Niet een petje hebben van 7 Barkie ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:11 schreef -Sigaartje het volgende:
En nou met je merkhandtasje naar je homovriendjes.
Lepels zijn @JustinK zijn dingquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:25 schreef Geerd het volgende:
Oplaten drogen en dan de korsten opeten..![]()
![]()
![]()
@:puzziepie
@stokj zekerquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:27 schreef sp3c het volgende:
Wat in de fuck is een dampoe nou weer
Verdomme mab
Als je dit niet weet, kun je de conclusie ook niet trekken?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:27 schreef sp3c het volgende:
Verdomme man
Volgens iets van negersquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:27 schreef sp3c het volgende:
Verdomme man
Ik dacht aan een lekker stamppotje boerenkool met eckte rookworst en misschien wat stoofvlees ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je dit niet weet, kun je de conclusie ook niet trekken?
Barkiequote:Op vrijdag 16 september 2022 18:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet een petje hebben van 7 Barkie ofzo
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik dacht aan een lekker stamppotje boerenkool met eckte rookworst en misschien wat stoofvlees ofzo
En spekjes en dus dat lepeltje jus (minimaal 1 iig) en de gedachte maakte mij zielsgelukkig want het was weer een lange zomer
maar nu ....
MAAR NU ......
VERDOMME MANNNNN
Yep, waar denk je dat lepeltje jus z'n naam vandaan heeft?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lepels zijn @:JustinK zijn ding
quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Moest net een dampoe laten in een publieke binnenruimte dus 1 bil zachtjes opgetild zodat ik de flow kan controleren en geen hard geknetter veroorzaak. Kwam er een lepeltje jus mee, ik voel het gewoon zitten
Klacht: angst voor doorlekken
Dampoe is een damp oftewel damp die je loslaat oftewel een ruft/scheet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:27 schreef sp3c het volgende:
Verdomme man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |