Ik ook van jou hoorquote:
je bent zelf leukquote:
Oh nee, wacht, schattig was jijquote:
Nee. Ik ben ijskoud en heb geen gevoelquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, schattig was jij
Nah.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ijskoud en heb geen gevoel
Jeetjequote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pff, showoff.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee, deze ben ik aan gehecht.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zullen we van naam ruilen? Ik heb een goede reputatie opgebouwd met mijn naam hier
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.quote:
Ze maakt je niet zo hard als steen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.
Nee, ze zet mij wel in vuur en vlam. zoals je kunt verwachten van een draak.quote:
Geen slangen haar?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.
Slangenhaarquote:
Mijn telefoon herkent slangenhaar niet als woord en knipt het in 2quote:
Zet je autocorrect dan ook uit en voorkom dat je overkomt als een taalkundig onbenul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
Mijn telefoon herkent slangenhaar niet als woord en knipt het in 2
Dat gaat niet werken, want ik ben een taalkundig onbenul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je autocorrect dan ook uit en voorkom dat je overkomt als een taalkundig onbenul.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:53 schreef gianni61 het volgende:
Dat gaat niet werken, want ik ben een taalkundig onbenul.
quote:
Ik las Faxie news.quote:
Dat kan ook.quote:
Is dat ook fake?quote:
Nee, dat is Fax!quote:
quote:
Schoon bedquote:
Een schoon huis? Dat is een utopie, toch?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bed heb ik ook.
Het huis verder is nooit echt schoon geloof ik.
Dat is net zoiets als een lege wasmand willen hebben, het kan, maar nooit langer dan een paar uur.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een schoon huis? Dat is een utopie, toch?
Wellus.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een lege wasmand willen hebben, het kan, maar nooit langer dan een paar uur.
Wat mij er aan helpt herinneren dat ik vergeten ben de was uit de machine te halenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een lege wasmand willen hebben, het kan, maar nooit langer dan een paar uur.
Nietus.quote:
Snel! Voordat heel de was naar natte hond ruikt!quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat mij er aan helpt herinneren dat ik vergeten ben de was uit de machine te halen
Soms gooi ik vuile was in een hoek van slaapkamer voordat het de wasmand in gaat dus meer dan 24 uur is mogelijkquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dan 'in de rij om in de wasmand te mogen', en de rij telt ook mee.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms gooi ik vuile was in een hoek van slaapkamer voordat het de wasmand in gaat dus meer dan 24 uur is mogelijk
Dat had ik dan vanmiddag al moeten doenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel! Voordat heel de was naar natte hond ruikt!
Nee nee, de wachtrij telt nooit meequote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dan 'in de rij om in de wasmand te mogen', en de rij telt ook mee.
Alles wat over de stoel is geflikkerdquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dan 'in de rij om in de wasmand te mogen', en de rij telt ook mee.
Daar heb ik de strijkplank voor. Wat gewassen moet worden ligt op de grond. Behalve handdoeken enzo, die liggen in badquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
"Dit kan ik nog wel een dag aan eigenlijk, is nog te goed om meteen te wassen." En het dan niet aantrekken en telkens van het bed naar de stoel en weer terug verhuizen.
natte poes is beter?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel! Voordat heel de was naar natte hond ruikt!
Hue Hue.quote:
Gemiddeld iets meer dan eens per week denk ik. Draai ook alleen maar volle trommels (niet tė vol ivm risico op natte hond).quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak doen jullie de was? Ik denk ik drie keer per week.
Gewoon achterstevoren en binnenstebuiten,kun je bijna een week met 1 doen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij heb ik niet eens genoeg onderbroeken in mijn bezit om het een week vol te houden.
Als man misschienquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon achterstevoren en binnenstebuiten,kun je bijna een week met 1 doen.
1x pw en dan 4 beurten. 1 voor kleding, 1 voor beddengoed en 1 voor handdoeken en een voor ondergoed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
Soms doe ik er vier in een week. En dan ruim een week niks of alleen de handdoeken. Ik draai niet graag van die kleine wasjes de hele tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
meestal 2, soms 1quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:53 schreef Lokasenna het volgende:
En af en toe een dagje zonder ondergoed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon achterstevoren en binnenstebuiten,kun je bijna een week met 1 doen.
De thuiswerkdagen. Gewoon commando in de zoomvergadering toch?quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een dagje zonder ondergoed.
Met die warmte had een collega van mij zijn camera uit omdat hij ‘in zijn hemd’ zatquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De thuiswerkdagen. Gewoon commando in de zoomvergadering toch?
Boksquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De thuiswerkdagen. Gewoon commando in de zoomvergadering toch?
Dat is dan wel weer heel slecht. Trek ff een t-shirt aan danquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met die warmte had een collega van mij zijn camera uit omdat hij ‘in zijn hemd’ zat
Hij had zijn hemd ook wel uit mogen doen. Ik pak er dan wel een handdoekje bij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel slecht. Trek ff een t-shirt aan dan
Doe!quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:53 schreef Senn88 het volgende:
IK HEB ROZE KERSTLAMPJES. Ik wil NU de kerstboom opzetten
quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij had zijn hemd ook wel uit mogen doen. Ik pak er dan wel een handdoekje bij.
Hoi.quote:
Hoe maakt u het?quote:
Ik slaap ook altijd in slaapquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:17 schreef Medusa666 het volgende:
Ik voel me echt dom. Heb zo’n boek van mn studie en ik doe zoveel moeite om het te begrijpen :’) Ik begrijp het wel maar het duurt zo lang en ik sliep net tijdens het lezen in slaap
Dat zeg ik niet, want dan maak je het na.quote:
Die grap maakte mijn opa ook altijd en toen was het al een oubollige grap.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan maak je het na.
Dus?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn opa ook altijd en toen was het al een oubollige grap.
'Vintage'.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn opa ook altijd en toen was het al een oubollige grap.
Dat ben jij inmiddels.quote:
En trots opquote:
En terecht!quote:
Neutraal ok klinkt niet heel positiefquote:
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neutraal ok klinkt niet heel positief
hier ook oke, maar wel goed oke geloof ik
ja, wel wat, maar nog niet heel veel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Heb je inmiddels al wat kunnen werken? En nog leuke plannen dit weekend?
quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Ben zelf tortilla chips aan het maken en daarna ga ik er nachos mee maken. Of iig proberen te maken. Verder zit ik nu lekker onder mijn elektrische dekentje en met sloffen aan. Moe maar voldaan.
Begint om 14:00, dus denk rond 15:00quote:
Drankorgeltjequote:Op zaterdag 17 september 2022 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begint om 14:00, dus denk rond 15:00
niks mis met daydrinkingquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begint om 14:00, dus denk rond 15:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |