Dat niet, wel heul erg koudquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn jullie ook zo chagrijnig vandaag?![]()
Ik ondertussen wel. Fokking 2,5 uur bezig geweest om een fout op te sporenquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wordt een dure winter danquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb vanmorgen de verwarming voor het eerst deze ‘herfst’ even aangezet, het was 18 graden binnen en dat vind ik net iets te fris.
Weten de kinderen er al van?quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:35 schreef vencodark het volgende:
Van mijn werk hebben we kaartjes gehad voor de Efteling, morgen.
Maar het gaat best zo nu en dan regenen.![]()
Ik heb ook eigenlijk überhaupt niet zo’n zin maar gratis hè.![]()
Dus ik weet niet zo goed of we wel of niet moeten gaan. Besluiteloosheid is a bitch.
Je hebt wat binnen attracties.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:35 schreef vencodark het volgende:
Dus ik weet niet zo goed of we wel of niet moeten gaan. Besluiteloosheid is a bitch.
Ja, maar wel aangegeven dat het onder voorbehoud is.quote:
Dit, er is genoeg af te wisselen. En het zal wellicht minder druk zijn, omdat meer mensen niet gaan vanwege een slechtere voorspelling.quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:14 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind de Efteling altijd prima te doen in de regen! Zeker gratis.
Nee, maar mijn man welquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hebben de vloerverwarming voor het eerst aangezet, wat is dat heerlijk zegquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb vanmorgen de verwarming voor het eerst deze ‘herfst’ even aangezet, het was 18 graden binnen en dat vind ik net iets te fris.
In de Efteling kan je je echt wel vermaken in de regen hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:35 schreef vencodark het volgende:
Hey, dan ben je mogelijk een collega van mijn zwagerquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:35 schreef vencodark het volgende:
Ja, wie heeft hier nog meer een tattoo en wat heb je staan?quote:
Wij gaan morgen naar de Streamers.........quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:35 schreef vencodark het volgende:
Dat ging gisteren niet helemaal goed geloof ik .....quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij gaan morgen naar de Streamers.........
Wij hebben zitplaatsen. Hoop dat dat beter gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ging gisteren niet helemaal goed geloof ik .....
https://www.telegraaf.nl/(...)was-levensgevaarlijk
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben zitplaatsen. Hoop dat dat beter gaat.
Las ook over probleem met scannen van de kaarten.
Hier staat ie al jaren standaard op 15Cquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:00 schreef Bami het volgende:
Ik doe nu wel expres het zonnescherm niet meer uit zodat het huis opwarmt van de zon.
Maar momenteel zijn we nog niet onder de 21 graden geweest qua temperatuur en slaat hij pas aan als het onder de 20 komt (dat moet ik misschien nog even omlaag aanpassen, twijfel ik nog over).
Een verre collega dan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hey, dan ben je mogelijk een collega van mijn zwager![]()
Wij gaan morgen ook.
Althans, ik hoop ook mee te kunnen, maar ik kom uit de nacht. (mijn werk zit wel om de hoek) Dus beetje afhankelijk hoeveel uur ik 's ochtends kan slapen, als alles weer uitloopt wordt het wel een uitdaging.
Onze gaskachels zijn eruit, de vloerverwarming is wel aangelegd maar moet nog worden aangesloten op de cv, en we hebben nog geen radiatoren. Ook nog overal enkel glas en nog lang niet overal isolatie. Oh en ik zit volgende week door een domme fout van mezelf waarschijnlijk zonder werkende boiler, dus warm water komt uit de waterkoker. Dus wij wennen onszelf gewoon aan wat koelere temperaturen en we leven als het echt wat kouder gaat worden straks in truien en onder plaids, lekker knus tegen elkaar aangeplakt
Gewoon een progamma instellen als dat kan met je thermosstaatquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hier staat ie al jaren standaard op 15C![]()
Denk dat al die thermostaten overal die standaard op 19C staan ook niet echt helpen bij het omlaag krijgen van die ingeschatte termijnbedragen.
Heb de kachel meestal alleen in het weekend aan, als we thuis zijn. Ga niet stoken als ik op kantoor zit en kind op school/BSO. En 's avonds na het eten zitten we even onder een dekentje en dan naar bed. Zo'n temperatuur van rond de 16/17 slaapt wel fijn onder mijn dekbed
(Maar snap dat dit geen optie is met een baby, ik had toen de eerste weken ook dag en nacht de kachel op 21C)
Met vloerverwarming wordt afgeraden om het zo sterk af te laten koelen, omdat je dan meer verbruikt met opnieuw opwarmen dan als hij af en toe even aanslaat om het op temperatuur te houden. Aan de andere kant koelt ons huis überhaupt niet heel hard af, dus slaat hij altijd maar even aan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:13 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Hier staat ie al jaren standaard op 15C![]()
Denk dat al die thermostaten overal die standaard op 19C staan ook niet echt helpen bij het omlaag krijgen van die ingeschatte termijnbedragen.
Heb de kachel meestal alleen in het weekend aan, als we thuis zijn. Ga niet stoken als ik op kantoor zit en kind op school/BSO. En 's avonds na het eten zitten we even onder een dekentje en dan naar bed. Zo'n temperatuur van rond de 16/17 slaapt wel fijn onder mijn dekbed
(Maar snap dat dit geen optie is met een baby, ik had toen de eerste weken ook dag en nacht de kachel op 21C)
In de woonkamer? Benieuwd hoe dat gaat voelen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:44 schreef amaranta het volgende:
En komende week komen er infraroodpanelen aan het plafond.
Lelijk? Ja. Maar een maand bedrag van 500~600 is ook niet leuk
Ja, in de woonkamer.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:51 schreef exode het volgende:
[..]
In de woonkamer? Benieuwd hoe dat gaat voelen.
Misschien iets voor de werkkamer hier. Gewoon plug en play of gedoe met installeren?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, in de woonkamer.
Ik zal het hier laten weten.
Fotoooooquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, wie heeft hier nog meer een tattoo en wat heb je staan?
Hier sinds gisteren mijn eerste, zo blij en nu wil ik er nog 1
Iplug en play. Hij komt aan het plafond op de plek waar normaal een lamp zou hangen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:00 schreef exode het volgende:
[..]
Misschien iets voor de werkkamer hier. Gewoon plug en play of gedoe met installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |