SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Oh, zeker, maar dat zou NOG veel te veel verder gaan. Dan zouden we een moslimland bij Europa tellen. Dat ligt erg gevoelig. Liever zullen we Georgië en Armenië bij de EU scharen, dan Azerbaijan tot grote hervormingen dwingen, en het bij Europa scharen als iedereen van elk geloof evenveel rechten heeft in Azerbaijan.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan hoort Azerbaidjan er ook bij. Dat land is cruciaal voor de doorvoer van olie/gas uit de Kaspische Zee-landen via Georgië en Türkye naar Europa.
Aan de andere kant: Is het aan die Poolse of Moldavische stucadoor te wijten dat het Europese arbeidsrecht zo ongelooflijk krakkemikkig in elkaar steekt?quote:Op woensdag 14 september 2022 11:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nou ja, het zorgt voor een jaar of 10-20 voor goedkope arbeid, in het westen van de EU. Geen Poolse stucadoors meer maar Georgische of Moldavische. En als dat gelijkgetrokken is zullen de spanningen met Rusland wel weer oplopen, en dan is er geen buffer als Oekraine meer.
Nee hoor. Het gaat niet om de actieve leden. Het gaat om de lurkers, hun mening kan je nog beïnvloeden. En sommige lurkers zijn journalisten of politici.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hier op Fok! een afspiegeling zijn van wat er in de realiteit al gebeurd is. De impact is er al, wij tonen hier met onze discussies alleen nog maar de gevolgen ervan.
Dwz. wij veroorzaken niet de impact, maar wij zijn de graadmeter van de impact.
Tuurlijk niet, dat zit zo krakkemikkig in elkaar zodat daar in vooral in het westen van geprofiteerd kan worden.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Is het aan die Poolse of Moldavische stucadoor te wijten dat het Europese arbeidsrecht zo ongelooflijk krakkemikkig in elkaar steekt?
Dat zou het omzeilen van de sancties zijn! Streng verboden en werk ik niet aan mee natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon stiekem doen, er is verder niets dat je tegenhoudt.
Je kunt gewoon de Russische staatstelevisie via internet ontvangen, zonder kunst en vliegwerk.
Voordat je reageertquote:Op woensdag 14 september 2022 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Jij hoort bij Putin.
We kunnen niet tegelijkertijd een voorstander van de democratie EN dictator zijn.quote:Maar wij, voorstanders van het vrije democratische Westen, hebben een grote militaire macht. NATO maakt nu het Rode Leger kapot zonder te vechten.
Ik denk dat je iets te veel geloof hebt en iets te weinig in de realiteit leeft.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet om de actieve leden. Het gaat om de lurkers, hun mening kan je nog beïnvloeden. En sommige lurkers zijn journalisten of politici.
Jouw posts spreken voor zich.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
[..]
Soms ontwikkelen mensen hun eigen ideeën . De wereld bestaat niet uit propaganda alleen.quote:We kunnen niet tegelijkertijd een voorstander van de democratie EN dictator zijn.
Verandering van de mindset van hele volkeren gebeurt niet met oorlog maar met propaganda. Met het winnen van een oorlog win je alleen het 'recht' om ongeremd je gedachtengoed ('propaganda', zo je wil) te verspreiden onder de overwonnenen.
Ik ben het met je eens. Ik had niet moeten happen op Papierversnipperaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:41 schreef over_hedge het volgende:
Ah het elkaar afzeiken is weer begonnenJullie zijn vermoeiend
Tuurlijk wel. Kijk maar naar Macron die schudt graag de handen van Sisi in Egypte en steunt Haftar in Libië. Een dictator is super praktisch.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:39 schreef RetepV het volgende:
We kunnen niet tegelijkertijd een voorstander van de democratie EN dictator zijn.
Daar ga ik helemaal niet vanuit. Mensen die actief discussiëren hebben hun ideeën gevorm en zullen daar niet snel meer van afwijken. Kijk naar Rob de Wijk of Putin die er beide grote moeite mee hebben hun mening aan te passen aan de werkelijkheid.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te veel geloof hebt en iets te weinig in de realiteit leeft.
Ik zeg dat, omdat jij er blijkbaar van uit gaat dat die lurkers exact dezelfde doelen hebben als jij.
Ik ben helemaal niet vermoeiend.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:41 schreef over_hedge het volgende:
Ah het elkaar afzeiken is weer begonnenJullie zijn vermoeiend
Precies, ik ben liever vermoeiend dan een treurig excuus voor een mens.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik had niet moeten happen op Papierversnipperaar.
Zeker niet na zijn uitermate slechte onderbouwing van "Jouw posts spreken voor zich".
Is onzin, je omzeilt helemaal niets.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat zou het omzeilen van de sancties zijn! Streng verboden en werk ik niet aan mee natuurlijk.
Jij bent niet vermoeiend.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, ik ben liever vermoeiend dan een treurig excuus voor een mens.
Dus er zijn geen sancties?quote:Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is onzin, je omzeilt helemaal niets.
Dit is gewoon het bekende slappe excuus van lieden die nooit naar de Russische staats tv hebben gekeken, en nu net doen alsof ze dat onmogelijk is gemaakt. Terwijl er geen enkel obstakel is, behalve dan dat alles in het Russisch is.
Gratis Fok Pimp Abo van mij voor diegene die die suffe troll Strelkov elimineert.quote:
Ja op vage linkjes klikken van een Russisch TLD doe ik zonder nadenken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen jankerts..
https://www.ontvtime.ru/live/1tv.html
Ja, precies.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja op vage linkjes klikken van een Russisch TLD doe ik zonder nadenken natuurlijk.
Waar zeg ik dat het mij beperkt?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Lopen janken dat sancties je beperken, maar ondertussen geen live streams van Russische zenders durven te openen...
Die streams zijn niet gesanctioneerd en kun je desnoods vanaf de site van de tv zenders bekijken als je het niet aandurft via een verzamelsite te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |