abonnement Unibet Coolblue
pi_205993938
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205994149
Lekker zo'n Husky :X :D
pi_205994156
Wij gaan huiswaarts. Boot van 11.
Voelde als een week, deze 2 dagen O+
pi_205994188
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:07 schreef Blues het volgende:
Lekker zo'n Husky :X :D
Ze is wel heel leuk. Alleen dr zit wel karakter in zeg maar :P Dat dr achterpoten het niet doen, lijkt haar niet tegen te houden :D
pi_205994313
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:07 schreef Blues het volgende:
Wij gaan huiswaarts. Boot van 11.
Voelde als een week, deze 2 dagen O+
Super fijn joh O+
Ik ben ook zo blij voor jullie dat het weer beter gaat met g O+
Nu hopelijk jouw rug nog :*
pi_205994322
Voorhoofd auw.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205994357
Liev Tele :*

Ik hoop dat er *iets* te zien is op de mri, anders wordt het orthopedie en/of mee leren leven.
Of wonderbaarlijke genezing, net als bij hielspoor en zuks *O*

Mijn gewone rugpijn sinds 30 jr kan ik wel handelen, maar dit electrische inschietscheutgebeuren is niet grappig meer }:|
pi_205994386
:o :D
File op Texel ri boot :')
Blijkbaar normaal, nooit aan gedacht.

pi_205994416
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:39 schreef Blues het volgende:
:o :D
File op Texel ri boot :')
Wij gaan 14 oktober, de vrijdag waarop de Herfstvakantie voor alle scholen begint naar Texel.
En de "u hoeft geen ticket met een vaste tijd te boeken (wat dus ook niet kan) geeft me daarbij wel "zorgen" op een enorme file van auto's die allemaal de sloot over willen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205994457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij gaan 14 oktober, de vrijdag waarop de Herfstvakantie voor alle scholen begint naar Texel.
En de "u hoeft geen ticket met een vaste tijd te boeken (wat dus ook niet kan) geeft me daarbij wel "zorgen" op een enorme file van auto's die allemaal de sloot over willen...
Ticket is op kenteken. Die van ons dateert van dec.
Dus idd geen tijdslot.

Klinkt druk dan voor jullie.
Op de site van TESO (zag ik net pas) zie je de drukke actuele afvaart tijden. Mss heb je daar wat aan!

Wij dachten gewoon de boot van 11 te nemen.
https://www.teso.nl/afvaarttijden/

Zie site, die wordt steeds bijgewerkt zagen we net.
Zal wel 12 worden :Y
pi_205994634
*O* *O* 21 oktober 2023 naar de Streamers in het Gelredome *O* samen met de vrienden waar ik altijd mee kijk. Makkelijk op de fiets er heen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205994726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
*O* *O* 21 oktober 2023 naar de Streamers in het Gelredome *O* samen met de vrienden waar ik altijd mee kijk. Makkelijk op de fiets er heen.
*O*
Wat is dat de streaker?
pi_205994734
Streamers :D
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:19:19 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205994819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij gaan 14 oktober, de vrijdag waarop de Herfstvakantie voor alle scholen begint naar Texel.
En de "u hoeft geen ticket met een vaste tijd te boeken (wat dus ook niet kan) geeft me daarbij wel "zorgen" op een enorme file van auto's die allemaal de sloot over willen...
Op dit soort dagen zet TESO een tweede boot in, het probleem is dan eerder de infra in Den Helder. trouwens nooit langer dan 2 uur over gedaan, File in Den Helder en wachten op de boot bij elkaar, en dat was maar 1 keer, gaat eigenlijk altijd verbazingwekkend snel.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:22:03 #17
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205994996
We zijn in Duinrell! Het regent -O-
pi_205995032
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:32 schreef Yinny het volgende:
We zijn in Duinrell! Het regent -O-
Oh da's minder.

Hier zijn vanavond de Airborne Herdenkingen en allemaal buiten. Ziet er nu naar uit dat het droog is. Maar morgen en overmorgen zijn er herdenkingen op de Ginkelse Heide en de begraafplaats in Oosterbeek en men verwacht heel veel water.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205995086
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:32 schreef Yinny het volgende:
We zijn in Duinrell! Het regent -O-
Wat jammer joh. Toch veel plezier!
pi_205995108
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Op dit soort dagen zet TESO een tweede boot in, het probleem is dan eerder de infra in Den Helder. trouwens nooit langer dan 2 uur over gedaan, File in Den Helder en wachten op de boot bij elkaar, en dat was maar 1 keer, gaat eigenlijk altijd verbazingwekkend snel.
Het ging nu ri DH prima. Half uur wachttijd. Zijn bijna over de sloot zoals @fietsie t noemt :D
pi_205995137
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Het ging nu ri DH prima. Half uur wachttijd. Zijn bijna over de sloot zoals @:fietsie t noemt :D
Texel is uiteindelijk een stel weilanden die losgebaggerd zijn van Noord-Holland :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205995165
Mogguh. *)

Heleboel herrie voor de deur: mannen op bmw’s op hun jaarlijkse tournee langs de Rijn om de graven te bezoeken van Engelse soldaten ww2. Dit jaar weer met Engelse vets
Er liggen twee graven op het kerkhof hiernaast.

En grote machines om sleuven te ‘schieten’ onder de sloot door als voorbereiding op buizen met glasvezel. Heel veel modder ook.
De bewoners van onze rij zijn erg benieuwd hoe men de huisaansluiting heeft gedacht. Iets met kadaster en eigenwijze twee generaties eigenaar van het pad langs onze huizen voor.
pi_205995245
@Blues was er jaren terug niet een vergelijkbaar klachtenpatrooon?
Dat ik je een filmpje stuurde met oefenstof voor het piriformis syndroom.
Heerlijk dat 2 nachten een vol vakantiegevoel geven.
En dat golfer al die trappen naar Boven! heeft gelopen met hoogtevrees _O_
pi_205995252
Ik heb thee maar ik heb ook spierpijn in mijn armen en schouders dus het is wel erg veel moeite om mijn mok op te tillen :')
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:20 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205995271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Texel is uiteindelijk een stel weilanden die losgebaggerd zijn van Noord-Holland :P
Heb er vrienden wonen, kom er regelmatig. Vind het eigenlijk een mooi voorbeeld hoe je toerisme als economische factor kan hebben zonder dat het de boel volledig verwoest, zoals aan de Vlaamse kust bijvoorbeeld.
pi_205995272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb thee maar ik heb ook spierpijn in mijn armen en schouders dus het is wel erg veel moeite om mijn mok op te tillen :')
Lager gaan zitten en dan je mok op t randje van je tafel zetten en zachtjes kantelen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205995298
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij gaan 14 oktober, de vrijdag waarop de Herfstvakantie voor alle scholen begint naar Texel.
En de "u hoeft geen ticket met een vaste tijd te boeken (wat dus ook niet kan) geeft me daarbij wel "zorgen" op een enorme file van auto's die allemaal de sloot over willen...
Alleen de scholen in het noorden ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:53:48 #29
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205995308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb thee maar ik heb ook spierpijn in mijn armen en schouders dus het is wel erg veel moeite om mijn mok op te tillen :')
Rietje? Wel eerst wat laten afkoelen
pi_205995324
Of is glasvezel (aanleg) tegenwoordig net zo essentieel als gas, water, electra en riool? M.a.w. moet men het toestaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:56:41 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205995354
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Alleen de scholen in het noorden ;)
En NRW is 2 weken eerder, dat scheelt ook.
Schoolvakantie in NRW en er staat file Nederland in, onderweg naar Zeeland (vooral Renesse is geliefd) en Texel.
pi_205995363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb thee maar ik heb ook spierpijn in mijn armen en schouders dus het is wel erg veel moeite om mijn mok op te tillen :')
Gossie. Doet mij eraan denken: hoe gaat het met paaldansen?
Heb je straks ruimte voor een pole in je flat? 🤪
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:59:37 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205995384
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:54 schreef AnneX het volgende:
Of is glasvezel (aanleg) tegenwoordig net zo essentieel als gas, water, electra en riool? M.a.w. moet men het toestaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rijksoverheid(...)eunt-groei-breedband
Het is wel beleid, maar of je het kan afdwingen is twee.
pi_205995400
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:49 schreef AnneX het volgende:
@:Blues was er jaren terug niet een vergelijkbaar klachtenpatrooon?
Dat ik je een filmpje stuurde met oefenstof voor het piriformis syndroom.
Heerlijk dat 2 nachten een vol vakantiegevoel geven.
En dat golfer al die trappen naar Boven! heeft gelopen met hoogtevrees _O_
En zijn claustro *O* Ging zo goed, met aandacht voor bewegingen en rustig aan voor allebei deze bejaarde oudjes ^O^ :D


Niet dat ik me kan herinneren, dat zit in bil met uitstraling naar been.
Dat is dit niet. Dit zit rechts regio onderrug, ter hoogte ong si gewricht. Niet naar bil.
pi_205995444
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gossie. Doet mij eraan denken: hoe gaat het met paaldansen?
Heb je straks ruimte voor een pole in je flat? 🤪
Toen het in de lente warmer was ben ik gestopt met paaldanscursus, want dan moet je allerlei dingen doen om te voorkomen dat je met al het zweet zo van de paal af glibbert en daar had ik geen zin in. (Dan heb je veel magnesium nodig. Goor spul)

Deze periode geef ik zelf een sportcursus en ben ik aan het trainen voor survivalruns en een 200 km fietstocht, dus dat is al genoeg. Misschien dat ik volgende periode weer een cursus ga doen, ik zou graag nog een andere vorm van dans doen of een introductie krachttraining. Even kijken hoe het dan zit met tijd/energie :)
pi_205995674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:54 schreef AnneX het volgende:
Of is glasvezel (aanleg) tegenwoordig net zo essentieel als gas, water, electra en riool? M.a.w. moet men het toestaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen in het gebouw glasvezel werd aangelegd is er dringend verzocht om, ook al wil je het niet, toch de meterkasten te openen voor de monteurs zodat het aangelegd kon worden. Gelukkig heeft iedereen dat gedaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205995872
Omg, net echt een geluksvondst gedaan bij de kringloop. Ben helemaal blij. *O* Een jaren 60 bureau in geweldige staat. En het leuke is dat je hem niet tegen de muur hoeft te zetten, omdat de achterkant ook mooi is. Daar kun je spulletjes in zetten. O+ En voor nog geen 40 euro, want alle meubels waren 50% korting.


pi_205996008
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:45 schreef Myraela het volgende:
Omg, net echt een geluksvondst gedaan bij de kringloop. Ben helemaal blij. *O* Een jaren 60 bureau in geweldige staat. En het leuke is dat je hem niet tegen de muur hoeft te zetten, omdat de achterkant ook mooi is. Daar kun je spulletjes in zetten. O+ En voor nog geen 40 euro, want alle meubels waren 50% korting.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke!
pi_205996254
Ik vrees dat ik mn Kenwood machine heb beschadigd..

Ik deed kruiden in het kruidenmaalmolen ding en zette die op de machine, en hij maalde niet / amper.
Nog keer proberen, nog keer.

Toen van de machine afgehaald en toen kwam er een heeeeel klein fliebertje rook uit het aandrijfwiel...

Ik kruidendingmaalmolen losgeschroefd.
Zat het afdichtrubber wat tussen glas en aandrijving hoort te zitten... om de messen gewikkeld...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205996283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef fietsie het volgende:
Ik vrees dat ik mn Kenwood machine heb beschadigd..

Ik deed kruiden in het kruidenmaalmolen ding en zette die op de machine, en hij maalde niet / amper.
Nog keer proberen, nog keer.

Toen van de machine afgehaald en toen kwam er een heeeeel klein fliebertje rook uit het aandrijfwiel...

Ik kruidendingmaalmolen losgeschroefd.
Zat het afdichtrubber wat tussen glas en aandrijving hoort te zitten... om de messen gewikkeld...
Dat klinkt niet echt best, nee. Maar dat hoort toch niet zomaar te gebeuren? Zou Kenwood eens mailen. Ik heb het met m'n Kitchenaid eens gehad dat het schroefje wat vooraan zit los was geschoten, in de bak was gevallen terwijl de mixer nog stond te draaien en daardoor was de motor kapot gegaan. Hebben ze ook netjes opgelost.
pi_205996331
Ik ga m eerst af laten koelen en dan vanmiddag even testen met iets anders erin
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 13:33:47 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205996335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En NRW is 2 weken eerder, dat scheelt ook.
Schoolvakantie in NRW en er staat file Nederland in, onderweg naar Zeeland (vooral Renesse is geliefd) en Texel.
Vorig jaar reed toen NRW net vakantie of een lang weekend had gehad reed ik vanaf Bottrop de A31 omhoog. Dat was één lange optocht van bootjes, caravans en campers op de andere rijrichting en op een gegeven moment (denk bij Schuttdorf) zo'n 20km file.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205996349
@Myraela wat mooi! O+
pi_205996396
Ik ben ook heel blij. O+ In dit huis even puzzelen hoe we hem neerzetten. Het groene kastje gaan we als tv-kastje gebruiken en dan zetten we dit bureau met juist de achterkant naar de kamer neer. Nu nog geen bureau nodig. :D Maar laten staan was natuurlijk geen optie.

Alleen even zorgen dat ik, als ik er planten op zet, niet allemaal kringen maak. Want dat zou dan wel weer onwijs zonde zijn.
pi_205996397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:33 schreef fietsie het volgende:
Ik ga m eerst af laten koelen en dan vanmiddag even testen met iets anders erin
Kon je het rubber wel weer terugdoen dan?
pi_205996421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Kon je het rubber wel weer terugdoen dan?
Ja het zat helemaal in zn geheel rondom het mes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205996580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
https://www.rijksoverheid(...)eunt-groei-breedband
Het is wel beleid, maar of je het kan afdwingen is twee.
Dank je @Jan_Onderwater: Dat geeft houvast.
pi_205996603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef fietsie het volgende:
Ik vrees dat ik mn Kenwood machine heb beschadigd..

Ik deed kruiden in het kruidenmaalmolen ding en zette die op de machine, en hij maalde niet / amper.
Nog keer proberen, nog keer.

Toen van de machine afgehaald en toen kwam er een heeeeel klein fliebertje rook uit het aandrijfwiel...

Ik kruidendingmaalmolen losgeschroefd.
Zat het afdichtrubber wat tussen glas en aandrijving hoort te zitten... om de messen gewikkeld...
Ik las om de mensen gewikkeld -O-
Balen!
pi_205996608
Thuis O+
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:01:43 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205996609
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dank je @:Jan_Onderwater: Dat geeft houvast.
Graag gedaan. Er bestaat ook zoiets als recht op vrije informatievoorziening, dat het mogelijk maakt een schotel te plaatsen als bv de gemeente dat niet wil. Weet niet precies hoe het heet.
pi_205996613
Garnalen pellen :D
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:02:35 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205996619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:01 schreef Blues het volgende:
Garnalen pellen :D
Bisque maken van de schillen?
pi_205996625
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:45 schreef Myraela het volgende:
Omg, net echt een geluksvondst gedaan bij de kringloop. Ben helemaal blij. *O* Een jaren 60 bureau in geweldige staat. En het leuke is dat je hem niet tegen de muur hoeft te zetten, omdat de achterkant ook mooi is. Daar kun je spulletjes in zetten. O+ En voor nog geen 40 euro, want alle meubels waren 50% korting.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig. _O_ *O* wat een mooi exemplaar. Kleur etc.
Mijn vader had een vergelijkbaar buro gemaakt, dat stond aan het voeteneind van mijn bed. O+ Dus de witte raven pockets en prisma kon ik zo pakken en lezen bij het licht van de straatlantaarn.
pi_205996715
Vanmiddag zou een oud-collega komen bijpraten op het vrijdagse werk.
Helaas is zij ziekjes, tobt met gezondheid.
Toen heb ik mij maar gezet aan een opzet voor de Nederlandse lessen volgende week.
Heerlijk…wij mogen het helemaal zelf bepalen. Samen met de collega en de deelnemers natuurlijk.
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:20:51 #55
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205996827
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:45 schreef Myraela het volgende:
Omg, net echt een geluksvondst gedaan bij de kringloop. Ben helemaal blij. *O* Een jaren 60 bureau in geweldige staat. En het leuke is dat je hem niet tegen de muur hoeft te zetten, omdat de achterkant ook mooi is. Daar kun je spulletjes in zetten. O+ En voor nog geen 40 euro, want alle meubels waren 50% korting.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die is echt heel tof O+
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:22:10 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205996845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat klinkt niet echt best, nee. Maar dat hoort toch niet zomaar te gebeuren? Zou Kenwood eens mailen. Ik heb het met m'n Kitchenaid eens gehad dat het schroefje wat vooraan zit los was geschoten, in de bak was gevallen terwijl de mixer nog stond te draaien en daardoor was de motor kapot gegaan. Hebben ze ook netjes opgelost.
Wij waren het mes uit de kitchenaid hakmolen kwijt. Gevraagd of we die konden bestellen. Kregen gewoon nieuwe hakmolen. Echt top service daar.
pi_205996898
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Wij waren het mes uit de kitchenaid hakmolen kwijt. Gevraagd of we die konden bestellen. Kregen gewoon nieuwe hakmolen. Echt top service daar.
Alleen voor m'n staafmixer vond ik de service wat teleurstellend. Die kun je heel even gebruiken en dan valt hij ineens uit. Alsof hij oververhit raakt. Maar ze wilde alleen maar een korting op een nieuwe aanbieden. Toch maar voor een iets goedkopere van een ander merk gegaan toen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 september 2022 @ 14:40:54 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205997086
Ondanks een buitje heerlijk gewandeld. Weesp, Muiden en Naarden. Vesting galore :). Aka Waterliniepad.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205997277
Ik heb helemaal niks met kringlopen of oude / vintage meubels, maar vind deze toch ook wel erg tof @Myraela!
pi_205997325
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:26 schreef Myraela het volgende:

[..]
Alleen voor m'n staafmixer vond ik de service wat teleurstellend. Die kun je heel even gebruiken en dan valt hij ineens uit. Alsof hij oververhit raakt. Maar ze wilde alleen maar een korting op een nieuwe aanbieden. Toch maar voor een iets goedkopere van een ander merk gegaan toen.
B had z'n Braun staafmixer opgeblazen bij het maken van een grote hoeveelheid hummus. Toen heeft hij een nieuwe gekregen met alle mogelijke opzetstukken erop en eraan, en hij had ook al de -andere- set opzetstukken van de vorige, dus nu heeft hij 's werelds grootste collectie staafmixer-opzetstukken *)
pi_205997395
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:40 schreef borisz het volgende:
Ondanks een buitje heerlijk gewandeld. Weesp, Muiden en Naarden. Vesting galore :). Aka Waterliniepad.
Dat is een leuk wandelpad. Heb daar een paar etappes van gedaan.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205997425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb helemaal niks met kringlopen of oude / vintage meubels, maar vind deze toch ook wel erg tof @:Myraela!
Dit :Y Myraela heeft er ook wel echt oog voor
  vrijdag 16 september 2022 @ 15:19:43 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205997501
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dit :Y Myraela heeft er ook wel echt oog voor
Ik ben dan altijd beetje jaloers dat zij zulke dingen vind :D
Maar als ik dan lees hoe vaak ze naar kringlopen gaat dan is het ook wel logisch. Ik zet me niet genoeg in _O-

De luie methode via marktplaats werkt beter voor mij. Maar dan ben je wel meer kwijt.

Gister deze opgehaald:


Nog geen idee waar deze precies komt. _O-
pi_205997616
Het zijn wel jaren’50-‘60 vondsten: mijn jeugd komt voorbij 😂

Gister had ik (ook) een vondst. Tijdens praten in de Bieb zag ik uit mijn ooghoek shawls liggen in de verkoop. En kocht deze:
Toen ging ik naar de site en zag meer moois:
https://www.mooivilt.nl/a(...)irtrade/#description
pi_205997642
Oeh, die is ook heel leuk hoor gcjoel! :D

En het is inderdaad voornamelijk gewoon heel erg vaak gaan. En het helpt ook wel dat ik gewoon 2 jaar de tijd heb om alles voor het nieuwe huis te verzamelen. Ik zoek niets voor nu direct, want als je iets zoekt, zul je het nooit vinden bij de kringloop. :D
pi_205997738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ben dan altijd beetje jaloers dat zij zulke dingen vind :D
Maar als ik dan lees hoe vaak ze naar kringlopen gaat dan is het ook wel logisch. Ik zet me niet genoeg in _O-

De luie methode via marktplaats werkt beter voor mij. Maar dan ben je wel meer kwijt.

Gister deze opgehaald:
[ link | afbeelding ]

Nog geen idee waar deze precies komt. _O-
Oeh O+

Ik kom nooit bij kringlopen. Ik heb toch geen vervoer voor meubels dus dan weet ik ook liever niet wat ik mis.
Spoilers!
pi_205997793
Ik heb net mijn termijnbedrag bij de energieleverancier weer met 25 euro verlaagd. Ik moet er voor mailen, daardoor ben ik altijd bang dat ze het niet goed vinden.
Spoilers!
pi_205998003
Wanneer ik hier in de ene kringloop kom zie ik nooit iets leuks en bij de andere heb ik deels het probleem dat @Lucky_Strike heeft, krijg het echt niet op de fiets mee en het andere deel van het probleem is "waar laat ik het"?

Mooie kleuren @AnneX Lijkt ook best wel lekker warm.

Van alle buien die hier vandaag zouden vallen is er nog niet één geweest. Zou fijn zijn als dat zo blijft.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205998100
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Bisque maken van de schillen?
Te laat 🙈 al weggegooid...we zeiden het net zelf ook...alleen er zat wel heel veel troep tussen. Dus had ik die schillen ook nog moeten uitzoeken en schonen.
Resultaat is een aardig bakje!
Was lekker zen.
+bijvangst





[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 16-09-2022 16:22:53 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 september 2022 @ 16:14:58 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205998109
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat is een leuk wandelpad. Heb daar een paar etappes van gedaan.
Ben in de kerstvakantie in Volendam begonnen. En t/m Pontje Buitenhuizen wel diverse saaie stukken. Daarna vond ik het allemaal wel de moeite waard. Het is mijn 'reserve-LAW'.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205998117
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ben dan altijd beetje jaloers dat zij zulke dingen vind :D
Maar als ik dan lees hoe vaak ze naar kringlopen gaat dan is het ook wel logisch. Ik zet me niet genoeg in _O-

De luie methode via marktplaats werkt beter voor mij. Maar dan ben je wel meer kwijt.

Gister deze opgehaald:
[ link | afbeelding ]

Nog geen idee waar deze precies komt. _O-
Deze is leuk zeg!
pi_205998398
Fijn dat je het een zen klusje vond, B. :D Ik heb er echt het geduld niet voor. Ooit eens een enorme lading garnalen kroketten gemaakt en dan moet je wel, maar het was niet m'n favoriete onderdeel. :')
pi_205998823
KPN klantenservice gebeld. Lang wachten, maar zo aardig :o
En nog geheel naar wens geholpen ook :o
Ik vind ze nu al helemaal lief O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205999072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:44 schreef Myraela het volgende:
Fijn dat je het een zen klusje vond, B. :D Ik heb er echt het geduld niet voor. Ooit eens een enorme lading garnalen kroketten gemaakt en dan moet je wel, maar het was niet m'n favoriete onderdeel. :')
Dan zou je gepelde moeten kopen :+
pi_205999499
Kut, ik ben vergeten de loodgieter te bellen. Nu zitten we waarschijnlijk volgende week een paar dagen zonder warm water :')
pi_205999584
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Kut, ik ben vergeten de loodgieter te bellen. Nu zitten we waarschijnlijk volgende week een paar dagen zonder warm water :')
Keteltje water en een afwasteiltje. Misschien valt het mee.

Trouwens, de taalcollega is een dierenarts pensionada. So what.
pi_205999945
Welcom madame Sly.
pi_206000004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Welcom madame Sly.
Yups
CUL / Welkom miss sly!
pi_206000013
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Welcom madame Sly.
^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206000353
Zo, patatworkshop beluisterd. Toch ook weer best interessant; ik ga de nieuwe methodiek maar wel eens proberen. Even opschrijven wat het ook al weer is, want dat weet ik straks niet meer :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206000561
Hoppa ik kan mn coronaprik alweer boeken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206000617
En nog een aanvullende 300 kwetsten geplukt. Totale pluk staat dan op duizend kwets.
Die kan ik vanavond tijdens de krokettenworkshop mooi kuisen.

Hiervan ga ik er zoveel mogelijk drogen, dankzij het frisse weer stoken we de kachel, en dan kan ik dus daarin lekker pruimen drogen. Driehonderd zal wel een beetje veel zijn, maar ik zal eens kijken of ik een beetje stabiele intelligente toren kan bouwen van ovenrekken ofzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206000673
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:49 schreef sigme het volgende:
En nog een aanvullende 300 kwetsten geplukt. Totale pluk staat dan op duizend kwets.
Die kan ik vanavond tijdens de krokettenworkshop mooi kuisen.

Hiervan ga ik er zoveel mogelijk drogen, dankzij het frisse weer stoken we de kachel, en dan kan ik dus daarin lekker pruimen drogen. Driehonderd zal wel een beetje veel zijn, maar ik zal eens kijken of ik een beetje stabiele intelligente toren kan bouwen van ovenrekken ofzo.
Voel je je nu ook gekwetst? Als kwetsplukkende minderheid na zware arbeid?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206000832
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:37 schreef Blues het volgende:
Dan zou je gepelde moeten kopen :+
Maar dan heb je de schillen niet. ;( Zou je voor luie mensen onder ons ook losse schillen kunnen kopen? :D
pi_206000941
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar dan heb je de schillen niet. ;( Zou je voor luie mensen onder ons ook losse schillen kunnen kopen? :D
https://www.visonline.be/(...)epvries_per_1kg_604/

Sligro zou het ook moeten hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206000967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:46 schreef fietsie het volgende:
Hoppa ik kan mn coronaprik alweer boeken.
Nu pas? :P

Ik kreeg gisteren de mail van mijn vrijwilligerswerk. Zorgwerkgever hobbelde er vandaag achteraan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206001006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar dan heb je de schillen niet. ;( Zou je voor luie mensen onder ons ook losse schillen kunnen kopen? :D
Ik heb wel eens bij de Hanos botten gekocht voor bouillon. Kon toen kiezen tussen wild, rund en een zak van alles en nog wat.

De katten hebben hier "ruzie over een speeltje. Dus hou ik het nu even vast totdat de rust is weergekeerd. En nu zit er 1 links en 1 rechts van mij om het af te pakken
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:12:59 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_206001036
:(
Koffie machine doet er laaaaang over om op te warmen. En een warme ipv hetebak. Via een test menu even wat rond geklikt en gemeten. er is 1 van de elementen stuk. Kan gebeuren.
Kon gratis een zelfde soort machine mee nemen. Alles kan op het plastic frontje zo over. Behalve het verwarmingselement. 8)7 Natuurlijk. Nu een zooi reserve onderdelen, en bij ebay een nieuwe boiler gekocht. Volgende week binnen. Daarna weer hete koffie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206001147
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu pas? :P

Ik kreeg gisteren de mail van mijn vrijwilligerswerk. Zorgwerkgever hobbelde er vandaag achteraan.
Geen idee hoe laat de postbode geweest is; ik open m net.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:25:37 #90
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206001188
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Te laat 🙈 al weggegooid...we zeiden het net zelf ook...alleen er zat wel heel veel troep tussen. Dus had ik die schillen ook nog moeten uitzoeken en schonen.
Resultaat is een aardig bakje!
Was lekker zen.
+bijvangst

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Troep als in krabbetjes? Maakt de bisque alleen maar beter
pi_206001211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Troep als in krabbetjes? Maakt de bisque alleen maar beter
Heel veel houten troepjes, vieze sponsige slijmdingen brrrrrrrrrrr nee hoor, weggemieterd. Goed zo :)
pi_206001252
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Te laat 🙈 al weggegooid...we zeiden het net zelf ook...alleen er zat wel heel veel troep tussen. Dus had ik die schillen ook nog moeten uitzoeken en schonen.
Resultaat is een aardig bakje!
Was lekker zen.
+bijvangst

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah een herintreder :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206001301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:33 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ah een herintreder :D
_O_

Maar euh hebbu dan geen herintreders?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206001591
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2022 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]
_O_

Maar euh hebbu dan geen herintreders?

Bejoirden of zo :P
pi_206001617
Voor de jonkies:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206001936
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:13 schreef sigme het volgende:
Voor de jonkies:
:D ^O^

Mijn t shirt is ook nieuw voor de jonkies denk ik :+

pi_206001977
Die was ik helemaal vergeten ;)

Net naar de Airborne herdenking gekeken en daarna naar Bridge to Liberation, was mooi.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:25:39 #98
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206002297
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:49 schreef Blues het volgende:

[..]
:D ^O^

Mijn t shirt is ook nieuw voor de jonkies denk ik :+

De stem man van La linia is vorige maand overleden
pi_206002446
Ach.. ;(
Ik ben zo'n fan O+
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:40:36 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206002505
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 22:36 schreef Blues het volgende:
Ach.. ;(
Ik ben zo'n fan O+
Kan je je Signor Rossi nog herinneren?


Deze is uit 1974, toen al was het duidelijk wat er mis ging in Venetië
pi_206002755
Nee ken ik niet!
Leuk en idd toen al actueel.
pi_206004275
Meh, slechte nacht na lange werkdag. Heb vannacht in mijn hoofd nog flink doorgewerkt en nu staat het ook al even 'aan'.
pi_206004325
Iets minder verrot dan gisteren, maar niet heel veel. Ook meh
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206004374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Iets minder verrot dan gisteren, maar niet heel veel. Ook meh
Hopelijk gaat vanaf nu het snel beter. Veel plannen vandaag of kan je lekker in bed of op bank blijven liggen
We have far more in common than that which devides us..
pi_206004378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 07:02 schreef Tuindier het volgende:
Meh, slechte nacht na lange werkdag. Heb vannacht in mijn hoofd nog flink doorgewerkt en nu staat het ook al even 'aan'.
Oh da’s niet maar ook niet goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206004383
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 07:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hopelijk gaat vanaf nu het snel beter. Veel plannen vandaag of kan je lekker in bed of op bank blijven liggen
Prutsdagje vandaag. :) Niks moet, wel wat opties. Soberso even eea in huis en vandaag is de eerste dag van Theater on Tour. Er is een show op niet mijn route die ik eigenlijk wel wil zien, mogelijk dat ik daar even naar toe fiets. Mag van de productieleider. :+

F. staat in het park voor opbouw en afbouw, misschien ga ik daar nog wel even buurten. Of wat onkruid trekken in de tuin.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206004396
Wekkers horen niet om 7u te gaan op een zaterdag :O }:|
pi_206004469
Ik vind het ook te vroeg. Ik sliep om 2.30 ofzo pas. Ik lag in mijn hoofd een bijkeuken te ontwerpen }:|

Ik pruts een beetje vandaag. Vanochtend samen huishouden en daarna ben ik de rest van de dag alleen. Ik zie wel of ik iets doe.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 september 2022 @ 08:50:12 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206004656
Moggel. Zo richting mijn neef in Rhenoy. Vanavond naar de docu over David Bowie.

Britser krijg je het niet O+. Mooi draadje.
twitter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206004696
Ik sliep in de tent. Gezellig met regen :D

Nu tegelijkertijd:
* frikandellenworkshop beluisteren / beetje kijken
met de beengeleidng van het geluid, heerlijk luisteren is dat
* tomatensaus aan het maken; er staat een pan vol met wat knof en ui op het elektrisch fornuis
* kipbouillon aan het trekken; de snelkookpan met de botjes van de kip van gister en een ui, ook op elektrische warmte
* fokken op de laptop en dan kan ik meneer zien op de telefoon
* poezen ruimte bieden op mijn schoot

En dan moet ik straks
* pruimen kuisen
* met de auto naar pied-a-terre om even wat dingen heen & weer te brengen
* naar moeder om koffie te drinken en een ladinkje grof vuil op te halen
* naar de stort
* kachel stoken'
* tomatensaus afmaken
* bouillon inkoken
* pruimendrooginstallatie bouwen in de kachel
* pruimen drogen

Hmm. Misschien best veel :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206004732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 08:50 schreef borisz het volgende:
Moggel. Zo richting mijn neef in Rhenoy. Vanavond naar de docu over David Bowie.

Britser krijg je het niet O+. Mooi draadje.
[ twitter ]
Wauw, wel mooi maar never dat ik dat zou doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_206004770
Ik hoef niet zoveel vandaag. Vanmiddag komt @Cat-astrophe lunchen en foto’s van vakanties in Afrika en Midden Oosten kijken. En vanavond de Streamers streamen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206005278
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 08:50 schreef borisz het volgende:
Moggel. Zo richting mijn neef in Rhenoy. Vanavond naar de docu over David Bowie.

Britser krijg je het niet O+. Mooi draadje.
[ twitter ]
The Queue is mooi gevonden! _O_

Ook al zo’n rare nacht. En dan slaap ik eindelijk, moet ik weer eens plassen en ben weer klaarwakker.
Affijn, de zaterdagse bezigheden en mijzelve verder vermaken met kranten en muziek.
Gaat vast lukken.
pi_206005401
Oud papier staat buiten, zonnetje schijnt. Dadelijk via bakker naar @Kaatje1 voor lunch en foto’s (en vlaai).

Vanavond Streamers streamen. Zoals het heurt.
Bekenden gingen gisteren live in dekou staan. Amateurs :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206005774
Vannacht in een heerlijk zalig eigen bed geslapen O+
Ik vind het koud in huis en overweeg even de cv op te stoken om door te warmen :o Wanneer gooien jullie de cv aan?

Vanmiddag een voorstelling in Carré over Oscar.
Blaudzun staat er live te spelen, het scapino ballet te dansen en een paar acrobaten doen er kunstjes omheen.
Zin in. We gaan met de trein.

En dat is tevens het laatste uitje voor lange tijd. Eerst maar even financieel bijkomen 8)7
pi_206006878
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:46 schreef Blues het volgende:
Vannacht in een heerlijk zalig eigen bed geslapen O+
Ik vind het koud in huis en overweeg even de cv op te stoken om door te warmen :o Wanneer gooien jullie de cv aan?
Het liefste zo laat mogelijk. Als de huiskamer zo rond de 19/20 graden is een vest houdt ons niet meer warm, dan moet-ie maar aan. De slaapkamers blijven sowieso koelen. Denk ook dat het een kwestie van wennen is.

quote:
Vanmiddag een voorstelling in Carré over Oscar.
Blaudzun staat er live te spelen, het scapino ballet te dansen en een paar acrobaten doen er kunstjes omheen.
Zin in. We gaan met de trein.
Laat je weten hoe 't was!? :D

quote:
En dat is tevens het laatste uitje voor lange tijd. Eerst maar even financieel bijkomen 8)7
Ken het gevoel... Wij zijn laatst een paar dagen naar Antwerpen geweest. Oef... voorlopig blijven we even thuis.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_206006886
Wil ik croissantjes in de oven stoppen voor lunch... ben ik ze vergeten te kopen. Die beteuterde koppies toen ik het net vertelde. :{
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_206007035
*O* Corona her-vaccinatie geboekt; mag volgende week al. En dan in oktober de grieptyfus er ook nog bij en ik ben weer geimpregneerd voor de winter.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206007093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:42 schreef Celestien het volgende:

[..]
Het liefste zo laat mogelijk. Als de huiskamer zo rond de 19/20 graden is
Ik zit al aan de 20,5. Gaat hier verdomd hard.
Hielp niet dat de schilder net kwam op het moment dat de temperatuur omlaag ging -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206007151
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:01 schreef fietsie het volgende:
*O* Corona her-vaccinatie geboekt; mag volgende week al. En dan in oktober de grieptyfus er ook nog bij en ik ben weer geimpregneerd voor de winter.
Oh dat wil ik ook wel *G*
Voorlopig alleen de grieptyfus geboekt.. mss via werk de coronivacc te halen.
pi_206007154
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh dat wil ik ook wel *G*
Voorlopig alleen de grieptyfus geboekt.. mss via werk de coronivacc te halen.
Zorg werkgevers zijn deze week begonnen met de brieven, jij krijgt m dus vast binnenkort ook van de arbo van de baas.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206007161
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 12:43 schreef Celestien het volgende:
Wil ik croissantjes in de oven stoppen voor lunch... ben ik ze vergeten te kopen. Die beteuterde koppies toen ik het net vertelde. :{
Gewone boterham. Hup! :+
pi_206007350
Heerlijk en lang bijgekletst met een goede bekende, die ook naar Jazz@Sea in Domburg is met de rest van de groep. Hoor ik nog eens wat. Mn.X is daar ook dus en deelt heul andere dingen. :D
Dat werd geen werk uitje in de sportschool.

Omdat het kouder en natter is, zat ik gister ook te denken aan cv en wanneer die aangaat. In ieder geval heeftie onderhoud gehad ze week en is het knopje aangewezen om temp in te stellen. Nu globaal 60o.
Evt.. kan ik een uurtje een m3 - gokje - verstoken met een gashaard.
Gebruikelijk is eind sept/ begin oktober.

Heel veel plezier in Carré , @Blues
pi_206007441
Boh in 2023 of -24 kans op een duo Verstappen-deVries in de RedBull O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206007494
Ging vandaag opruimen en schoonmaken. Alles staat nog even vies op dezelfde plek, met het enige verschil dat ik de hele ochtend foto's heb gemaakt om wat zooi op Marktplaats of Vinted te zetten. :') Ook productief, zullen we maar zeggen.
pi_206007721
Ik eet een haring van de AH.
Fucking lekker!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:07:39 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206007881
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 14:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik eet een haring van de AH.
Fucking lekker!
Met juinen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206007887
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Met juinen?
Ja die snee ik zelf. Vinnik lekkerder vers en fijn dan oud en grof.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:16:29 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206007945
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja die snee ik zelf. Vinnik lekkerder vers en fijn dan oud en grof.
Tranige zut anders ja

Ik heb net kastanjepuree met zoete crème gegeten maar vond het helaas niet zo lekker. Terwijl ik me op verheugd had, want kastanje :9~
Bummer!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:18:30 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206007961
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 13:52 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk en lang bijgekletst met een goede bekende, die ook naar Jazz@Sea in Domburg is met de rest van de groep. Hoor ik nog eens wat. Mn.X is daar ook dus en deelt heul andere dingen. :D
Dat werd geen werk uitje in de sportschool.

Omdat het kouder en natter is, zat ik gister ook te denken aan cv en wanneer die aangaat. In ieder geval heeftie onderhoud gehad ze week en is het knopje aangewezen om temp in te stellen. Nu globaal 60o.
Evt.. kan ik een uurtje een m3 - gokje - verstoken met een gashaard.
Gebruikelijk is eind sept/ begin oktober.

Heel veel plezier in Carré , @:Blues
Wel benieuwd naar de smeuïge details hiervan :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206008124
Mogg..eh middag! :z

Ik vind dit koelere weer wel echt ideaal om overdag te kunnen slapen, eindelijk weer eens 7 uur kunnen ronken overdag O+
De honden in de zeikregen uit moeten laten 's nachts is minder, maar goed, je kunt niet alles hebben.

Verwarming staat hier uit en blijft dat ook nog wel even, want die hebben we niet :+

Nu douchen, plantjes water geven (jaja, zware taak) en boodschappen doen. Vriend is ondertussen al druk bezig geweest met het verdere huishouden en klusjes in het huis. Dus onze wc heeft een nieuwe valpijpsok ( :D ) en de vloer in de hal is ontdaan van de oude stucloper en vuil (hij is zo mooi, na al die maanden weer eens leuk om te zien O+ ). Daar moet natuurlijk wel weer een nieuwe laag stucloper overheen straks.

Fijne middag samen Cat en Kaatje! Leuk zo'n lunchdate! *O*

Rustig aan vandaag Loon en Tuindier :*

Oh en van ellenlange wachtrijden om het stoffelijk overschot van een dode koninging te zien snap ik echt niks. Ik weet dat veel Engelsen sterk aan tradities hangen, maar van die uitzinnige aanbidding van de monarchie heb ik echt nooit iets begrepen :{w
  zaterdag 17 september 2022 @ 18:42:31 #132
63722 z80
I fink you freaky
pi_206009504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:46 schreef Blues het volgende:
Vannacht in een heerlijk zalig eigen bed geslapen O+
Ik vind het koud in huis en overweeg even de cv op te stoken om door te warmen :o Wanneer gooien jullie de cv aan?

Vanmiddag een voorstelling in Carré over Oscar.
Blaudzun staat er live te spelen, het scapino ballet te dansen en een paar acrobaten doen er kunstjes omheen.
Zin in. We gaan met de trein.

En dat is tevens het laatste uitje voor lange tijd. Eerst maar even financieel bijkomen 8)7
Standaard controle van de installatie eerste weekeind van september. Alle werkt nog.
Wanneer weer stoken? Geen idee. De kelder is 19 graden. Als het niet snel streng gaat vriezen kan het wel eens half/eind oktober zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206009532
Thuis van gezellige middag vol oosterse lunch, fotoboeken en wederzijdse vakantie (drama) verhalen O+

@Kaatje1 , we lopen synchroon :')
Kater kwam langswandelen met een luchtje…. Daarna heftige poetsgeluiden maar het luchtje bleef hangen. Blijkbaar had hij zo lomp gegraven dat een poot onder de str*nt zat :X
Ik ging helpen hem te wassen en daar werd hij zo boos van dat zelfs de poes kwam kijken waarom hij vermoord werd. Slachtoffer is nu woest naar de tuin gestormd _O-

Nu Streamers kijken, maar ze streamen nog niet lekker.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206009558
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Wel benieuwd naar de smeuïge details hiervan :9~ :9~
😂en jij denkt, dat ik je dit ga vertellen?
Dies gek. :D
pi_206009578
Oh, hier streamt het prima (gelukkig en tot nu toe)

Nika heb ik net even te pakken kunnen krijgen en gepoetst. Die was ook niet blij (maar heeft geen tuin _O- )
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 18:54:34 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206009658
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:39 schreef Candaasje het volgende:
Oh en van ellenlange wachtrijden om het stoffelijk overschot van een dode koninging te zien snap ik echt niks. Ik weet dat veel Engelsen sterk aan tradities hangen, maar van die uitzinnige aanbidding van de monarchie heb ik echt nooit iets begrepen :{w
Sowieso, het is 70 jaar geleden ofzo dat een koning/koningin de pijp uit ging, dus ook hoeverre is dan nog sprake van traditie :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206009683
En zojuist presteerde ik het om Bijna een omelet te laten aanbranden. 😳
“Je moet erbij blijven als je kookt”…zei sch.m nog.

Klinkt gezellig van Kaatjes en Cat’ lunch. :Y)
Vandaag kwam ook de raz el hanout in een zakje. Zonder zout 👍🏼
Bij overgieten in een potje iets gemorst en een heerlijke geur aan mijn handen.
Deed een 1/4 tl bij de omelet, met tomaat en kaas. Precies genoeg.

Gister een “studie” gemaakt van 5/6 verschillende recept adviezen. Het liep uiteen van 5 tot 12 kruiden. En in hoeveelheden van tl tot el.
Het recept van kayotic had ik niet meer op pier en vond het niet terug.
Dus heb ik het alsnog besteld. Samen met kruiden voor lamsvlees, om zwager te geven. Die eet dat graag.
pi_206009700
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Sowieso, het is 70 jaar geleden ofzo dat een koning/koningin de pijp uit ging, dus ook hoeverre is dan nog sprake van traditie :+
Ben jij weer terug int land.

Toch wel aardig als je het iets netter zegt. Dat is net zo duidelijk.
Haar echtgenoot, en haar moeder zijn overleden recent.
pi_206009729
Dank voor de herinnering, ik heb de stream ook net opgezet *O*

Ik heb mn warme vest weer aan, maar dat is binnen nog wel warm. Of vest of dekentje op de bank, beide nog maar even niet. Hoop voorlopig de verwarming nog niet aan te hoeven.

Zou vandaag oppassen op baby, maar kreeg gister appje dat de baby waterpokken heeft en of ik dat heb gehad. Mama gevraagd, die kon zich niet herinneren dat ik het heb gehad. Dus voor de zekerheid maar niet opgepast en ineens vrije dag. Tot 12.00 in bed gelegen O+ minus een kwartiertje katten eten geven om half 8.

Morgen pas rond 18u hockeyen. Lijkt qua weer wel gunstig te zijn, maar ik ben dan altijd al helemaal klaar met de dag, wil helemaal niet dan nog wat moeten doen. Ook nog steeds niet fit. Oor wordt wel iets beter langzaamaan, maar ook nog steeds keelpijn. Als ik eenmaal op het veld sta vind ik het vast weer leuk :+ we hebben iig genoeg wissels dus dat is fijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 17-09-2022 19:16:00 ]
pi_206009748
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ben jij weer terug int land.

Toch wel aardig als je het iets netter zegt. Dat is net zo duidelijk.
Haar echtgenoot, en haar moeder zijn overleden recent.
Dat dus. Is best kinderachtig om het op die manier neer te zetten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206009972
:W

Vanochtend met B z'n auto helemaal naar B z'n ouders gereden. Eerste keer rijden sinds rij-examen *G*
B heeft geen doodsangsten uitgestaan, zei hij tenminste.
Ik begrijp dat ik niet naar @Cat-astrophe had hoeven zwaaien onderweg. Ach ja.

We hebben bij zijn ouders met het bootje gevaren. Tussen de buien door. De Maas oversteken in zo'n mini-bootje was best bijzonder :D

Nu thuis, als een malle wat huishouden gedaan en eten gekookt.
@Candaasje de vegan vacuumverpakte worstjes van de DM zijn heel goed te eten. Vooral de "chorizo". Heeft niet enorm veel weg van chorizo, maar lekker hartig en stevige textuur. ^O^
pi_206010001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:21 schreef Tele6 het volgende:
:W

Vanochtend met B z'n auto helemaal naar B z'n ouders gereden. Eerste keer rijden sinds rij-examen *G*
B heeft geen doodsangsten uitgestaan, zei hij tenminste.
Ik begrijp dat ik niet naar @:Cat-astrophe had hoeven zwaaien onderweg. Ach ja.

We hebben bij zijn ouders met het bootje gevaren. Tussen de buien door. De Maas oversteken in zo'n mini-bootje was best bijzonder :D

Nu thuis, als een malle wat huishouden gedaan en eten gekookt.
@:Candaasje de vegan vacuumverpakte worstjes van de DM zijn heel goed te eten. Vooral de "chorizo". Heeft niet enorm veel weg van chorizo, maar lekker hartig en stevige textuur. ^O^
Tele zwaai gemist :o

Goede rit, wel *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 19:29:19 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206010057
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ben jij weer terug int land.

Toch wel aardig als je het iets netter zegt. Dat is net zo duidelijk.
Haar echtgenoot, en haar moeder zijn overleden recent.
Ik had het over een koning/koning.

We hebben het over mensen van 90+, die na een zorgeloos leven omringd door familie op natuurlijke manier zonder lang ziekbed is gestorven. Daar moet je blij mee zijn ipv om rouwen als je geen naaste familie bent
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206010109
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik had het over een koning/koning.

We hebben het over mensen van 90+, die na een zorgeloos leven omringd door familie op natuurlijke manier zonder lang ziekbed is gestorven. Daar moet je blij mee zijn ipv om rouwen als je geen naaste familie bent
Je probeert het niet eens :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206010151
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik had het over een koning/koning.

We hebben het over mensen van 90+, die na een zorgeloos leven omringd door familie op natuurlijke manier zonder lang ziekbed is gestorven. Daar moet je blij mee zijn ipv om rouwen als je geen naaste familie bent
Lieverd, het is rouwen om dat wat een deel van je is geweest en deel uitmaakt van een gezamenlijk verleden.
Tegelijk met de opluchting en dankbaar, dat het gegaan is zoals het ging: zonder ziekbed etc.
En blijkbaar anders dan in Nederland actief betrokken bij de regering van de Common Wealth ook.
Dus ‘gewoon’ een beschaafd taalgebruik is op zijn plaats.

Al denk ik er het mijne van. Ook zal ik zoiets nooit verwoorden van jouw (groot) ouders, je huisdieren , noem maar op.
Ook in de provincie komt beschaving voor, toch. Niet verschuilen achter het feit of je een lompe provinciaal bent.
Houd dan je mond.
pi_206010255
Ook wel een generatiekloofje dit, denk ik, qua taalgebruik.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206010308
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Ook wel een generatiekloofje dit, denk ik, qua taalgebruik.
Denk het niet.

Sowieso hoor ik op tv ook verruwd taalgebruik. Kan het zo gauw niet herhalen.
Vaak kijken wij elkaar aan :? heb ik het goed gehoord?
pi_206010401
Ik heb in korte broek en T-shirt in de tuin gewerkt en een heleboel stekjes gemaakt. Nog lang geen verwarming aan dus. Binnen is het ook weer eens echt schoon, dat hebben we met die hitte echt niet bijgehouden. Ik hou wel van herfst O+. Ondanks brakke nacht dus voldoende energie.
pi_206010432
(Nieuwere) werklaptop streamt een stuk beter. It giet oan!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206010451
@Barreltje… was dat eigenlijk te doen? met de trein naar / van je land…
Staat mij bij, dat jij dat een keertje had gedaan?

Veel plezier met de streames 🎶
pi_206010552
Streamers besparen blijkbaar ook al stroom, wat een duister podium zeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206010680
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Ook wel een generatiekloofje dit, denk ik, qua taalgebruik.
Ik heb genoeg leeftijdsgenoten van hem in mijn omgeving en die zouden het niet eens denken. Respect voor een overledene is toch heel normaal, zeker voor iemand wiens hele leven in dienst van haar land heeft gestaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206010783
Blaudzun live _O_
Scapino ballet _O_
Kleding _O_
Choreo's _O_
Codarts hoge school circusacts _O_
Carré O+

En m'n vriendje SCH (ooit ook op fok) met man & schmoe tegengekomen in Carré en leuk bijgekletst O+
Wat een show, gaat dat zien mensen *G*
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:33:09 #154
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206010789
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:38 schreef AnneX het volgende:beschaafd taalgebruik is op zijn plaats

lompe provinciaal.
Heerlijk wat een gotspe, roepen om beschaaft taalgebruik en omgangsvormen maar mensen die niet uit de randstad (?) komen wegzetten als lompe provincialen.
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:34:41 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206010806
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:32 schreef Blues het volgende: SCH (ooit ook op fok)
SCH, de man die relnicht tot een kunst verhief
pi_206010818
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

SCH, de man die relnicht tot een kunst verhief
Yups. Maar een toffe, lieve vriend nog steeds na al die jaren :D O+
Niets is wat het lijkt op FOK! :P
pi_206010887
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heerlijk wat een gotspe, roepen om beschaaft taalgebruik en omgangsvormen maar mensen die niet uit de randstad (?) komen wegzetten als lompe provincialen.
Dank. Hoef ik dat niet te komen bemopperen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206010912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Yups. Maar een toffe, lieve vriend nog steeds na al die jaren :D O+
Niets is wat het lijkt op FOK! :P
Ach, de kinderboekenrecensent.
Ik mis 'm wel. Mocht je 'm nog eens treffen; doe hem mijn groeten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:44:39 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206010947
MBT tot de queen, leek me een dappere vrouw met veel humor en een kutbaan
pi_206010952
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Streamers besparen blijkbaar ook al stroom, wat een duister podium zeg.
Op geluid niet. Vriendin die in Amstelveen woont kan in de huiskamer meeluisteren 🙀
We have far more in common than that which devides us..
pi_206010988
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Op geluid niet. Vriendin die in Amstelveen woont kan in de huiskamer meeluisteren 🙀
Drie avonden pret :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:46:57 #162
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206010990
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Yups. Maar een toffe, lieve vriend nog steeds na al die jaren :D O+
Niets is wat het lijkt op FOK! :P
Dat was zo een secreet dat je er 6 meisjes van he’d kunnen maken
😂
pi_206011047
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Ach, de kinderboekenrecensent.
Ik mis 'm wel. Mocht je 'm nog eens treffen; doe hem mijn groeten!
We zien elkaar niet zo vaak, maar appen bijna dagelijks :D
Zal ik doen ^O^
pi_206011078
En..... we stoken ff ons hutje warm.
En dan gaat ie weer terug naar 15 gr.
Stramme lijf houdt nie van kou 8-)
pi_206011086
Hier was t vanmiddag gewoon 24 graden binnen door beetje zon in de keuken, en nu hangt ie nog op 22...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:54:35 #166
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206011114
Hier 21 graden in de woonkamer, boven nog warmer, zit nog warmte in het huis blijkbaar. Blij met redelijke isolatie
pi_206011152
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heerlijk wat een gotspe, roepen om beschaaft taalgebruik en omgangsvormen maar mensen die niet uit de randstad (?) komen wegzetten als lompe provincialen.
Hoho, dat heeft Ludolf zelf in het verleden gezegd. |:)
pi_206011267
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
Blaudzun live _O_
Scapino ballet _O_
Kleding _O_
Choreo's _O_
Codarts hoge school circusacts _O_
Carré O+

En m'n vriendje SCH (ooit ook op fok) met man & schmoe tegengekomen in Carré en leuk bijgekletst O+
Wat een show, gaat dat zien mensen *G*
Een compleet theater spektakel _O_ de trailer zag er al geweldig uiT!
  zaterdag 17 september 2022 @ 21:14:51 #169
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206011425
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoho, dat heeft Ludolf zelf in het verleden gezegd. |:)
Jij vraagt om omgangsvormen en beschaafd taalgebruik
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 september 2022 @ 21:15:18 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206011440
Las ook al goede recensies over Blaudzun en het Ballet.

Inmiddels in de zaal voor de Bowie-docu. Ik trek de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206011529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 21:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij vraagt om omgangsvormen en beschaafd taalgebruik
Touché.
Daar was ik “ …” vergeten als in quote. 8)7
pi_206013386
Dat was een fijn avondje muziek. Hard meegezongen terwijl niemand me kon horen. ;) Volgend jaar zijn er zoveel anderen dat niemand zal horen hoe vals ik zing. Had de hele avond een meekijker
Normaal drentelt ze rond maar vanavond bleef ze liggen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 september 2022 @ 00:24:36 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206013705
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 21:15 schreef borisz het volgende:
Inmiddels in de zaal voor de Bowie-docu. Ik trek de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden 😋
Moonage Daydream is toch wel weer het betere knip en plakwerk ^O^
Niet altijd geschikt voor mensen die last hebben van epilepsie :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206014796
Goedemorgen :O
Vandaag weer eens bij wat mensen uit de SC bier bezorgen B:)B
pi_206014940
Ja tof. Vandaag is dus mijn beurt op Theater on Tour te fietsen. Hebben jullie het weerbericht gezien? }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206015044
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2022 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Ja tof. Vandaag is dus mijn beurt op Theater on Tour te fietsen. Hebben jullie het weerbericht gezien? }:|
Hehe ja, ik ga zometeen de deur uit voor ca 120 km fietsen. Lekker 6 uur in de regen fietsen. _O-
pi_206015060
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hehe ja, ik ga zometeen de deur uit voor ca 120 km fietsen. Lekker 6 uur in de regen fietsen. _O-
Ik ben ongeveer 5 uur buiten, dus ik voel dit wel, ja. :') Heb ook geen fatsoenlijke regenkleding, ben wel brildragend _en_ moet navigeren met m'n telefoon. Echt top.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206015093
Mogge!

Mag ook op de fiets, 2x30 minuten denk ik. Testen of de regenjas nog waterdicht is
We have far more in common than that which devides us..
pi_206015309
Uren in de regen fietsen :X

Hier zijn we bezig met de voorbereidingen van ons masterplan voor woensdag en donderdag. Dan gaan we kantoor verhuizen. We huren een bus en daarmee moeten we naar de milieustraat (o.a. met asbest), spullen bij schoonmoeder ophalen, naar de metaalhandel. Als ik het zo opschrijf is het heel simpel. Dat is het niet :D

Het helpt vooral niet dat J's auto nog bij de dealer staat en dat ik dus nu geen dingen kan voorbereiden met mijn auto.

Die auto staat daar trouwens sinds woensdagmiddag en we kunnen geen contact krijgen over hoe het met de reparatie is }:|
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 september 2022 @ 09:50:26 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206015313
Ik stap ook op de fiets. De spinfiets 😉
Verder dagje in huis dingen doen en dan Ribben eten in Haarlem, broertje viert zijn verjaardag vooruit. Die is dinsdag jarig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206015364
Ik heb gisteren zo hard gelachen. Ik moest J ophalen bij een treinstation waar ook een dorpsfeest was. We zijn even gaan kijken en kwamen net aan toen de groep 24/7 begon te spelen. Inclusief Nance in glitterpak en twee te oude en te slechte dansers/rappers die superstoere gezichten trokken _O_

*O* Slave to the music *O*
Spoilers!
pi_206015682
Oh man. Ik heb hier zo geen zin in. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 18 september 2022 @ 10:33:12 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_206015780
Nadeel van in een dorp wonen met schuttersfeesten en zowel een oud koning als oud koningin in de straat hebben wonen. 'S ochtends op een zondag gewekt worden door de fanfare in de straat. Met een zo groot mogelijke trommel. Gelukkig enkel het rondje langs het huis. En pas om 8:30. Een paar straten verderop woont de aftredende koning. Die wordt als eerste opgehaald. Rond 7 uur in de ochtend start het feest.

Inmiddels wel beddengoed in de was, ontbijt en koffie op. Min of meer moetje voor vandaag is de stofzuiger door de hut jagen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206015925
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:33 schreef z80 het volgende:
Nadeel van in een dorp wonen met schuttersfeesten en zowel een oud koning als oud koningin in de straat hebben wonen. 'S ochtends op een zondag gewekt worden door de fanfare in de straat. Met een zo groot mogelijke trommel. Gelukkig enkel het rondje langs het huis. En pas om 8:30. Een paar straten verderop woont de aftredende koning. Die wordt als eerste opgehaald. Rond 7 uur in de ochtend start het feest.

Inmiddels wel beddengoed in de was, ontbijt en koffie op. Min of meer moetje voor vandaag is de stofzuiger door de hut jagen.
Famfare is altijd goed hoor _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 18 september 2022 @ 10:47:34 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206015936
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:33 schreef z80 het volgende:
Nadeel van in een dorp wonen met schuttersfeesten en zowel een oud koning als oud koningin in de straat hebben wonen. 'S ochtends op een zondag gewekt worden door de fanfare in de straat. Met een zo groot mogelijke trommel. Gelukkig enkel het rondje langs het huis. En pas om 8:30. Een paar straten verderop woont de aftredende koning. Die wordt als eerste opgehaald. Rond 7 uur in de ochtend start het feest.

Inmiddels wel beddengoed in de was, ontbijt en koffie op. Min of meer moetje voor vandaag is de stofzuiger door de hut jagen.
Ik heb 2 honden, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst later dan 8 uur mijn bed uit kwam.
Uitslapen is een vage herinnering van vroeger. In het WE tot in de middag slapen, zucht, wat was dat mooi.
pi_206015988
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik heb 2 honden, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst later dan 8 uur mijn bed uit kwam.
Uitslapen is een vage herinnering van vroeger. In het WE tot in de middag slapen, zucht, wat was dat mooi.
Ik liep vanochtend al om 5.00 uur met de Teckel :7

Zo fijn als andere honden haar niet storen terwijl ze aan het kakken is.

Daarna wel even terug naar bed :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 18 september 2022 @ 10:54:49 #187
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206016019
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik liep vanochtend al om 5.00 uur met de Teckel :7

Zo fijn als andere honden haar niet storen terwijl ze aan het kakken is.

Daarna wel even terug naar bed :@
Zondagen zijn altijd goed, lekker een dutje doen zo tegen 13:00
pi_206016044
Lekker in de zeikregen fietsen zo tegen 1300 uur.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206016063
Om 13.00 gaan we onderweg om bij vrienden te borrelen, via AH en kantoor.
Spoilers!
pi_206016263
Gezwommen, wasje 1 klaar, wasje 2 draait.
Vanmiddag @Sarabi aan de deur met bier :Y) c_/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206016423
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2022 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Lekker in de zeikregen fietsen zo tegen 1300 uur.


O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206016444
Hier moest om 9 uur een kind weggebracht zijn. Dat was even afzien omdat we gisteren pas om 22 uur terug uit Duitsland waren, waar we de dag ervoor om 22.30 aankwamen :')

Maar inmiddels is alle rotzooi uitgepakt, de dieren verzorgd, de bedden verschoond, de tweede was draait en ik deed een uurtje pilates. Nu bad en dan een nieuw boek O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206016715
Ik heb een lading aloe vera stekjes in shotglaasjes gezet, zodat ik de wortelgroei kan bijhouden. Er staat pruimencake in de oven, en zo pof ik nog bietjes. Heb ook een restaurantje uitgezocht en gereserveerd voor later deze week. Zo maar eens de krokettenworkshop terugluisteren/kijken.

Productieve zondag :).
pi_206016853
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gezwommen, wasje 1 klaar, wasje 2 draait.
Vanmiddag @:Sarabi aan de deur met bier :Y) c_/
We hebben ondertussen wel al door 3 landen gereden vandaag. Eerst Duitsland en nu ook België. Kennelijk is de a2 dicht.

Maar we zijn nu onderweg naar jouw stad *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 september 2022 @ 12:32:15 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206016926
Geen zin in boodschappen doen met dit weer.
/Getir is onderweg :@
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206016930
Sterkte aan alle fietsers door de regen!

Uitslapen, ik ben er gek op en dat is ook de reden waarom ik absoluut geen hond zou willen.
Overigens wil ik helemaal geen beesten meer, zo heerlijk makkelijk, je huis haarloos, je was haarloos O+
Ik praat af en toe wel met poes als ik in de tuin bezig ben omdat ze daar begraven ligt :D O+

Vandaag alleen boodschappen en ipv lopen/fietsen eventjes rustig roeien ihk van de beweging. Kijken of het lukt met die rare rug.

En pianospelen en krantje lezen en en en nog meer lezen in boek.

Overigens hebben we netflix en HBO max opgezegd en Amazon prime genomen om te proberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 18-09-2022 12:40:07 ]
pi_206017155
Weer thuis, op de heenweg genoeg regen om de regenjas aan te hebben, en op de terugweg nauwelijks regen.

De jarige 5-jarige “oh wat leuk dat jij de eerste bent”…dan voel je je welkom :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_206017878
Ik liep door de miezer een rondje Dordrecht omdat er wat rommelkraampjes door de stad waren. Ontbeten bij onze favoriete zaak. Rondje kringloop en nog naar de Gamma.

Prieeeeeeema zondag zo. O+
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 13:57:04 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206017969
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik heb 2 honden, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst later dan 8 uur mijn bed uit kwam.
Uitslapen is een vage herinnering van vroeger. In het WE tot in de middag slapen, zucht, wat was dat mooi.
Tja, niemand heeft je daartoe gedwongen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 september 2022 @ 14:28:02 #200
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206018344
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tja, niemand heeft je daartoe gedwongen :P
"je krijgt er zoveel voor terug"
_O-
  zondag 18 september 2022 @ 14:29:26 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206018361
Heb een stuk Lardo gekregen, ca 6 cm dik, anderhalve kilo. Op de snijmachine een paar plakken van gesneden, man man man, das bijna lekkerder dan Foie Gras
  zondag 18 september 2022 @ 14:35:01 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206018441
Nasi met veel trassi hier O+ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 14:35:46 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206018465
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 14:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een stuk Lardo gekregen, ca 6 cm dik, anderhalve kilo. Op de snijmachine een paar plakken van gesneden, man man man, das bijna lekkerder dan Foie Gras
Bij een lekker stuk brood ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 15:11:35 #204
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206018938
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tja, niemand heeft je daartoe gedwongen :P
Sterker nog, dit had hij zelf kunnen voorkomen.
Ik slaap gewoon uit met hond. Kan ze heel prima hebben gelukkig. _O_
pi_206019218
Verdorie…nog niet de cv aan: wel dikkere broek, een trui en shawl.
En het licht aan o|O om aan tafel de krant te kunnen lezen. Want donker in huis.
pi_206019305
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 15:32 schreef AnneX het volgende:
Verdorie…nog niet de cv aan: wel dikkere broek, een trui en shawl.
En het licht aan o|O om aan tafel de krant te kunnen lezen. Want donker in huis.
Vest opgezocht en sloffen aan, blote voeten was echt te koud
We have far more in common than that which devides us..
pi_206019334
Echt…ik heb meelij met Lonaa😘 Hopelijk fietst zij met leuke mensen naar leuke voorstellingen.
Ow en met Tele. -O-
pi_206019366
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 10:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik liep vanochtend al om 5.00 uur met de Teckel :7

Zo fijn als andere honden haar niet storen terwijl ze aan het kakken is.

Daarna wel even terug naar bed :@
Zondagochtend lekker vroeg is mijn favoriete moment van de week O+ Bijna geen mensen, zo fantastisch. Hier en daar een verdwaalde kroegganger op weg naar huis en een bejaarde die de hond uit laat. Echt geweldig. Ik zat vanmorgen ook super tevreden op de fiets te genieten van hoe geweldig ik de zondagochtend vind.

Ik denk aan Lonaa. En wens dat elke bui haar bizar genoeg net mist. Maar dat zal wel en te laat zijn en niet lukken.

Verder zie ik allemaal leuke binnenshuis activiteiten hier van mensen. Tof.

Zeg., sigme, zou je nog bepaalde inzichten willen delen van je workshops? Van die dingen waar je zelf nooit eerder van had gehoord en wat zo te zien briljant was om toe te passen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206019408
Ja, dat was ook leuk: een weeklang na de nachtdienst naar huis fietsen, langs de bakker.
En iedereen richting stad fietsen naar het werk.
pi_206019432
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 15:43 schreef AnneX het volgende:
Ja, dat was ook leuk: een weeklang na de nachtdienst naar huis fietsen, langs de bakker.
En iedereen richting stad fietsen naar het werk.
Ja, dat is anders. Ik bedoel echt die enorme stilte/rust van de zondagochtend die je verder nergens meer terug ziet in de week. Doordeweeks is het domweg druk in trein en op de weg op hetzelfde tijdstip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206019448
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat is anders. Ik bedoel echt die enorme stilte/rust van de zondagochtend die je verder nergens meer terug ziet in de week. Doordeweeks is het domweg druk in trein en op de weg op hetzelfde tijdstip.
Ja, dat is een bijzonder moment op zondagochtend.
  zondag 18 september 2022 @ 15:54:32 #212
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206019566
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Bij een lekker stuk brood ofzo?
Juist, heerlijk op brood.
  zondag 18 september 2022 @ 15:57:16 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206019606
Wij zitten nu lekker buiten in de serre met een vuurtje O+
  zondag 18 september 2022 @ 16:00:46 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206019667
200km gereden in de regen om te bbqen ;)

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206020353
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat is anders. Ik bedoel echt die enorme stilte/rust van de zondagochtend die je verder nergens meer terug ziet in de week. Doordeweeks is het domweg druk in trein en op de weg op hetzelfde tijdstip.
Mwa, het is apart dat ik op de snelweg maar drie auto’s tegenkom, maar door de week rijdt het om 6.30 uur ook wel door :+

Ik krijg opeens foto’s van The Queue en The Mall geappt…. Broer is ‘even’ naar Londen gegaan _O-
Niet om in The Queue te staan trouwens, maar morgen wel langs de route.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206020664
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwa, het is apart dat ik op de snelweg maar drie auto’s tegenkom, maar door de week rijdt het om 6.30 uur ook wel door :+

Ik krijg opeens foto’s van The Queue en The Mall geappt…. Broer is ‘even’ naar Londen gegaan _O-
Niet om in The Queue te staan trouwens, maar morgen wel langs de route.
Zomaar even? :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_206020754
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwa, het is apart dat ik op de snelweg maar drie auto’s tegenkom, maar door de week rijdt het om 6.30 uur ook wel door :+

Ik krijg opeens foto’s van The Queue en The Mall geappt…. Broer is ‘even’ naar Londen gegaan _O-
Niet om in The Queue te staan trouwens, maar morgen wel langs de route.
Heeft hij onderdak gevonden?
pi_206020784
Ik keek vanochtend wedstrijd, had met iemand daar een afspraak en ging om 16u naar huis om op te warmen onder dekentje (wel hele dag droog kunnen zitten). Vervolgens besloten vanavond niet mee te hockeyen (we spelen pas 17.45 en zijn ook zonder mij met genoeg). Ik weet nog niet helemaal of dat nou slim of dom was. Slim want nog oorontsteking en wat last van nek, niet helemaal fit, een keer niet over m'n grenzen gaan en niet me zeiknat laten regenen. Mogelijk dom want potentieel speelt vermijding van fysieke inspanning uit angst voor ziek worden ook mee.
In m'n afweging heb ik de zekerheid van de slimme argumenten dit keer zwaarder laten wegen dan het mogelijke domme argument. Komen nog genoeg trainingen/wedstrijden aan die niet in de zeikende regen zijn en waarbij m'n oorontsteking hopelijk alweer weg is.

Hopelijk op wonderbaarlijke wijze droog gebleven boven @Lonaa en @Tele6!
En de bbq van @fietsie ziet er goed uit.
pi_206020838
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zomaar even? :o
Denk het. Hij is wel de royalist van de familie, houdt van de tradities en pracht en praal van koningshuizen dus ergens verbaast het me niet. En zijn beste vriend was blijkbaar wel in voor het avontuur.

quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heeft hij onderdak gevonden?
Vast wel. Niet heel Londen zal uitverkocht zijn. Genoeg zoeken (en genoeg betalen) levert altijd wel wat op. Tis net wat het je waard is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 18 september 2022 @ 17:44:00 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206021079
Nu cake aan het bakken

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 17:52:43 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206021153
Geen idee hoe nauwkeurig GPS snelheid op je telefoon is. De snelheid van deze trein is niet de hele tijd constant van voor m'n gevoel is de variatie niet zo groot. Telefoon geeft tussen de 260km/u en 320km/u aan. Mooi hoe snel de je uitzicht voortdurend anders is.

Das wel vet hoor. Extra staafje plutonium in de reactor en gas geven. Met zulke snelheden hoef kun je echt veel vluchten elimineren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206021169
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 15:38 schreef AnneX het volgende:
Echt…ik heb meelij met Lonaa😘 Hopelijk fietst zij met leuke mensen naar leuke voorstellingen.
Ow en met Tele. -O-
Het was wel lekker rustig op de fietspaden *)
  zondag 18 september 2022 @ 17:58:42 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206021192
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het was wel lekker rustig op de fietspaden *)
De hele 200km gedouched ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206021207
Nou. 120 km: check. ^O^
Na 20 km begon het te regenen en daarna is het niet meer droog geweest. :X
Voordeel: als De Tweehonderd Kilometer ook in de regen zal moeten, weet ik alvast dat ik het kan *G*
Ander voordeel: lekker rustig op de wegen ^O^
Fijn om te weten: mijn sport-regenjack is nog steeds waterdicht. Op de mouwen slaat de regen er na een tijd wel door, maar de romp blijft droog. Dat is goed genoeg ^O^
Ik heb het niet koud gehad *G* dankzij het regenjack vooral. Verder was ik naast mezelf ook wel heel veel aanhangend water aan het warmhouden :')
Ik heb een haas gezien, reigers, en veel schaapjes, koeien en paarden. Ook veel boeren op trekkers rond Didam, geen idee waar die allemaal heen wilden op deze dag met dit weer :?
Thuis lekker onder een warme douche (bah nog meer water) en de verwarming éventjes aangedaan om de klamheid een beetje eraf te halen. Nu nasi met pindasaus opwarmen ^O^
pi_206021226
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
De hele 200km gedouched ?
100 vd 120 km natgeregend ja.

Ik heb niet meteen 200 km gedaan. Afgelopen week had ik 3x60 gereden, de week ervoor 90, deze week dus 1x120. Komende week even kijken wat ik doe, want komend weekend heb ik een survivalwedstrijd. Waarschijnlijk alleen wat kleine rondjes of zo -- woensdag 50 en zaterdag 30 lijkt redelijk. :)
Het weekend na m'n survivalrun ga ik 150 proberen te rijden, is het idee.
De beperking lijkt niet zozeer mijn conditie te zijn, maar eerder 1) tijd en 2) hoeveel eten ik op krijg om de motor aan te houden :P
pi_206021233
120 km fietsen _O_
In de regen :X _O_

Goede ontdekkingen, wel ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206021271
Wauw @Tele6 wat een enorme prestatie
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 september 2022 @ 18:30:26 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_206021565
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
100 vd 120 km natgeregend ja.

Ik heb niet meteen 200 km gedaan. Afgelopen week had ik 3x60 gereden, de week ervoor 90, deze week dus 1x120. Komende week even kijken wat ik doe, want komend weekend heb ik een survivalwedstrijd. Waarschijnlijk alleen wat kleine rondjes of zo -- woensdag 50 en zaterdag 30 lijkt redelijk. :)
Het weekend na m'n survivalrun ga ik 150 proberen te rijden, is het idee.
De beperking lijkt niet zozeer mijn conditie te zijn, maar eerder 1) tijd en 2) hoeveel eten ik op krijg om de motor aan te houden :P
De avond vooraf goed eten. Vooral eiwitrijk voedsel. En tijdens het fietsen genoeg drinken van sportdrank met suiker.
Zolang je bezig bent suikers te verbranden kun je die makkelijk aanvullen. Vooraf suikers zijn dan weer een ramp.

Hier was het nog redelijk met betrekking tot de hoeveelheid hemelwater. Zo goed als droog rondje sportschool kunnen doen. Net wel even een stevige bui. Maar inmiddels ook weer droog.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 18 september 2022 @ 18:41:45 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206021717
Het is wel echt ongelooflijk smerig koud zeikweer ineens. En dat terwijl ik van de week nog in open water zwom in de zon :'(

Veel cappucino's en onder dekentjes zitten vandaag hier tussen natgeregend worden door
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 18:42:44 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206021728
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 17:52 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee hoe nauwkeurig GPS snelheid op je telefoon is. De snelheid van deze trein is niet de hele tijd constant van voor m'n gevoel is de variatie niet zo groot. Telefoon geeft tussen de 260km/u en 320km/u aan. Mooi hoe snel de je uitzicht voortdurend anders is.

Das wel vet hoor. Extra staafje plutonium in de reactor en gas geven. Met zulke snelheden hoef kun je echt veel vluchten elimineren.
Waar ben je heen?

Ik zat gisteren in de TGV, echt fantastisch hoe dat gaat, snel, netjes, relaxt _O_
Jammer van matige service aan boord maar verder was het echt top
Hoop dat Europa in gaat zetten op volop hogesnelheidstreinen op de grote steden. Is fantastisch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206021875
Soooo, das nattt.
twitter
pi_206021932
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar ben je heen?

Ik zat gisteren in de TGV, echt fantastisch hoe dat gaat, snel, netjes, relaxt _O_
Jammer van matige service aan boord maar verder was het echt top
Hoop dat Europa in gaat zetten op volop hogesnelheidstreinen op de grote steden. Is fantastisch
Wordt al even aan gewerkt.
Vanuit Parijs naar Europese hoofdsteden.
  zondag 18 september 2022 @ 19:02:52 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206022026
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wordt al even aan gewerkt.
Vanuit Parijs naar Europese hoofdsteden.
Ja zal best, maar ipv alleen klein beetje sporadisch werken aan, zou ik het graag opgeleverd zien. Dat gaat echt nog bijzonder lang duren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 19:04:45 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_206022049
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja zal best, maar ipv alleen klein beetje sporadisch werken aan, zou ik het graag opgeleverd zien. Dat gaat echt nog bijzonder lang duren
En dan ook graag vanuit heel het land. Niet enkel vanuit de randstad.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206022076
@Isabeau ik wat niet de enige wateetons-kijker, dus mogelijk hebben anderen nog nuttige aanvullingen / heel andere zaken eruit gehaald.

• patat
Ging over deze techniek: https://foodgeek.dk/en/triple-cooked-fries-recipe/
Interessant, en misschien levert het wel onovertroffen patat, maar ik denk dat ik het toch echt veuls te bewerkelijk vind

• bloemkool
Hij maakte 2 beslagjes, aan elkaar gelijk behalve 2 gram baksoda in de een en niet in de ander.
De helft van de bloemkoolroosje in beslag bleef mooi blank, de helft werd mooi goudbruin. Dat was het effect van de zuurgraad, baksoda maakt basisch en dat kleurt mooi. Als ik nog een keer kibbeling bak moet er dus een miniem beetje baksoda door.

• donuts
Handig truukje voor plakkende deegdingen; doe ze met bakpapier en al in de frituur, dat papier laat wel los.

• frikandel
Nogal behoorlijk bewerkelijk voor zoiets als een frikandel, maar je kan het dus helemaal zelf maken en dat zag er wel leuk & lekker uit

• kroketten
Eigenlijk oersimpel, maar ik ben er nooit zelf aan begonnen en dat moet ik dus eigenlijk wel een keertje doen. Het idee van totaal andere kroketten (zoete dessertkroket) is ook wel interessant. Voor kerst ofzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206022112
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef z80 het volgende:

[..]
En dan ook graag vanuit heel het land. Niet enkel vanuit de randstad.
Dit!

Als ik nu kijk naar ‘rechtstreekse’ treinverbindingen naar het buitenland moet ik er minimaal een uur extra treinreis bij tellen. En met een beetje pech reis ik letterlijk heen en weer omdat zo’n trein wel in de buurt komt, maar niet stopt op een groot station dichterbij mijn woonplaats ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 19:15:07 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206022170
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar ben je heen?

Ik zat gisteren in de TGV, echt fantastisch hoe dat gaat, snel, netjes, relaxt _O_
Jammer van matige service aan boord maar verder was het echt top
Hoop dat Europa in gaat zetten op volop hogesnelheidstreinen op de grote steden. Is fantastisch
Onderweg van Nice naar Parijs. Het stuk van Nice tot Aix en Provence duurt overigens 2:45 uur. Daarna gaat het gas er op en rijd je in 3 uur naar Parijs (750km)

Dit is een Ouigo, daarmee wil de SNCF de concurrentie met low-cost airlines aan gaan. Er wordt gebruik gemaakt van de oudste TGV Duplex (dubbeldekkers) waarin ze extra stoelen zetten, eerste klas er uit. Geen barrijtuig, betalen voor een stoel met stopcontact, betalen voor WiFi, betalen voor extra bagage. Treinen worden al rijdend schoongemaakt, waardoor ze iets van 12/13u daags rijden itt 8/9 uur voor gewone tgv's Qua comfort best prima en ik kan mijn lange poten gewoon kwijt

Maximumprijs voor Marseille-Parijs zou ¤85 moeten zijn en de goedkoopste tickets voor ¤15. Ik betaal ¤102 vanaf Nice, met extra tas en stopcontact (¤3) Normaal gesproken betaal je voor Nice-Marseille ook rond de ¤20. Vliegen was ¤170 ofzo.

Morgen Parijs-Stuttgart. Dat is ¤50, eerste klas. Vlakbij het Bordrestaurant, maar volgens mij kun je in de eerste klas gewoon op een knopje drukken 8-)

Daar werk van maken, tja, volgens mij hebben overheden het daar niet zo druk mee helaas.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 19:22:22 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206022254
[
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef z80 het volgende:

[..]
En dan ook graag vanuit heel het land. Niet enkel vanuit de randstad.
Spoorlijnen aanleggen op 300km/u heeft weinig zin als je bij elke stad gaat stoppen.

Hoewel stops best verspreid kunnen zijn. Een intercity Berlijn zou in Nederland best wel met alleen Amsterdam en Deventer aankunnen qua stops. Geen idee of Amersfoort of Hilversum groter is, maar die kunnen makkelijk naar Amsterdam resp. Deventer.

Als je in Duitsland ook kijkt hoeveel stops sommige ICE's hebben en hoe kort sommige Schnellfahrstrecken zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206022307
Overleefd!

Nu moe, koud en warm tegelijk met hoofdpijn.

Het was wel weer heel tof, regen of niet. Het is ook af en toe droog geweest. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 18 september 2022 @ 19:31:16 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206022337
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef z80 het volgende:

[..]
En dan ook graag vanuit heel het land. Niet enkel vanuit de randstad.
Hoe zie je die businesscase voor je? En het nut van hogesnelheidstrein bij al die tussenstations?

Binnenlands OV mag zeker een stuk beter, hogesnelheidstreinen overal, dat lijkt me niet haalbaar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206022413
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe zie je die businesscase voor je? En het nut van hogesnelheidstrein bij al die tussenstations?
1 ander station dan Amsterdam zou wel aardig zijn. Een station bij de grens ofzo zodat je niet heen en weer aan het reizen bent als je bij die grens woont. Zoals Arnhem, Deventer of Breda.
  zondag 18 september 2022 @ 19:37:50 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206022425
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
1 ander station dan Amsterdam zou wel aardig zijn. Een station bij de grens ofzo zodat je niet heen en weer aan het reizen bent als je bij die grens woont. Zoals Arnhem, Deventer of Breda.
Rotterdam en Utrecht stoppen ze ook toch?

Verder geen verstand van, ik reis eigenlijk nooit met OV
Nu om Schiphol te mijden en onwijs blij mee. Vrijwel iedereen die vloog had dikke ellende ermee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206022476
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:37 schreef Molo het volgende:

[..]
Rotterdam en Utrecht stoppen ze ook toch?

Verder geen verstand van, ik reis eigenlijk nooit met OV
Nu om Schiphol te mijden en onwijs blij mee. Vrijwel iedereen die vloog had dikke ellende ermee
Nou ja, als je een echte hogesnelheidstrein wilt die niet bij al die tussenstations stopt kun je nog een compromis doen waarbij de trein 2 of 3 stations aandoet in NL. Dat bedoelde ik :)
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 19:41:21 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206022483
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
1 ander station dan Amsterdam zou wel aardig zijn. Een station bij de grens ofzo zodat je niet heen en weer aan het reizen bent als je bij die grens woont. Zoals Arnhem, Deventer of Breda.
Een ander beginstation is ook wel handig.

Het zou mooi zijn als bv Flixtrain de ICRm rijtuigen zou kopen voor bijvoorbeeld Rotterdam-breda-Venlo-Dortmund oid. Geen hogesnelheidstrein dan natuurlijk, maar wel een nieuwe verbinding
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 september 2022 @ 19:42:07 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206022497
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou ja, als je een echte hogesnelheidstrein wilt die niet bij al die tussenstations stopt kun je nog een compromis doen waarbij de trein 2 of 3 stations aandoet in NL. Dat bedoelde ik :)
Ja dat is zeker zo :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 19:47:23 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_206022563
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe zie je die businesscase voor je? En het nut van hogesnelheidstrein bij al die tussenstations?

Binnenlands OV mag zeker een stuk beter, hogesnelheidstreinen overal, dat lijkt me niet haalbaar
Ze jagen hier de grens over met de trein. 1 stop randstad, 1 net voor de grens.
Nu moet ik over het zelfde stuk spoor eerst richting Amsterdam om exact het zelfde stuk weer terug te reizen.
Ik ben sneller bij een vliegveld als dat ik in Amsterdam met met het OV.

Zelfde als er door Tele6 werd aangegeven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206022650
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:00 schreef Tele6 het volgende:
Nou. 120 km: check. ^O^
Na 20 km begon het te regenen en daarna is het niet meer droog geweest. :X
Voordeel: als De Tweehonderd Kilometer ook in de regen zal moeten, weet ik alvast dat ik het kan *G*
Ander voordeel: lekker rustig op de wegen ^O^
Fijn om te weten: mijn sport-regenjack is nog steeds waterdicht. Op de mouwen slaat de regen er na een tijd wel door, maar de romp blijft droog. Dat is goed genoeg ^O^
Ik heb het niet koud gehad *G* dankzij het regenjack vooral. Verder was ik naast mezelf ook wel heel veel aanhangend water aan het warmhouden :')
Ik heb een haas gezien, reigers, en veel schaapjes, koeien en paarden. Ook veel boeren op trekkers rond Didam, geen idee waar die allemaal heen wilden op deze dag met dit weer :?
Thuis lekker onder een warme douche (bah nog meer water) en de verwarming éventjes aangedaan om de klamheid een beetje eraf te halen. Nu nasi met pindasaus opwarmen ^O^
Wow respect *O*
  zondag 18 september 2022 @ 19:54:14 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206022656
Vannacht met vakantie *O*
We vliegen van Schiphol 🤞🤞🤞
De komende dagen regen op de vakantiebestemming -O-
Wel betere temperaturen daar *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 18-09-2022 20:00:06 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206022873
In december werkt m'n man een jaar bij NS, dan krijgen we als het goed is korting op internationale reizen. Dan maar eens een reisje uitzoeken. :D

Ben tot nu toe alleen een keer naar Berlijn geweest. Het is wel een lange zit, vind de auto dan toch vaak gezelliger.
pi_206022897
Crisp vond het een goed idee om mijn bakje lasagne op zijn kant in een doos te duwen :')
Idem voor een van de toetjes :')

En ik kreeg een borrelplank die ze beter kaasplank hadden kunnen noemen :D Ik heb nu VIJF soorten kaas in huis :X _O- Mijn probleem, en niet dat van kadootjesgevende Crisp of TGTG natuurlijk.

*borrelavond organiseren gaat*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206022926
Over die lasagne en toetjes zou ik wel even klagen.

Cadeautjes van Crisp zijn wel altijd tof. O+ Ik snap nooit hoe ze het doen. Ik bestel alleen als ik zo'n 15 euro kortingscode krijg, dan het minimale bestelbedrag en dan krijg je inderdaad nog regelmatig gratis producten erbij. :')
pi_206022939
En ik weet weer waarom ik zo van Crisp houd… appje met foto’s gestuurd, de treurige lasagne wordt vergoed en zit nog een keer in mijn mandje voor de volgende bestelling _O_
Toetje had ik niet mee gestuurd, dat was maar een klein hoekje treurig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206022956
Als kaasliefhebber, heb ik niet eens zoveel soorten in huis nu :D

Op de bank, sloffen en vest aan, kop thee en een stuk vlaai. Het leven is goed
We have far more in common than that which devides us..
pi_206022957
In klein CUL-nieuws (moeten we daar niet een apart topic voor hebben eigenlijk?):

Er komt een nieuwe niche-melk op de melk in NL, binnenkort bij de AH: https://kalver-liefde.nl/contact
Die laten de kalfjes langer bij de koe lopen. Gangbaar is volgens mij tot zo'n 10 dagen kalf bij koe. Hoevéél langer ze hier kalf bij koe laten lopen heb ik gevraagd, zal ik binnenkort wel antwoord op krijgen.

Deze heeft ook kalf bij koe ("kalfvolle melk" :')) https://blijekoezuivel.nl , en is wel duidelijk over hoe lang langer is (3 maanden), maar is alleen lokaal verkrijgbaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206022962
Ik heb eigenlijk altijd wel 5 soorten kaas in huis. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206022964
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:20 schreef Myraela het volgende:
Over die lasagne en toetjes zou ik wel even klagen.

Cadeautjes van Crisp zijn wel altijd tof. O+ Ik snap nooit hoe ze het doen. Ik bestel alleen als ik zo'n 15 euro kortingscode krijg, dan het minimale bestelbedrag en dan krijg je inderdaad nog regelmatig gratis producten erbij. :')
Die winstmarges moeten echt gigantisch zijn he… ik verbaas me ook elke keer weer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206022968
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Als kaasliefhebber, heb ik niet eens zoveel soorten in huis nu :D

Op de bank, sloffen en vest aan, kop thee en een stuk vlaai. Het leven is goed
Vlaai ruilen voor kaas? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206022979
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die winstmarges moeten echt gigantisch zijn he… ik verbaas me ook elke keer weer.
Modern zakendoen is toch zoveel mogelijk verlies maken, als je maar 'marktaandeel' verovert.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206022993
Het is dat we al te veel soorten kaas in huis hebben (pas bij Kaaslust besteld). Anders hadden het wel voor het bier kunnen ruilen Cat :D
pi_206022997
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2022 20:23 schreef sigme het volgende:
In klein CUL-nieuws (moeten we daar niet een apart topic voor hebben eigenlijk?):

Er komt een nieuwe niche-melk op de melk in NL, binnenkort bij de AH: https://kalver-liefde.nl/contact
Die laten de kalfjes langer bij de koe lopen. Gangbaar is volgens mij tot zo'n 10 dagen kalf bij koe. Hoevéél langer ze hier kalf bij koe laten lopen heb ik gevraagd, zal ik binnenkort wel antwoord op krijgen.

Deze heeft ook kalf bij koe ("kalfvolle melk" :')) https://blijekoezuivel.nl , en is wel duidelijk over hoe lang langer is (3 maanden), maar is alleen lokaal verkrijgbaar.
Is dit wat?
Cat-astrophe in CUL / CULinair nieuws #3
Ik link 'm een beetje gek zie ik. :D
pi_206023017
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vannacht met vakantie *O*
We vliegen van Schiphol 🤞🤞🤞
De komende dagen regen op de vakantiebestemming -O-
Wel betere temperaturen daar *O*
Waar ga je naar toe? Fijne vakantie!

Vriendin ging ook met één van de eerste vluchten in de ochtend (halve nacht) en kon zo doorlopen bij de beveiliging.
pi_206023024
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:26 schreef Sarabi het volgende:
Het is dat we al te veel soorten kaas in huis hebben (pas bij Kaaslust besteld). Anders hadden het wel voor het bier kunnen ruilen Cat :D
Ja! Potver! Twee minimeet gehad dit weekend en de veelheid kaas kwam net te laat binnen hier :'(

Ik onthoud hem voor een volgende bestelling. Met mijn kortingskoopgedrag heb ik vast weer eens een kaasoverschot :')

Morgen TGTG ophalen bij een nieuwe zaak. Ben benieuwd. Diepvriesmaaltijden uit eigen keuken, soepen en toetjes :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206023031
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vlaai ruilen voor kaas? :@
Mmmm welke kazen? Want deze vlaai is hier niet aan te komen, en op 1,5 zit de beste kaasboer van Gelderland
We have far more in common than that which devides us..
pi_206023035
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Is dit wat?
Cat-astrophe in CUL / CULinair nieuws #3
Ik link 'm een beetje gek zie ik. :D
Ik snap de connectie niet :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206023045
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik snap de connectie niet :?
Nou, ik dacht dat ik de link van het CUL nieuws topic pakte als antwoord op sigme's vraag of er een cul nieuws topic was.
Dat deed ik ook wel, alleen stond ik w.s. eerder op jouw laatste post daarin.
En toen heb ik jouw naam misbruikt ;(

:P
pi_206023053
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mmmm welke kazen? Want deze vlaai is hier niet aan te komen, en op 1,5 zit de beste kaasboer van Gelderland
Buffelmozzarella, brie (denk ik, zit in een aardewerken bakje), een blauwe kaas, en dan nog een blauwe van TGTG en een bonk 30+ Ik zou het voor je gaan nakijken als ik niet onder kat zat. Jammer joh :+

Maar volgens mij niet echt iets speciaals hoor, je kaasboer zal beter hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206023057
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou, ik dacht dat ik de link van het CUL nieuws topic pakte als antwoord op sigme's vraag of er een cul nieuws topic was.
Dat deed ik ook wel, alleen stond ik w.s. eerder op jouw laatste post daarin.
En toen heb ik jouw naam misbruikt ;(

:P
Stalker :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206023060
:B
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 20:47:06 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206023205
Oh ja, waar ben jij naartoe geweest @Molo
Dat wilde ik vragen toen ik het eerste bericht typte, maar vergeten :+

Eerste keer in Parijs, wat een gepuzzel die metro. Zeker als er dan een lijn niet rijdt.

Ja, Google Maps. Die zegt lijn 5 vanaf Gare de Lyon. Maar daar kon ik alleen lijn 1 en 14 vinden :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 september 2022 @ 20:47:33 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206023207
*burp*
3,5 portie ribben op B-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 18 september 2022 @ 20:47:52 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206023210
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar ga je naar toe? Fijne vakantie!

Vriendin ging ook met één van de eerste vluchten in de ochtend (halve nacht) en kon zo doorlopen bij de beveiliging.
Thanks!
Naar de Algarve (net als vorig jaar).
Wij vliegen om 5:00 uur. Volgens de Schiphol app wordt het druk. Hopelijk valt het mee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206023214
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Buffelmozzarella, brie (denk ik, zit in een aardewerken bakje), een blauwe kaas, en dan nog een blauwe van TGTG en een bonk 30+ Ik zou het voor je gaan nakijken als ik niet onder kat zat. Jammer joh :+

Maar volgens mij niet echt iets speciaals hoor, je kaasboer zal beter hebben.
Ik geniet lekker door van de vlaai, hoe dol ik ook op kaas ben. Prioriteiten
We have far more in common than that which devides us..
pi_206023221
Ik wil ook vlaai.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206023227
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2022 20:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook vlaai.
Heb nog een beetje maar kom het niet brengen hoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_206023247
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb nog een beetje maar kom het niet brengen hoor
Ik kom het ook niet meer halen met m'n ijsklomp voetjes en gloeiende wangen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206023310
Alsnog de kachel aan in de keuken, tijdens eten.
En uitgerekend voor ¤0,75 - vlg de app. - een dik uur warmte gehad.
Het is té stoer om nu al kou te gaan lijden met die ouwe lijven.
pi_206023319
Over kou lijden gesproken.
Heeft iemand nog tips waar je op moet letten bij het kopen van een nieuwe cv ketel?
  zondag 18 september 2022 @ 21:09:00 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206023378
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2022 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Modern zakendoen is toch zoveel mogelijk verlies maken, als je maar 'marktaandeel' verovert.
Yep

De wereld is bizar en naar soms
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 21:13:15 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206023427
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
Oh ja, waar ben jij naartoe geweest @:Molo
Dat wilde ik vragen toen ik het eerste bericht typte, maar vergeten :+

Eerste keer in Parijs, wat een gepuzzel die metro. Zeker als er dan een lijn niet rijdt.

Ja, Google Maps. Die zegt lijn 5 vanaf Gare de Lyon. Maar daar kon ik alleen lijn 1 en 14 vinden :?
Stukje verder dan Lausanne, Zwitserland. Ging echt bijzonder prima met de trein.
Tien minuutjes de berg af lopen naar hotel en ik was er, awesome O+

De metro was wel gekut even ja. Zeker toen mijn collega op de heenreis de kaartjes wel zou regelen en mij het reçu gaf ipv kaartje zelf :') :') :')
Ja dat doet het niet :')
Tevens werd hij bijna gezakkenrold daar en is Parijs extreem kut, maar waren we gelukkig maar eventjes dus dat scheelde.

Gewoon vragen mocht je er nu op dit moment zijn, ze spreken tegenwoordig wonder boven wonder ook Engels in Parijs merkte ik :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206023772
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 21:01 schreef Sarabi het volgende:
Over kou lijden gesproken.
Heeft iemand nog tips waar je op moet letten bij het kopen van een nieuwe cv ketel?
Geen idee maar ik zou het bij diverse installateurs navragen, iedereen heeft weer andere ideeën en meningen
We have far more in common than that which devides us..
pi_206023878
Avond! :W

Zo, dat was een zéér nat, koud maar toch gezellig dagje Efteling O+ . Nat tot op de onderbroek, dus nu warme thee, een plaid en dikke sokken (zo samen even lekker douchen) en kruidnootjes :D :@

't was wel fijn dat ze bij Joris en de Draak ons het op einde in het karretje mooi dik 5 minuten lang in de zeikregen lieten wachten net voor het station. :') Nouja goed, in Plospaland was het laatst bij mensen úren en die raakten onderkoeld. Zo erg was het bij ons dus weer niet :+ /glashalfvolenzo .
Tevens wel lekker korte wachttijden overal. Maar lang niet alles gedaan/gezien, want alleen al het idee om in de stromende regen in de Python te moeten wachten totdat je boven bent.... en het Sprookjesbos hebben we ook maar overgeslagen.
pi_206023883
Wow, respect @Tele6 :o _O_
pi_206024453
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 21:00 schreef AnneX het volgende:
Alsnog de kachel aan in de keuken, tijdens eten.
En uitgerekend voor ¤0,75 - vlg de app. - een dik uur warmte gehad.
Het is té stoer om nu al kou te gaan lijden met die ouwe lijven.
[ link | afbeelding ]
Wij stoken ook even door in de ochtend en in de avond om m na een uurtje of zo weer op 15 te zetten.
Wij hebben de app van Engie, 'leuk' om idd elke dag te zien wat je verbruikt.
Ik zie nu al resultaat van korter douchen en de meeste vaat met koud afspoelen of afvegen voor t de vaatwasser in gaat. Alleen de koekepannen dan zo kort mogelijk met heet water afspoelen.
Alle beetjes helpen ook al hebben we nog 2 jr een vast contract het is nu zaak om wat terug te krijgen van het maandelijkse termijnbedrag om weer te sparen en je ziet dat bedrag oplopen. *O*
pi_206024606
Grappig, je bespaartips. Ik doe er best veel al.

Ik heb vorig jaar wel van de verwarmingsventilatortjes gekocht. Schijnen de warme lucht beter te verdelen, je hoeft minder te stoken, hoera!

Gisteren maar vast weer ingestoken, ook al gaat de verwarming nog niet aan.

Vanavond hoorde ik iets…. Staat een setje van de kregen te draaien :D
Die blies mooi koude lucht én mijn stroomrekening omhoog o|O Stekker meteen eruit gehaald. Geen idee wat mis is, want het andere setje doet het niet en zo is het ook verkocht. Ze gaan alleen aan als de verwarming brandt. Nog maar eens uitzoeken.

Vannacht mag poes ze in de gaten houden. Ze heeft weer eens een bui en wil niet naar bed. Dan maar een nacht woonkamer zonder tuin. Ik hoor de klachten morgenvroeg wel :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 18 september 2022 @ 22:53:31 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206024764
Zo. Hier terug van een BBQ met hoosregen op het overdekte terras :)

Dikke kachel met groot vuur hield het prima warm, en het BBQ-en lukte aardig :P

Had een mooie procureur omgezet in pulled pork, mijn broer maakte een rijst-met-bonen gerecht en een cake in de Dutch oven.











[ Bericht 17% gewijzigd door fietsie op 18-09-2022 23:00:44 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206024885
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 22:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grappig, je bespaartips. Ik doe er best veel al.

Ik heb vorig jaar wel van de verwarmingsventilatortjes gekocht. Schijnen de warme lucht beter te verdelen, je hoeft minder te stoken, hoera!

Gisteren maar vast weer ingestoken, ook al gaat de verwarming nog niet aan.

Vanavond hoorde ik iets…. Staat een setje van de kregen te draaien :D
Die blies mooi koude lucht én mijn stroomrekening omhoog o|O Stekker meteen eruit gehaald. Geen idee wat mis is, want het andere setje doet het niet en zo is het ook verkocht. Ze gaan alleen aan als de verwarming brandt. Nog maar eens uitzoeken.

Vannacht mag poes ze in de gaten houden. Ze heeft weer eens een bui en wil niet naar bed. Dan maar een nacht woonkamer zonder tuin. Ik hoor de klachten morgenvroeg wel :7
Net even gekeken maar hier staan ze stil gelukkig. Maar inderdaad volgend jaar de stekker er uit halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206024895
Dat ziet er allemaal lekker uit @Fietsie. Wat zit er allemaal in die bonenschotel?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 september 2022 @ 23:05:12 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206024913
Die pulled pork ziet er wel lekker uit zeg!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 23:05:27 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206024916
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat ziet er allemaal lekker uit @:Fietsie. Wat zit er allemaal in die bonenschotel?
Bonen :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206024935
Lekkerrrrr en gezellig @fietsie :9
pi_206024943
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:05 schreef Molo het volgende:
Bonen :7
:D Wijn over m'n shirt }:|
  zondag 18 september 2022 @ 23:09:46 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206024960
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat ziet er allemaal lekker uit @:Fietsie. Wat zit er allemaal in die bonenschotel?
Gehakt
Uien
Een bol verse knoflook
Rijst
Mais
Drie paprika's
Wat tomatensaus
Bouillonblokje
Water

Oow, en bonen. Zwarte bonen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 18 september 2022 @ 23:11:14 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206024976
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:05 schreef Molo het volgende:
Die pulled pork ziet er wel lekker uit zeg!
De pulled pork was van een 2,5kg procureur, 24 uur gebrined in een vacuumzak met kruidenmengsel, 26 uur in de sous vide op 73,5 graden en 2 uur op de BBQ bij +- 150 graden, langzaam rondom gebruind.

Ik baalde alleen ont-zet-tend van mijn saus.

Had van verse tomaten zelf een BBQ saus gemaakt, en vond dat ie te vlak was, hij moest zoeter.
Dus honing erbij gedaan.

Bleek de honing een enorm brakke bijsmaak aan de saus te geven,, die ik er niet meer af kreeg...

[ Bericht 18% gewijzigd door fietsie op 18-09-2022 23:17:51 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206025055
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Bonen :7
Hehe
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 september 2022 @ 23:22:49 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206025082
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:07 schreef Blues het volgende:

[..]
:D Wijn over m'n shirt }:|
Sorry :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 23:28:39 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206025143
Onderweg naar de parkeerplaats in Aalsmeer ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206025331
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onderweg naar de parkeerplaats in Aalsmeer ^O^
Goeie reis, mooi weer alsnog. B-)
pi_206025487
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2022 19:06 schreef sigme het volgende:
@:isabeau ik wat niet de enige wateetons-kijker, dus mogelijk hebben anderen nog nuttige aanvullingen / heel andere zaken eruit gehaald.

• patat
Ging over deze techniek: https://foodgeek.dk/en/triple-cooked-fries-recipe/
Interessant, en misschien levert het wel onovertroffen patat, maar ik denk dat ik het toch echt veuls te bewerkelijk vind

• bloemkool
Hij maakte 2 beslagjes, aan elkaar gelijk behalve 2 gram baksoda in de een en niet in de ander.
De helft van de bloemkoolroosje in beslag bleef mooi blank, de helft werd mooi goudbruin. Dat was het effect van de zuurgraad, baksoda maakt basisch en dat kleurt mooi. Als ik nog een keer kibbeling bak moet er dus een miniem beetje baksoda door.

• donuts
Handig truukje voor plakkende deegdingen; doe ze met bakpapier en al in de frituur, dat papier laat wel los.

• frikandel
Nogal behoorlijk bewerkelijk voor zoiets als een frikandel, maar je kan het dus helemaal zelf maken en dat zag er wel leuk & lekker uit

• kroketten
Eigenlijk oersimpel, maar ik ben er nooit zelf aan begonnen en dat moet ik dus eigenlijk wel een keertje doen. Het idee van totaal andere kroketten (zoete dessertkroket) is ook wel interessant. Voor kerst ofzo.
Ik vind dit goede tips _O_
Dat met dat bakpapier in de frituur had ik nóóit bedacht. En de baksodatip ga ik toepassen, want ik maak nog wel eens een beslagje voor in de frituur.

Zoete kroket. Hm. Interessant. Ik heb 1x kroketten gemaakt, dat vond ik veel werk en niet super bijzonder. Maar ik had heel veilig voor een rundvleeskroket gekozen met standaardrecept, dus was idd niet zo spannend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206025529
Ik las regenavonturen van Candaasje, Tele6 en Lonaa. Was dat niet ook ontzettend koud, zo nat geregend? :o
Nu natuurlijk in een lekker warm bed :Z

Wij zitten ook bij Engie, Blues. Ik had alleen geen flauw idee dat we een variabel contract hadden, want nooit van energieleverancier gewisseld. Echt compleet clueless tot dit jaar :') De Engie app is wel mooi ja. Ik mis alleen een functie waarin je je jaarverbruik kan zien. Je krijgt wel een jaarrapport toegestuurd per email, maar in de app/online kan ik het niet vinden. Ik ben ook veel minder lang gaan douchen. Doe nu ook de douche uit als ik shampoo in mijn haar doe bijv. Je ziet wel verschil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206025532
Whiskers een fijne vakantie en goede vlucht :W Algarve O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 september 2022 @ 01:12:52 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206025615
0 minuten wachten bij de bagage drop off, 0 minuten wachten bij de security,
4 uur wachten tot we gaan vliegen _O- _O- _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')