Moet je aan de crew vragen, die kunnen het gratis regelen. Voor een ander kost het geld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:59 schreef kree het volgende:
Ik was jarig jongens en meisjes 10 sept. dus ik bedel maar ff voor een account
@yvonne , @Danny geef die jongen eens een abbo voor z'n verjaardagquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:59 schreef kree het volgende:
....
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moet je aan de crew vragen, die kunnen het gratis regelen.
Is toch goed juist?quote:
Ik vier nimmer dat mijn ouders mij hebben gekregen, ik vier iedere dag dat de wereldbevolking in dezelfde tijd als mij mag levenquote:
Kree een kreeft? Whats in a namequote:Op zaterdag 17 september 2022 10:40 schreef Pharkus het volgende:
Altijd gedacht dat jij een kreeft was
Maar niet als je 80 bent? Ik denk dat het dan juist belangrijker is.quote:
Als je je aardse leven zolang mogelijk wil rekken, misschien.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar niet als je 80 bent? Ik denk dat het dan juist belangrijker is.
Nee, hij is een Kree.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:40 schreef Pharkus het volgende:
Altijd gedacht dat jij een kreeft was
Jep, ik wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:48 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Als je je aardse leven zolang mogelijk wil rekken, misschien.
Voor jou misschien, niet voor mij.quote:Op zondag 18 september 2022 12:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag, natuurlijk.
Ook voor jou. Je kan dan flink ziek en miserabel zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 12:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor jou misschien, niet voor mij.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 18 september 2022 12:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ook voor jou. Je kan dan flink ziek en miserabel zijn.
Fucking sneue schraper ben je toch ookquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:59 schreef kree het volgende:
Gelijk is dit helemaal kut zo.
Nu wil ik jullie nog allemaal wel lastig vallen met mijn ellende enzo. Maargoed met al die reclame is het ook weer niet zo leuk.
Ik broeder, graag gedaan.over 30 dagen moet iemand anders he helpenquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:21 schreef kree het volgende:
Nou weet niet wie mij een abo kade gaf maar thanks![]()
had storingsdienst enzo en druk druk druk
Daarom wil ik nog niet dood. Lijden is een onderdeel van het leven. Liever zo weinig mogelijk, maar niet zonder.quote:Op zondag 18 september 2022 12:57 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dat je dan alleen maar lijdt...
Je weet niet hoe het is om alleen maar te lijden zonder dat er een einde aan komt.quote:Op zondag 18 september 2022 12:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog niet dood. Lijden is een onderdeel van het leven. Liever zo weinig mogelijk, maar niet zonder.
En? Jij ook niet.quote:Op zondag 18 september 2022 13:04 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is om alleen maar te lijden zonder dat er een einde aan komt.
quote:Op zondag 18 september 2022 13:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Weet je niet. Tevens zeg ik niet zo lang mogelijk te willen leven.
quote:Op zondag 18 september 2022 13:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Weet je niet. Tevens zeg ik niet zo lang mogelijk te willen leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |