Jij droomde alweer van die geile zuigende karper bekkies natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat daar een bord: VISSEN VERBODEN
Kijk ik eens goed: zulke grote motherfuckers van vissen erin
DIE VIJVER KNAKWORSTquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In het bord zaten vissen?!
Verse vis.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij droomde alweer van die geile zuigende karper bekkies natuurlijk.
Nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vissen kunnen toch niet lezen
Topic dicht omwille van ontbreken serieuze klacht.
Ik heb echt serieus een slotje vergetenquote:
Je weet toch dat moderators je edit geschiedenis kan zienquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet toch dat moderators je edit geschiedenis kan zien
Dankquote:
Terwijl die er volgens het bordje gewoon in mogen zittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:09 schreef Het_Bokje het volgende:
Haha, mooie kick
Ouwe koeien uit de vijver halen
Staat niks over koeien vermeld, wel over vissen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Terwijl die er volgens het bordje gewoon in mogen zitten
Duidelijk nog nooit VD's moeder geneukt... dat is eerder de Dode zee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:58 schreef Moass het volgende:
Je moeder heeft een vijver tussen haar benen
Fucking zoutquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit VD's moeder geneukt... dat is eerder de Dode zee.
En stinkt toch naar vis. Blijkbaar zijn die daar wel toegestaan.quote:
Vooral palingen en zeekomkommers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En stinkt toch naar vis. Blijkbaar zijn die daar wel toegestaan.
Stond dat bord in het water?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat daar een bord: VISSEN VERBODEN
Kijk ik eens goed: zulke grote motherfuckers van vissen erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |