Ik ook van jou hoorquote:
je bent zelf leukquote:
Oh nee, wacht, schattig was jijquote:
Nee. Ik ben ijskoud en heb geen gevoelquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, schattig was jij
Nah.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ijskoud en heb geen gevoel
Jeetjequote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pff, showoff.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee, deze ben ik aan gehecht.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zullen we van naam ruilen? Ik heb een goede reputatie opgebouwd met mijn naam hier
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.quote:
Ze maakt je niet zo hard als steen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.
Nee, ze zet mij wel in vuur en vlam. zoals je kunt verwachten van een draak.quote:
Geen slangen haar?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.
Slangenhaarquote:
Mijn telefoon herkent slangenhaar niet als woord en knipt het in 2quote:
Zet je autocorrect dan ook uit en voorkom dat je overkomt als een taalkundig onbenul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
Mijn telefoon herkent slangenhaar niet als woord en knipt het in 2
Dat gaat niet werken, want ik ben een taalkundig onbenul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je autocorrect dan ook uit en voorkom dat je overkomt als een taalkundig onbenul.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:53 schreef gianni61 het volgende:
Dat gaat niet werken, want ik ben een taalkundig onbenul.
quote:
Ik las Faxie news.quote:
Dat kan ook.quote:
Is dat ook fake?quote:
Nee, dat is Fax!quote:
quote:
Schoon bedquote:
Een schoon huis? Dat is een utopie, toch?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bed heb ik ook.
Het huis verder is nooit echt schoon geloof ik.
Dat is net zoiets als een lege wasmand willen hebben, het kan, maar nooit langer dan een paar uur.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een schoon huis? Dat is een utopie, toch?
Wellus.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een lege wasmand willen hebben, het kan, maar nooit langer dan een paar uur.
Wat mij er aan helpt herinneren dat ik vergeten ben de was uit de machine te halenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een lege wasmand willen hebben, het kan, maar nooit langer dan een paar uur.
Nietus.quote:
Snel! Voordat heel de was naar natte hond ruikt!quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat mij er aan helpt herinneren dat ik vergeten ben de was uit de machine te halen
Soms gooi ik vuile was in een hoek van slaapkamer voordat het de wasmand in gaat dus meer dan 24 uur is mogelijkquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dan 'in de rij om in de wasmand te mogen', en de rij telt ook mee.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms gooi ik vuile was in een hoek van slaapkamer voordat het de wasmand in gaat dus meer dan 24 uur is mogelijk
Dat had ik dan vanmiddag al moeten doenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel! Voordat heel de was naar natte hond ruikt!
Nee nee, de wachtrij telt nooit meequote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dan 'in de rij om in de wasmand te mogen', en de rij telt ook mee.
Alles wat over de stoel is geflikkerdquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dan 'in de rij om in de wasmand te mogen', en de rij telt ook mee.
Daar heb ik de strijkplank voor. Wat gewassen moet worden ligt op de grond. Behalve handdoeken enzo, die liggen in badquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
"Dit kan ik nog wel een dag aan eigenlijk, is nog te goed om meteen te wassen." En het dan niet aantrekken en telkens van het bed naar de stoel en weer terug verhuizen.
natte poes is beter?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel! Voordat heel de was naar natte hond ruikt!
Hue Hue.quote:
Gemiddeld iets meer dan eens per week denk ik. Draai ook alleen maar volle trommels (niet tė vol ivm risico op natte hond).quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak doen jullie de was? Ik denk ik drie keer per week.
Gewoon achterstevoren en binnenstebuiten,kun je bijna een week met 1 doen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens genoeg onderbroeken in mijn bezit om het een week vol te houden.
Als man misschienquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon achterstevoren en binnenstebuiten,kun je bijna een week met 1 doen.
1x pw en dan 4 beurten. 1 voor kleding, 1 voor beddengoed en 1 voor handdoeken en een voor ondergoed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Soms doe ik er vier in een week. En dan ruim een week niks of alleen de handdoeken. Ik draai niet graag van die kleine wasjes de hele tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
meestal 2, soms 1quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
En af en toe een dagje zonder ondergoed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon achterstevoren en binnenstebuiten,kun je bijna een week met 1 doen.
De thuiswerkdagen. Gewoon commando in de zoomvergadering toch?quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een dagje zonder ondergoed.
Met die warmte had een collega van mij zijn camera uit omdat hij ‘in zijn hemd’ zatquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De thuiswerkdagen. Gewoon commando in de zoomvergadering toch?
Boksquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De thuiswerkdagen. Gewoon commando in de zoomvergadering toch?
Dat is dan wel weer heel slecht. Trek ff een t-shirt aan danquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met die warmte had een collega van mij zijn camera uit omdat hij ‘in zijn hemd’ zat
Hij had zijn hemd ook wel uit mogen doen. Ik pak er dan wel een handdoekje bij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel slecht. Trek ff een t-shirt aan dan
Doe!quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:53 schreef Senn88 het volgende:
IK HEB ROZE KERSTLAMPJES. Ik wil NU de kerstboom opzetten
quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij had zijn hemd ook wel uit mogen doen. Ik pak er dan wel een handdoekje bij.
Hoi.quote:
Hoe maakt u het?quote:
Ik slaap ook altijd in slaapquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:17 schreef Medusa666 het volgende:
Ik voel me echt dom. Heb zo’n boek van mn studie en ik doe zoveel moeite om het te begrijpen :’) Ik begrijp het wel maar het duurt zo lang en ik sliep net tijdens het lezen in slaap
Dat zeg ik niet, want dan maak je het na.quote:
Die grap maakte mijn opa ook altijd en toen was het al een oubollige grap.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan maak je het na.
Dus?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn opa ook altijd en toen was het al een oubollige grap.
'Vintage'.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn opa ook altijd en toen was het al een oubollige grap.
Dat ben jij inmiddels.quote:
En trots opquote:
En terecht!quote:
Neutraal ok klinkt niet heel positiefquote:
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neutraal ok klinkt niet heel positief
hier ook oke, maar wel goed oke geloof ik
ja, wel wat, maar nog niet heel veel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Heb je inmiddels al wat kunnen werken? En nog leuke plannen dit weekend?
quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Ben zelf tortilla chips aan het maken en daarna ga ik er nachos mee maken. Of iig proberen te maken. Verder zit ik nu lekker onder mijn elektrische dekentje en met sloffen aan. Moe maar voldaan.
Begint om 14:00, dus denk rond 15:00quote:
Drankorgeltjequote:Op zaterdag 17 september 2022 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begint om 14:00, dus denk rond 15:00
niks mis met daydrinkingquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begint om 14:00, dus denk rond 15:00
Hoed planquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:42 schreef Senn88 het volgende:
Het word nog gezellig hier op de zaterdagavond. Dan start ik de ipad toch maar ff op
Prima wel, weinig gedaan, beetje rondstruinen markt en centrum.quote:
Hele dag druk geweest nu lekker chillen op de bankquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima wel, weinig gedaan, beetje rondstruinen markt en centrum.
Vanavond geen plannen, hangbanken hooguit
Daar?
Lekker hangen als een tevreden mensquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hele dag druk geweest nu lekker chillen op de bank
Ja, VroegZat morgen, zei ik netquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Niemand hier spannende plannen, uitgaan, theater, whatever?
Leukquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, VroegZat morgen, zei ik netIs een soort uitgaan, maar dan overdag. Op een boot
Wat heb je gedaan? Mijn plannen zijn dutjes op de bank doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel wat, maar nog niet heel veel.
zal komende week wel verandering in komen. Er zijn 2 projecten waar ze me op willen gaan zetten, maar ze zijn nog aan het puzzelen welke het wordt.
De weekend plannen liggen al achter mij, vanaf nu gewoon ontspannen.
Hoe ziet jouw weekend er uit?
Blij dat ik thuis ben zonder mensen om me heenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Niemand hier spannende plannen, uitgaan, theater, whatever?
Rustquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blij dat ik thuis ben zonder mensen om me heen.
Alles goed hier. Ik was er ook gewoon al die tijd. Hoe is ie met jou?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur dan lig ik in coma denk ik
Kleren gekocht, veldrijden gekeken, de oude spiegelreflexcamera nog eens afgestoft.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Mijn plannen zijn dutjes op de bank doen.
Ola boa tarde, como está?quote:
Ik heb je een tijd niet gesproken, dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed hier. Ik was er ook gewoon al die tijd. Hoe is ie met jou?
Pics van je nieuwe klerenquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kleren gekocht, veldrijden gekeken, de oude spiegelreflexcamera nog eens afgestoft.
Nu lig ik ook met een dekentje op de bank.
Je was zi druk met allemaal andere mannen hier dat ik mijn aandacht maar oo anderen heb gericht.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb je een tijd niet gesproken, dat bedoelde ik.
Maar gaat een stuk beter nu, dan afgelopen dagen. Had zo'n hoofdpijn gisteravond tot vanmiddag maar nu eindelijk over.
Huh. Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was zi druk met allemaal andere mannen hier dat ik mijn aandacht maar oo anderen heb gericht.
Fijn dat je hoofdpijn weer over is. Blijft een vervelend gevoel, zo'n knallende kop.
Uurtje vroeger hierquote:
Daarom viel het mij juist ook zo op.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Huh. Niet overdrijven. Ben hier juist voor mijn gevoel amper geweest.
Moet volgende week nog een terug. Broek wordt nog ingekortquote:
quote:
Het was zeker geen bewuste actiequote:Op zaterdag 17 september 2022 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom viel het mij juist ook zo op.
Wacht, je gebruikt autocorrect én winkelt in fysieke winkels met maatwerk. Dit staat zo ver van mijn eigen leven afquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet volgende week nog een terug. Broek wordt nog ingekort
Mwah, het wisselt.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was zeker geen bewuste actie. Maar er zijn gewoon zoveel leuke mensen hier toch
.
Ik pas gewoon graag dingen voordat ik ze koop en ben nooit thuis als de postbode langs komtquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wacht, je gebruikt autocorrect én winkelt in fysieke winkels met maatwerk. Dit staat zo ver van mijn eigen leven af.
Ahja, ik heb geen leven dus laat dat gewoon in het weekend bezorgen. En stuur de rest gewoon terug.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik pas gewoon graag dingen voordat ik ze koop en ben nooit thuis als de postbode langs komt
En autocorrect heb ik gewoon nodig
Terugsturen hou ik al helemaal niet vanquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ahja, ik heb geen leven dus laat dat gewoon in het weekend bezorgen. En stuur de rest gewoon terug.
Ik probeer dat ook te beperken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Terugsturen hou ik al helemaal niet van
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou best wel weer ff daar willen zijn, ben NL wel weer ff zat
dat vond ik echtquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd welkom, ik zit de pastel de nata wel klaar
Zekersquote:
dieptepunt was dat zoon"lief" de pastel de nata waar we net van wilden gaan genieten op de grond liet flikkerenquote:
Eigen schuld. Nooit kinderen maken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dieptepunt was dat zoon"lief" de pastel de nata waar we net van wilden gaan genieten op de grond liet flikkeren
Met dit weer hoef ik eigenlijk geen ijsquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
IJs met chocola en pindakaas bij de Lidl deze week.
Heiligschennis!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dieptepunt was dat zoon"lief" de pastel de nata waar we net van wilden gaan genieten op de grond liet flikkeren
ik weet het, krijg het gewoon weer terugquote:Op zaterdag 17 september 2022 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigen schuld. Nooit kinderen maken.
Tja, je kan ze helaas niet een paar maanden op proef hebben en dan terugsturen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, krijg het gewoon weer terug
Zal ik je komen opwarmen vandaag?quote:Op zondag 18 september 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
Maar inderdaad, was echt koud vannacht.
Wat is je behoefte? Hoe wil je opgewarmd worden?quote:
Vast warme chocolademelk.quote:Op zondag 18 september 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is je behoefte? Hoe wil je opgewarmd worden?
Magnums uit de koelkast halen en dan komt die chocolademelk vanzelf. Wel de stokjes eruit halen voor consumeren.quote:
Ik bewaar die niet in de koelkastquote:Op zondag 18 september 2022 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Magnums uit de koelkast halen en dan komt die chocolademelk vanzelf. Wel de stokjes eruit halen voor consumeren.
Altijd, maar als jij een extra dekentje wil dan weet ik voldoende.quote:Op zondag 18 september 2022 09:15 schreef Tegan het volgende:
De enige behoefte is geen koude voeten vannacht, dus ik denk een extra dekentje. Of heb je een beter idee?
Ondanks de koud voldoende slaap gehad om bijdehand te doen op dit tijdstip.quote:
Bijdehand zijn is mijn superpowerquote:Op zondag 18 september 2022 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks de koud voldoende slaap gehad om bijdehand te doen op dit tijdstip.
is dat echt het enige?quote:Op zondag 18 september 2022 09:15 schreef Tegan het volgende:
De enige behoefte is geen koude voeten vannacht, dus ik denk een extra dekentje. Of heb je een beter idee?
Of je naast ern dekentje ook vaginaal opgewarmd wil worden?quote:
Ah zo. Altijd natuurlijk, maar de vraag was wat ik extra nodig had vannachtquote:Op zondag 18 september 2022 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je naast ern dekentje ook vaginaal opgewarmd wil worden?
Gianni meldt zich zo in je DM voor verddre invulling.quote:Op zondag 18 september 2022 12:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zo. Altijd natuurlijk, maar de vraag was wat ik extra nodig had vannacht.
Niets van gemerktquote:Op zondag 18 september 2022 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gianni meldt zich zo in je DM voor verddre invulling.
Misschien moet ik die weer eens op mijn lijst zetten om te gaan kijken.quote:Op zondag 18 september 2022 18:31 schreef Tegan het volgende:
Net The Good Fight aflevering 1 gezien, was weer goed.
Niet wat Gianni wilde horen over zijn prestaties, denk ik.quote:
Deze jaloezie staat je nietquote:Op zondag 18 september 2022 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wat Gianni wilde horen over zijn prestaties, denk ik.
Conpleet andere league dus geen enkele jaloezie hier.quote:
Iemand die ergens bovenstaat doet geen moeite om iemand subtiel neer te halenquote:Op zondag 18 september 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Conpleet andere league dus geen enkele jaloezie hier.
Ik zeg nergens dat ik boven sta.quote:Op zondag 18 september 2022 19:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Iemand die ergens bovenstaat doet geen moeite om iemand subtiel neer te halen
Heerlijkquote:
Het is jouw interpretatie van een neutrale tekst. En vervolgens projecteer je dat op mij. Niet heel sjiek van je.quote:
Awhquote:Op zondag 18 september 2022 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is jouw interpretatie van een neutrale tekst. En vervolgens projecteer je dat op mij. Niet heel sjiek van je.
Wat voor feestje was het?quote:Op zondag 18 september 2022 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Feestje was mooi, nu lekker op tijd naar bed om morgen weer te werken. Vakantie voorbij
Leugensquote:Op zondag 18 september 2022 22:04 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als er iemand is die dit heeft ben jij het wel
Doe je zelf ook nietquote:Op zondag 18 september 2022 23:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee zoek iemand van je eigen leeftijd
Ik ben nog jong en vitaalquote:Op zondag 18 september 2022 23:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent next level oud.Ik hanteer een grens van max 10 jaar.
En toen werd je wakkerquote:
Stoomding?quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:22 schreef Senn88 het volgende:
Ok ik ben wel echt minder rommelig dan jullieik heb geen stoel met gebruikte dingen die nog een ronde kunnen. Heb alles of in de wasmand of op een hangertje. Wat nog een 2de ronde meegaat gaat op een plastic hanger in de badkamer dan pak ik mijn philips stoomding erbij gaat die er nog ff overheen en klaar voor ronde 2.
Hmpfquote:Op maandag 19 september 2022 00:01 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En toen werd je wakker![]()
No offence… je bent niet lelijk ofzo. Maar je moet je verwachtingen wel bijstellen hoor.
Sow!quote:Op maandag 19 september 2022 00:01 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En toen werd je wakker![]()
No offence… je bent niet lelijk ofzo. Maar je moet je verwachtingen wel bijstellen hoor.
Ja hoiquote:
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op maandag 19 september 2022 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Voor een echt leuke man zou ik vast wel +15 jaar gaan. Maar ouder dan dat geeft zo'n daddy issues vibe.
Ja zo'n kledingstomer. Heb ik ook weleens over getwijfeld maar dan denk ik dat strijken beter is.quote:
Sowieso, anders kom je hier niet binnenquote:
40 is het nieuwe 30quote:Op zondag 18 september 2022 23:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent next level oud.Ik hanteer een grens van max 10 jaar.
40 komt wel al erg dichtbij:oquote:
Ik word vooral spontaan droog als een man jonger of slechts iets ouder is. Weet ook niet waaromquote:Op maandag 19 september 2022 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Voor een echt leuke man zou ik vast wel +15 jaar gaan. Maar ouder dan dat geeft zo'n daddy issues vibe.
Ik ben er al. Voel me nog steeds jongquote:
Val ik nog steeds ruim binnen. Goede start van de week.quote:Op maandag 19 september 2022 09:06 schreef Tegan het volgende:
Ik word vooral spontaan droog als een man jonger of slechts iets ouder is. Weet ook niet waarom.
50 is nu de zachte bovengrens.
Ik voel me al jaren niet meer jongquote:Op maandag 19 september 2022 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben er al. Voel me nog steeds jong
Dezelfde leeftijd als ik zou ik ook weer aan de jonge kant vinden jaquote:Op maandag 19 september 2022 09:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word vooral spontaan droog als een man jonger of slechts iets ouder is. Weet ook niet waarom.
50 is nu de zachte bovengrens.
Ahw.quote:Op maandag 19 september 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik voel me al jaren niet meer jong
quote:Op maandag 19 september 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beltegoed hebben, 1999 belde.quote:Op maandag 19 september 2022 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
Al mijn beltegoed gaat op aan de wachtrij van de huisarts.
Al 20 minuten
Ik blijf prepaid tot het einde.quote:Op maandag 19 september 2022 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
beltegoed hebben, 1999 belde.
Graag gedaanquote:Op maandag 19 september 2022 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is nog eens een goed begin van de week
diehard.quote:Op maandag 19 september 2022 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf prepaid tot het einde.
Loka is zo vintage dat ze weer cool is.quote:Op maandag 19 september 2022 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
beltegoed hebben, 1999 belde.
Wacht maar tot je over een paar jaar met je mini eindeloos lang in een speeltuin zit...quote:Op maandag 19 september 2022 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig om geen internetbundel te hebben, dat dat alleen iets voor thuis is.
Die moeten natuurlijk ook filmpjes kunnen kijken op youtube als je niet thuis bent. Doei bundel.quote:Op maandag 19 september 2022 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je over een paar jaar met je mini eindeloos lang in een speeltuin zit...
Ik ben vorige week door mijn rug gegaan bij het zitten op een verkeerde stoel. Dan merk je ook dat je geen 25 meer bentquote:Op maandag 19 september 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of eigen entertainment terwijl mini zich vermaakt met zand eten in de zandbak.quote:Op maandag 19 september 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
Die moeten natuurlijk ook filmpjes kunnen kijken op youtube als je niet thuis bent. Doei bundel.
Arm kind, wat die allemaal tekort gaat komen bij ons.quote:Op maandag 19 september 2022 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die moeten natuurlijk ook filmpjes kunnen kijken op youtube als je niet thuis bent. Doei bundel.
Ouders die je de hele dag aandacht geven omdat ze geen data meer hebben voor de ipadquote:Op maandag 19 september 2022 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Arm kind, wat die allemaal tekort gaat komen bij ons.
Dat je een outcast bent op de opvang omdat je niet kunt meepraten over Paw Patrol.quote:Op maandag 19 september 2022 10:25 schreef rival het volgende:
Ouders die je de hele dag aandacht geven omdat ze geen data meer hebben voor de ipad
Straks moet dat kind nog boeken gaan lezen of tekenen ofzo.quote:Op maandag 19 september 2022 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ipad, hebben we ook al niet.
Ik zie de toekomst ineens somber in.
Jeetje, een papieren boek. Dat kan echt niet.quote:Op maandag 19 september 2022 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Straks moet dat kind nog boeken gaan lezen of tekenen ofzo.
Gadsie
Ben ook wel benieuwd wat ze hier met de CAO gaan doenquote:Op maandag 19 september 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie facturen bij onze klanten voorbij komen van ons bedrijf met een indexering vanaf augustus. Dus dan zal de loonsverhoging binnenkort ook wel bekend gemaakt worden.
Ik gok eigenlijk dat er niks aangepast gaat worden.quote:Op maandag 19 september 2022 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat ze hier met de CAO gaan doen
Er moet er nog eentje worden gemaakt voor volgend jaar dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 19 september 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat er niks aangepast gaat worden.
Serieus? bij een oudere man denk ik eerder van “wat een schattige oude man! “ in plaats van “nou lekker ding hoor”quote:Op maandag 19 september 2022 09:02 schreef Lokasenna het volgende:
Waar ben jij dan zoal mee bezig?quote:Op maandag 19 september 2022 13:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Serieus? bij een oudere man denk ik eerder van “wat een schattige oude man! “ in plaats van “nou lekker ding hoor”
Ik kan er gewoon niet op vallen. 10 jaar ouder is al lastig.. want dan zijn zij toch met hele andere dingen bezig dan ik.
Ja snapchat, insta, tiktok en fok :’) Eten en slapen en studerenquote:Op maandag 19 september 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ben jij dan zoal mee bezig?
We zijn toch te oud voor je.quote:
Je bent duidelijk nog geen oudere man van dit topic tegengekomenquote:Op maandag 19 september 2022 13:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Serieus? bij een oudere man denk ik eerder van “wat een schattige oude man! “ in plaats van “nou lekker ding hoor”
Ik kan er gewoon niet op vallen. 10 jaar ouder is al lastig.. want dan zijn zij toch met hele andere dingen bezig dan ik.
Ben je dan ook een model?quote:Op maandag 19 september 2022 13:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja snapchat, insta, tiktok en fok :’) Eten en slapen en studeren
Dat weet je nietquote:Op maandag 19 september 2022 13:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja voor neuken zijn jullie te oud. Niet voor gewoon nieuwsgierigheid
Jawel hoor. Faxie had pic gestuurd. Aardige man verderquote:Op maandag 19 september 2022 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog geen oudere man van dit topic tegengekomen
Omg he didn'tquote:Op maandag 19 september 2022 13:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Faxie had pic gestuurd. Aardige man verder
Dan zijn we inderdaad te oud.quote:Op maandag 19 september 2022 13:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn we inderdaad te oud.
quote:Op maandag 19 september 2022 13:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja voor neuken zijn jullie te oud. Niet voor gewoon nieuwsgierigheid
Waar is de linktree?quote:Op maandag 19 september 2022 13:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud, laat staan te oudquote:
Wel voor dat slangenkapsel.quote:Op maandag 19 september 2022 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud, laat staan te oud
quote:
Misschien hanteert ze voor vrouwen andere maatstavenquote:
Nou, ik word er momenteel niet hard als steen van. Beetje deceptie welquote:
Het K-woord van de samenleving.quote:
Niet eens graniet?quote:Op maandag 19 september 2022 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik word er momenteel niet hard als steen van. Beetje deceptie wel
What's in a wordquote:
is de leeftijd Barb.....quote:Op maandag 19 september 2022 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik word er momenteel niet hard als steen van. Beetje deceptie wel
Das ook een steensoort, senor geologistquote:
Neuh.quote:
Maar gaat minder snel stukquote:Op maandag 19 september 2022 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook een steensoort, senor geologist
Ik ben nog steeds niet stuk, tegen alle verwachtingen in.quote:
En daar zijn we blij omquote:Op maandag 19 september 2022 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet stuk, tegen alle verwachtingen in.
Werken.quote:
Wachten op 16:30quote:
quote:
Sounds accurate.quote:Op maandag 19 september 2022 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Slapen, werken, gamen, slapen, vrienden/familie zien, autodingen, slapen
quote:
Ik zit op een terrasje.quote:
Klachten per dm aub!quote:Op maandag 19 september 2022 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gras is groen, de paus is katholiek en dat soort dingen
Dubbele Malt?quote:
Dat mag ook.quote:
Is dat een dubbele single malt?quote:
Beetje tegenstrijdig of niet?quote:Op maandag 19 september 2022 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat een dubbele single malt?
Gewoon dubbele hoeveelheid dan toch?quote:
Dat denk ik, ik heb geen verstand van drankquote:Op maandag 19 september 2022 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon dubbele hoeveelheid dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |