Op warmte ook. Korte broek, shirt en slippersquote:Op woensdag 21 september 2022 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, op kou kun je je kleden, aan de warmte moet je gewend raken
Maar als het dan nog te warm is, zijn de mogelijkheden vrij beperkt. Als het écht smerig koud is (denk aan -10 ofzo), kun je met een dikke jas, handschoenen, goede schoenen en sokken en een muts nog best prima over straat.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op warmte ook. Korte broek, shirt en slippers.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een vest in de ochtend op de fiets? Respect
Vetklepquote:Op woensdag 21 september 2022 09:47 schreef Haags het volgende:
Je kan nog prima in t-shirt buiten lopen deze dagen. Zelfs 's ochtends vroeg.
Dit dus. That having said: toen Ik de deur uitging was het onder de 10 graden, dus heb ik een legging onder m'n wandelbroek aan. Verder een t-shirt plus m'n herfstjas.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als het dan nog te warm is, zijn de mogelijkheden vrij beperkt. Als het écht smerig koud is (denk aan -10 ofzo), kun je met een dikke jas, handschoenen, goede schoenen en sokken en een muts nog best prima over straat.
Lopen is dan ook heel anders dan fietsen.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:47 schreef Haags het volgende:
Je kan nog prima in t-shirt buiten lopen deze dagen. Zelfs 's ochtends vroeg.
Vanochtend wel, Patrick :pquote:Op woensdag 21 september 2022 10:29 schreef aloa het volgende:
Topweer. Gewoon 't shirt en vest aan. Zo koud is het niet
Een trui met dit weer is echt veel te warm.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lopen is dan ook heel anders dan fietsen.
Lopend kan ik nog zelfs in trui.
Om 08:00 met 8 graden is een trui te warm. Uhhuh.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Een trui met dit weer is echt veel te warm.
Wéér de 20 over?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:13 schreef aloa het volgende:
Geniet van dit weer, want na vrijdag wordt het weer minder.
Coolquote:Op woensdag 21 september 2022 11:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Na vrijdag gaat het regenen. Gedaan met de pret.
Dit weer tot eind december, dan 2 weken kou en dan weer oplopend naar 15 tot 1 maartquote:Op woensdag 21 september 2022 11:13 schreef aloa het volgende:
Geniet van dit weer, want na vrijdag wordt het weer minder.
Soldquote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit weer tot eind december, dan 2 weken kou en dan weer oplopend naar 15 tot 1 maart
Maandag staat hier op 14 graden. Ik ga mezelf dan een uurtje CV gunnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:17 schreef dick_laurent het volgende:
Mooie blauwe lucht. Vanmorgen 17c in de woonkamer![]()
Met behulp van de nog redelijk warme zon kan het smiddags binnen prima opwarmen gelukkig.
Als het straks weer grijs en regenachtig wordt betwijfel ik of ik eind september ga halen zonder cv te moeten aanzetten.
20c hier. Elke dag gaat er nu 0.5 vanaf..quote:Op woensdag 21 september 2022 11:17 schreef dick_laurent het volgende:
Mooie blauwe lucht. Vanmorgen 17c in de woonkamer![]()
Met behulp van de nog redelijk warme zon kan het smiddags binnen prima opwarmen gelukkig.
Als het straks weer grijs en regenachtig wordt betwijfel ik of ik eind september ga halen zonder cv te moeten aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |