quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ooitquote:Op woensdag 14 september 2022 20:09 schreef Joop_W het volgende:
Ik houd van mountainbiken!!!
Ik heb het wel eens gedaan.
Echt hè.quote:
Tijd is geldquote:Op woensdag 14 september 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wtf, te druk met restaurant dus mag je optiefen.
Dat mag ook gewoonquote:Op woensdag 14 september 2022 20:10 schreef Solid-Snake het volgende:
Volgens mij vinden ze elkaar allebei niks.
Ben je geen vrouw?quote:Op woensdag 14 september 2022 20:14 schreef Fosive het volgende:
Sneu
Ik wil wel met hem op date als hij nog homo wordt
Ja was leuke man wel, jammer dat er geen "klik" was.quote:
Die vieze Duitsers spelenquote:Op woensdag 14 september 2022 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat een traantje pinken bij Break Free?
Jouw programma komt niet vanavond?quote:
Dat Break Free is morgen, maar heb ooit eens wat afleveringen een eerder seizoen gekeken on demand.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw programma komt niet vanavond?
Ja fijn voor je.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat Break Free is morgen, maar heb ooit eens wat afleveringen een eerder seizoen gekeken on demand.
ahh gemist, heb corona dus een excuus, slaap heel veelquote:
Beterschap!quote:Op woensdag 14 september 2022 20:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ahh gemist, heb corona dus een excuus, slaap heel veel
Vond het wel vertederend. Beetje ook met de realisatie: het leven kan zomaar voorbij zijn, ook voor jongere mensen.quote:
Kun je aanhaken zonder eerdere afleveringen gezien te hebben of zit er steeds een vervolg in?quote:Op woensdag 14 september 2022 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond het wel vertederend. Beetje ook met de realisatie: het leven kan zomaar voorbij zijn, ook voor jongere mensen.
Nope, elke aflevering heeft z'n eigen overleden persoonquote:Op woensdag 14 september 2022 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je aanhaken zonder eerdere afleveringen gezien te hebben of zit er steeds een vervolg in?
Is gewoon los iedere keer. Draait om 1 jongere die is overleden. Ode aan die persoon. Familie of vrienden maken dezelfde reis en reflecteren op hem/haar. Plaatjes van buitenland a la kijken naar Chris Zegers z'n reisprogramma.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je aanhaken zonder eerdere afleveringen gezien te hebben of zit er steeds een vervolg in?
Dit seizoen heb ik nog niets gekeken.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Nope, elke aflevering heeft z'n eigen overleden persoon
Erg goede show vind ik
Dit seizoen alleen nog niet de meest likeable personen ooit
De enige Break Free die ik ken is van Ariana Grande.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat een traantje pinken bij Break Free?
Break Free voor je buik als de riem knapt.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De enige Break Free die ik ken is van Ariana Grande.
Morgen weer voor de herhaling, teamuitje van werk met barbecue. Binnenkort kan ik ook op mijn date praten over de maagverkleining als het zo doorgaat.
Ah joh. Het leven kan zo allemaal voorbij zijn © @3rr0r Dus lekker genieten en knabbelenquote:Op woensdag 14 september 2022 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De enige Break Free die ik ken is van Ariana Grande.
Morgen weer voor de herhaling, teamuitje van werk met barbecue. Binnenkort kan ik ook op mijn date praten over de maagverkleining als het zo doorgaat.
Op zoek naar dekhengst.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Een therapeutisch zorgpaard. 'Knol' 'vaak op stal'.
Hallo Cocoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |