De Zangezur-corridor gaat waarschijnlijk een beeld geven van het verdere verloop van het conflict de komende tijd.quote:"The best-case corridor situation is that Armenia allows Azerbaijan to put checkpoints along the Lachin corridor [which connects Armenia to Nagorno-Karabakh], or [has] Russia controlling it," says analyst Benyamin Poghosian, the founding director of the Yerevan-based Center for Political and Economic Strategic Studies. "The worst-case corridor situation is that Azerbaijani forces open the corridor by force, cutting Armenia into two parts next week."
Bron
Hep da op feesboek gestoan?quote:Op zondag 2 oktober 2022 02:13 schreef skysherrif het volgende:
Vanavond video naar buitengekomen waarin heel duidelijk en veel te grafisch wodt gezien hoe Azerbaijan meerdere Armeense gevangenen neerschiet.
Nee het is door heel veel journalisten naar buiten gebracht, ga het hier alleen niet delen. Azerbaijan lapt iig weer alle mensenrechten aan hun laars.quote:
Ik heb de video net gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2022 02:13 schreef skysherrif het volgende:
Vanavond video naar buitengekomen waarin heel duidelijk en veel te grafisch wodt gezien hoe Azerbaijan meerdere Armeense gevangenen neerschiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:23 schreef polderturk het volgende:
Hier een video van Armeniërs die Azerbeidzjanen executeren. De video is deze ochtend gedeeld.zwaar fout (als dit inderdaad is wat de poster zegt, ik versta geen Armeens, en zie geen uniformen met vlaggen) Maar "stop Armenian aggression?" Azerbaijan is Armenië toch binnengevallen? (die zagen hun kans schoon nu Rusland zo zwak is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was genoeg geweest als reactiequote:Op zondag 2 oktober 2022 09:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb de video net gezien.
Ik weet nog niet of het echt is of niet.
Heel fout natuurlijk.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:23 schreef polderturk het volgende:
Hier een video van Armeniërs die Azerbeidzjanen executeren. De video is deze ochtend gedeeld.Ik kies geen partij in dit conflict en denk dat beide partijen geen lieverdjes zijn maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze hiertoe in staat zijn geloof ik wel dat de Armenen de Azeris hebben afgeslacht in de eerdere oorlogen tussen beiden.
Zulke monsters zijn tot alles in staat.houd ANDERHALVE METER afstand
nee helemaal niet, nooitquote:Op maandag 3 oktober 2022 16:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Quoten mag maar hele artikelen niet toch?
vis a vis betekent blijkbaar recht tegenover elkaar. Dus Israel krijgt grond in de buurt van de Iraanse grens om daar militaire activiteiten te ontplooienquote:
Grond in de buurt? Waaruit concludeer je dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
vis a vis betekent blijkbaar recht tegenover elkaar. Dus Israel krijgt grond in de buurt van de Iraanse grens om daar militaire activiteiten te ontplooien
En Turkije kijkt met trots toe.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:22 schreef EinarBoe het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)erbeidzjan~bba431d0/
Oorlogsmisdaden, nooit goed.
Macron, Pashinyan, Aliyev, Erdogan, Orban.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Erdogan Pashinyan Aliyev aan 1 tafel
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |