vroege vogels niffoquote:
Ja ik moet werken. Moeten die parasieten wel blijven voeden he.quote:
Of panden verhuren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:09 schreef corehype het volgende:
WIJ WERKEN 5 DAGEN PER WEEK OP KANTOOR EN NIET ANDERS
[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/media/Fb5xt9nWAAIMLkg?format=jpg
dan maar in de uitkering blijven
En dat op een zaterdag!quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik moet werken. Moeten die parasieten wel blijven voeden he.
brb effe me pa een miljoen vragen is een kleine leningquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Of panden verhuren.
Passief inkomen.
Lenen van je vader als hij zoveel geld heeft?quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:32 schreef corehype het volgende:
[..]
brb effe me pa een miljoen vragen is een kleine lening
En dan de hele dag acclimatiseren in plaats van werkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Of panden verhuren.
Passief inkomen.
Wel isoleren hè anders gaan je huurders sputteren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Of panden verhuren.
Passief inkomen.
Juistquote:Op zaterdag 17 september 2022 07:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En dan de hele dag acclimatiseren in plaats van werken
Alles is geïsoleerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wel isoleren hè anders gaan je huurders sputteren.
Werkzequote:Op zaterdag 17 september 2022 06:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik moet werken. Moeten die parasieten wel blijven voeden he.
Weet je hoe waardevol kartonnen dozen zijn voor dakloze? Die gaat zijn pa niet zomaar aan hem schenken!quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Lenen van je vader als hij zoveel geld heeft?
Geen idee of ik dit positief moet opvatten. De meningen over deze user lijken verdeeld.quote:
Was het maar een nieuwe Iwanius, dan hadden we nog wat om te lachen,quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit positief moet opvatten. De meningen over deze user lijken verdeeld.
Geen idee, dat is voor zwervers.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je hoe waardevol kartonnen dozen zijn voor dakloze? Die gaat zijn pa niet zomaar aan hem schenken!
Die is al gedetacheerd, weet je niet meer dat ze bij jou was omdat stichting 'doe een wens' daarvoor betaald heeft?quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Gewoon je moeder detacheren ts, laatst vertelde ze mij dat ze dat ook wel ziet zitten.
Heb je weer een stuk in je kraag ouwe dibbes? Dat is al vroeg.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is al gedetacheerd, weet je niet meer dat ze bij jou was omdat stichting 'doe een wens' daarvoor betaald heeft?
Goede comeback, daar heb ik niet van terugquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:50 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Heb je weer een stuk in je kraag ouwe dibbes? Dat is al vroeg.
Valt me tegen, had je hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede comeback, daar heb ik niet van terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:55 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Valt me tegen, had je hoger ingeschat.Je kan niet eens in het juiste topic reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs downies zoals jigggy kunnen meer als jij
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan niet eens in het juiste topic reageren![]()
Zelfs downies zoals jigggy kunnen meer als jij
Wat mij betreft is het een eretitelquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit positief moet opvatten. De meningen over deze user lijken verdeeld.
Met één miljoen kan je rekenen met misschien ¤3000 euro aan huurinkomsten. Maar je hebt nog steeds vaste lasten, ook al zou je geen hypotheek hebben, dus reken maar met maximaal ¤2000 netto inkomsten. Als je geen zin hebt om eventuele reparaties en/of onderhoud en gedoe met huurders zelf te regelen, dan kost dat ook nog wat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:32 schreef corehype het volgende:
[..]
brb effe me pa een miljoen vragen is een kleine lening
Ik kreeg 2k voor 50u per week keihard werken tussen geestelijk gestoordenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Met één miljoen kan je rekenen met misschien ¤3000 euro aan huurinkomsten. Maar je hebt nog steeds vaste lasten, ook al zou je geen hypotheek hebben, dus reken maar met maximaal ¤2000 netto inkomsten. Als je geen zin hebt om eventuele reparaties en/of onderhoud en gedoe met huurders zelf te regelen, dan kost dat ook nog wat.
TLDR; met één miljoen aan vastgoed in de verhuur heb je een leuk extra inkomen, maar alleen daarvan riant leven gaat niet lukken.
Ja stel je voor dat je iemand moet spreken. ooooooh the horrorquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:12 schreef corehype het volgende:
Net als ' kan ik je bellen is sneller'
[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
stuur gewoon een app man
Er is niets hinderlijkers dan een boomer narcist die 20 minuten nodig heeft om iets uit te leggen dat in 2 seconden typen kanquote:Op zondag 18 september 2022 11:32 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je iemand moet spreken. ooooooh the horror
...en vervolgens kun je 10 minuten op een antwoord vragen, want Sneeuwvlokje heeft het weer te druk met prive-zaken.quote:Op zondag 18 september 2022 13:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Er is niets hinderlijkers dan een boomer narcist die 20 minuten nodig heeft om iets uit te leggen dat in 2 seconden typen kan
De beller is sneller.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:12 schreef corehype het volgende:
Net als ' kan ik je bellen is sneller'
[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
stuur gewoon een app man
Ik belde je moeder gister ookquote:
Boomer kan naast poepen zonder luiers ook niet werken zonder dat de baas hem opdracht geeftquote:Op zondag 18 september 2022 13:49 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
...en vervolgens kun je 10 minuten op een antwoord vragen, want Sneeuwvlokje heeft het weer te druk met prive-zaken.
Waarom zou een Boomer niet zonder luier kunnen poepen? Snap je wel helemaal hoe het menselijk lichaam werkt?quote:Op maandag 19 september 2022 20:53 schreef corehype het volgende:
[..]
Boomer kan naast poepen zonder luiers ook niet werken zonder dat de baas hem opdracht geeft
ja boomers kunnen dat doen in hun broek maar ze willen niet thuiswerken en op kantoor gaat het dan stinkenquote:Op maandag 19 september 2022 20:58 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Waarom zou een Boomer niet zonder luier kunnen poepen? Snap je wel helemaal hoe het menselijk lichaam werkt?
Dus het kan wel.quote:Op maandag 19 september 2022 22:55 schreef corehype het volgende:
[..]
ja boomers kunnen dat doen in hun broek maar ze willen niet thuiswerken en op kantoor gaat het dan stinken
Er is niets hinderlijkers dan mensen die met je praten en de hele tijd ehmmmm uhmmm ahmmmm tussen elk woord zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:16 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dus het kan wel.
Grappig hoe je jezelf in 2 reacties tegenspreekt.
Jezelf eigenlijk 'te kakken' zet
ja dat is er wel, dat zijn sneeuwvlokjes die niet durven bellen en dus mailen/appen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Er is niets hinderlijkers dan mensen die met je praten en de hele tijd ehmmmm uhmmm ahmmmm tussen elk woord zeggen
Uhmmm ahmm uhmmm we moeten ahhmmm. Ehmmm aahhquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:11 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ja dat is er wel, dat zijn sneeuwvlokjes die niet durven bellen en dus mailen/appen.
Vervolgens vraag je naar een update en zeggen ze 'eeh ja hij heeft nog niet gereageerd'
Mensenkinders, bel dan gewoon even.
Ik snap het niet helemaal, maar ben je het nou met me eens?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Uhmmm ahmm uhmmm we moeten ahhmmm. Ehmmm aahh
En dan na een week:
'Waarom doe je gvd dit en dat niet ik ZEI HET NOG AAN DE TELEFOON BEN JE DOOF'
Brrrr
De horror
Sms dan gewoon als je geen verstand van whatsapp hebt
Precies zo verloopt elk gesprek aan de telefoon met nerdsquote:
Hahah ja dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Precies zo verloopt elk gesprek aan de telefoon met nerds
Ik heb altijd met aannemers gewerktquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Hahah ja dat is wel weer zo
Maar met collegas met enig sociaal gevoel niet
Anyway, vwb de OP: wat is dat voor achterlijk bedrijf. In welke eeuw leven die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |