Doe even rustig, we hebben op dit moment alleen maar matige kutkeepers en van de 5 geselecteerden uit de voorselectie vind ik Bijlow gewoon de minste momenteel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs al zou je hem niet als eerste keeper zien, wat opzich best kan gezien zijn matige vorm, dan nog moet hij natuurlijk altijd wel gewoon mee naar het WK.
Maar goed, Louis is een narcistische gestoorde gek die er totaal geen verstand van heeft.
Zo slecht doet Bijlow het ook niet. Geen top nu, maar ook geen niveau Erwin Mulder. Degelijk vooral, zonder bijzondere dingen te doen. De vraag is, zijn die andere keepers dan zoveel beter? Wat heeft Cillessen dan voor bijzonders gedaan?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:48 schreef fetX het volgende:
Bijlow keept toch ook gewoon wat minder de laatste tijd? Dit is nu typisch zo’n van Gaal prikkel. Niks mis mee al vind ik Cillessen en Flekken niet betere keepers, maar nu simpelweg wel stabieler.
Het gaat er niet om of hij nou eerste keeper of niet moet worden Hans. Het gaat er om dat hij niet eens bij de eerste 4 zit, wat natuurlijk belachelijk is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:00 schreef Elan het volgende:
Mijn god wat een gejank weer meteen, voortrekkerij nog wel
Laat Bijlow eerst maar weer eens 10 wedstrijden op rij laten zien waarom hij ook alweer de keeper van Oranje is.
En dan niet tegen de lammen en de blinden van Sparta en Graz waar niks te doen is maar in de wedstrijden die er toe doen. Te beginnen aanstaande zondag tegen PSV.
Wat de fuck is een "carrièrebreuk"? Zijn carrière ligt in duigen omdat hij een keertje niet geselecteerd is door een labiele demente gek die net zo veranderlijk is als het weer?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem met Louis is juist die inconsistentie van zijn eigen criteria, zoals @:frozen-assassin aangeeft geen peil op te trekken. Het riekt naar pure voortrekkerij.
Verder is Bijlow nog altijd van die vijf de grootste kanshebber om de eerste keeper te zijn in de nabije toekomst van het Nederlands elftal. Dat hij in mindere vorm is en je hem passeert als eerste keeper begrijp ik (alhoewel ik de alternatieven niet een ruime verbetering vind), maar hem uit de selectie zetten is gewoon carrièrebreuk voor Bijlow, en het is echt nergens voor nodig. Hij kan altijd als derde keeper mee. Dit is zo’n overdreven signaal.
Cillissen heeft echt een paar wedstrijden op rij meer dan uitstekend gekeept, met name AZ uit was hij verantwoordelijk voor het puntje van NEC. (En kan er nog wel een paar opnoemen)quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Zo slecht doet Bijlow het ook niet. Geen top nu, maar ook geen niveau Erwin Mulder. Degelijk vooral, zonder bijzondere dingen te doen. De vraag is, zijn die andere keepers dan zoveel beter? Wat heeft Cillessen dan voor bijzonders gedaan?
Tja…het is jong en speelt in Amsterdam..quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je kan hem prima oproepen en op de bank zetten, als je dan een 'signaal' wil afgeven.
Typisch Van Gaal deze beslissing.
Hetzelfde met Taylor, ongelofelijk hoe hij weer gehypet wordt t.o.v. bijvoorbeeld een Gravenbrech die er nu niks meer van zou kunnen..
quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat de fuck is een "carrièrebreuk"? Zijn carrière ligt in duigen omdat hij een keertje niet geselecteerd is door een labiele demente gek die net zo veranderlijk is als het weer?
Je valt wel meer op als keeper bij een NEC of Heerenveen natuurlijk. Maar lange tijd een goed niveau:.er is een reden dat Cillessen op zijn leeftijd al naar NEC is gegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Cillissen heeft echt een paar wedstrijden op rij meer dan uitstekend gekeept, met name AZ uit was hij verantwoordelijk voor het puntje van NEC. (En kan er nog wel een paar opnoemen)
Louis van Gaal komt op jou normaal over wil je zeggen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Doe even normaal. Louis presteerde van 2012-2014 briljant met Oranje en dat doet hij het laatste jaar ook weer. Zelfs een Slot zou met dat materiaal niet zo goed gepresteerd hebben denk ik.
Dit soort supportersretoriek slaat echt nergens op. Alleen omdat je eigen kutkeeper niet geselecteerd wordt.
Gelachenquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord speelt gewoon zo goed de laatste tijd dat Bijlow geen kansen krijgt om zich te onderscheiden.
prima staaltje gatekeeping ditquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, uiteindelijk hoort iedere zichzelf respecterende Nederlandse voetbalfan per definitie niks te hebben met het Nederlands elftal. Met zijn achterlijke kutjesvolk als publiek en miljoenen mensen die slechts 1x per 2 jaar hartstochtelijk fan zijn.
Clubvoetbal > Nationale elftallen
Carrièrebreuk is ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem met Louis is juist die inconsistentie van zijn eigen criteria, zoals @:frozen-assassin aangeeft geen peil op te trekken. Het riekt naar pure voortrekkerij.
Verder is Bijlow nog altijd van die vijf de grootste kanshebber om de eerste keeper te zijn in de nabije toekomst van het Nederlands elftal. Dat hij in mindere vorm is en je hem passeert als eerste keeper begrijp ik (alhoewel ik de alternatieven niet een ruime verbetering vind), maar hem uit de selectie zetten is gewoon carrièrebreuk voor Bijlow, en het is echt nergens voor nodig. Hij kan altijd als derde keeper mee. Dit is zo’n overdreven signaal.
Ik heb al eerder aangegeven dat Bijlow zich echt vrijwel alleen nog maar op Eredivisieniveau een paar potjes (en dan ook nog van het niveau Utrecht of minder) heeft onderscheiden, en de laatste keer is ook nog eens meer dan een jaar geleden. Zijn reddingspercentages zijn ook nooit heel spectaculair. Ik snap de hype niet zo, als ik vraag om wedstrijden waarin hij echt spectaculair heeft uitgeblonken dan komt daar geen enkele topwedstrijd naar boven.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Je valt wel meer op als keeper bij een NEC of Heerenveen natuurlijk. Maar lange tijd een goed niveau:.er is een reden dat Cillessen op zijn leeftijd al naar NEC is gegaan.
En wat betreft matig spelen, Flekken steekt ook niet in de beste vorm..maar ja das een ontdekking van Louie, en die laat Louie nooit vallen. Een beetje krediet had Bijlow (1e keeper van oranje) wel mogen hebben, basis had niet gehoeven, maar oproepen altijd. En het is niet zo dat Bijlow in dramatische vorm steekt en blunder na blunder maakt. Nogmaals, is de rest zoveel beter?
Mwah, ik vind hem echt niet zo sterk keepen. Maar nogmaals ik denk dat dit gewoon een signaal is van Louis en dat hij uiteindelijk meegaat naar het WK.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Zo slecht doet Bijlow het ook niet. Geen top nu, maar ook geen niveau Erwin Mulder. Degelijk vooral, zonder bijzondere dingen te doen. De vraag is, zijn die andere keepers dan zoveel beter? Wat heeft Cillessen dan voor bijzonders gedaan?
Alsof de Bundesliga zoveel voorstelt. Dat is op 3 teams na ook gewoon een matige competitie.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat Bijlow zich echt vrijwel alleen nog maar op Eredivisieniveau een paar potjes (en dan ook nog van het niveau Utrecht of minder) heeft onderscheiden, en de laatste keer is ook nog eens meer dan een jaar geleden. Zijn reddingspercentages zijn ook nooit heel spectaculair. Ik snap de hype niet zo, als ik vraag om wedstrijden waarin hij echt spectaculair heeft uitgeblonken dan komt daar geen enkele topwedstrijd naar boven.
Flekken is ook niet geweldig maar wel een Bundesliga-keeper. De Cil doet het gewoon prima de laatste tijd en onderscheidt zich veel meer dan Bijlow. Ik snap het wel.
Van mij krijgt hij de credits als hij zo spectaculair goed blijft presteren. Natuurlijk is het qua persoonlijkheid een bijzonder figuur maar van voetbal heeft hij echt wel verstand. En wat Bijlow betreft is er bar weinig dat in zijn voordeel spreekt. Ook in Oranje heeft die het niet geweldig gedaan. (Blunder tegen Turkije en matig tegen Montegro met die kopbal)quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Louis van Gaal komt op jou normaal over wil je zeggen?
Mwah dat vind ik niet, van eerste keeper naar niet eens selecteren zonder dat de alternatieven nou echt beter zijn of dat Bijlow écht veel fouten maakt is wel je speler onredelijk hard laten vallen (zeker zo kort voor het WK).quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Carrièrebreuk is ook wat overdreven.
Naja Flekken is ook gewoon niet veel maar dat verontwaardigde snap ik gewoon niet zo over een keeper die zelden echt bijzonder goed keept en van wie ik de laatste anderhalf jaar zo een fout of 15 kan opnoemen. Heb het idee dat bij Bijlow dat ene potje in de Cruijffschaal tegen PSV hem ook wat overdadig veel krediet heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof de Bundesliga zoveel voorstelt. Dat is op 3 teams na ook gewoon een matige competitie.
Het gaat er om dat hij matig speelt en dus terecht dat ze hem niet op roepen. Hij oogt onzeker al het hele seizoen. Ook bij hoge ballen en uitkomen waar normaal zijn kracht ligt. Dat Louis door bankzitters op te roepen terwijl hij altijd gezegd hebt dat je moet spelen bij je club is inderdaad hypocriet maar is verder niet zo relevant in de keepersdiscussie.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of hij nou eerste keeper of niet moet worden Hans. Het gaat er om dat hij niet eens bij de eerste 4 zit, wat natuurlijk belachelijk is.
En zoals anderen al zeggen, Louis is lekker selectief wat betreft zijn eigen regeltjes en criteria. De halve selectie bestaat zowat uit bankzitters of spelers die niet in vorm zijn.
Ik snap hier ook niks van.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
Hoezo valt van de 5 keepers, nota bene de beste af
Volledig mee eens. Hij krijgt ook gewoon meer krediet omdat het een Rotterdamse jongen is die in zijn interviews vaak wel schuldbewust is. Maar als je eerlijk bent is het gewoon niet zo veel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij matig speelt en dus terecht dat ze hem niet op roepen. Hij oogt onzeker al het hele seizoen. Ook bij hoge ballen en uitkomen waar normaal zijn kracht ligt. Dat Louis door bankzitters op te roepen terwijl hij altijd gezegd hebt dat je moet spelen bij je club is inderdaad hypocriet maar is verder niet zo relevant in de keepersdiscussie.
En wat dacht je van Nederland-Noorwegen (dé beslissende wedstrijd voor WK-kwalificatie) afzeggen? Ook heel sterk.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap hier ook niks van.
Maar ik was al bang dat Bijlow veel van z'n krediet verspeeld had door af te zeggen voor die interlands in juni (ondanks prima reden). In combinatie met een wat mindere periode de afgelopen weken val je dan bij Van Gaal snel buiten de boot.
Wat een onzin. Is echt een prima keeper en zeker niet minder dan de 4 die er nu staan. Dat hij nu een mindere periode is overigens zeker waar hoor (en in die zin snap ik best dat hij niet is opgeroepen), maar je slaat nu door.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Hij krijgt ook gewoon meer krediet omdat het een Rotterdamse jongen is die in zijn interviews vaak wel schuldbewust is. Maar als je eerlijk bent is het gewoon niet zo veel.
Ik zie in hem de nieuwe Bizot.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is echt een prima keeper en zeker niet minder dan de 4 die er nu staan. Dat hij nu een mindere periode is overigens zeker waar hoor (en in die zin snap ik best dat hij niet is opgeroepen), maar je slaat nu door.
Dat laatste ben ik niet met je eens, Feyenoord heeft een vrijwel volledige metamorfose ondergaan en je ziet met name dat het verdedigend echt nog totaal niet op elkaar is ingespeeld. Wat je als keeper logischerwijs ook nerveus maakt, maar dat komt goed en Bijlow een beest die echt wel weer in Oranje terug komt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Hij krijgt ook gewoon meer krediet omdat het een Rotterdamse jongen is die in zijn interviews vaak wel schuldbewust is. Maar als je eerlijk bent is het gewoon niet zo veel.
Dat lijkt mij niet eigenlijk. Hij gaf eerder ook al aan dat blessures en andere uitzonderingen daargelaten dit de selectie voor het WK is. Is ook al over 2 maanden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem echt niet zo sterk keepen. Maar nogmaals ik denk dat dit gewoon een signaal is van Louis en dat hij uiteindelijk meegaat naar het WK.
In dat geval vind ik het erg vreemd, maar ik sluit bovenstaande niet uit. Typisch Louis.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eigenlijk. Hij gaf eerder ook al aan dat blessures en andere uitzonderingen daargelaten dit de selectie voor het WK is. Is ook al over 2 maanden natuurlijk.
Ja ik ook hoor, Bijlow hoort er 'natuurlijk' gewoon bij.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het erg vreemd, maar ik sluit bovenstaande niet uit. Typisch Louis.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eigenlijk. Hij gaf eerder ook al aan dat blessures en andere uitzonderingen daargelaten dit de selectie voor het WK is. Is ook al over 2 maanden natuurlijk.
quote:Van Gaal heeft de absentie van Bijlow niet uitgelegd. ,,Voor ons is dit de laatste mogelijkheid de jongens aan het werk te zien, voor we onze WK-selectie bekend moeten maken. Zoals ik al vaker heb gezegd is de voorbereidingstijd voor dit WK extreem kort, dus ik moet alle beschikbare tijd goed benutten", zo gaf de bondscoach in algemene zin aan.
Dat zou ik toch wel vreemd vinden, zeker met het oog op de toekomst is zo'n WK meepakken ook al is het vanaf de bank een nuttige ervaring.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij speelt een beetje saai ja, niet zn beste vorm maar daad is iedereen het wel mee eens. Maar het is overdreven om te zeggen dat hij nu heel slecht speelt. Buiten dat is “onderscheiden” als keeper wel een stuk makkelijker als je bij een kleinere club speelt zoals NEC, Heerenveen. Want die keepers zijn niet heel veel beter.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat Bijlow zich echt vrijwel alleen nog maar op Eredivisieniveau een paar potjes (en dan ook nog van het niveau Utrecht of minder) heeft onderscheiden, en de laatste keer is ook nog eens meer dan een jaar geleden. Zijn reddingspercentages zijn ook nooit heel spectaculair. Ik snap de hype niet zo, als ik vraag om wedstrijden waarin hij echt spectaculair heeft uitgeblonken dan komt daar geen enkele topwedstrijd naar boven.
Flekken is ook niet geweldig maar wel een Bundesliga-keeper. De Cil doet het gewoon prima de laatste tijd en onderscheidt zich veel meer dan Bijlow. Ik snap het wel.
Mark 'Blunder' Flekken doet het wel geweldig?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doe even rustig, we hebben op dit moment alleen maar matige kutkeepers en van de 5 geselecteerden uit de voorselectie vind ik Bijlow gewoon de minste momenteel.
Helemaal niet vreemd.
Precies dat, als Bijlow nu 36 was of er een jonge talentvolle keeper in aantocht was had ik het veel meer begrepen, maar de kans is aanzienlijk dat we na het WK toch weer terug moeten vallen op Bijlow. Dan is inderdaad van de bank een WK meemaken nog altijd een nuttige ervaring.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel vreemd vinden, zeker met het oog op de toekomst is zo'n WK meepakken ook al is het vanaf de bank een nuttige ervaring.
Bijlow is een fantastische keeper die het nog steeds in zich heeft om jarenlang vaste keeper van Oranje te zijn. Het niveau wat hij eerder heeft aangetikt is gewoon absolute top van Nederland.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk niet dat Louis daar echt mee bezig is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel vreemd vinden, zeker met het oog op de toekomst is zo'n WK meepakken ook al is het vanaf de bank een nuttige ervaring.
Ik vind dit echt veel te grote woorden voor een keeper die de laatste 4 seizoenen de helft heeft gemist, een flink aantal fouten heeft gemaakt en zich niet of nauwelijks in topwedstrijden heeft onderscheiden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow is een fantastische keeper die het nog steeds in zich heeft om jarenlang vaste keeper van Oranje te zijn. Het niveau wat hij eerder heeft aangetikt is gewoon absolute top van Nederland.
Hij had nu een beetje peper in z'n reet nodig, misschien dat dit signaal van Louis wel helpt daarmee
Dat ie de helft heeft gemist (wss is het minder) doet niet ter zake. Het helpt voor zijn carrière niet dat ie zo vaak geblesseerd is (geweest), maar hij heeft vaak niet lang nodig om weer op niveau te presteren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt veel te grote woorden voor een keeper die de laatste 4 seizoenen de helft heeft gemist, een flink aantal fouten heeft gemaakt en zich niet of nauwelijks in topwedstrijden heeft onderscheiden.
Bijlow heeft zijn sterke en zwakke punten. Maar dat hebben die andere keepers ook. Laten we nu niet doen alsof Bijlow volop blundert en een soort Erwin Mulder is. Die andere 4 keepers is ook genoeg op aan te merken. Maar lekker weer Cillessen erin zetten die al duidelijk heeft bewezen het top niveau niet aan te kunnen en nu bij facking NEC zit.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt veel te grote woorden voor een keeper die de laatste 4 seizoenen de helft heeft gemist, een flink aantal fouten heeft gemaakt en zich niet of nauwelijks in topwedstrijden heeft onderscheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |