het regime omver.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Inmiddels heeft Iran het internet afgesloten.
[ twitter ]
[ twitter ]
De laatste keer dat Iran het internet afsloot bij protesten vielen er bij het neerslaan 300+ doden.
Steun kan veel meer omvatten dan ingrijpen. Ik vind de internationale gemeenschap behoorlijk stil bijvoorbeeld. Laten we daar eens mee beginnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:14 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als antwoord op die eerste tweet. Nee, dank je. We hebben hulp nodig!!! Westen grijpt in...wat doen jullie hier waarom vallen jullie ons land aan!!!! Dit riedeltje hebben we nou al 1000 keer gezien/gehoord. Ik ben helemaal voor meer vrijheid hoor. Maar je kan het nooit goed doen. Laat ze het lekker van binnenuit escaleren en oplossen. Als er maar genoeg burgers voor een verandering zijn werpen ze vanzelf het regime omver.
En waarom is dat slecht? Geef mij liever een stabiel Iran, dan een onstabiel Iran waar miljoenen vluchtelingen (niet alleen Iraniërs, maar ook Afghanen en anderen die daar als vluchteling zitten) massaal deze kant op komen. Degenen die dit lopen toe te juichen hier zijn vaak degenen die zitten te janken als mensen hierheen vluchten.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Schijnbaar ligt nu het internet in iran eruit...
'stabiel iran' waar vrouwen vermoord worden als ze hun kleding niet recht hebben zittenquote:Op donderdag 22 september 2022 17:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
En waarom is dat slecht? Geef mij liever een stabiel Iran, dan een onstabiel Iran waar miljoenen vluchtelingen (niet alleen Iraniërs, maar ook Afghanen en anderen die daar als vluchteling zitten) massaal deze kant op komen. Degenen die dit lopen toe te juichen hier zijn vaak degenen die zitten te janken als mensen hierheen vluchten.
Prachtige beelden. Zit al z'n tweets te bekijken.quote:
Je gaat helemaal niet in op het punt, maar draait eromheen en bent aan het overdrijven.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
'stabiel iran' waar vrouwen vermoord worden als ze hun kleding niet recht hebben zitten
'stabiel iran' waar internet wordt uitgeschakeld zodat men niet kan delen wat er gebeurt
Whah, een pre-islamitische staat Iran (een modern Iran) zou juist voor veel meer stabiliteit kunnen zorgen in die regio, inclusief het opvangen van vluchtelingen in die omgeving.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet in op het punt, maar draait eromheen en bent aan het overdrijven.
Politiegeweld (waarbij ook doden vallen) komt overal wereldwijd voor, van de VS tot aan Nederland.![]()
Moet daarom Nederland in de fik en chaos hier uitbreken? Hebben de wappies gelijk als ze tijdens demonstraties alles slopen? Iran schakelt terecht internet uit zodat de chaos in het land niet groter wordt, en buitenlandse mogendheden (VS, Israël, EU) die Iran vijandig gezind zijn niet kunnen stoken via sociale media platformen.
Waarom denk je dat het regime van de sjah met veel steun vanuit de bevolking omvergeworpen is?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Whah, een pre-islamitische staat Iran (een modern Iran) zou juist voor veel meer stabiliteit kunnen zorgen in die regio, inclusief het opvangen van vluchtelingen in die omgeving.
Ze waren het oude regime zat?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:38 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het regime van de sjah met veel steun vanuit de bevolking omvergeworpen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |