Ja het elke keer voorbij zien komenquote:
Iemand heeft een fles wodka. Dat is het dan ook wel volgens mij.quote:
Ik geloof dat er vandaag bij de nabestelling nog iets van drank is bezorgd, maar het zal niet meer heel veel zijn.quote:
1 voorbeeld waar het filmpje al staat voor de mijne is gepost.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het elke keer voorbij zien komen
Berend heeft 4 flessen wijn en Jasper heeft wodka.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iemand heeft een fles wodka. Dat is het dan ook wel volgens mij.
Oh maar wacht even, is dat niet een wodka zonder alcohol? Ja dat kan ook tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wijn bij berend toch?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat een slekte tip.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Algemene tip voor iedereen.. laat je gewoon niet uitlokken
Is die al geleverd ?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Is ook al wat uit gedronken gedurende de dag.quote:
kans is groot, maar iemand lust geen rose (Wendy volgens mij)quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Is ook al wat uit gedronken gedurende de dag.
En ik hoor net dat Berend wijn heeft
Denk dat Berend vanaaf populair is
Ja, ze zijn lekker aan het inhalen. Volgens mij hebben ze niets van de zondag laten zien zelfs.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:32 schreef spapaars het volgende:
Het is nog een kwestie van dagen en de tv-uitzendingen lopen voor op de livestreams
Ik zag ook nog een paar flessen rose voorbij komenquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een paar flessen rose voorbij komen
Heb jij alle bestellingen bijgehouden ?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]volgens mij was er geen rose besteld
Cap van vanmiddagquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
jawel, berend heeft roséquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
Ja, maar toen ik de mijne wilde ophalen begon er één of ander wijf over een lijstje te schreeuwen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij alle bestellingen bijgehouden ?
Dat is misschien maar beter ookquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
kans is groot, maar iemand lust geen rose (Wendy volgens mij)
Iemand wiens naam begint met een W?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik de mijne wilde ophalen begon er één of ander wijf over een lijstje te schreeuwen.
Geen idee. Ik kreeg de kans niet om het te vragen. Eerst geschreeuw om een lijstje, toen ineens tieten in mijn gezicht en vervolgens kwam de manager vragen of ik al gestemd had.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand wiens naam begint met een W?
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
QEDquote:
Ja wat wil je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:41 schreef Sestra666 het volgende:
goeie streams, iedereen door elkaar, valt niks te volgen
Oh, ok, maar de flessen wijn van Bernard waren allang genoemd. Maar idd, rose.quote:
Zo leuk. Totdat ie gaat schijten.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zo leuk. Totdat ie gaat schijten.
Dom iddquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zo leuk. Totdat ie gaat schijten.
Hop in de panquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:45 schreef Hunter het volgende:
Of zou het een teken van de FEBO zijn. Een vredesduif?
zou er 1 tussen zitten die het nekje durft om te draaien?quote:
ahhhh en zoe dan, die lust ook geen visquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Martin gaat een hamburger maken voor Jasper omdat hij geen vis wil.
Je heb er niet veel aanquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou er 1 tussen zitten die het nekje durft om te draaien?
Was niet aangegeven en dus hoppa, snoeihard daar. gewoon visquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ahhhh en zoe dan, die lust ook geen vis
Zou wel het nieuws halen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou er 1 tussen zitten die het nekje durft om te draaien?
Haar hele dag verpestquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was niet aangegeven en dus hoppa, snoeihard daar. gewoon vis
hij heeft aan gj gevraagd om het burgertje in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Maar goed Martin zou een hamburger gaan maken, maar is alweer aan het praten in de loods.
Geen hamburger voor jasper op deze manier
Ja, maar Martin beloofd Jasper een hamburger te bakken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft aan gj gevraagd om het burgertje in de gaten te houden
En daarna het aanrecht ermee schoonmakenquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:56 schreef Ebinas het volgende:
Goffer ff vliegen doodmeppen met het gele doekje en weer door
Lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:56 schreef Rhosyn het volgende:
Jaaa ben ik weer ff. Op de een of andere manier lukt het me niet om langer dan een half uurtje te kijken. Dan ben ik ze weer zat.
Ze zijn met teveel denk ik.
Ik zie Esther met een doek vliegen doodslaan en daarna met diezelfde doek van alles afnemen... schoonmaken met fijngedrukte vlieg. Top!
martin martinquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar Martin beloofd Jasper een hamburger te bakken.
GJ. is al die tijd al druk
Maar GJ deed totaal niet moeilijk.
Ik vond het nog al gemakkelijk van Martin
Ja echt he en ik denk wel min 15 x gemepd of zoquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna het aanrecht ermee schoonmaken
Ik zag net reklame voorbij komen van BigBrother 2023 en je kan je aanmeldenquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:56 schreef Rhosyn het volgende:
Jaaa ben ik weer ff. Op de een of andere manier lukt het me niet om langer dan een half uurtje te kijken. Dan ben ik ze weer zat.
Ik zie Esther met een doek vliegen doodslaan en daarna met diezelfde doek van alles afnemen... schoonmaken met fijngedrukte vlieg. Top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:56 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zag net reklame voorbij komen van BigBrother 2023 en je kan je aanmelden
Neuh..ik hou niet van veel mensen om mij heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Mijn ding ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Neuh..ik hou niet van veel mensen om mij heen.
Vliegen ook niet?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Neuh..ik hou niet van veel mensen om mij heen.
Prima gozerquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Eric maakt zich onsterfelijk in de loods. Een hamer en een beitel en he is the man
Daar is ze te saai voor denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het is ook wel echt een ½dood kindje.. mooi maar je hebt er geen zak aan .. Aaien doet ze wel goed, liefst verstopt achter haar vriendje... ze zal de winnaar wel worden volgend jaar
[ afbeelding ]
Het is een beetje een ijskonijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het is ook wel echt een ½dood kindje.. mooi maar je hebt er geen zak aan .. Aaien doet ze wel goed, liefst verstopt achter haar vriendje... ze zal de winnaar wel worden volgend jaar
[ afbeelding ]
In het SV topic. Maar het is niet heel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:08 schreef chufi het volgende:
Is er al een cap van de originele bouwtekening
Jij weet het beter?quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In het SV topic. Maar het is niet heel ingewikkeld.
Mooiquote:
Een opdracht maandag.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze er ook bij verteld waar die stellage voor moet dienen?
Ik zie vakjesquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
Nee dat is nog een verrassingquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
Dat is niet zo makkelijk. Het moet staanquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
De stellage moet niet alleen stevig zijn maar ook mooi dus.
Madeleine en Wendy aan de verf.
Lijkt een beetje op 4 op een rij.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Het is een kut opdracht.
4quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 5 op een rij.
En ze moeten er ook nog een opdracht mee doen, wat is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo makkelijk. Het moet staan
Probeer dat maar te maken. Het zwiept alle kanten op.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 5 op een rij.
Ja 4 hahaha ik had ze ff niet alle 5 op een rijquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
4Moest ik ook gelijk aan denken.
Nou ja wat dwarsbalken aan de achterkantquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja 4 hahaha ik had ze ff niet alle 5 op een rij
Dat stort al in voordat het staatquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Of dinsdag.... moet maandag 18 uur klaar zijn
ze was er al klaar mee maar madeleine begon er weer over te zeiken wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:21 schreef mangalie het volgende:
Wendy, wat een irritant zeikwijf. Gaat ze weer..Ben jij erbij geweest?![]()
![]()
Die Madeleine is even erg..quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze was er al klaar mee maar madeleine begon er weer over te zeiken wat er gebeurd is
Leroy had een waarschuwing gekregen..quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
Wendy luistert ook niet ... Madeleine bedoelt te zeggen dat wat ze gehoord heeft wat weg heeft van grensoverschrijdend gedrag van Wendy en dat als een man het gedaan zou hebben dat dan de rapen gaar zouden zijn .. nu wordt het getolereerd en snel vergeten
Ah dus Madeleine is hier wel eerlijk in.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
Wendy luistert ook niet ... Madeleine bedoelt te zeggen dat wat ze gehoord heeft wat weg heeft van grensoverschrijdend gedrag van Wendy en dat als een man het gedaan zou hebben dat dan de rapen gaar zouden zijn .. nu wordt het getolereerd en snel vergeten
Gezellie toch lekker aan de Tarot. Dat heeft weinig met een reading te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh leuk... cold reading met tarot kaarten.
madeleine moet gewoon niet bemoeien en d'r muil houdenquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy had een waarschuwing gekregen..
Madeleine vond vooral zichzelf erg goed enzooquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ah dus Madeleine is hier wel eerlijk in.
cold readingquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gezellie toch lekker aan de Tarot. Dat heeft weinig met een reading te maken.
Of bedoel je wat anders?
Tarot is ook kutquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gezellie toch lekker aan de Tarot. Dat heeft weinig met een reading te maken.
Of bedoel je wat anders?
quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy had een waarschuwing gekregen..
Tarot is niks bijzondersquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
cold readinghttps://nl.wikipedia.org/wiki/Cold_reading
Nope doeiquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
cold readinghttps://nl.wikipedia.org/wiki/Cold_reading
echt hoorquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dames.. de zijkanten ook.. Aldus Nixnut Bemoeial Jan Willem Nixnut ...
Pak zelf een roller lul![]()
[ afbeelding ]
Febo geef die twee eens een gele kaartquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze gebruiken de letters op een fles van iets om zo woorden te maken.
Ook ff goed in beeldquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw... Gamma... dat moet nog 4x over en op MDF helemaal![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:43 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Febo geef die twee eens een gele kaart
Datquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:43 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Febo geef die twee eens een gele kaart
En toch door blijven gaan he. Ik zeg genoeg gewaarschuwdquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx krijgt een zendercheck.
Kim : 'Misschien is dit een hint.'
Mexx : 'Ik ben nog niet klaar'
Kim krijgt een zendercheck..
Kim : 'Ok, we snappen 'm'
Onder het genot van een glaasje wijn...quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil met Wendy kletsen ...... drama incoming?
Helaas moet Wendy eerst nog verven.
Zijn JULLIE nou zo dom of ben IK nou zo slim!quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:52 schreef Hendrik83 het volgende:
Wendy: "of ik snap het niet of jij snap het niet"
Moa, dat weten we niet 100% zeker toch? Slechts vermoedens door wat donkere vage beeldenquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:52 schreef chufi het volgende:
Ze heeft wel getongd ... maar dat terzake
Hear hear.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Zoe, er is een moment waarop je beter je mont kan houden. Dat moment begon voor jou zo'n 3 weken geleden...
Je hoort het haar bijna doen.quote:
Slecht geschreven en de helft klopt nietquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
‘Twee Een Jaar van je Leven-dames bestraft voor overmatig alcoholgebruik’
Benjamin4 uur geleden
Gisteravond vond er een flink feestje plaats in de loods van Een Jaar van je Leven. Er werd stevig gedronken – in totaal gingen er zeker negen flessen wijn doorheen – en met name Wendy was érg opgewekt.
Te diep in het glaasje gekeken
In een zwaar beschonken bui zoende Wendy met Nadir, tot woede bij Zoë (die eerder al eens met Nadir had gezoend). Ook Babette was behoorlijk aangeschoten. Ze kreeg een huilbui en kon amper nog zelfstandig naar bed toe aan het einde van de avond. Onder meer Madeleine en Gertjan vermoeden dat Wendy en Babette een straf – zoals een gele kaart – gaan krijgen voor hun gedrag, want overmatig alcoholgebruik is strafbaar in Een Jaar van je Leven.
Zou een goede manager zijnquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel knap eigenlijk hoe Jan Willem overal is, en echt niks doet.
Inderdaad, cllickbait artikel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Slecht geschreven en de helft klopt niet
Crunch, crunch, kruimel, kruimelquote:
https://lovereality.nl/tw(...)atig-alcoholgebruik/quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Slecht geschreven en de helft klopt niet
Amateur website.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/tw(...)atig-alcoholgebruik/
quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia voelt zich nutteloos in het huis. En ze heeft het gevoel dat ze de liefde van haar leven heeft ontmoet. En nu zit ze in het huis.
Tja, typisch geval van jammer dan...quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia voelt zich nutteloos in het huis. En ze heeft het gevoel dat ze de liefde van haar leven heeft ontmoet. En nu zit ze in het huis.
Wat ben je ook heerlijk romantisch...quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat ben je ook heerlijk romantisch...
Manlief maakt ontbijt op bed... glaasje jus, croissantje, eitje, bakje muesli, rozenblaadjes
Greysbones: WAT HAD IK GEZEGD OVER ETEN IN BED!?
Ekte liefde.
Zooo vermoeiend. De hele dag dat negatieve gezeikquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
Zoe overal steun zoeken in haar slachtofferschap
ik wist hetquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:03 schreef Sestra666 het volgende:
zoe voelt zich nu heel sterk,GJ kan ze vertrouwen
hij is volwassen én single
ze is zoooooooo blij dat wendy iets doms heeft gedaan en de aandacht van haar af is , volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
Zoe voelt zich king of Top en weer verder met Wendy afzeiken
quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze is zoooooooo blij dat wendy iets doms heeft gedaan en de aandacht van haar af is , volgens mij
zodra je zoe 1 vinger geeft..quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Sasha: Kijk gewoon met wie je wél lekker vibed
Zoe: ja...
Die denkt ook "uuuh tja.. met uh... hmm.. uuuh... kut."
quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:08 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe en Sasha.
Babbette en Alica.
Die praten maar zeggen niks.
En ook nog close in beeld.
Ik ga weer
Motormuis Jasperquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
kenzy en ? gaan in de hottub met wijn
Wait... whatquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
We gaan weer pendelen .Alicia komt voorlopig niet thuis .Hij zegt nee
[ afbeelding ]
Is dat net zoiets als met knokkels gooien of theeblaadjes lezen?quote:
Ja duh, ze hebben hun zenders af.quote:
ze passen het geluid dan aanquote:
Mijn oren piepen nog van Wendy's geschreew vanochtend, dus ik hoor dat nietquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze passen het geluid dan aan
dus je hoort een enorm gesuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |