Saskia Deugmanquote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En weer kan ze het niet laten.
[ twitter ]
1 Dus Donny laat zijn porum zien op het speelveldje zodat iedereen hem kan herkennen,quote:Op maandag 5 december 2022 10:39 schreef AToontje87 het volgende:
Dat staat er helemaal niet. Er staat dat er geen sporen zijn gevonden in de woning.
Waar geef ik aan wat ik aannemelijker vind?quote:Op maandag 5 december 2022 11:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
1 Dus Donny laat zijn porum zien op het speelveldje zodat iedereen hem kan herkennen,
2 Hij 'verstopt'Gino in vuilniszakken op 100 meter afstand van zijn woning,
3 bekent dat hij Gino kamagra en XTC heeft toegediend en hem heeft gewurgd.
En deze sloppy boy zou volgens jou dan wel in staat zijn om in 2 dagen tijd zijn woning dusdanig brandschoon op te leveren zodat een forensisch opsporingsteam geen enkel spoor meer kan vinden. Met het oogmerk om niet verdacht te kunnen worden![]()
Dat vindt jij aannemelijker begrijp ik.
[ twitter ]
Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Saskia doet alsof ze mevrouwtje bigstar is.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Heeft ze toch gelijk in.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ twitter ]
Precies, dat doe je maar op FOK!, niet in de rechtbank.quote:Op maandag 5 december 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in.
Al dat tokkie-geschreeuw "DOODSTRAF!!!" zou ik ook bijzonder moe van worden.
Bovendien zegt ze niets geks: als je de doodstraf in je land wilt hebben, zul je moeten emigreren.quote:Op maandag 5 december 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in.
Ik ook, ongeveer net zo moe als iedere keer erop te willen reageren.quote:Op maandag 5 december 2022 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in.
Dit dusquote:Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, ongeveer net zo moe als iedere keer erop te willen reageren.
Dan volg je iemand andersquote:Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat doen jullie toch ookquote:Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd wat er dan bij het afluisteren naar boven komt. Je bent toch op je hoede met wat je zegt in die periodes?quote:Op maandag 5 december 2022 11:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Gino-verdachte Donny M. is in de gevangenis afgeluisterd door justitie. Ook is er een stapel brieven onderschept. Deze spullen zijn nu toegevoegd aan het dossier.
https://www.1limburg.nl/n(...)isterd-in-gevangenis
Klopt. Van wat ik heb gelezen zou die Donny een zwakbegaafde man met autisme zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 16:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan bij het afluisteren naar boven komt. Je bent toch op je hoede met wat je zegt in die periodes?
Maarja, je legt normaal gesproken ook geen kind om. Dusja, dat brein werkt wat anders.
Nee, ik weet niet wie die Scrummie is. Wat een idioot.quote:Op maandag 5 december 2022 21:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben jij dit?Volgens mij is sas een beetje kwaad.
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een toeval zeg dat deze ook voor Feijenoord isquote:Op maandag 5 december 2022 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Nee, ik weet niet wie die Scrummie is. Wat een idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |