abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:46 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205996652
Welkom in Het Positiviteitstopic! Deel 92 alweer.

De insteek van dit topic is positief. Negatieve zaken mogen elders genoemd en bediscussieerd worden. Ook realistische posts zijn welkom, ook al zijn ze niet overwegend positief. We steken onze spreekwoordelijke kop niet in het spreekwoordelijke zand :)

Hierbij een link naar het Dashboard coronavirus van de Rijksoverheid.

Corona locator Nederland met heel veel cijfers: https://www.bddataplan.nl/corona/

Extra bronnen:
https://www.covidbesmettingen.nl/ic-bedden/
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/lcps/

Cijfers over vaccinaties vind je op: https://www.coronabeeld.nl

Ben je het niet met een ander eens? Prima, maar dat hoeft niet per se hier gepost te worden. Voer dat gesprek desgewenst via DM of PM.

Iedereen die meepost, bedankt! Het is een fijn topic geworden dat positief wordt gewaardeerd door meerdere mensen. Waar nodig slepen we elkaar er doorheen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-09-2022 14:23:38 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:56 #2
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205996655
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een stijging op de IC’s maar een daling op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 1 (relatieve stijging 0,2%). Het zijn daarmee 434 bezette bedden in totaal, dus een fractie verder boven de 400, maar nog steeds ver onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- vrijdag 16 september: 31 (absolute stijging 4; relatieve stijging 14,8%);
- donderdag 15 september: 27 (absolute daling 3; relatieve daling 10,0%);
- woensdag 14 september: 30 (absolute stijging 1; relatieve stijging 3,4%);
- dinsdag 13 september: 29 (geen wijziging);
- maandag 12 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%);
- zondag 11 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 10 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 9 september: 31 (absolute stijging 2; relatieve stijging 6,9%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- vrijdag 16 september: 403 (absolute daling 3; relatieve daling 0,7%);
- donderdag 15 september: 406 (absolute daling 23; relatieve daling 5,4%);
- woensdag 14 september: 429 (absolute daling 15; relatieve daling 3,4%);
- dinsdag 13 september: 444 (absolute daling 4; relatieve daling 0,9%);
- maandag 12 september: 448 (absolute stijging 62; relatieve stijging 16,1%);
- zondag 11 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 10 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 9 september: 386 (absolute daling 11; relatieve daling 2,8%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_205996698
We gaan het weekend weer goed in, fijn. Die gekke stijging van deze week is grotendeels weggepoetst gelukkig.
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:31:02 #4
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205998970
In totaal zijn vandaag 1.383 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 113 minder dan afgelopen dinsdag. Het aantal besmettingen ligt opnieuw boven het zevendaags gemiddelde, van 1.232. Het percentage positieve tests is gedaald, van 59,5 naar 59,2.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 19 september 2022 @ 14:07:58 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206029774
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een daling op de IC’s maar een stijging op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 32 (relatieve stijging 7,4%). Het zijn daarmee 466 bezette bedden in totaal, dus weer verder boven de 400, maar nog steeds ruim onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- maandag 19 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 31 (absolute stijging 4; relatieve stijging 14,8%);
- donderdag 15 september: 27 (absolute daling 3; relatieve daling 10,0%);
- woensdag 14 september: 30 (absolute stijging 1; relatieve stijging 3,4%);
- dinsdag 13 september: 29 (geen wijziging);
- maandag 12 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- maandag 19 september: 437 (absolute stijging 34; relatieve stijging 8,4%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 403 (absolute daling 3; relatieve daling 0,7%);
- donderdag 15 september: 406 (absolute daling 23; relatieve daling 5,4%);
- woensdag 14 september: 429 (absolute daling 15; relatieve daling 3,4%);
- dinsdag 13 september: 444 (absolute daling 4; relatieve daling 0,9%);
- maandag 12 september: 448 (absolute stijging 62; relatieve stijging 16,1%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206031646
Ook de stijging op maandag is nu weer op zijn retour. Prima. Morgen weer een stapje dalen ga ik vanuit, langzaam gaan we dan richting de 350 kijken op de verpleeg.
pi_206032915
In hoeverre zijn het aantal gemelde positieve testen nog een goede reflectie van het daadwerkelijk aantal besmettingen? Het is nog een ziekte met een meldingsplicht, maar volgens mij doen velen dat niet. Positieve sneltest thuis, daar handel je naar, maar vele volgen het volgens mij niet meer op met een PCR test, of melden het bij de GGD. Qua trend is het mogelijk nog wel een goed cijfer, om het deel van de mensen die de positieve test meldt, of die een test laten afnemen door de GGD wel ongeveer gelijk blijft.

Ik zie her en der alweer wat meldingen over een nieuwe opkomende variant, die nog meer bestaande immuniteit ontwijkt (B.275.2), maar dan focused men op het krijgen van een positieve test, niet het verloop van die besmetting.

Verder erover gedacht me op te geven voor een nieuw onderzoek, waarbij gekeken wordt aan hoeveel virus men blootgesteld dient te worden eer men positief test. Men zoekt dus de minimale hoeveel virus uit waardoor je toch positief test, leek me wel interessant, aangezien ik nog steeds een corona-maagd ben, en zeker wel meerdere keren van nabij blootgesteld ben geweest. Maar helaas, ik was te oud, 30 jaar is de max, en ik ben al veels de lang 22 om nog voor 30 of jonger door te gaan.
pi_206033030
Ik ken op dit moment niemand die z'n positieve zelftest heeft opgevolgd met een PCR-test.
Tap tap tap
pi_206033056
M'n zus is volgens mij ook zo'n immuunerd. Moest gewoon al die tijd naar het werk, daar hadden ze niet echt maatregelen behalve spatschermen. Ze is laatst naar de F1 geweest en heeft in propvolle pendelbussen gezeten en laatst zijn we naar Londen geweest, dus treinen, metro, stations, musea, winkels, theater. En niks hoor.
En ik heb geen idee waar ik het heb opgelopen. In de lege bioscoopzaal of op de markt.
Tap tap tap
pi_206033463
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
In hoeverre zijn het aantal gemelde positieve testen nog een goede reflectie van het daadwerkelijk aantal besmettingen? Het is nog een ziekte met een meldingsplicht, maar volgens mij doen velen dat niet. Positieve sneltest thuis, daar handel je naar, maar vele volgen het volgens mij niet meer op met een PCR test, of melden het bij de GGD. Qua trend is het mogelijk nog wel een goed cijfer, om het deel van de mensen die de positieve test meldt, of die een test laten afnemen door de GGD wel ongeveer gelijk blijft.

Ik zie her en der alweer wat meldingen over een nieuwe opkomende variant, die nog meer bestaande immuniteit ontwijkt (B.275.2), maar dan focused men op het krijgen van een positieve test, niet het verloop van die besmetting.

Verder erover gedacht me op te geven voor een nieuw onderzoek, waarbij gekeken wordt aan hoeveel virus men blootgesteld dient te worden eer men positief test. Men zoekt dus de minimale hoeveel virus uit waardoor je toch positief test, leek me wel interessant, aangezien ik nog steeds een corona-maagd ben, en zeker wel meerdere keren van nabij blootgesteld ben geweest. Maar helaas, ik was te oud, 30 jaar is de max, en ik ben al veels de lang 22 om nog voor 30 of jonger door te gaan.
Ik denk niet dat het aantal meldingen een goede reflectie is van het aantal besmettingen. Ik kan ook nergens vinden dat het nodig is om een positieve zelftest te melden. Volgens de site van het RIVM is een test bij de GGD alleen in speciale gevallen nodig. Drie weken geleden ben ik zelf positief getest en toen kon ik niets vinden behalve 1) het advies om mensen waarmee ik in contact ben geweest vlak voor mij klachten te informeren en 2) mijn huisarts te informeren indien ik ernstige klachten had.

Het aantal meldingen is volgens mij nu niet alleen afhankelijk van het aantal besmettingen, maar ook wie zich precies laat testen bij de GGD. Nu mensen weer terug zijn van vakantie is dat wellicht weer een groter percentage dan tijdens de vakantie. Ik denk zelf dat het aantal virusdeeltjes in het rioolwater nu wel eens een betere voorspelling kan zijn van toekomstige ziekenhuisopnames dan het aantal positieve testen bij de GGD, maar dat is mijn onderbuikgevoel.

Zelf had ik alleen lichte klachten dus het vervelendste was om 5 dagen binnen te blijven. Ook van relatief veel collega's (~10%) gehoord dat zij een positieve zelftest hadden. Dat was telkens informeren, een weekje thuisblijven en weinig klachten.

Wat ik wel interessant vond was mijn eigen instelling ten opzichte van het virus. In 2020 had ik wel vrees dat ik flink ziek kon worden als ik besmet zou worden (ik zit in een risicogroep). Na de vaccinaties begin 2021 was dat meer van ik hoop dat ik het niet krijg, want een week ziek op bed liggen heeft niet mijn voorkeur. Vanaf begin 2022 met de omikron-variant is het veranderd naar: het zal wel beperkt blijven tot een weekje thuisblijven en even rustig aan doen. Daarom was het vanaf toen voor mij ook meer de vraag wanneer ik het krijg dan of ik het krijg.
pi_206035135
Er zit wel een flinke onzekerheid in de relatie tussen virusdeeltjes in het rioolwater en hoeveel besmettingen er waren, en dan ook weer onzekerheid tussen besmettingen en opnames, maar ik denk wel dat dat de beste indicatie inderdaad is op dit moment.

Vorig jaar oktober naar ADE geweest en minstens 1 uit onze groep teste later positief.
In april naar een workshop van 3 dagen geweest in Zuid-Afrika. Achteraf testte zeker een derde van ongeveer 40 man positief, waarvan minstens 3 die ik op de laatste dag nog omhelsd had, en de avond ervoor in de kroeg had gezeten.
Afgelopen 3 weken heeft de helft van mijn studenten positief getest, geeneen echt ziek, hoofdpijn was de ergste klacht.
Paar weken geleden op een festival geweest, en 1 uit onze groep testte 4 dagen later positief, en heeft ook een kleine week op de bank gelegen omdat hij zich niet goed voelde.
Dus ik ben er echt wel aan blootgesteld geweest, zeker in Zuid-Afrika, maar nooit echt corona klachten gehad, en ook echt wel vaak zelf-testen gedaan. Moest maandenlang voor werk, 2 keer per week, en ook wel eens als ik een beetje keelpijn had ofzo, maar altijd negatief totnutoe.

En ik heb hetzelfde als @simonblue, de mate waarin ik me zorgde maakte over een besmetting is nooit erg hoog geweest, aangezien ik geen risicogroep ben. Maar ik maak me nu zeker wel een stuk minder zorgen over een eventuele besmetting dan vorig jaar, en dat was al minder dan het jaar ervoor. Daarom dat ik me ook wel aan wilde melden voor dat onderzoek.
pi_206035810
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is volgens mij ook zo'n immuunerd. Moest gewoon al die tijd naar het werk, daar hadden ze niet echt maatregelen behalve spatschermen. Ze is laatst naar de F1 geweest en heeft in propvolle pendelbussen gezeten en laatst zijn we naar Londen geweest, dus treinen, metro, stations, musea, winkels, theater. En niks hoor.
En ik heb geen idee waar ik het heb opgelopen. In de lege bioscoopzaal of op de markt.
Herkenbaar. Mijn hele familie en vriendenkring op mijzelf en mijn ouders na heeft het ondertussen aantoonbaar gehad. Mijn ouders hebben 2,5 jaar niks gedaan op een bezoek aan de Stones na dit jaar en ik heb mij, wanneer dat mogelijk was en mocht, onder de mensen begeven. Stadionbezoek, feestjes, bezoekjes en op 3 weken in 2020 na altijd op kantoor.
En dat terwijl ik alles behalve een gezonde levensstijl heb. Beweeg wel en probeer gevarieerd te eten, maar het houdt echt niet over.

Ik blijf het echt bijzonder vinden, maar ik vind het gek genoeg ook een beetje eng. Mijn partner heeft het 2 keer gehad (1 keer heftig en 1 keer een avond vroeg naar bed). Dat geeft ook een bepaald vertrouwen dat je er wel doorheen rolt een volgende keer. Voor mij geldt dat niet, ik heb 3 opties: 1 ik ben blijkbaar een soort van totaal immuun en krijg het niet, 2 ik ben voldoende immuun waardoor de klachten zo licht zijn dat ik niets merk of 3 ik heb het niet gehad en als ik het krijg wordt het serieus.
Ik laat er niets voor overigens, ik laat mijn leven daardoor niet bepalen. Ik kan ook dadelijk een hartstilstand krijgen of morgen onder de bus lopen. Ik ga mijn leven niet inrichten op een angst voor het onbekende. Leven betekent dat je er vol voor gaat voor mij. Wat natuurlijk niet betekent dat je roekeloos moet worden of dat ik vind dat anderen dat ook moeten doen.
pi_206036844
@Federer-fan, doe als je idool.

Deze getallen zijn marginaal, niet je tijd en moeite waard. Imo
pi_206038559
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 22:37 schreef GereDathan het volgende:
ik heb 3 opties: 1 ik ben blijkbaar een soort van totaal immuun en krijg het niet, 2 ik ben voldoende immuun waardoor de klachten zo licht zijn dat ik niets merk of 3 ik heb het niet gehad en als ik het krijg wordt het serieus.
Ik laat er niets voor overigens, ik laat mijn leven daardoor niet bepalen. Ik kan ook dadelijk een hartstilstand krijgen of morgen onder de bus lopen. Ik ga mijn leven niet inrichten op een angst voor het onbekende. Leven betekent dat je er vol voor gaat voor mij. Wat natuurlijk niet betekent dat je roekeloos moet worden of dat ik vind dat anderen dat ook moeten doen.
Ik sta er precies hetzelfde in. Heb het ook nog steeds niet gehad, heb genoeg "geleefd" het afgelopen half jaar en ga mijn leven niet op deze ziekte / variant aanpassen nu alles open is. De drie opties die je opnoemt sluimeren ook door mijn hoofd. Ergens heb ik zoiets van: "Laat ik het maar een weekje krijgen (heftig of niet boeit me niet zo), dan gaat je immuun systeem werken, dan heb ik het gehad en dat biedt voor de toekomst een goede bescherming." Van de andere kant ga ik in november nog met vakantie, dus de 2 weken ervoor ga ik wellicht zo min mogelijk afspreken of naar zo min mogelijk drukke plekken, want je wil niet ineens vlak ervoor of tijdens je reis positief testen, waardoor je het moet gaan skippen.

Aantal besmettingen zeggen niet veel denk ik op dit moment, gezien veel mensen het niet melden bij de GGD. Wel lees ik idd een en ander over B.275.2 (in India komt deze nu op las ik?), maar zolang het in de ziekenhuizen niet drukker wordt dan krijgen we een relatief rustig najaar. Alhoewel, inmiddels hebben veel mensen ook alweer andere problemen (energie etc.)...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206039731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Ik sta er precies hetzelfde in. Heb het ook nog steeds niet gehad, heb genoeg "geleefd" het afgelopen half jaar en ga mijn leven niet op deze ziekte / variant aanpassen nu alles open is. De drie opties die je opnoemt sluimeren ook door mijn hoofd. Ergens heb ik zoiets van: "Laat ik het maar een weekje krijgen (heftig of niet boeit me niet zo), dan gaat je immuun systeem werken, dan heb ik het gehad en dat biedt voor de toekomst een goede bescherming." Van de andere kant ga ik in november nog met vakantie, dus de 2 weken ervoor ga ik wellicht zo min mogelijk afspreken of naar zo min mogelijk drukke plekken, want je wil niet ineens vlak ervoor of tijdens je reis positief testen, waardoor je het moet gaan skippen.
Ik heb 3 prikken gehad en ga er vanuit dat mijn immuunsysteem daar voldoende aan heeft. Ik heb nachtenlang naast een zieke Corona patiėnt geslapen zonder problemen.
Voor een reis is het wel lastig, soms is een test verplicht en dan is dat al voldoende reden om het niet op te willen lopen. Ook al heb je 0 klachten, je wil de reis niet missen door een sluimerende Corona.

quote:
Aantal besmettingen zeggen niet veel denk ik op dit moment, gezien veel mensen het niet melden bij de GGD. Wel lees ik idd een en ander over B.275.2 (in India komt deze nu op las ik?), maar zolang het in de ziekenhuizen niet drukker wordt dan krijgen we een relatief rustig najaar. Alhoewel, inmiddels hebben veel mensen ook alweer andere problemen (energie etc.)...
Zolang er onduidelijk is of de mensen die in de getallen staan met of door Corona opgenomen zijn zegt het sowieso maar weinig.

In mijn omgeving af en toe nog wel een positieve test, maar niemand heeft er eigenlijk last van. Meeste mensen wat verkoudheidsklachten, daarom testen ze. Bij een positieve test een dag of 3 zorgen voor zo min mogelijk contacten en dat was het wel. Meer dan ooit is de tijd aangebroken om Cinderelladream (het FOK! Kerkhof hebbe haar account) haar mantra op te volgen: live with it!
  dinsdag 20 september 2022 @ 14:15:27 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206040111
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een daling op de IC’s in combinatie met een stijging op de verpleegafdelingen. Per saldo is er een absolute stijging van 6 (relatieve stijging 1,3%). Het zijn daarmee 472 bezette bedden in totaal, dus weer verder boven de 400, maar nog steeds ruim onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%);
- maandag 19 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 31 (absolute stijging 4; relatieve stijging 14,8%);
- donderdag 15 september: 27 (absolute daling 3; relatieve daling 10,0%);
- woensdag 14 september: 30 (absolute stijging 1; relatieve stijging 3,4%);
- dinsdag 13 september: 29 (geen wijziging).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- dinsdag 20 september: 447 (absolute stijging 10; relatieve stijging 2,3%);
- maandag 19 september: 437 (absolute stijging 34; relatieve stijging 8,4%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 403 (absolute daling 3; relatieve daling 0,7%);
- donderdag 15 september: 406 (absolute daling 23; relatieve daling 5,4%);
- woensdag 14 september: 429 (absolute daling 15; relatieve daling 3,4%);
- dinsdag 13 september: 444 (absolute daling 4; relatieve daling 0,9%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:54:19 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206041448
In totaal zijn vandaag 1.681 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 298 meer dan vorige week vrijdag. Het aantal besmettingen ligt ruim boven het zevendaags gemiddelde, van 1.260. Het percentage positieve tests is gedaald, van 59,2 naar 57,9. Ook het reproductiegetal is gedaald, van 1,04 naar 0,97.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 20 september 2022 @ 21:18:19 #18
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206044662
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 07:28 schreef Za het volgende:
@:Federer-fan, doe als je idool.
Federer is niet meer mijn idool sinds het begin van de vijfde set van de Wimbledonfinale tegen Nadal in 2008. Maar wat doen, met pensioen gaan?
quote:
Deze getallen zijn marginaal, niet je tijd en moeite waard. Imo
Mja, ik vind het wel leuk om te doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206044856
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Federer is niet meer mijn idool sinds het begin van de vijfde set van de Wimbledonfinale tegen Nadal in 2008. Maar wat doen, met pensioen gaan?
[..]
Mja, ik vind het wel leuk om te doen.
En ik blijf het graag volgen allemaal :)

En als je ze niet wil zien dan kijk je gewoon niet Za
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206047252
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:18 schreef Federer-fan het volgende:

Mja, ik vind het wel leuk om te doen.
Gewoon blijven doen dan :)
pi_206051279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%);

Laagste IC bezetting sinds half juni. We hebben ook de 17e golf weer doorstaan.
  woensdag 21 september 2022 @ 14:06:11 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206051527
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 5 (relatieve stijging 1,1%). Het zijn daarmee 477 bezette bedden in totaal, dus weer verder boven de 400, maar nog steeds onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- woensdag 21 september: 26 (absolute stijging 1; relatieve stijging 4,0%);
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%);
- maandag 19 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 31 (absolute stijging 4; relatieve stijging 14,8%);
- donderdag 15 september: 27 (absolute daling 3; relatieve daling 10,0%);
- woensdag 14 september: 30 (absolute stijging 1; relatieve stijging 3,4%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- woensdag 21 september: 451 (absolute stijging 4; relatieve stijging 0,9%);
- dinsdag 20 september: 447 (absolute stijging 10; relatieve stijging 2,3%);
- maandag 19 september: 437 (absolute stijging 34; relatieve stijging 8,4%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 403 (absolute daling 3; relatieve daling 0,7%);
- donderdag 15 september: 406 (absolute daling 23; relatieve daling 5,4%);
- woensdag 14 september: 429 (absolute daling 15; relatieve daling 3,4%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 22 september 2022 @ 14:08:11 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206065138
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 13 (relatieve stijging 2,7%). Het zijn daarmee 490 bezette bedden in totaal, dus weer verder boven de 400, maar nog steeds onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- donderdag 22 september: 28 (absolute stijging 2; relatieve stijging 7,7%);
- woensdag 21 september: 26 (absolute stijging 1; relatieve stijging 4,0%);
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%);
- maandag 19 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 31 (absolute stijging 4; relatieve stijging 14,8%);
- donderdag 15 september: 27 (absolute daling 3; relatieve daling 10,0%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- donderdag 22 september: 462 (absolute stijging 11; relatieve stijging 2,4%);
- woensdag 21 september: 451 (absolute stijging 4; relatieve stijging 0,9%);
- dinsdag 20 september: 447 (absolute stijging 10; relatieve stijging 2,3%);
- maandag 19 september: 437 (absolute stijging 34; relatieve stijging 8,4%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 403 (absolute daling 3; relatieve daling 0,7%);
- donderdag 15 september: 406 (absolute daling 23; relatieve daling 5,4%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206065523
Ik vind dit helemaal geen leuke week qua cijfers.
pi_206069597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:48 schreef GereDathan het volgende:
Ik vind dit helemaal geen leuke week qua cijfers.
Volgens mij hebben we deze week het dal bereikt. De komende golf komt vast maar zal weer lager zijn dan de vorige.
pi_206074597
Respect hoor, dat deze cijfers hier zo nauwkeurig en vaak bijgehouden worden. Laten we hopen dat he hobbyisme blijft en nooit meer echt relevant gaat worden.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:05:23 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206076336
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is geen wijziging op de IC’s maar een stijging op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 9 (relatieve stijging 1,8%). Het zijn daarmee 499 bezette bedden in totaal, dus weer verder boven de 400, maar nog steeds onder de 500 – zij het niet heel ruim.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- vrijdag 23 september: 28 (geen wijziging);
- donderdag 22 september: 28 (absolute stijging 2; relatieve stijging 7,7%);
- woensdag 21 september: 26 (absolute stijging 1; relatieve stijging 4,0%);
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%);
- maandag 19 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 31 (absolute stijging 4; relatieve stijging 14,8%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- vrijdag 23 september: 471 (absolute stijging 9; relatieve stijging 1,9%);
- donderdag 22 september: 462 (absolute stijging 11; relatieve stijging 2,4%);
- woensdag 21 september: 451 (absolute stijging 4; relatieve stijging 0,9%);
- dinsdag 20 september: 447 (absolute stijging 10; relatieve stijging 2,3%);
- maandag 19 september: 437 (absolute stijging 34; relatieve stijging 8,4%);
- zondag 18 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 17 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 16 september: 403 (absolute daling 3; relatieve daling 0,7%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206077309
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal niet zo schokkend, deze stijgingen. Is maar heel miniem (zeker w.b. absolute aantallen) en IC blijft rond de 30 hangen. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206077380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal niet zo schokkend, deze stijgingen. Is maar heel miniem (zeker w.b. absolute aantallen) en IC blijft rond de 30 hangen. ^O^
Ik verwacht dat de IC de komende dagen wel wat gaat stijgen. De verhouding is de laatste tijd zo ongeveer 13 verpleegopnames = 1 IC opname. Met de stijging van 68 deze week kom je dan rond de 5 IC opnames uit.

Absoluut niet schokkend overigens en zeker niets om je zorgen over te maken. Het blijft allemaal minimaal, zeker als je bedenkt dat de cijfers ondertussen zwaar vervuild zijn door opnames MET Corona (dus om een andere reden opgenomen zijn).
pi_206077474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik verwacht dat de IC de komende dagen wel wat gaat stijgen. De verhouding is de laatste tijd zo ongeveer 13 verpleegopnames = 1 IC opname. Met de stijging van 68 deze week kom je dan rond de 5 IC opnames uit.

Absoluut niet schokkend overigens en zeker niets om je zorgen over te maken. Het blijft allemaal minimaal, zeker als je bedenkt dat de cijfers ondertussen zwaar vervuild zijn door opnames MET Corona (dus om een andere reden opgenomen zijn).
vroegah in den beginne was deze verhouding 1 op 4.
Kun je nagaan wat de winst is.

mijn verwachting voor dit "seizoen" is dan ook een korte heftige golf met heel veel besmettingen, en verhoogde druk op de zorg, maar nauwelijks op de IC. En daarna heeft iedereen het gehad en kunnen we er weer een tijdje tegen.
pi_206077501
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:16 schreef koemleit het volgende:

[..]
vroegah in den beginne was deze verhouding 1 op 4.
Kun je nagaan wat de winst is.
Bizar hč als je er aan terugdenkt. Sowieso als je terugdenkt aan 2020 en wat we toen wisten en hoe we met dingen om gingen. Het toont ook aan hoe slim en flexibel wij mensen zijn, als je ziet in hoe weinig tijd we dingen geleerd hebben bijvoorbeeld. Dat is echt indrukwekkend.

quote:
mijn verwachting voor dit "seizoen" is dan ook een korte heftige golf met heel veel besmettingen, en verhoogde druk op de zorg, maar nauwelijks op de IC. En daarna heeft iedereen het gehad en kunnen we er weer een tijdje tegen.
Ik zit nog wel wat positiever in de wedstrijd. Ik denk dat we niet eens een heftige golf gaan krijgen. Het hele land heeft een serieuze bescherming opgebouwd ondertussen (middels besmettingen, vaccinaties of een combinatie van). Kwetsbare groepen zijn ondertussen alweer aan de beurt voor een extra ronde vaccinaties. Ik denk dat we daarmee echt de angel eruit getrokken hebben.

Er zullen wel weer meer zieken gerapporteerd worden, het blijft net als griep toch een beetje een winter ding wat dat betreft.
pi_206077689
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 16:16 schreef koemleit het volgende:

[..]
vroegah in den beginne was deze verhouding 1 op 4.
Kun je nagaan wat de winst is.

mijn verwachting voor dit "seizoen" is dan ook een korte heftige golf met heel veel besmettingen, en verhoogde druk op de zorg, maar nauwelijks op de IC. En daarna heeft iedereen het gehad en kunnen we er weer een tijdje tegen.

Jep, het begint ook al duidelijk te worden dat de nieuwe opkomende varianten (B.2.75.2 en BQ.1.1) vooral goed zijn in het ontwijken van bestaande immuniteit, maar niet echt tot ernstiger ziektebeelden leiden. En dat ze goed zijn in het ontwijken van bestaande immuniteit wilt niet zeggen dat bestaande immuniteit helemaal niet werkt, het werkt gewoon wat minder om geen positieve test te krijgen, maar de bestaande immuniteit houdt wel nog steeds een heleboel mensen uit het ziekenhuis.
Er zullen wel de nodige zorgen in de media en op twitter geuit worden door de bronnen waar we dat van verwachten, maar ik zie het nog niet gebeuren dat de najaarsgolven tot problemen in de ziekenhuizen zullen leiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door George_of_the_Jungle op 23-09-2022 16:50:54 ]
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:03:58 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206079069
In totaal zijn vandaag 1.927 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 246 meer dan afgelopen dinsdag. Het aantal besmettingen ligt ruim boven het zevendaags gemiddelde, van 1.413. Het percentage positieve tests is opnieuw gedaald, van 57,9 naar 57,6. Het reproductiegetal is gestegen, van 0,97 naar 1,10.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206079449
Oei.
Tap tap tap
pi_206079623
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:37 schreef CherryLips het volgende:
Oei.
Oei? Dat de R wat klimt is te verwachten, zal komende maanden wel meestal boven de 1 zitten, maar hopelijk ook eronder, en anders zo marginaal mogelijk boven de 1.
  maandag 26 september 2022 @ 14:19:02 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206108579
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een kleine stijging op de IC’s maar een forse stijging op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 102 (relatieve stijging 20,4%). Het zijn daarmee 601 bezette bedden in totaal.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- maandag 26 september: 33 (absolute stijging 5; relatieve stijging 17,9%);
- zondag 25 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 24 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 23 september: 28 (geen wijziging);
- donderdag 22 september: 28 (absolute stijging 2; relatieve stijging 7,7%);
- woensdag 21 september: 26 (absolute stijging 1; relatieve stijging 4,0%);
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%);
- maandag 19 september: 29 (absolute daling 2; relatieve daling 6,5%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- maandag 26 september: 568 (absolute stijging 97; relatieve stijging 20,6%);
- zondag 25 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 24 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 23 september: 471 (absolute stijging 9; relatieve stijging 1,9%);
- donderdag 22 september: 462 (absolute stijging 11; relatieve stijging 2,4%);
- woensdag 21 september: 451 (absolute stijging 4; relatieve stijging 0,9%);
- dinsdag 20 september: 447 (absolute stijging 10; relatieve stijging 2,3%);
- maandag 19 september: 437 (absolute stijging 34; relatieve stijging 8,4%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206108942
Dat is wel een hele forse stap, voelt bijna als een inhaalstap van vorige week. 20% is echt gigantisch.

Laten we hopen dat het een tijdelijke opleving is en we morgen alweer wat betere cijfers zien.
pi_206110192
Zijn er wel mensen ontslagen uit het ziekenhuis dit weekend, misschien loopt dat achter?
Tap tap tap
pi_206110747
Dit is wel een pijnlijke ja. Maar paniek? Nah.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 27 september 2022 @ 14:04:38 #40
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206118274
Goedemiddag, Hierbij mijn post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een stijging op de IC’s op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 30 (relatieve stijging 5,0%). Het zijn daarmee 631 bezette bedden in totaal.

1) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- dinsdag 27 september: 35 (absolute stijging 2; relatieve stijging 6,1%);
- maandag 26 september: 33 (absolute stijging 5; relatieve stijging 17,9%);
- zondag 25 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 24 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 23 september: 28 (geen wijziging);
- donderdag 22 september: 28 (absolute stijging 2; relatieve stijging 7,7%);
- woensdag 21 september: 26 (absolute stijging 1; relatieve stijging 4,0%);
- dinsdag 20 september: 25 (absolute daling 4; relatieve daling 13,8%).

2) NEDERLANDSE PATIĖNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- dinsdag 27 september: 596 (absolute stijging 28; relatieve stijging 4,9%);
- maandag 26 september: 568 (absolute stijging 97; relatieve stijging 20,6%);
- zondag 25 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- zaterdag 24 september: onbekend (geen cijfers bekendgemaakt);
- vrijdag 23 september: 471 (absolute stijging 9; relatieve stijging 1,9%);
- donderdag 22 september: 462 (absolute stijging 11; relatieve stijging 2,4%);
- woensdag 21 september: 451 (absolute stijging 4; relatieve stijging 0,9%);
- dinsdag 20 september: 447 (absolute stijging 10; relatieve stijging 2,3%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206118400
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit is wel een pijnlijke ja. Maar paniek? Nah.
Niet onverwacht denk ik. Wel belangrijk dat kwetsbare mensen nu voort gaan maken met de nieuwste booster, dat zal denk ik de angel er wel uit trekken.
  dinsdag 27 september 2022 @ 14:57:20 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206118714
/edit verkeerde topic

[ Bericht 96% gewijzigd door Enchanter op 27-09-2022 15:25:25 ]
Ik ben inmiddels overleden
pi_206118837
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 september 2022 14:57 schreef Enchanter het volgende:

Toen je vanochtend wakker werd, toen dacht je: laat ik eens wat totaal irrelevants in het positiviteitstopic posten?

Verwacht je nu een schouderklopje of een medaille?

[ Bericht 6% gewijzigd door GereDathan op 27-09-2022 15:22:24 ]
  dinsdag 27 september 2022 @ 15:19:41 #44
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206118850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Toen je vanochtend wakker werd, toen dacht je: laat ik eens wat totaal irrelevants in het positiviteitstopic posten?

Verwacht je nu een schouderklopje of een medaille?
Ik heb hem idd in het verkeerde topic gezet ;( :|W :R :@

Misschien kan een modje hem even verplaatsen
Ik ben inmiddels overleden
pi_206118878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:19 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik heb hem idd in het verkeerde topic gezet ;( :|W :R :@

Misschien kan een modje hem even verplaatsen
Je kan de post gewoon zelf editten toch?
  dinsdag 27 september 2022 @ 15:24:58 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206118904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:22 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je kan de post gewoon zelf editten toch?
ja kan ook , zal zo ff doen
Ik ben inmiddels overleden
pi_206119072
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]
ja kan ook , zal zo ff doen
Het is zeer positief dat je de edit knop hebt gevonden ;)
  dinsdag 27 september 2022 @ 15:53:17 #48
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206119117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is zeer positief dat je de edit knop hebt gevonden ;)
heb ik toch nog m'n positieve bijdrage aan dit topic kunnen leveren
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 27 september 2022 @ 19:19:51 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_206121409
In totaal zijn vandaag 2.614 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 687 meer dan vorige week vrijdag. Het aantal besmettingen ligt ruim boven het zevendaags gemiddelde, van 1.753. Het percentage positieve tests is gestegen, van 57,6 naar 59,9. Het reproductiegetal is gedaald, van 1,10 naar 1,03.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_206121434
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
In totaal zijn vandaag 2.614 nieuwe besmettingen gerapporteerd in Nederland; dat zijn er 687 meer dan vorige week vrijdag. Het aantal besmettingen ligt ruim boven het zevendaags gemiddelde, van 1.753. Het percentage positieve tests is gestegen, van 57,6 naar 59,9. Het reproductiegetal is gedaald, van 1,10 naar 1,03.
"Vroegah" stond er dan wel bij dat op dinsdag het aantal positieve tests hoger uit kwam doordat in het weekend niet veel tellingen binnenkwamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2022 19:22:41 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')