Vanwaar is deze zo duur?quote:Op woensdag 14 september 2022 07:38 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik heb deze.
https://duux.com/product/edge-1000-wit-uk/
Ja, duur. Bij de Action kost zo'n convector kachel 17,95.quote:
Misschien sowieso handig om alleen kamers te verwarmen waar je gebruik van maakt. Heb hier altijd al enkel de woonkamer aan staan overdag en in de winter soms de slaapkamer een uurtje voor we gaan slapen.quote:Op woensdag 14 september 2022 07:25 schreef roos94 het volgende:
Als ik alleen mijn woonkamer de radiatorkraan aanzet op 17 graden en de rest vh huis uit, en dan in de kinderkamer zo'n elektrische kachel. Bespaart dit aanzienlijk geld? Betreffende kamer is 14m2
Tenzij je om die ene slaapkamer te verwarmen zo’n beetje het hele huis warm moet stoken.quote:
Ja ho 'es... dan moet ze niet in de OP dit zeggen:quote:Op woensdag 14 september 2022 08:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tenzij je om die ene slaapkamer te verwarmen zo’n beetje het hele huis warm moet stoken.
K&W / Iemand verstand van eenpijpssysteem verwarming?
quote:Op woensdag 14 september 2022 07:25 schreef roos94 het volgende:
Als ik alleen mijn woonkamer de radiatorkraan aanzet op 17 graden en de rest vh huis uit,
Nee, dan is niet heel duidelijk wat de besparing gaat zijn.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ho 'es... dan moet ze niet in de OP dit zeggen:
[..]
Chinese goedkope meuk vertrouwen en dan met name electrische die nog een verwarmende functie hebben. Ik zeg doen.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:33 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ja, duur. Bij de Action kost zo'n convector kachel 17,95.
En die heeft ook 3 standen en een thermostaat.
Ik gebruik deze op zolder omdat ik daar nu werk en er geen radiator hangt.
Ik zet hem soms een paar minuten aan op de laagste stand en dan is het wel uit te houden.
Op die manier zijn de kosten nog wel te overzien, maar goedkoop is het niet.
Ik zou zo'n ding ook niet zonder toezicht in een kinder kamer zetten.
Duur is persoonlijk, of koop je ook wasmachines van ¤299 of accuboormachines van ¤17.95?quote:Op woensdag 14 september 2022 08:33 schreef Clubman het volgende:
[..]
Ja, duur. Bij de Action kost zo'n convector kachel 17,95.
En die heeft ook 3 standen en een thermostaat.
Ik gebruik deze op zolder omdat ik daar nu werk en er geen radiator hangt.
Ik zet hem soms een paar minuten aan op de laagste stand en dan is het wel uit te houden.
Op die manier zijn de kosten nog wel te overzien, maar goedkoop is het niet.
Ik zou zo'n ding ook niet zonder toezicht in een kinder kamer zetten.
gekocht bij de Action is wel wat anders dan zelf bij Ali besteld. Bij de Action zit er een echt CE merk op. En is Action vetantwoordelijk voor de veiligheid.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:25 schreef Grebneseih het volgende:
[..]
Chinese goedkope meuk vertrouwen en dan met name electrische die nog een verwarmende functie hebben. Ik zeg doen.
De verwarmingselementen van zo'n kacheltje als in de OP worden gauw 500 °C, of misschien wel meer. Wat denk je dat er gebeurt wanneer daar - al dan niet per ongeluk - een stuk papier in terechtkomt?quote:Op woensdag 14 september 2022 09:56 schreef roos94 het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat het zo gevaarlijk is dan?
Wat een aanstellerij, de halve wereld verwarmt zichzelf met dit soort kacheltjes. Alleen in rubberen tegeltjes-nederland zou het onveilig zijn. Waarom denk je dat er een rooster om het verwarmingselement zit?quote:Op woensdag 14 september 2022 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De verwarmingselementen van zo'n kacheltje als in de OP worden gauw 500 °C, of misschien wel meer. Wat denk je dat er gebeurt wanneer daar - al dan niet per ongeluk - een stuk papier in terechtkomt?
Denk je dat ik dat ding zet waar mijn kind bij kanquote:Op woensdag 14 september 2022 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
Is goed joh, laat jij lekker je kinderen met elektrische kachels spelen.
Zoek eerst maar eens uit hoe je radiatoren aan elkaar geknoopt zijn.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ding zet waar mijn kind bij kan
Maar goed ik twijfel nu wel, ik weet het ook even niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |