The Sufferfest is overgenomen door Wahoo. Heet nu SYSTM ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wahoo Sufferfest ken ik dan weer niet.
Dan kijk je wat Xert of Trainer road/Trainingpeaks vragen, die doen het zelfdequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:17 schreef Zwansen het volgende:
Iemand die de app Join gebruikt? Afgelopen jaar kostte het ¤60 per jaar, maar nu gaan ze ineens naar ¤90… Dat vind ik nogal een verhoging.
Sorry? Fietsen hoeft geen modeshow te zijn. Zeker voor een beginner, gewoon de goedkoopste die passen en gaan. Eerst maar eens kijken of het echt bevalt toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:06 schreef Godshand het volgende:
Ik zit nu te kijken naar fiets schoenen voor dames, nu mijn vriendin fietsen ook wel uit proberen.
Maar qua stijl is het best wel vette aids. De meeste schoenen hebben meer een mannen uitstraling dan iets vrouwelijks. Op een paar modellen van merken Fi'zik en Northwave na. Gat in de markt want een hoop maat 37/38 zijn al uitverkocht.
Er posten hier sowieso weinig vrouwelijke renners dus denk dat ik hier weinig respons op krijg
Daar lijkt het bij de mannen anders wel op. Wat @La_Tramposa zegt, bij de profs, blauw of glimmend zeker die paarse inderdaad...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry? Fietsen hoeft geen modeshow te zijn. Zeker voor een beginner, gewoon de goedkoopste die passen en gaan. Eerst maar eens kijken of het echt bevalt toch?
De profs komen op tv en zijn al even bezig met fietsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar lijkt het bij de mannen anders wel op. Wat @:La_Tramposa zegt, bij de profs, blauw of glimmend zeker die paarse inderdaad...
Dus blijkbaar wil het oog van veel wielrenners ook wel wat..
Je zegt het al, bij de profs. Het gaat hier om iemand die het wil proberen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar lijkt het bij de mannen anders wel op. Wat @:La_Tramposa zegt, bij de profs, blauw of glimmend zeker die paarse inderdaad...
Dus blijkbaar wil het oog van veel wielrenners ook wel wat..
Wel leuk om te zien dat je je er toch druk over maakt dat wij ons er druk over maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
Blij dat ik mountainbike. Hoef ik me ook niet druk te maken om hoe m'n schoentjes eruitzien.
Voor m'n trainingsrondjes op het asfalt alleen een andere wielset erin maar met dezelfde (of andere, even vieze) modderklompen.
Ja dat zou jij wel willen hè, maar ik maak me niet zo snel druk om dingen die mensen doen zolang ze daar een ander geen kwaad mee doen. Dus vooral lekker mooie schoenen uitzoeken, of klagen over het gebrek aan, als je daar vrolijk van wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat je je er toch druk over maakt dat wij ons er druk over maken.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat zou jij wel willen hè, maar ik maak me niet zo snel druk om dingen die mensen doen zolang ze daar een ander geen kwaad mee doen. Dus vooral lekker mooie schoenen uitzoeken, of klagen over het gebrek aan, als je daar vrolijk van wordt.
Ik zal je even een trap met mijn paarse muiltjes geven!quote:
Verkapte racefietsers zijn nichten post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind de meeste mannen fietsschoenen juist eerder een vrouwelijke uitstraling hebbenvan die maagdelijk witte strakke schoentjes, of paars glimmend
De wax moet tussen de schakels inlopen (net als olie trouwens). Dus alleen met een doekje afvegen lost het vuil tussen de schakels niet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:05 schreef user25514 het volgende:
Hoe onderhouden jullie een gewaxte ketting? Alleen goed schoonpoetsen met een doek of echt alle wax eraf en opnieuw inwaxen?
En hoe doe je dat dan met wax? Met olie kun je hem makkelijk ontvetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De wax moet tussen de schakels inlopen (net als olie trouwens). Dus alleen met een doekje afvegen lost het vuil tussen de schakels niet op.
Ongeacht welke methode van smeren je gebruikt, het beste is om hem heel goed schoon te maken.
Ik haal de ketting eraf, maak hem van de buitenkant goed schoon met Wend Wax-off. Daarna in een bakje met kokend water en dan goed schudden. Dat laatste een paar keer herhalen totdat je geen troep meer ziet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:38 schreef user25514 het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan met wax? Met olie kun je hem makkelijk ontvetten.
Dank! Ik ga 's kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal de ketting eraf, maak hem van de buitenkant goed schoon met Wend Wax-off. Daarna in een bakje met kokend water en dan goed schudden. Dat laatste een paar keer herhalen totdat je geen troep meer ziet.
Uiteraard doe ik dat niet elke keer, maar 1 keer maand of zo.
In de ultrasoon reiniger is nog beter, maar die heb ik niet.
Hoeveel km haal je op deze manier met een ketting?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal de ketting eraf, maak hem van de buitenkant goed schoon met Wend Wax-off. Daarna in een bakje met kokend water en dan goed schudden. Dat laatste een paar keer herhalen totdat je geen troep meer ziet.
Uiteraard doe ik dat niet elke keer, maar 1 keer maand of zo.
In de ultrasoon reiniger is nog beter, maar die heb ik niet.
Geen idee, dit is het eerste volledige jaar dat ik wax gebruik. Ik zit nu op 7000km en de chain checker valt nog niet in de 0,75 (verre van zelfs).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoeveel km haal je op deze manier met een ketting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |