Idrissi heeft echt dramatische momenten, maar je ziet wel dat ie fitter wordt en daardoor ook beter gaat spelen. De tandem met Lopez was, los van wat je van Idrissi vindt, prima.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:12 schreef Kerftminister het volgende:
Pffffff weer Idrissi en Danilo
Al was hun half uur afgelopen zondag prima. 😉quote:Op donderdag 15 september 2022 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bedoeling is juist dat Paixao en Gimenez eens langer dan een halfuur spelen
Bij mij ook. Vaag.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij mij loopt Veronica 9 seconden voor op ESPN.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 september 2022 18:50 schreef TweedeKlum het volgende:
JHB moet werken aan zijn rendement.
quote:
Soms loopt ie wel te veel met de bal, net zoals net op de rand van de zestien.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Timber is een lekker stofzuigertje, gifkikker.
Ze stormen er op af, even uit laten (g)razen.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:57 schreef fetX het volgende:
Moet wel toegeven dat Graz wat beter voor de dag komt dan ik had verwacht.
Nee best matig eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Verder spelen we helemaal niet zo goed eigenlijk
De meeste scheidsrechters zijn in het begin dan nog coulantquote:Op donderdag 15 september 2022 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier was ook weinig twijfel over denk ik.
Had Trauner toen ook zijn pleister op?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Op deze manier heb ik ooit mijn sleutelbeen gebroken.
Ter info.
Waar kwam jij Trauner tegen dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Op deze manier heb ik ooit mijn sleutelbeen gebroken.
Ter info.
De apotheek natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar kwam jij Trauner tegen dan?
Ik kan 6 spelers opnoemen die veel minder laten zien.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Per wedstrijd krijg ik steeds meer een hekel aan Pedersen, voegt geen ene reet toe, is verdedigend zo zwak.
Straf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |