Wat een dramaquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:25 schreef lily het volgende:
Lichaam moeder vermoorde Gino (9) in woning gevonden https://www.1limburg.nl/n(...)9-in-woning-gevonden #1limburg
Als ik ook lees wat hij met Gino heeft gedaan kan ik me heel goed voorstellen dat die moeder hier helemaal kapot aan is gegaan naast het feit dat haar kind überhaupt is vermoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:41 schreef capricia het volgende:
Nog een moord op zijn geweten.
Verschrikkelijk.
Klopt. Geen idee wat voor ziekte. Of het lichamelijk of psychisch was. Triest ja.quote:
Gelukkig werkt het in het recht niet zo.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:41 schreef capricia het volgende:
Nog een moord op zijn geweten.
Verschrikkelijk.
Vreselijk. Heftig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:25 schreef lily het volgende:
Lichaam moeder vermoorde Gino (9) in woning gevonden https://www.1limburg.nl/n(...)9-in-woning-gevonden #1limburg
In het artikel staat dat ze hier aan onderdoor is gegaan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee wat voor ziekte. Of het lichamelijk of psychisch was. Triest ja.
Ja, daarom logeerde Gino ook bij zijn (volwassen) zus.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee wat voor ziekte. Of het lichamelijk of psychisch was. Triest ja.
Vreselijkquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:25 schreef lily het volgende:
Nou echt hè.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:04 schreef Selenophilia het volgende:
Ik vind het knap als je als moeder NIET compleet doordraait als je zoiets meemaakt. Rip
Wat triestquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:25 schreef lily het volgende:
Ben het op zich helemaal met je eens, wettelijk gezien is dit gewoon zo, maar het blijft een vreselijk gevolg van ZIJN daad.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het in het recht niet zo.
En ik heb geen sympathie voor de dader, absoluut niet. Maar haar dood is geen moord.
Dit dus - net als die ouders van Tanja Groen die al 30 jaar zonder haar moeten leven zonder enig aanknopingspunt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:04 schreef Selenophilia het volgende:
Ik vind het knap als je als moeder NIET compleet doordraait als je zoiets meemaakt. Rip
Dat is te kort door de bocht, je weet het niet. Misschien had ze al een ernstige ziekte en was ze sowieso snel overleden.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ben het op zich helemaal met je eens, wettelijk gezien is dit gewoon zo, maar het blijft een vreselijk gevolg van ZIJN daad.
Ook al kun je de dader dit wettelijk niet aanrekenen, gevoelsmatig is hij imo wél 100% verantwoordelijk hiervoor.
Eens. Het is weer heel makkelijk denken en schreeuwen dat ook dit de schuld is van deze vent maar dat is natuurlijk gewoon een emotionele reactie. Zeker om dit een moord te noemen.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is te kort door de bocht, je weet het niet. Misschien had ze al een ernstige ziekte en was ze sowieso snel overleden.
We weten het gewoon niet.
Maar echt bevorderlijk is het natuurlijk niet voor iemands gezondheid. Deze hele situatie.
Zoveel ouders wiens kind iets gruwelijks is overkomen. Vaker niet dan wel reageren ouders dat af op zichzelf of op de dader. Mensen zijn over het algemeen best wel veerkrachtig hoor.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit dus - net als die ouders van Tanja Groen die al 30 jaar zonder haar moeten leven zonder enig aanknopingspunt.
Aan de reacties te zien dacht ik dat er al een bewezen verband was tussen de dood van de moeder en de moord op Gino, maar dat is er helemaal niet? Moeder kan dus net zo goed overleden zijn aan een ziekte of een val van de trap o.i.d.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Het is weer heel makkelijk denken en schreeuwen dat ook dit de schuld is van deze vent maar dat is natuurlijk gewoon een emotionele reactie. Zeker om dit een moord te noemen.. Dat is het sowieso niet overigens. Misschien was ze inderdaad al bekend met een ziekte* of had ze een ongediagnosticeerde aandoening (hartklachten bijvoorbeeld). Of het is gewoon pech. Ze is niet de eerste die relatief jong overlijdt zonder een echt duidelijke reden.
*Als je echter een beetje terugkijkt in artikelen en nieuwsitems van vlak na zijn vermissing wordt ook gewoon genoemd dat Gino net bij zijn zus woonde omdat zijn moeder vanwege ‘ernstige gezondheidsproblemen’ niet meer voor hem kon zorgen. Dat zegt al veel.
Maakt de situatie niet minder triest natuurlijk.
Gelukkig maar, desondanks kan ik me heel goed voorstellen dat je doordraait of compleet depressief raakt van zo'n gebeurtenis.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zoveel ouders wiens kind iets gruwelijks is overkomen. Vaker niet dan wel reageren ouders dat af op zichzelf of op de dader. Mensen zijn over het algemeen best wel veerkrachtig hoor.
Ik zie dat het artikel nu is aangepast en dat er staat dat ze een natuurlijke dood is gestorven en de tekst dat ze aan het hele gebeuren met Gino is onderdoor gegaan is weggehaald.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien dacht ik dat er al een bewezen verband was tussen de dood van de moeder en de moord op Gino, maar dat is er helemaal niet? Moeder kan dus net zo goed overleden zijn aan een ziekte of een val van de trap o.i.d.
In het artikel staat dat ze een natuurlijke dood is gestorven.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze hier aan onderdoor is gegaan.
quote:De moeder van Gino van der Straeten, het jongetje dat in juni werd ontvoerd en vermoord, is overleden. Ze is een natuurlijke dood gestorven.
Misschien moet je één bericht omhoog scrollen.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze een natuurlijke dood is gestorven.
[..]
Ondanks dat mijn post kort was, duurde het ff, er kwam wat tussendoor, dus was een crosspost denk ikquote:Op woensdag 16 november 2022 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet je één bericht omhoog scrollen.
Dat staat er helemaal niet. Er staat dat er geen sporen zijn gevonden in de woning.quote:Op maandag 5 december 2022 10:34 schreef Tengano het volgende:
Huh???????
[ twitter ]
WTF! Dit zou dus betekenen dat alles ergens anders heeft plaats gevonden; een andere lokatie en mogelijk een andere woning. Medeplegers?
Klopt, maar er gingen wel geruchten toentertijd dat er een auto was met 2 inzittende toch ofzo?quote:Op maandag 5 december 2022 10:39 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Er staat dat er geen sporen zijn gevonden in de woning.
Ja, voor Donny past eigenlijk maar één straf.quote:Op maandag 5 december 2022 10:18 schreef britneycheers het volgende:
[ link | afbeelding ]
Arm kereltje.
Goede tip Bep, denk dat de recherche daar zelf nog niet aan gedacht heeft.quote:Op maandag 5 december 2022 10:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Misschien kunnen ze die afgefikte hut eens nader onderzoeken op sporen.
Saskia is een beetje vermoeiend.quote:Op maandag 5 december 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En weer kan ze het niet laten.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |