Nog welquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
Vorige week wel, maar nu is het droog.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:29 schreef Senn88 het volgende:
De loodgieter kreeg hem (de kraan) er niet in. Ik moest me echt inhouden om niet in lachen uit te barsten of vunzige opmerkingen te maken
Niet regende het hier even, nu weer droog. Zonnetje schijnt weer.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
Vorige week wel, maar nu is het droog.
Dit heb ik ook wel eens gedaan. Je wordt dan bijna niet meer wakker!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
Een hangmat met klamboe klinkt alsof ik 0uur zou slapen
Daar hoef ik me geen zorgen over te maken als ik niet in slaap valquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:27 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel eens gedaan. Je wordt dan bijna niet meer wakker!
Beetje bewolkt, laat de regen maar komenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet regende het hier even, nu weer droog. Zonnetje schijnt weer.
Je kon er toch een beetje op spugen voor hemquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:29 schreef Senn88 het volgende:
De loodgieter kreeg hem (de kraan) er niet in. Ik moest me echt inhouden om niet in lachen uit te barsten of vunzige opmerkingen te maken
Hij doet ook maar zijn werkquote:Op dinsdag 13 september 2022 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je kon er toch een beetje op spugen voor hem
Hoe vaak heb je mijn vraag al gehad?quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar hier he
Nu zit ik weer de hele dag met Marktplaats mensen in gesprek
Dagelijks meerdere kerenquote:Op dinsdag 13 september 2022 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je mijn vraag al gehad?
Verkoop je ze ook los
verschrikkelijk, maar als het eenmaal rond is de moeite waard met zulke bedragenquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dagelijks meerdere keren
En dan bied iemand 700 euro, dat zeg ik er dan bij als iemand naar de prijs informeert. Die ander bied dan 150 euro
Ja dat zeker, zoveel ellende is het ook weer niet. Kleine moeite om wat extra's te verdienenquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
verschrikkelijk, maar als het eenmaal rond is de moeite waard met zulke bedragen
Of je hoort opeens niks meerquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
verschrikkelijk, maar als het eenmaal rond is de moeite waard met zulke bedragen
Net als bij datesquote:
Dates bieden mij normaal niet vooraf 1100 euroquote:
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dates bieden mij normaal niet vooraf 1100 euro
Dan ben je ook niet heel premium.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet? Bij mij welquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik rijk zou kunnen worden als gigoloquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:33 schreef Tegan het volgende:
Je doet het toch wel gratis?
Was zowel voor rival als gianni![]()
.
Que?quote:
Definieer "het"quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:33 schreef Tegan het volgende:
Je doet het toch wel gratis?
Was zowel voor rival als gianni![]()
.
Beterschapquote:Op woensdag 14 september 2022 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziek kind. Vermoeiend en zielig
Sterkte.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn pas op de helft van de week joh!quote:
POSITIEF DENKEN JAquote:Op woensdag 14 september 2022 14:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
We zijn pas op de helft van de week joh!
De week is halfvol of halfleegquote:
Halfvolquote:Op woensdag 14 september 2022 14:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
De week is halfvol of halfleeg
Awquote:Op woensdag 14 september 2022 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen om 4 uur stop ik er mee hoorquote:Op woensdag 14 september 2022 14:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat een avocado toast millennial werkmentaliteit zegquote:Op woensdag 14 september 2022 16:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Morgen om 4 uur stop ik er mee hoor
Zegt de man die op donderdag al weekend heeftquote:Op woensdag 14 september 2022 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een avocado toast millennial werkmentaliteit zeg
Ik hou van avocado toastquote:Op woensdag 14 september 2022 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een avocado toast millennial werkmentaliteit zeg
In bad en langs de masseusequote:Op woensdag 14 september 2022 16:55 schreef DrMarten het volgende:
Onmeunig last van mijn rug na 2 uur in een verkeerde stoel zitten. Ik word oud
Eerst een handvol paracetamol zodra ik daar in de buurt ben.quote:
Scheelt dat ik voor een gedeelte m'n eigen werktijden kan regelen ipv die 9 to 5 uurtjesquote:Op woensdag 14 september 2022 16:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zegt de man die op donderdag al weekend heeft
Yes, daar is 'ie weer!quote:Op woensdag 14 september 2022 14:23 schreef Speedfight het volgende:
Het is heul niet koud.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Senn88 het volgende:
Zin in kerst. Heb het zo vreselijk koud.
Je weet het pas zeker als je het eens probeertquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik rijk zou kunnen worden als gigolo
Die Xbox mag er ook wel extra bijquote:
Zin om ontslag te nemen.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Senn88 het volgende:
Zin in kerst. Heb het zo vreselijk koud.
Ik ben niet boosquote:Op woensdag 14 september 2022 18:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet! Wist niet dat je boos werd
Heb hem nog steedsquote:Op woensdag 14 september 2022 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet het pas zeker als je het eens probeert.
[..]
Die Xbox mag er ook wel extra bij.
[..]
Zin om ontslag te nemen.
Ik kan het oprecht wel een paar jaar uitzingen op spaargeld denk ik, en daarna bij AirwiN intrekken!quote:
Niemand kan een huis kopen nu, althans starters nietquote:Op woensdag 14 september 2022 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan het oprecht wel een paar jaar uitzingen op spaargeld denk ik, en daarna bij AirwiN intrekken!
Maar goed, geen huis kopen dan.
Ik moet je nog steeds dmen maar mijn brein kon het nog even allemaal niet op een rijtje zetten met alle druktequote:Op woensdag 14 september 2022 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hem nog steedsAllebei zelfs
En waarom ontslag?
Jij hebt zeker al een koophuis?quote:Op woensdag 14 september 2022 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niemand kan een huis kopen nu, althans starters niet
Ja, sinds 6-7 jaar inmiddelsquote:Op woensdag 14 september 2022 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al een koophuis?
Maar recessie! Haha, ik weet dat het kansloos is hoor.
Maakt niet uit, doe maar op je gemakquote:Op woensdag 14 september 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet je nog steeds dmen maar mijn brein kon het nog even allemaal niet op een rijtje zetten met alle drukte.
En waarom, te weinig waardering en teveel drukte ofzo.
Ik las daar airwin trekkenquote:Op woensdag 14 september 2022 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan het oprecht wel een paar jaar uitzingen op spaargeld denk ik, en daarna bij AirwiN intrekken!
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Patserquote:Op woensdag 14 september 2022 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, sinds 6-7 jaar inmiddelsZelf gekocht, en mijn huis is nu al 2,5x zoveel waard.
[..]
Maakt niet uit, doe maar op je gemak
quote:
Sterker nog; ik denk dat het synoniemen van elkaar zijnquote:Op woensdag 14 september 2022 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Als hier iemand aan de deur staat en die biedt 4 ton, ben ik wegquote:Op woensdag 14 september 2022 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Patser
Magoe, hier ook al 4x een makelaar aan de deur gehad met de vraag of we geinteresseerd waren in verkoop/verhuur
Een paar jaar geleden had ik helaas de middelen niet, en nu is de markt kansloos geworden voor één salaris.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, sinds 6-7 jaar inmiddelsZelf gekocht, en mijn huis is nu al 2,5x zoveel waard.
[..]
Maakt niet uit, doe maar op je gemak
Dat ben ik met je eens, het is belachelijk geworden. Mijn vriendin en ik willen ook graag samen een huis, maar dat zit er gewoon niet in de komende paar jaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik helaas de middelen niet, en nu is de markt kansloos geworden voor één salaris.
.
Altijd welkom jij.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook 🤣quote:Op woensdag 14 september 2022 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als hier iemand aan de deur staat en die biedt 4 ton, ben ik weg
Zal wel niet gebeuren, tenzij het een projectontwikkelaar is of zoquote:
Hier is men bezig om die projectontwikkelaars in te dammen met wetgeving, want het loopt enorm uit de klauwen. 150k voor een studiootje van 25m2 en zoquote:Op woensdag 14 september 2022 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren, tenzij het een projectontwikkelaar is of zo
Hier ligt nu een plan om 50% van het huizenaanbod te reserveren voor huidige inwoners van de betreffende gemeente, om te voorkomen dat mensen van buitenaf de huizen opkopen.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is men bezig om die projectontwikkelaars in te dammen met wetgeving, want het loopt enorm uit de klauwen. 150k voor een studiootje van 25m2 en zo
Klinkt als Amsterdamquote:Op woensdag 14 september 2022 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is men bezig om die projectontwikkelaars in te dammen met wetgeving, want het loopt enorm uit de klauwen. 150k voor een studiootje van 25m2 en zo
Zelfs mijn boomer pa en ma, die de hypotheek voor 99% hebben afbetaald, zouden er bij verkoop op achteruit gaan. In de fucking Achterhoekquote:Op woensdag 14 september 2022 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Ben zo blij dat ik net op tijd gekocht heb. Als ik nu op funda kijk ga ik er niet op vooruit als ik nu een ander huis zou kopen, ondanks hoger salaris en een dikke ton overwaarde
Lissabon is nog ergerquote:
Ja en ik wil graag weg uit deze stad. Ik weet waar ik ongeveer wil wonen en heb meerdere locaties opgeslagen.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier ligt nu een plan om 50% van het huizenaanbod te reserveren voor huidige inwoners van de betreffende gemeente, om te voorkomen dat mensen van buitenaf de huizen opkopen.
Uiteraard is de VVD tegen, want na jaren afbraak van de woningmarkt gaan ze uiteraard niet meewerken aan een mogelijk onderdeeltje van een oplossing
Voor starters vooral.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:34 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ja en ik wil graag weg uit deze stad. Ik weet waar ik ongeveer wil wonen en heb meerdere locaties opgeslagen.
Maar als je bewoner bent, dan heb je toch al een huis in de betreffende gemeente of bedoel je meer dat het voor de familie is? Kind is zometeen 25 en heeft een betere kan om in de zelfde plaats een huis te kopen?
quote:Op woensdag 14 september 2022 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Ben zo blij dat ik net op tijd gekocht heb. Als ik nu op funda kijk ga ik er niet op vooruit als ik nu een ander huis zou kopen, ondanks hoger salaris en een dikke ton overwaarde
Was er maar zoiets als een club die dit zou onderzoeken en daar een wijze uitspraak over zou doen. Oh wacht, 50 jaar geleden constateerde de Club van Rome al dat oneindige groei niet bestaat.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef Barbusse het volgende:
Zelfs mijn boomer pa en ma, die de hypotheek voor 99% hebben afbetaald, zouden er bij verkoop op achteruit gaan. In de fucking Achterhoek
Op dit moment blijft ik ook lekker zitten waar ik zit.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Dat doe ik hier nu ook. Duur verkopen en dan nog duurder terugkopen staat me echt tegen. Een huis voor meer dan een half miljoen moet je ook afbetalen.quote:Op donderdag 15 september 2022 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op dit moment blijft ik ook lekker zitten waar ik zit.
Als ik al veel geld wil uitgeven dan zal het eerder zijn aan het vergroenen van het huis.quote:Op donderdag 15 september 2022 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doe ik hier nu ook. Duur verkopen en dan nog duurder terugkopen staat me echt tegen. Een huis voor meer dan een half miljoen moet je ook afbetalen.
Hier in het dorp is al een paar jaar geen enkel huis mee bijgebouwd.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:47 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb laatst gehoord dat ze hier in het dorp willen/wilde beginnen aan een nieuwbouproject van 15 huizen (fase 1) maar dat vond de ontwikkelaar te weinig. Dus het hele feest gaat niet door.
Daar zouden ook starters uit het dorp eerste keuze hebben. Dan mensen die al een huis hebben in het dorp. En daarna pas mensen van buitenaf.
Maar ja.... Nee laten we vooral nog meer bejaardenhuizen bouwen
Hier gaat alles de hoogte in heb ik het idee, vooral in het centrum.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier in het dorp is al een paar jaar geen enkel huis mee bijgebouwd.
Een groep starters is al jaren met de gemeente aan het strijden om ergens bouwgrond vrij te krijgen, maar het schiet niet op
Hier is wel gebouwd de afgelopen jaren. Een stuk of 8 vrije bouw.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier in het dorp is al een paar jaar geen enkel huis mee bijgebouwd.
Een groep starters is al jaren met de gemeente aan het strijden om ergens bouwgrond vrij te krijgen, maar het schiet niet op
Nou ja, op zich is dat ook prima. Als er maar woonruimte bij komtquote:Op donderdag 15 september 2022 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier gaat alles de hoogte in heb ik het idee, vooral in het centrum.
Nja, met 14 huizen bouwen los je natuurlijk niks op. Dat moeten er we een paar meer zijnquote:Op donderdag 15 september 2022 08:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier is wel gebouwd de afgelopen jaren. Een stuk of 8 vrije bouw.
En dan 6 uit een projectje, waarvan de helft voor bejaarden is. De 3 starters die er wonen willen er volgens mij alweer weg omdat het te klein is.
Schiet allemaal niet echt op.
Maar heeft ook wel echt lang geduurd voordat er iets van de grond kwam.
Dat willen we allemaal. Ergens hoop ik dat de huizenmarkt gewoon instort.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is dat ook prima. Als er maar woonruimte bij komt
Volgens mij is dat vooral een kwestie van geduld. De prijzen hier in de regio (in ieder geval voor wat voor ons interessant is) zijn zakkende op het moment.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Ergens hoop ik dat de huizenmarkt gewoon instort.
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral een kwestie van geduld. De prijzen hier in de regio (in ieder geval voor wat voor ons interessant is) zijn zakkende op het moment.
Huis wat aan het begin van de zomer op 650k stond, staat nu op 600k (eraf gehaald en weer teruggezet) en vergelijkbare huizen vind ik ook voor 500-550k inmiddels.quote:
Probleem is alleen dat de rente lekker meestijgt en je dus per saldo in maandlasten misschien wel duurder uit bent.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral een kwestie van geduld. De prijzen hier in de regio (in ieder geval voor wat voor ons interessant is) zijn zakkende op het moment.
Welkom in de boerinnenleefquote:Op donderdag 15 september 2022 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de rente lekker meestijgt en je dus per saldo in maandlasten misschien wel duurder uit bent.
Er is gewoon een tekort aan huizen, ik geloof niet dat het zomaar instort nu.
Maar goed, wij hebben wel duur gekocht maar ben er nog steeds iedere dag heel blij om
Het dorpse leven omarmen we helemaal. Deze week zorg ik voor de geitjes en kipjes van de buren![]()
gister was er een schaap ontsnapt uit het weiland voor ons huis.
Zulke dingen![]()
Vandaag kwam er een begrafenis auto onze oprit op, dus wij![]()
![]()
Naar ze toe gegaan, zijn jullie niet verkeerd?
Maar nee, was de mevrouw die er 80 jaar gewoond had en was een wens om langs het oude huis te rijden.![]()
(als ze maar niet komt spoken!!)
Uiteindelijk maakt het ook niet echt uit waar de maandlasten in zitten, zolang je ze kan blijven betalen.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat de rente lekker meestijgt en je dus per saldo in maandlasten misschien wel duurder uit bent.
Er is gewoon een tekort aan huizen, ik geloof niet dat het zomaar instort nu.
Maar goed, wij hebben wel duur gekocht maar ben er nog steeds iedere dag heel blij om
Het dorpse leven omarmen we helemaal. Deze week zorg ik voor de geitjes en kipjes van de buren![]()
gister was er een schaap ontsnapt uit het weiland voor ons huis.
Zulke dingen![]()
Vandaag kwam er een begrafenis auto onze oprit op, dus wij![]()
![]()
Naar ze toe gegaan, zijn jullie niet verkeerd?
Maar nee, was de mevrouw die er 80 jaar gewoond had en was een wens om langs het oude huis te rijden.![]()
(als ze maar niet komt spoken!!)
Tot dusver kan ik mijn maandlasten prima opbrengen. Kan ook ruimschoots sparen. Ben benieuwd wat mijn termijnbedrag zal gaan worden na de jaarrekeningquote:Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het ook niet echt uit waar de maandlasten in zitten, zolang je ze kan blijven betalen.![]()
Hoe dan ook gaan het interessante tijden worden met alle stijgende kosten.
Ja, in het "ergste" geval ga ik hier gewoon eens meebetalen aan energiekosten.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot dusver kan ik mijn maandlasten prima opbrengen. Kan ook ruimschoots sparen. Ben benieuwd wat mijn termijnbedrag zal gaan worden na de jaarrekening
Ik heb bijna een derde aan gas verbruikt ten opzichte van vorig jaar. Ik woon alleen, en gebruik gas alleen om te koken, te douchen en voor de verwarming. Het moet heel raar zijn, wil dat bedrag hoger uitvallen dan nu. Vorig jaar rond de winter zeiden ze ook: pas je termijnbedrag aan, want het kan koud worden! Nou, drie maanden wat meer gas verbruikt, en nu krijg ik 600 euro terugquote:Op donderdag 15 september 2022 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in het "ergste" geval ga ik hier gewoon eens meebetalen aan energiekosten.
Mwah, net wat je contract zegt.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb bijna een derde aan gas verbruikt ten opzichte van vorig jaar. Ik woon alleen, en gebruik gas alleen om te koken, te douchen en voor de verwarming. Het moet heel raar zijn, wil dat bedrag hoger uitvallen dan nu. Vorig jaar rond de winter zeiden ze ook: pas je termijnbedrag aan, want het kan koud worden! Nou, drie maanden wat meer gas verbruikt, en nu krijg ik 600 euro terug
Daar gebruikt iedereen het gas toch voor?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb bijna een derde aan gas verbruikt ten opzichte van vorig jaar. Ik woon alleen, en gebruik gas alleen om te koken, te douchen en voor de verwarming. Het moet heel raar zijn, wil dat bedrag hoger uitvallen dan nu. Vorig jaar rond de winter zeiden ze ook: pas je termijnbedrag aan, want het kan koud worden! Nou, drie maanden wat meer gas verbruikt, en nu krijg ik 600 euro terug
Kloptquote:Op donderdag 15 september 2022 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar gebruikt iedereen het gas toch voor?
Maar hier bij hetzelfde (geschat) verbruik wel meer dan 200 euro per maand meer betalen door de hogere prijzen.
Gelukkig kunnen we dat betalen, maar het is wel gewoon 200 euro die je normaal spaart of iets leuks van doet.
Boodschappen, eens. Maar ik heb gelukkig een tankpasquote:Op donderdag 15 september 2022 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan ook nog meer kwijt zijn aan boodschappen en andere noodzakelijke dingen als brandstof.
Echt, ik heb verrekte mazzel hoor.
Tankpas, check. En ik was al gewend aan lagere kachel, want anders zweet kerel zich kapot.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben wel een enorme krentIk douche maximaal 3 minuten, verwarming maximaal een uurtje aan zodat het warm blijft, en koken op een redelijk lage stand
[..]
Boodschappen, eens. Maar ik heb gelukkig een tankpas
Ik heb het ook heel snel warm, mijn vriendin kruipt dan dichter tegen me aan zodat ze het ook warm heeftquote:Op donderdag 15 september 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tankpas, check. En ik was al gewend aan lagere kachel, want anders zweet kerel zich kapot.(Die heeft het gewoon snel warm, het is niet dat ik de kachel op 24 wil ofzo)
Douchegewoonte aanpassen weiger ik, zo bizar lang sta ik niet onder de douche en koken is gewoon "wat nodig is".
Maar m'n doordeweekse aanvulling van vers spul is wel al een tientje meer dan voorheen, dat kruipt wel door.
Zolang je tarief niet hoger wordt is dat ook niet nodig.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het ook heel snel warm, mijn vriendin kruipt dan dichter tegen me aan zodat ze het ook warm heeft
Ik leef al best zuinig sinds ik op mezelf woon, en ik merk dat dat goed gaat. Ik weiger ook mijn termijnbedrag nog verder te verhogen, als dat het advies is.
Ik heb dekentjes en onflatteuze, superwarme outfits.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het ook heel snel warm, mijn vriendin kruipt dan dichter tegen me aan zodat ze het ook warm heeft
Ik leef al best zuinig sinds ik op mezelf woon, en ik merk dat dat goed gaat. Ik weiger ook mijn termijnbedrag nog verder te verhogen, als dat het advies is.
Ik verwacht ook niet dat dat gebeurt, maar goed je weet nooitquote:Op donderdag 15 september 2022 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang je tarief niet hoger wordt is dat ook niet nodig.
Wij betalen nu 3 euro voor gas, dan moet je wel, daar kan je niet tegenop zuinig zijn helaas.
Wij wonen ook niet samen, dat scheelt, maar in de winter ligt hier een fleecedeken waar ze dankbaar gebruik van maaktquote:Op donderdag 15 september 2022 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dekentjes en onflatteuze, superwarme outfits.![]()
Maar tot op heden gaat het dus nog steeds op één salaris, dus het zal wel loslopen allemaal.
Dan begint het water net warm te worden manquote:
Ik kan daar wel tegenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:53 schreef rival het volgende:
Kreeg net de jaarafrekening van de stroom, ik krijg geld terug.
En mn maandbedrag wordt bijna het dubbele
Van 50 naar 90.
[..]
Dan begint het water net warm te worden man
Ja ik kan ook zand in mn ogen strooien, ik vraag me alleen af waarom je dat in godsnaam zou doenquote:
Ik bedoel, ik blijf heel lang warmquote:Op donderdag 15 september 2022 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik kan ook zand in mn ogen strooien, ik vraag me alleen af waarom je dat in godsnaam zou doen
Ik woon natuurlijk alleen he, dus ik moet de warmte ergens vandaan halenquote:Op donderdag 15 september 2022 12:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik blijf heel lang warmIn de zomer kan ik gewoon mijn warmte niet kwijt, heel irritant.
Ja ik ook, maar ik kan beter tegen de kou dan tegen de warmte. Dus mijn winters vallen an sich nog mee.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik woon natuurlijk alleen he, dus ik moet de warmte ergens vandaan halen
douche je 2x per dag?quote:Op donderdag 15 september 2022 12:55 schreef Senn88 het volgende:
3 minuten douchen doe ik alleen in de ochtend. In de avond sta ik er wel langer onder. Gelukkig kook ik tegenwoordig elektrisch en heb mijn elektrische dekentje. En zonnepanelen dan.
Ja dat doe ik en nee geen oud contract. Dit jaar aangegaan. Ik betaal 100 pm en mag verlagen naar 47 verwachting is dus dat ik eind van het jaar ook nodige terug krijgquote:Op donderdag 15 september 2022 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
douche je 2x per dag?
Je hebt zeker nog een oud gas contract
Kunnen we dan niet bij jou komen douchen?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik en nee geen oud contract. Dit jaar aangegaan. Ik betaal 100 pm en mag verlagen naar 47 verwachting is dus dat ik eind van het jaar ook nodige terug krijg
Liever niet ik heb mijn gasverbruik gehalveerd ten opzichte van vorige jaarquote:Op donderdag 15 september 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet bij jou komen douchen?
Gezellig kom ik ook bij artic wonenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:03 schreef TaMieke het volgende:
Mn contract ligt ook nog vast tot 2024 volgens mij. Als het echt te erg wordt ga ik wel bij Artic wonen
Mja eerder dit jaar aangegaan is al bijna een oud contract.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik en nee geen oud contract. Dit jaar aangegaan. Ik betaal 100 pm en mag verlagen naar 47 verwachting is dus dat ik eind van het jaar ook nodige terug krijg
Leukquote:Op donderdag 15 september 2022 13:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gezellig kom ik ook bij artic wonen
Sister wives NLquote:Op donderdag 15 september 2022 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leuk
Weet niet of hij dat zo leuk vind
quote:Op donderdag 15 september 2022 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leuk
Weet niet of hij dat zo leuk vind
Oorspronkelijk betaalde ik 250 pm met dat nieuwe contract dus ik had ook te maken met die verhoogde prijzen. Alleen heb veel dingen aangepast en douche wel aanzienlijk korter dan hiervoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja eerder dit jaar aangegaan is al bijna een oud contract.
Eerst was ik nog blij dat ik toen nog een contract had tot september. Nu ben ik de sjaak met die gas prijzen.
Gelukkig douchen wij altijd kort. Grootste deel van het verbruik is toch verwarming, dus minuutje korter of langer douchen gaat het verschil ook niet maken.
Weet ik tochquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 15 september 2022 13:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk betaalde ik 250 pm met dat nieuwe contract dus ik had ook te maken met die verhoogde prijzen. Alleen heb veel dingen aangepast en douche wel aanzienlijk korter dan hiervoor.
Oh netjes wel!quote:Op donderdag 15 september 2022 13:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk betaalde ik 250 pm met dat nieuwe contract dus ik had ook te maken met die verhoogde prijzen. Alleen heb veel dingen aangepast en douche wel aanzienlijk korter dan hiervoor.
"Het zat er al in"quote:Op donderdag 15 september 2022 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben geen gas, scheelt enorm
Verwarmen via de airco dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben geen gas, scheelt enorm
Daar was hier de financiële ruimte toen niet voor. En als we dat nu gaan aanpassen, moet eigenlijk de keuken ook aangepast en we willen hier éigenlijk met een jaar of twee uiterlijk wel weg, dus struggles.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik 10 jaar geleden laten afkoppelen toen ik er in ging...
Dan is het ook nog maar een hele klein ingreep, dat ze daar überhaupt gas in hebben gedaan ooitquote:Op donderdag 15 september 2022 13:44 schreef rival het volgende:
et zijn ook allemaal lastige beslissingen. Ik heb hier stadsverwarming en was al gewend aan elektrisch koken dus een abctje.
Ook geen airco, niet nodig. In de winter is een trui voldoende. Onze vaste lasten zijn eigenlijk belachelijk laag als ik de bedragen hier leesquote:
Baby mag het niet koud hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vorig jaar net kaneel zo ver dat ik de verwarming op 19,5 mocht zetten in plaats van 18,5.
Zal er dit jaar wel niet in zitten
Porto kan toch best koud worden? Wel lekker ja die lage lasten danquote:Op donderdag 15 september 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook geen airco, niet nodig. In de winter is een trui voldoende. Onze vaste lasten zijn eigenlijk belachelijk laag als ik de bedragen hier lees
Precies dit!quote:Op donderdag 15 september 2022 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Baby mag het niet koud hebben
Beste excuus.
Ze hebben ergens een knop omgezet en bij mij een dopje erop gelast.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is het ook nog maar een hele klein ingreep, dat ze daar überhaupt gas in hebben gedaan ooit
Hopelijk werkt datquote:Op donderdag 15 september 2022 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Baby mag het niet koud hebben
Beste excuus.
Als het in de winter onder de 10 graden komt noemt men het extreem koud. En ook al hebben we een jaren 60 woning, ik was prettig verrast door de kwaliteit van isolatie. Want dat is iets waar men hier regelmatig over klaagt. Alleen de zolder kan wel wat koud worden.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Porto kan toch best koud worden? Wel lekker ja die lage lasten dan
Er was niet zo veel moeite nodig voor een cabrio?quote:Op donderdag 15 september 2022 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ik gezien heb hoe het hier in elkaar zat allemaal begrijp ik wel dat ik het koud kreeg op mijn werkkamer in de winter.
Dakkapel eraf ging vrij eenvoudig. Dat ding had niet veel nodig, was ook van papier-maché op plekken.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was niet zo veel moeite nodig voor een cabrio?
Doe je het in ieder geval niet voor jan lul.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dakkapel eraf ging vrij eenvoudig. Dat ding had niet veel nodig, was ook van papier-maché op plekken.
wutquote:Op donderdag 15 september 2022 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dakkapel eraf ging vrij eenvoudig. Dat ding had niet veel nodig, was ook van papier-maché op plekken.
Een van de zijwanden van de dakkapel was niet veel meer dan dat. Daarna zat je al op de buitenkant van de dakkapel. Dat ding was al 2x gerenoveerd. Dus maar besloten nieuwe erop te gooien.quote:
Damnquote:Op donderdag 15 september 2022 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de zijwanden van de dakkapel was niet veel meer dan dat. Daarna zat je al op de buitenkant van de dakkapel. Dat ding was al 2x gerenoveerd. Dus maar besloten nieuwe erop te gooien.
quote:Op donderdag 15 september 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Of, om het anders te zeggen, was het gcjoel-esque?
Nu al hongerquote:with 81 stalls, 38 shops and 10 restaurants.
Kruip ik gezellig erbij inquote:Op donderdag 15 september 2022 13:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar er is niet echt een kamer over gok ik (zeker niet met al mijn troep). En je honden..... HATSJOE
quote:
AirwiN nu:quote:
Eerder zoquote:
Ik ga er vanuit dat hij ernaast komt zitten en we samen een biertje doen en proosten op het goede leven.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat gaat je alleen maar om artic
quote:Op donderdag 15 september 2022 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij ernaast komt zitten en we samen een biertje doen en proosten op het goede leven.
Het goede leven? Laat het Q maar niet horenquote:Op donderdag 15 september 2022 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij ernaast komt zitten en we samen een biertje doen en proosten op het goede leven.
Prima heur. Niks speciaals gebeurd. En daar?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:00 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Doe maar wel. Kan hij de dramalama uithangen over klimaat, Corona, collega's en kinderen en dan prijs ik mijzelf weer gelukkig dat ik geen Qwappie ben maar gewoon normaal. Afgezien van mijn tietenobsessie, maar dat zie ik zelf niet als probleem.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het goede leven? Laat het Q maar niet horen
Niceee. Emdr weer gehad, maar voor de rest alles goedquote:Op donderdag 15 september 2022 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima heur. Niks speciaals gebeurd. En daar?
Je klinkt een beetje jaloers op hemquote:Op donderdag 15 september 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar wel. Kan hij de dramalama uithangen over klimaat, Corona, collega's en kinderen en dan prijs ik mijzelf weer gelukkig dat ik geen Qwappie ben maar gewoon normaal. Afgezien van mijn tietenobsessie, maar dat zie ik zelf niet als probleem.
Verre van.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:18 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje jaloers op hem
Klinkt alsof je Q verwart met Heatwavequote:Op donderdag 15 september 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar wel. Kan hij de dramalama uithangen over klimaat, Corona, collega's en kinderen en dan prijs ik mijzelf weer gelukkig dat ik geen Qwappie ben maar gewoon normaal. Afgezien van mijn tietenobsessie, maar dat zie ik zelf niet als probleem.
Er is meer in het leven dan alleen tieten.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:18 schreef Medusa666 het volgende:
In jouw tietenobsessie kan ik me dan wel weer in herkennen.
Ja, poesjes.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alleen tieten.
Neequote:Op donderdag 15 september 2022 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alleen tieten.
Eraf knippen.quote:
Of niet!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee t moet alleen nog wat langer groeien dan wordt het wel beter
Dat is bijna altijd zo iddquote:Op donderdag 15 september 2022 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er ging alleen wel meer af dan de bedoeling was. Maar toch altijd fijn dat het er weer helemaal gezond uitziet
Ik ben een man, allicht weet ik het.quote:
Een kind, pittig kort kapsel. Mijn buurmeisje, wat doe je?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er ging alleen wel meer af dan de bedoeling was. Maar toch altijd fijn dat het er weer helemaal gezond uitziet
Nee nee, nooit kort en pittigquote:Op donderdag 15 september 2022 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kind, pittig kort kapsel. Mijn buurmeisje, wat doe je?
Ik ben weer gerustgesteld. En gecharmeerd van de wijze hoe je je borsten gebruikt om de lengte van je haar aan te geven.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee nee, nooit kort en pittig![]()
Ik had alleen haar tot over mn tepels. Nu meer a la Rachel
[ afbeelding ]
Jeweettochquote:Op donderdag 15 september 2022 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben weer gerustgesteld. En gecharmeerd van de wijze hoe je je borsten gebruikt om de lengte van je haar aan te geven.
Hoi.quote:Op donderdag 15 september 2022 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik al veel geld wil uitgeven dan zal het eerder zijn aan het vergroenen van het huis.
Absoluutquote:
En als je aan hem denkt?quote:Op donderdag 15 september 2022 21:24 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit aan tepels als ik aan haar denk.
Je hebt mannen met laag testosteron tho.. en die er niet meteen aan denkenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een man, allicht weet ik het.
Somehow vind ik het altijd heel tof als mijn haar weer over mijn tepels valt. Dan kan ik namelijk naked titties zonder showing nipples doenquote:Op donderdag 15 september 2022 21:24 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eigenlijk nooit aan tepels als ik aan haar denk.
En als je je hoofd beweegt, piepen ze er af en toe doorquote:Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Somehow vind ik het altijd heel tof als mijn haar weer over mijn tepels valt. Dan kan ik namelijk naked titties zonder showing nipples doen
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Somehow vind ik het altijd heel tof als mijn haar weer over mijn tepels valt. Dan kan ik namelijk naked titties zonder showing nipples doen
Ja, dat maakt geluid in jouw hoofd?quote:Op donderdag 15 september 2022 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als je je hoofd beweegt, piepen ze er af en toe door
quote:Op donderdag 15 september 2022 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat maakt geluid in jouw hoofd?
Raar hoor.quote:
Een verwijzing naar tieten i.c.m. zangeressen kān niet zonder een Katy Perry gifje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 02:14 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel ik natuurlijk niet weet hoe vocaal buurmeis d'r tieten zijn. Misschien zijn ze wel de Montserrat Caballé van de tieten.
Maakt die nog muziek? Ik hoor daar nooit meer iets van?quote:Op vrijdag 16 september 2022 07:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verwijzing naar tieten i.c.m. zangeressen kān niet zonder een Katy Perry gifje.
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk. Haar muziek is niet iets dat ik actief volg.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maakt die nog muziek? Ik hoor daar nooit meer iets van?
Ik zie haar enkel nog in de reclame voor Thuisbezorgd.
Zo koud is het toch niet?quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:55 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind het met de ramen en deuren dicht al koud
Wel lekker vroeg weekend #jaloers
Hier vandaag nog droog, maar zal niet lang meer durenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier de hele dag al afwisselend regen en zon. De tuin is blij
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het onkruid schiet weer weelderig omhoog jaquote:
Echt he, ik ben er ook blij mee. Heb woonkamerplantjes allemaal buiten gezet en hoop morgen ff in de tuin te kunnen werkenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sst.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het onkruid schiet weer weelderig omhoog ja
Als dat geen wachten is op de volgende bosbrandquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:39 schreef Barbusse het volgende:
Zon en 22 graden hier. Zo even buiten lunchen
Het had wat geleidelijker gemogen van mij.quote:
Eh, zo heet was het hier al niet meer. Vooral benauwd.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het had wat geleidelijker gemogen van mij.
Onweerquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zo heet was het hier al niet meer. Vooral benauwd.
Dat benauwde was niet heel fijn nee.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zo heet was het hier al niet meer. Vooral benauwd.
Met een Gelblaster?quote:
Is me de straf niet waard.quote:
Heujquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als dat geen wachten is op de volgende bosbrand
Leuk, dan maken we er een Cluedo topic van.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje slim plannen. Frame Airwin! Die heeft een motief
Oeh, klinkt leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk, dan maken we er een Cluedo topic van.
Weet die de keuken te vinden?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Het was Senn88, met de kandelaar, in de keuken.
Ik woon niet op een eiland. En sowieso ben ik onschuldig.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet die de keuken te vinden?
Jij valt dan af je gaat altijd uiteten op dat eiland
quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Het was Senn88, met de kandelaar, in de keuken.
Ooit wel toch?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet op een eiland. En sowieso ben ik onschuldig.
Is daar pizza?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien was het wel gianni61 in de eetkamer, met een bijl.
Zo'n 2 1/2 jaar geleden vertrokken van dat corrupte piratennestquote:
Ah en nu?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n 2 1/2 jaar geleden vertrokken van dat corrupte piratennest
Zou ik ook zeggen in een verhoorkamer met een lamp op je gezicht.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ben geen moordenaar ik begin al te huilen als ik een beest doodrijd omdat ik niet kan uitwijken
Over een paar uur wel.quote:
Porto, Portugalquote:
Ik twijfel nogquote:
Ik "mag", morgen toch 20km waggelen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen in een verhoorkamer met een lamp op je gezicht.
Men pest wie men lief heeftquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
![]()
Sinds je buurmeisje dr bij hebt ben je alleen maar gemeen tegen mij
Ik ga morgen waarschijnlijk alleen naar sportende mensen kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "mag", morgen toch 20km waggelen.
De ergste regen lijkt nu zondag te komen. Ja, behalve die ene bui als ik net een uurtje onderweg ben, zo te zien.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk alleen naar sportende mensen kijken.
Als het niet te hard regent
quote:
Heb ik de twist nu gespoiled voor je?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik de twist nu gespoiled voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
Het hagelt! Het hagelt!Vlokken? Puur? Melk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLES.quote:
Wit zo te zienquote:
Tis toch een overhypte film.quote:
Ik ben het zowaar met je eens.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje slim plannen. Frame Airwin! Die heeft een motief
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:21 schreef Medusa666 het volgende:
Wat een gezelligheid hier. Moeten jullie niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |